Jump to content
Stavros7

Golf - Προβλήματα και Απορίες για το καλοριφέρ/κλιματισμό

Recommended Posts

Ενα παραξενο οταν ανοιγω το καλοριφερ στο ζεστο πεφτη η θερμοκρασια του αυτοκινητου,γιατι?στο κρυο δεν το κανει

Link to post
Share on other sites

Τσεκαρε θερμοστατη

Link to post
Share on other sites

Την θερμοκρασία σου την λέει και ψηφιακά η μόνο με δείκτη? ρωτάω διότι και σε εμένα το κάνει όταν ειναι κρύο το αμάξι και ο δείκτης εχει πάει στο 90 ενώ ψηφιακά μου γράφει 65, και μόλις ανάψω καλοριφέρ ο δείκτης πέφτει στο κανονικό.

Πιστεύω πως ειναι λογικό διότι απο την μηχανή πέρνει ζέστη.

Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Φυσιολογικό δεν είναι το ζεστό έχετε απο το νερό του κινητήρα, μολις ανοίγεις το καλοριφέρ μπαίνει στην κυκλοφορία και το κρύο νερό του καλοριφέρ, με συνεπια να σου ριχνει την θερμοκρασια, αντθετα με το κρύο που έχετε απο τον συμπιεστή του air condition και δεν εχει καμια σχεση με την ψύξη του κινητήρα

Edited by nikoskallithea
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

αρα ειναι θερμοστατης?επισεις εαν δεν ανοιξω το καλοριφερ και η θερμοκρασια ειναι 90c λογικα και η μηχανη θα ειναι ζεστη ετσι?ενω εαν εχω το καλοριφερ και πεφτη η θερμοκρασια λογικα θα κρυωνει και η μηχανη σωστα?

Link to post
Share on other sites

Εαν εισαι στο ρελαντι και εχεις ανοιχτο καλολιφερ στο ζεστο πεφτι η θερμοκρασια ειναι φυσιολογικο. εαν εισαι εν κινηση και πεφτει τοτε εχεις προβλημα.....

Link to post
Share on other sites

Απο αυτα που ξερω,στα μοτερ του γκρουπ η θερμοκρασια πρεπει να ειναι καρφωμενη στους 90 χωρις αυξομειωσεις.

Ελεγξε το θερμοστατη σου,μαλλον χρειαζεται αλλαγη.

Link to post
Share on other sites

Σε εμένα πάντως όταν ξεκινήσω με κρύα μηχανή έτσι οπως ανάφερα παραπάνω μου κάνει. Όταν η μηχανή εχει δουλέψει καλά και εχει ζεσταθεί η θερμοκρασία που δείχνει ο δείκτης ειναι συνέχεια στο 90 δεν εχει αυξομειώσεις. *Μιλάω για αναμένω καλοριφέρ πάντα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by stellbouz
Link to post
Share on other sites

Σε ολα τα αυτοκινητα οταν ειναι κρυα και ο δεικτης ειναι πχ στους 30-40 και 50-60 και δεν εχει ζεσταθει καλα ακομα ειναι φυσιολογικο να το κανει οταν ανοιγεις καλοριφερ στο ζεστο. golf5-6-7 το κανουν παντως. Μιλαμε για χειμωνα και κρυο..απολυτα φυσιολογικο,

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Ενα παραξενο οταν ανοιγω το καλοριφερ στο ζεστο πεφτη η θερμοκρασια του αυτοκινητου,γιατι?στο κρυο δεν το κανει

 

Δεν είναι παράξενο. Σε όλα τα αυτοκίνητα αυτό συμβαίνει.

Αν γίνεις πιο λεπτομερής στο ΠΟΣΟ πέφτει η θερμοκρασία θα πάρεις και πιο σωστή απάντηση.

 

Όταν ανοίγεις το καλοριφέρ, ανοίγει το κύκλωμα by pass οπότε όπως προαναφέρθηκε πέφτει (ΕΛΑΧΙΣΤΑ) η θερμοκρασία νερού.

Η παρακολούθηση της με ψηφιακή μέτρηση αποτυπώνει ακριβέστερα την πτώση που αναφέρεις.

 

Όσο περισσότερο κρύο έχει και όσο πιο μεγάλη σκάλα ανεμιστήρα έχεις, καθώς και χαμηλότερο φορτίο (κατηφόρα με κρύο έξω χωρίς γκάζι ) θα δεις μια μικρή πτώση θερμοκρασίας νερού. (πχ. από 87-93 θα πέσει μέχρι 79-83).

 

 

Παρόλαυτά και το καλοκαιράκι αν βάλουμε τέρμα τον κλιματισμό (μεγάλη σκάλα στο golf) θα ρίξει τη θερμοκρασία νερού 2-10oC.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Απο αυτα που ξερω,στα μοτερ του γκρουπ η θερμοκρασια πρεπει να ειναι καρφωμενη στους 90 χωρις αυξομειωσεις.

Ελεγξε το θερμοστατη σου,μαλλον χρειαζεται αλλαγη.

το δικο σου Κωσταντίνε με αυτη την εξωτερικη  θερμοκρασια που εχει τωρα 0-4 δουλευει στους 90 σε πορεία?

Edited by xrigolfakias
Link to post
Share on other sites

Με Θερμοκρασία, -7 έως 5 που αναφέρεις:

Το δικό μου 20VT δουλεύει καρφωμένο το αναλογικό στους 90.

Ψηφιακά με Vagcom συμβαίνει αυτό που προανέφερα.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

οχι το αμαξι ειναι ζεστο,90c ανοιγω καλοριφερ στην Ζεστη και πεφτη εαν ανοιξω στο κρυο καμια αλλαγη μονο οταν το εχω ανοιχτο και ζεστη..πεφτη απο τους 90 μια μπαρα κατω δηλαδη αρκετα,με vcds τι μπορω να μετρησω και πως (ποιο Group)?

Edited by Stavros7
Link to post
Share on other sites

το δικο σου Κωσταντίνε με αυτη την εξωτερικη θερμοκρασια που εχει τωρα 0-4 δουλευει στους 90 σε πορεία?

Ναι Χρηστο κανονικα. Δεν πρεπει να υπαρχει αποκλιση απο το 90 σε οποιαδηποτε εξωτερικη θερμοκρασια. Η μονη περιπτωση που δικαιολογειται ειναι αν εχεις πειραξει τον θερμοστατη και εχεις βαλει καποιον να ανοιγει ακομα πιο χαμηλα.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Γενικά ισχύουν τα εξής:

Βάζεις το  vagcom και πηγαίνεις select >>>01 Engine>>>Meas. Blocks 08>>>>Group 01 και βλέπεις

στο δευτερο κουτάκι coolant temp 80-110. Aυτή είναι η μέτρηση θερμοκρασίας.

Η θερμοκρασία, όταν βάζουμε μπρός, ξεκινάει να ανεβαίνει . Στους 87,5 βαθμούς περίπου  ανοίγει ο θερμοστάτης

και μπορεί να φανεί μια μικρή μείωση της θερμοκρασίας ή σταθεροποίηση για λίγο, επειδή άρχισε να κυκλοφορεί το νερό του ψυγείου.

Μετά αρχίζει πάλι η θερμοκρασία να ανεβαίνει μεχρι περίπου τους 102 βαθμούς περίπου που αρχίζει το βεντιλατέρ(Πρώτη σκάλα). 

Αμέσως η θερμοκρασία μειώνεται μέχρι περίπου 90 βαθμούς. Αν κάνει πολύ κρύο και πέσει η θερμοκρασία κι άλλο τότε κλείνει ο θερμοστάτης

και η θερμοκρασία αρχίζει να ανεβαίνει και επαναλαμβάνεται ο κύκλος.

Αυτό που γράφει ο konstantinos passat είναι απολύτως σωστό και πρακτικό.Ο οδηγός, αν δεν υπάρχει πρόβλημα θερμοστάτη,

μετά από λίγο που θα ξεκινήσει θα δεί τη θερμοκρασία στο καντράν να καρφώνεται στο 90 και να μην κινείται ό,τι συνθήκες και να υπάρχουν.

Σπεύδω να διευκρινήσω ότι ο δείκτης του καντραν  τόσο στα VW όσο  και στα AUDI δεν είναι τόσο γρήγορος στις μεταβολές της θερμοκρασίας,

γιαυτό, αν δεν υπάρχει πρόβλημα, φαίνεται καρφωμένος στους 90 βαθμούς.

Γενικό συμπέρασμα είναι ότι αν η θερμοκρασία μεταβάλλεται από 90 και κάτω κατά πάσα πιθανότητα φταίει ο θερμοστάτης(μόνιμα ανοικτός).Η βλάβη αυτή

δεν δημιουργεί σοβαρό πρόβλημα για να πάμε άμεσα στο συνεργείο.

Αν η θερμοκρασία αυξάνεται πάνω από 90(στο καντράν) τότε πρέπει άμεσα να ελεγχθεί η περίπτωση γιατί μπορεί να είναι μια απλή εξαέρωση έως φλάτζα.

Edited by ankarage
Link to post
Share on other sites

οχι,ευτχος παει προς τα κατω και εμφανιζεται μονο οταν ειναι ανοιχτο στην ζεστη το καλοριφερ...καλος μεσα στην εβδομαδα θα παρω θερμοστατη μαζι με o ring και θα τν αλλαξω..αν και σημερα προσπαθησα αλλα ειναι δυσκολο λιγο να μπουν τα χερια εκει περα...

Edited by Stavros7
Link to post
Share on other sites

Ναι Χρηστο κανονικα. Δεν πρεπει να υπαρχει αποκλιση απο το 90 σε οποιαδηποτε εξωτερικη θερμοκρασια. Η μονη περιπτωση που δικαιολογειται ειναι αν εχεις πειραξει τον θερμοστατη και εχεις βαλει καποιον να ανοιγει ακομα πιο χαμηλα.

τι να πω? το δικο μου σε τοσο χαμιλες θερμοκρασιες δουλευει στους 80, μπορει και λιγο πιο κατω σε πορεία. Mεσα στην κίνηση στην πόλη καρφωμένο 90. Oλα αυτά ασχετα αν ειναι ανοιχτό ή κλειστο το clima. Και δεν έχω πειράξει θερμοστάτη. Ετσι δουλευει εδώ και 10 χρόνια που το έχω.

*Ειναι εισαγωγής το αυτοκίνητο.

Edited by xrigolfakias
Link to post
Share on other sites

και ακομα μια ερωτηση για όποιον ξέρει.

Σε αλλη θερμοκρασια ανοιγει ο θερμοστατης και σε άλλη το βιντιλατερ? ή μαζι?

Link to post
Share on other sites

και ακομα μια ερωτηση για όποιον ξέρει.

Σε αλλη θερμοκρασια ανοιγει ο θερμοστατης και σε άλλη το βιντιλατερ? ή μαζι?

Το έγραψα προηγουμένως.Συγκεκριμένα ο θερμοστάτης ανοίγει στους 87,5 βαθμούς περίπου

και το βεντιλατέρ(πρώτη σκάλα) στους 102 περίπου.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

τι να πω? το δικο μου σε τοσο χαμιλες θερμοκρασιες δουλευει στους 80, μπορει και λιγο πιο κατω σε πορεία. Mεσα στην κίνηση στην πόλη καρφωμένο 90. Oλα αυτά ασχετα αν ειναι ανοιχτό ή κλειστο το clima. Και δεν έχω πειράξει θερμοστάτη. Ετσι δουλευει εδώ και 10 χρόνια που το έχω.

*Ειναι εισαγωγής το αυτοκίνητο.

Κατά πάσα πιθανότητα έχει πρόβλημα ο θερμοστάτης.Οταν κινήσαι αργά στην πόλη ανεβάζει θερμοκρασία ενώ όταν τρέχεις σε ανοικτό δρόμο ψύχεται από τον αερα το ψυγείο και πέφτει η θερμοκρασία περίπου στους 75-80 βαθμούς, γιατί δεν κλείνει ο θερμοστάτης.Δεν δημιουργείται σοβαρό πρόβλημα αλλά το αυτοκίνητο δεν λειτουργεί στα σωστά 'ορια με αποτέλεσμα αυξημένη κατανάλωση και μακροπρόθεσμη φθορά του κινητήρα.Βέβαια αν ήσουν σε χώρα με ψυχρό κλίμα θα είχες πρόβλημα.Ειμαι βέβαιος ότι ενώ  κάποιο άλλο αυτοκίνητο όταν ξεκινάει το πρωί φθάνει στο 90 σε 2-3 χλμ στο δικό σου αυτό θα επιτυγχάνεται σε 10 χλμ και όταν μετά πας σε ανοιχτό δρόμο τότε ξαναπέφτει  στο 75-80.Αν ήσουν στη Γερμανία θα έπεφτε και στο 60.

Γενικά επειδ΄η η χώρα μας είναι ζεστή, η βλάβη του θερμοστάτη (ανοιχτός), δεν μας δημιουργεί σοβαρό πρόβλημα.Σε ψυχρές χώρες όμως

δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία και το αυτοκίνητο λειτουργεί πολύ εκτός ορίων με ό,τι επιφέρει αυτό.

Edited by ankarage
Link to post
Share on other sites

Κατά πάσα πιθανότητα έχει πρόβλημα ο θερμοστάτης.Οταν κινήσαι αργά στην πόλη ανεβάζει θερμοκρασία ενώ όταν τρέχεις σε ανοικτό δρόμο ψύχεται από τον αερα το ψυγείο και πέφτει η θερμοκρασία περίπου στους 75-80 βαθμούς, γιατί δεν κλείνει ο θερμοστάτης.Δεν δημιουργείται σοβαρό πρόβλημα αλλά το αυτοκίνητο δεν λειτουργεί στα σωστά 'ορια με αποτέλεσμα αυξημένη κατανάλωση και μακροπρόθεσμη φθορά του κινητήρα.Βέβαια αν ήσουν σε χώρα με ψυχρό κλίμα θα είχες πρόβλημα.Ειμαι βέβαιος ότι ενώ  κάποιο άλλο αυτοκίνητο όταν ξεκινάει το πρωί φθάνει στο 90 σε 2-3 χλμ στο δικό σου αυτό θα επιτυγχάνεται σε 10 χλμ και όταν μετά πας σε ανοιχτό δρόμο τότε ξαναπέφτει  στο 75-80.Αν ήσουν στη Γερμανία θα έπεφτε και στο 60.

Γενικά επειδ΄η η χώρα μας είναι ζεστή, η βλάβη του θερμοστάτη (ανοιχτός), δεν μας δημιουργεί σοβαρό πρόβλημα.Σε ψυχρές χώρες όμως

δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία και το αυτοκίνητο λειτουργεί πολύ εκτός ορίων με ό,τι επιφέρει αυτό.

ακριβώς όπως τα γραψες είναι με τις θερμοκρασιες. Ξερουμε τιμη θερμοστάτη?

Link to post
Share on other sites

ακομα δεν το εχω φτιαξει δυστηχος ενα αλλο περιεργο που παρατηρησα σημερα ειναι οτι ενω ειναι 90c στο καντραν μετα απο μεγαλη βολτα το μοτερ ειναι κρυο και παω σπιτι το αφηνω σβηνω και μετα απο πεντε λεπτα λεω ας παω να πιασω την μηχανη και ηταν ζεστη...

Edited by Stavros7
Link to post
Share on other sites

Δεν είναι παράξενο.¨Οταν σβήνεις το αυτοκίνητο δεν κυκλοφορούν τα νερά και ανεβαίνει προσωρινά η θερμοκρασία.

Επίσης θα παρατηρήσεις ότι ενώ είναι πχ λίγο κάτω απο 90 και σταματήσεις για 3-5 λεπτά για κάτι ,όταν βάλεις μπρός έχει πάει στο 90.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Έχω παρατηρήσει κάποια προβληματάκια με το air condition (clima για την ακρίβεια) του Golf μου.

Πρώτον, κάθε φορά που το ανοίγω χρειάζεται να πατάω και το κουμπάκι της ανακύκλωσης αέρα. Για κάποιο λόγο δεν μπορέι να κρατηθεί η ρύθμιση, με αποτέλεσμα κάθε φορά που ξανανοίγω τον κινητήρα και στη συνέχεια το A/C να πρέπει να το ξαναπατήσω.

 

Δεύτερον, έχω παρατήρησει ότι πολλές φορές κι ενώ το αμάξι βρίσκεται εν κινήσει, χωρίς να υπάρχει λόγος και χωρίς να πατήσω οτιδήποτε, μπαίνει ζεστός αέρας από τους αεραγωγούς. Η "λύση" είναι είτε να κλείσω χειροκίνητα τους αεραγωγούς, ή να ενεργοποιήσω το A/C, να πατήσω την ανακύκλωση και μετά να ξανακλείσω το A/C.

 

Υπάρχει κάποια λύση για τα παραπάνω;

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.