Jump to content
dj_liakos

Golf 4 - Αλλαγή μηχανής [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

ΓΕΙΑ ΣΑΣ Kαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ’.

Τα κατάφερα με το golfaki μου κ έκανα μια υπέροχη βαλβιδόσουπα....!!!!

Έχω GOLF IV 1.6 16V 2002 μοντέλο με αριθμό κινητήρα AZD.Παραμονή Χριστουγέννων μου κόβετε ο ιμάντας χρονισμού k καταλαβαίνετε.... ψάχνοντας βρήκα έναν κινητήρα σε πολύ καλή κατάσταση 1.6 16V όμως με αριθμό BCB. Η άποψης διίστανται αν ταιριάζει σε μένα η όχι γιατί έχω k πρόγραμμα στον εγκέφαλο....

Μπορεί κάποιος να μου δώσει τα φώτα του?

Ευχάριστο προκαταβολικά κ καλή χρόνια σε όλους.

Στα μηνύματα που αναρτώνται θα πρέπει να υπάρχει σαφήνεια, λιτότητα, ουσία και να είναι ευανάγνωστα. Να χρησιμοποιούνται Ελληνικά ΜΙΚΡΑ γράμματα (Ελληνικές γραμματοσειρές - χαρακτήρες) και όχι Greeklish.

Edited by nikdev
greeklish
Link to comment
Share on other sites

ΓΕΙΑ ΣΑΣ Kαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ’.

Τα κατάφερα με το golfaki μου κ έκανα μια υπέροχη βαλβιδόσουπα....!!!!

Έχω GOLF IV 1.6 16V 2002 μοντέλο με αριθμό κινητήρα AZD.Παραμονή Χριστουγέννων μου κόβετε ο ιμάντας χρονισμού k καταλαβαίνετε.... ψάχνοντας βρήκα έναν κινητήρα σε πολύ καλή κατάσταση 1.6 16V όμως με αριθμό BCB. Η άποψης διίστανται αν ταιριάζει σε μένα η όχι γιατί έχω k πρόγραμμα στον εγκέφαλο....

Μπορεί κάποιος να μου δώσει τα φώτα του?

Ευχάριστο προκαταβολικά κ καλή χρόνια σε όλους.

εχω κανει ακρβως το ιδιο (μετα απο επισης βαλβιδοσουπα) αλλα ειχα 1.4 16v. 100% δεν ταιριαζει σφου ο BCB εχει ορισμενες διαφορες. πχ εχει 4 πολλαπλασιαστες αντι για 1 που εχεις εσυ. Παρολαυτα εγω τον εβαλα με ολα τα παλια ηλεκτρονικά μου κ τον ίδιο εγκεφαλο που είχα στο 1.4 και δουλεύεουν όλα άψογα. Κατα τα άλλα αν έχει κ πεταλούδα διαφορετική κ κάποια άλλα μικροπράγματα (όπως ο αισθητήρας λ που κουμπώνει διαφορετικά). Όλα πάντως εδώ κ μερικούς μήνες δουλεύουν τέλεια.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

και ο παλιος μου 4 πολαπλασιαστεσ φοραει κ ηλεκτρονικη πεταλουδα. απο οσο μου ειπαν στην VW το θεμα ειναι να μπορει να δουλεψει με τον παλιο εγγεφαλο. Να προχωρισω διλαδη......?

Link to comment
Share on other sites

και ο παλιος μου 4 πολαπλασιαστεσ φοραει κ ηλεκτρονικη πεταλουδα. απο οσο μου ειπαν στην VW το θεμα ειναι να μπορει να δουλεψει με τον παλιο εγγεφαλο. Να προχωρισω διλαδη......?

Κοίτα δεν είμαι αυτός που θα σου πει προχώρα μόνο κ μόνο επειδή σε μενα μέχρι στιγμης δουλεύουν όλα οκ. Το θέμα είναι αυτός που θα στο αναλάβει να σου εγγυηθεί ότι δε θα έχεις πρόβλημα με αυτό το πάντρεμα της νέα μηχανής με τα παλιά δικά σου περιφερειακά κ ηλεκτρονικά. Οπότε αν κάτι δεν παει καλά να στο λύσει αυτός. Η πεταλούδα που έμπαινε στον BCB έχει μεγαλύτερη διάμετρο, όπως διαφορετική ήταν κ η πολλαπλή (κ κάποια άλλα που δε τα θυμάμαι τώρα). Πάντως στο ξαναλέω εμένα με τον εγκέφαλο του 1.4 του 2002 AXP μέχρι στιγμής συνεργάζεται μια χαρά. Από το ψάξιμο που έκανα τότε είχα βρει ότι ο εγκέφαλος μου με έναν αντίστοιχο από 1.6 ίδιας χρονολογίας είχαν ιδια part numpers. Αλλά ο BCB συγκεκριμένα είχε διαφορετικό εγκέφαλο με διαφορετική χαρτογράφηση από τους υπόλοιπους 1.6 16v κινητήρες και γιαυτό κ ανεπίσημα έβγαζε κοντά στα 115 άλογα. Κάνε κ ένα search κ εδώ στο forum, θα βρεις αρκετά χρήσιμα για τον BCB. Αν επιτρέπεται πόσο το βρήκες? Εγώ με εργασία (χωρίς σετ χρονισμού) έδωσα 1700 ευρά κ υποτίθεται πως ήταν με 35000 χλμ (τα ειδα στο κοντερ πριν βγει το μοτερ, αλλά ....) πάντως είχε άψογη συμπίεση. Μη ξεχάσεις πάντως να αλλάξεις ιμάντα στην καινούργια μηχανή, μη τρέχεις πάλι. Επίσης αν διαθέτεις λίγα χρήματα παραπάνω, αφού θα λυθούν όλα (κ αν ήδη έχεις αρκετά χλμ στο αμάξι σου), με την ευκαιρία θα μπορούσες να αλλάξεις κ κάποια άλλα ψιλοπράγματα, όπως κάποιο κομμάτι στο μπροστινό σύστημα, αισθητήρα λ, αισθητήρα στροφών (στροφάλου, για να αλλαχτεί θέλει λύσιμο το ημιαξόνιο). Όλα αυτά προληπτικά βέβαια, αλλά θα γλυτώσεις αρκετά σε εργασία, αν τα κάνεις μαζί με την αλλαγή μοτερ. Να τσεκάρεις οπωσδήποτε το καρτερ του BCB ότι είναι σε καλή κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Xronia polla k kalh xronia. To epsaksa k ego ligo parapano k mou eipan to idio pragma. Diladi pos an xrisimopoihso ta dika mou periferiaka den tha exo provlima. Omos twra me thn eisagwgh k th xartografish tou egefalou me evales sthn mpriza. mhpos na valo k ton diko tou egefalo? k an nai tha teriazei me thn dikia moy pleksouda? to moter to vrika 1100 euro me liga xiliometra (den ksero posa!) omos perimeno apantish k apo germania gia poio sigoura pragmata, gia ta ergatika mou eipan 200 euro + ladia kai nera sthn antiprosopia ths SEAT sth Serres. oso gia ta ta upolipa pou mou eipes na alakso, tha ta tsekaro k oti mporeso tha alakso. Euxaristo gia to xrono sou k ths sumvoules sou.

Link to comment
Share on other sites

Xronia polla k kalh xronia. To epsaksa k ego ligo parapano k mou eipan to idio pragma. Diladi pos an xrisimopoihso ta dika mou periferiaka den tha exo provlima. Omos twra me thn eisagwgh k th xartografish tou egefalou me evales sthn mpriza. mhpos na valo k ton diko tou egefalo? k an nai tha teriazei me thn dikia moy pleksouda? to moter to vrika 1100 euro me liga xiliometra (den ksero posa!) omos perimeno apantish k apo germania gia poio sigoura pragmata, gia ta ergatika mou eipan 200 euro + ladia kai nera sthn antiprosopia ths SEAT sth Serres. oso gia ta ta upolipa pou mou eipes na alakso, tha ta tsekaro k oti mporeso tha alakso. Euxaristo gia to xrono sou k ths sumvoules sou.

Χρόνια πολλά, καλή χρονιά φίλε μου. Στο δικό μου αν έβαζα τον εγκέφαλο του bcb δε θα ταίριαζε η πλεξούδα (έτσι μου είπαν τουλάχιστον), τώρα για το δικό σου δεν ξέρω. Πάντως δε νομίζω να έχεις πρόβλημα. Εδώ εμένα είναι από 1.4 κ είναι όλα οκ. Απλά σε λίγο καιρό θα πάω για μια επαναχαρτογράφηση. Κατά τα άλλα, ούτε κομπιάσματα, ούτε κοψίματα ούτε τπτ. Πάντως να σου πω την αλήθεια μου έκανε τότε εντύπωση πως γίνεται να δουλεύει σωστα με την ίδια χαρτογράφηση που είχε στο 1.4.

Οι τιμές είναι πολύ καλές νομίζω. Εδώ, πάνω κάτω ένα 500άρικο ζητάνε όλοι για εργασία.

Καλή τύχη με το νεο μοτερ.

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

το 94-95 -96 δε θυμαμαι ακριβως ξαφνικα ενω οδηγουσα ηρεμα με το GTI II εσβησε ο κινητηρας. ειχε σπασει ο ιμαντας χρονισμου.

ειχα 90000 και επρεπε ναειχε αλλαχθει συμφωνα με την εταιρεια στα 60.000 αλλα δε το πηγαινα σε επισημη αντιπροσωπια οποτε δεν ειχε αλλαχθει.

τελικα δεν στραβωσε καμια βαλβιδακ αι απλα αλλαχτηκε ο ιμαντας.

εσυ γιατι χρειαζεται να αλλαξεις ολο τον κινητηρα;

Link to comment
Share on other sites

Έχει να κάνει με το βύθισμα των βαλβίδων και με τις "τσέπες" που μπορεί να έχουν τα έμβολα ώστε να αποκλείεται η πιθανότητα να χτυπησει έμβολο-βαλβίδα.

Είναι κάποιοι κινητήρες που αν το έμβολο είναι στο Ανω Νεκρό Σημείο και ταυτόχρονα τύχει να μείνει τελείως ανοιχτή η βαλβίδα εισαγωγής ή εξαγωγής, δεν ακουμπάνε στο έμβολο. Σε αυτούς απλά αλλάζεις ιμάντα και τελειωσες.

Αν όμως κοπεί ιμάντας σε κινητήρα που στο ΑΝΣ το εμβολο χτυπήσει καποια βαλβιδα τοτε στην καλύτερη στραβώνει ο λαιμός της ενω στη χειρότερη σπάει η βαλβίδα και γίνεται μύλος ο θάλαμος καύσης. new_killpc.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην ομοδα.ειμαι νεος χρήστης και φανατικός vwακιας έχω ένα γκολ mk4 1.4 με κωδικό κινητήρα AXP και μου παρέδωσε πνεύμα έχω βρει μια μηχανή bbz είναι εφικτό να τοποθετηθεί?χωρίς αλλαγές και πατέντες? ευχαριστω πολύ προκαταβολικά

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Ίδιο μπλοκ, διαφορετικά πιστόνια και πιο δυνατός 101ps:thumbsu:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.