passatfsi Posted February 28, 2017 Report Share Posted February 28, 2017 Καλησπέρα έχω απορία όσο αφορά το ξεμπουκωμα Προτείνετε εσείς σε αμάξι που κινείται κυρίως στην πόλη καθημερινές και σκ έξω το πολύ με 120 χμ και συντηρητική οδήγηση όχι πάνω από 4000 στροφές ? Αν ναι τι είδους ξεμπουκωμα με ποια ταχύτητα και πόσες στροφές για πόση ωρα 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted February 28, 2017 Report Share Posted February 28, 2017 Καλησπέρα εγώ αυτό που κάνω επειδή κυκλοφορώ αρκετά στην πόλη είναι. 1. Όταν έχω όρεξη μέσα στην πόλη θα πατήσω μία πρώτη δευτέρα μέχρι 6000 στροφές (σπάνια βέβαια) 2. Όταν βγαίνω εθνική θα πάω σίγουρα με 140-160 για μερική ώρα και μετά σταθερά 120 3. Ανά 5000 χιλ μαζί με το γέμισμα βάζω και ένα καθαριστικό. 4. Η Λαμία επειδή γενικά έχει από τις χειρότερες βενζίνες επιλέγω να βάζω εταιρική 97αρα... Την κατοστάρα την έχω περιορίσει διότι όταν μένει σε μία δεξαμενή 3 και πλέον μήνες γίνεται 95αρα και πετάς λεφτά. Αυτά που σου έγραψα δεν αφορούν μόνο το ξεμπούκωμα αλλά μία σχετικά safe επιλογή για τις επικαθίσεις που δημιουργούνται. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 Συμπληρωματικά όταν θα πας για τη βόλτα σου, ρίξε καθαριστικό μπεκ, Και φυσικά αλλαγή φίλτρου καυσίμου ανά 30Κ χλμ τουλάχιστο. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1der Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 Καταρχάς να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Άλλο το ξεμπούκωμα που κάναμε στα παλιά καρμπυρατεράτα αμάξια και άλλο στα σημερινά. Τώρα ουσιαστικά θέλουμε να καθαρίζει το μοτέρ από τις επικαθίσεις της βενζίνης σε μπεκ κλπ. Για τα μπεκ υπάρχει ο καθαρισμός για τα άλλα όμως; Ένα απλό στροφάρισμα δεν αρκεί, δλδ να σπάσουμε 1η-2η. Θέλει να δουλέψει ο κινητήρας σε ψηλές στροφές με φορτίο, άρα 4η, 5η με 4500σαλ και πάνω για κάποια λεπτά. Όπως καταλαβαίνετε αυτό συνεπάγεται και υψηλές ταχύτητες οπότε μεγάλη προσοχή που θα το κάνετε, αν το κάνετε τελικά. Δεν μας φταίει κανείς επειδή θέλαμε να ξεμπουκώσουμε το μοτέρ μας. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatfsi Posted March 1, 2017 Author Report Share Posted March 1, 2017 ωραια παιδια σας ευχαριστω οποιος θελει να προσθεσει κατι αλλο που κανει εκεινος ευχαριστως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 Βάλε μια Κ04 να ξεκαπνίσει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatfsi Posted March 1, 2017 Author Report Share Posted March 1, 2017 2 hours ago , nikdev said: Βάλε μια Κ04 να ξεκαπνίσει χαχα στο 1.6? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 4 hours ago , nikdev said: Συμπληρωματικά όταν θα πας για τη βόλτα σου, ρίξε καθαριστικό μπεκ, Και φυσικά αλλαγή φίλτρου καυσίμου ανά 30Κ χλμ τουλάχιστο. Νίκο έχω τρεις συμπληρωματικές ερωτήσεις. 1. Που το βρίσκουμε αυτό το καθαριστικό (δεν το έχω δει πουθενά)??? 2. Είναι καλό να βάζουμε καθαριστικό το οποίο κάνει ταυτόχρονα καθαρισμό επικαθίσεων και μπεκ ή ξεχωριστά για το καθένα ??? 3. Ποια είναι η συχνότητα χρήσεις τέτοιων προιόντων ??? (αρκετά λένε ανα 2κ και άλλα λένε ανά 5κ.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 4 hours ago , R1der said: Καταρχάς να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Άλλο το ξεμπούκωμα που κάναμε στα παλιά καρμπυρατεράτα αμάξια και άλλο στα σημερινά. Τώρα ουσιαστικά θέλουμε να καθαρίζει το μοτέρ από τις επικαθίσεις της βενζίνης σε μπεκ κλπ. Για τα μπεκ υπάρχει ο καθαρισμός για τα άλλα όμως; Ένα απλό στροφάρισμα δεν αρκεί, δλδ να σπάσουμε 1η-2η. Θέλει να δουλέψει ο κινητήρας σε ψηλές στροφές με φορτίο, άρα 4η, 5η με 4500σαλ και πάνω για κάποια λεπτά. Όπως καταλαβαίνετε αυτό συνεπάγεται και υψηλές ταχύτητες οπότε μεγάλη προσοχή που θα το κάνετε, αν το κάνετε τελικά. Δεν μας φταίει κανείς επειδή θέλαμε να ξεμπουκώσουμε το μοτέρ μας. Όπως καταλαβαίνετε αυτό συνεπάγεται και υψηλές ταχύτητες οπότε μεγάλη προσοχή που θα το κάνετε, αν το κάνετε τελικά. Δεν μας φταίει κανείς επειδή θέλαμε να ξεμπουκώσουμε το μοτέρ μας. RESPECT 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 4 hours ago , RAF JOHN said: Όπως καταλαβαίνετε αυτό συνεπάγεται και υψηλές ταχύτητες οπότε μεγάλη προσοχή που θα το κάνετε, αν το κάνετε τελικά. Δεν μας φταίει κανείς επειδή θέλαμε να ξεμπουκώσουμε το μοτέρ μας. RESPECT Kαι να μην το θυμόμαστε παιδιά μόνο λόγω των ημερών, ΖΩΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ & ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ συνέχεια, για να μπορούμε να τα λέμε & να μοιραζόμαστε ιδέες, εμπειρίες & απόψεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 2, 2017 Report Share Posted March 2, 2017 19 hours ago , RAF JOHN said: Νίκο έχω τρεις συμπληρωματικές ερωτήσεις. 1. Που το βρίσκουμε αυτό το καθαριστικό (δεν το έχω δει πουθενά)??? 2. Είναι καλό να βάζουμε καθαριστικό το οποίο κάνει ταυτόχρονα καθαρισμό επικαθίσεων και μπεκ ή ξεχωριστά για το καθένα ??? 3. Ποια είναι η συχνότητα χρήσεις τέτοιων προιόντων ??? (αρκετά λένε ανα 2κ και άλλα λένε ανά 5κ.) Στη μαμα Vw φυσικά, υπάρχει ανοιχτό θέμα και στα Golf με τις πληροφορίες που ζητάς. Άλλο το καθαριστικό για επικαθίσεις άλλο για μπεκ. Άλλωστε "μπαίνουν" σε διαφορετική τρύπα . Όχι πολύ συχνά, ανά 30,000 σε μαμά αμάξι είσαι οκ. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 3, 2017 Report Share Posted March 3, 2017 βγαινεις εγνατια ενα βραδυ δευτερας που δεν θα εχεις τι να κανεις και δεν θα εχει ψυχη στο δρομο και πας οσο παει το αυτοκινητο για οση ωρα αντεχεις.δεν παθαινει τπτ μη φοβασαι. τσεκαρε πρωτα νερα λαδια αερα στα λαστιχα κτλ για να εισαι κομπλε. εγω παλιοτερα που μου ηταν κουκου οταν οδηγουσα ταξιδευα παντα μετα τις 12 τα μεσανυχτα γι αυτο το λογο. πηγαινα οσο πηγαινε οταν μπορουσα και μπορουσε το καημενο. τωρα το κανω σπανιοτερα αλλα οποτε βρισκω ευκαιρια ριχνω καθαριστικα και στο μοτερ πριν την αλλαγη και για τα μπεκ αποτελεσμα ολων αυτων? καθε φορα που ειναι στο συνεργειο ο μαστορας μου λεει "το μοτερ σου ειναι σαν καινουριο" βεβαια δεν ειναι γιατι εχει 230κ+ αλλα ουτε λαδια καιει ουτε τπτ. οποτε ΠΑΤΑ ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted March 3, 2017 Report Share Posted March 3, 2017 (edited) Πριν 5 μέρες είδαμε ένα τραγικό δυστύχημα στην τηλεοραση. Ξεχνάμε. Εξαιρετικά γρήγορα. Καθε μερα, εντος πόλης και σε εθνικά δίκτυα, φεύγουν άτομα για τα οποια δε μαθαίνουμε ποτέ υπό ποιες συνθήκες έφυγαν. "Σπάσε" την τριτη στην εθνικη οδό, κράτα τη ψηλα για καποια λεπτα εξασφαλίζοντας ελεύθερη ροη αέρα προς τον κινητήρα, δε χρειάζεται να πας με 220-230χλμ/ωρα διακινδυνεύοντας τη ζωη σου. (ΥΓ: το παραπάνω πρώτα απ' όλους απευθύνεται σε εμενα, για να θυμαμαι τις βλακείες που εχω κανει στο δρόμο & να μην τις επαναλαμβάνω) Edited March 3, 2017 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted March 3, 2017 Report Share Posted March 3, 2017 On 2/3/2017 at 9:26 ΠΜ, nikdev said: Στη μαμα Vw φυσικά, υπάρχει ανοιχτό θέμα και στα Golf με τις πληροφορίες που ζητάς. Άλλο το καθαριστικό για επικαθίσεις άλλο για μπεκ. Άλλωστε "μπαίνουν" σε διαφορετική τρύπα . Όχι πολύ συχνά, ανά 30,000 σε μαμά αμάξι είσαι οκ. Σε ποιες τρύπες μπαίνουν???Εκτός από το ρεζερβουάρ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni_power Posted March 10, 2017 Report Share Posted March 10, 2017 (edited) Εκτός από το ρεζερβουάρ κάποια καθαριστικά μπαίνουν και από την εισαγωγή λαδιών μαζί με τα λάδια ... Εγώ πιστεύω ότι οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού tsi - tfsi δεν μπουκωνουν ... Είναι πολύ μεγάλες οι πίεσης στο σύστημα ψεκασμού για να μπορέσει να μπουκωσει ο κινητήρας .... Εγώ δεν έχω νιώσει ποτέ εδώ 130000χλμ το μοτέρ μου να μπουκωσε το μόνο που προσέχω είναι η ποιότητα καυσίμου εκεί είναι όλο το παιχνίδι !!! Είναι πολύ μεγάλη υπόθεση να βάζεις πολύ καλής ποιότητας καύσιμο στο ρεζερβουάρ !!! Όλα από εκεί ξεκινούν... Εγώ από τότε που πήρα το αμάξι το 2009 βάζω καύσιμα από δύο συγκεκριμένα βενζινάδικα στην περιοχή μου από πουθενά αλλού ... Edited March 10, 2017 by Toni_power 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 11, 2017 Report Share Posted March 11, 2017 (edited) Καταρχάς δεν μιλάμε για μπουκώματα τύπου καρμπυρατέρ. Πρέπει να γίνει σαφές. Η οδήγηση σε χαμηλές στροφές δημιουργεί ευκολότερα επικαθίσεις. Έτσι κι αλλιώς δημιουργούνται, λόγω λειτουργίας αυτου μοτέρ. Η βενζίνη ψεκάζεται στο θάλαμο απευθείας, οι επικαθίσεις δημιουργούνται στα flaps της πολλαπλής, στους αυλούς εισαγωγής, στις έδρες των βαλβίδων εισαγωγής και στις ίδιες τις βαλβίδες. Είτε βάλουμε 95 είτε 100 είτε πρόσθετα (εκτός μεθανόλης) θα δημιουργούνται. -> Τα πρόσθετα καυσίμου καθαρίζουν τα μπεκ. -> Τα πρόσθετα λαδιών είναι άλλο πράγμα και δεν έχουν σχέση μ΄αυτά που συζητάμε. Είτε καθαρίζουν το μοτέρ από κατάλοιπα είτε έχουν αντιτριβικές ιδιότητες. Ένα "ξεκάπνισμα" που και που βοηθά, αλλά σένα αμάξι 150.000 χλμ που δούλευε μόνο πόλη και μέχρι 3,500 rpm δεν κάνει τίποτα. Μόνο λύσιμο και καθάρισμα. Γενικά όλοι οι Fsi - Tsi θέλουν το σκίσιμό τους και όχι ρυθμούς χελώνας παντού και πάντα έως 2000rpm. Edited March 11, 2017 by nikdev 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni_power Posted March 17, 2017 Report Share Posted March 17, 2017 Μπράβο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...