ntalkos Posted June 6, 2018 Report Share Posted June 6, 2018 Καλημέρα σας. Έχω παρατηρήσει τις τελευταίες μέρες (μετά από αλλαγή λαδιών) ελάχιστο λάδι γύρω από την τάπα λαδιού που είναι στον κινητήρα. Πολύ λίγο, σε φάση να γυαλίζει απλά. Βέβαια το σκουπίζω και συχνά για να παρατηρώ τι συμβαίνει. Ξέρει κάποιος τι μπορεί να συμβαίνει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted June 7, 2018 Report Share Posted June 7, 2018 Άλλαξε τάπα. Λογικά ή έχει ράγισμα κάπου η τάπα ή δεν κλείνει καλά ή έχει κοπεί η φλάντζα της. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted June 7, 2018 Report Share Posted June 7, 2018 Είναι καλά βιδωμενη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntalkos Posted June 7, 2018 Author Report Share Posted June 7, 2018 Καλά βιδωμένη είναι. Μάλλον θέλει αλλαγή ε; Μήπως έχει να κάνει με υπερβολικό λάδι που μπήκε στον κινητήρα; Όπως και να έχει ξέρετε κάποιο site να ψωνίσω, να μην δίνω κερατιάτικα σε μάστορες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted June 7, 2018 Report Share Posted June 7, 2018 Γιατί μπήκε υπερβολικό λάδι στον κινητήρα? Αν είναι πάνω από το όριο άδειασε ποσότητα. Ποιο είναι το αυτοκίνητο και ποιον κινητήρα φοράει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted June 7, 2018 Report Share Posted June 7, 2018 Εγώ χαλκορόδελες αγοράζω αλλά και μαρκούτσια φτιάχνω στον ΠΑΦΙΤΗΣ ΑΠ. & ΣΙΑ Ο.Ε. http://sakel.gr/pafitis/html/c_aoaenaea.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntalkos Posted June 7, 2018 Author Report Share Posted June 7, 2018 Έχω το Golf MK7 TDi 105Hp (2014). Τα πρώτα σέρβις λίπανσης που έκανα στην Karenta έγραφαν πως ο κινητήρας έπαιρνε 4,6lt. Η πρώτη φορά που άλλαξα λάδια εκτός, ο μάστορας έβαζε από ένα πεντάλιτρο δοχείο Motul και θυμάμαι να λέει "παίρνει παραπάνω από 4..." Αυτή τη φορά (εδώ και ένα χρόνο πάω σε άλλο μάστορα) συνέβη το εξής παράδοξο: μου έβαλε από ένα τετράλιτρο μπουκάλι Gazpromneft, χωρίς να βάλει παραπάνω. Μέτρησε τη βέργα υποτίθεται και όλα οκ (εκεί εγώ δεν ήμουν από πάνω). Αλλά από τότε και σχεδόν κάθε μέρα ελέγχω εγώ τη βέργα και δείχνει να είναι πάνω και από το max σημείο. Είναι δηλαδή παράλογο. Να έχει βάλει λιγότερο από ό,τι συνήθως και να δείχνει πως έχει περισσότερο μέσα. Το μόνο που πάει το μυαλό μου είναι ότι τα παλιά λάδια τα έβγαλε με αναρρόφηση... Τι λέτε για όλα αυτά; Έχω μπερδευτεί Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted June 7, 2018 Report Share Posted June 7, 2018 6 λεπτά πριν , ntalkos said: Έχω το Golf MK7 TDi 105Hp (2014). Τα πρώτα σέρβις λίπανσης που έκανα στην Karenta έγραφαν πως ο κινητήρας έπαιρνε 4,6lt. Η πρώτη φορά που άλλαξα λάδια εκτός, ο μάστορας έβαζε από ένα πεντάλιτρο δοχείο Motul και θυμάμαι να λέει "παίρνει παραπάνω από 4..." Αυτή τη φορά (εδώ και ένα χρόνο πάω σε άλλο μάστορα) συνέβη το εξής παράδοξο: μου έβαλε από ένα τετράλιτρο μπουκάλι Gazpromneft, χωρίς να βάλει παραπάνω. Μέτρησε τη βέργα υποτίθεται και όλα οκ (εκεί εγώ δεν ήμουν από πάνω). Αλλά από τότε και σχεδόν κάθε μέρα ελέγχω εγώ τη βέργα και δείχνει να είναι πάνω και από το max σημείο. Είναι δηλαδή παράλογο. Να έχει βάλει λιγότερο από ό,τι συνήθως και να δείχνει πως έχει περισσότερο μέσα. Το μόνο που πάει το μυαλό μου είναι ότι τα παλιά λάδια τα έβγαλε με αναρρόφηση... Τι λέτε για όλα αυτά; Έχω μπερδευτεί Αν τα εβγαλε με τρόμπα και χωρίς να έχει αλλάξει το φίλτρο τότε ναι χάνει κοντά στα 400-500ml. Καλό είναι πάντα να αλλάζεται και το φίλτρο για την μακροζωία του κινητήρα. Επίσης βάζε λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής, μην τα μπερδεύεις και άδειαζε τα από την τάπα. (Καινούρια μέθοδος αυτη η αντλία που χρησιμοποιούν τα μαστοριά για να μην λερώνονται και να γίνεται πιο εύκολη η δουλειά.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntalkos Posted June 7, 2018 Author Report Share Posted June 7, 2018 Αυτό έκανε ρε συ ακριβώς. Εντω μεταξύ κι εγώ αφηρημένος δεν είπα για φίλτρο κι αυτός δεν άλλαξε και μετά θυμήθηκα ότι πάντα το άλλαζα μαζί με τα λάδια. Σε όλα δίκιο έχεις. Λες τελικά όλο αυτό να έχει σχέση με την τάπα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted June 7, 2018 Report Share Posted June 7, 2018 48 λεπτά πριν , ntalkos said: Αυτό έκανε ρε συ ακριβώς. Εντω μεταξύ κι εγώ αφηρημένος δεν είπα για φίλτρο κι αυτός δεν άλλαξε και μετά θυμήθηκα ότι πάντα το άλλαζα μαζί με τα λάδια. Σε όλα δίκιο έχεις. Λες τελικά όλο αυτό να έχει σχέση με την τάπα; Για βγαλτην μια και ξαναβαλτην. Μηηηπως δεν έχει κουμπώσει καλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntalkos Posted June 7, 2018 Author Report Share Posted June 7, 2018 Το έχω κάνει ήδη. Αύριο θα αλλάξω πάλι λάδια+φίλτρο όλα από την αρχή και θα ξαναελέγξω. Ευχαριστώ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 7, 2018 Report Share Posted June 7, 2018 (edited) 4.6lt παίρνουν όλα τα 1.6 και 2.0 ΤDi στο Golf 7. Κάνε μια αλλαγή ξανά μαζί με φίλτρο να είσαι σίγουρος. Νομίζω ότι πρέπει να πηγαίνεις σε κάποιο πιο υπεύθυνο συνεργείο. Edited June 7, 2018 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntalkos Posted June 7, 2018 Author Report Share Posted June 7, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nouli Posted June 7, 2018 Report Share Posted June 7, 2018 9 λεπτά πριν , nikdev said: 4.6lt παίρνουν όλα τα 1.6 και 2.0 ΤDi στο Golf 7. Κάνε μια αλλαγή ξανά μαζί με φίλτρο να είσαι σίγουρος. Νομίζω ότι πρέπει να πηγαίνεις σε κάποιο πιο υπεύθυνο συνεργείο. Το φίλτρο δεν άλλαξε και μάλλον μετά έριξε στο περίπου και βιαστικά και δεν του βγήκε. Μπορείς να βγάλεις λίγο ώστε να έρθει στο ακριβώς η στάθμη, ή νάλλάξεις ξανά μαζί με φίλτρο και συνεργείο πακέτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntalkos Posted June 7, 2018 Author Report Share Posted June 7, 2018 Τα λες πολύ καλά! Μετά από φασαρία εξασφάλισα αύριο δωρεάν αλλαγή λαδιών και φίλτρου και το συνεργείο θα πάει στο καλό... Δεκτό να συμβαίνουν και λάθη κάποιες στιγμές, αλλά ο τύπος δεν μπορούσε να δεχτεί ότι κάτι έκανε στραβά. Αν έχετε παρεπιμπτόντως κάποιο συνεργείο στην Αθήνα με εμπειρία, θα το εκτιμούσα να μου το πείτε. Γιατί πλέον είμαι σε αναζήτηση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntalkos Posted June 13, 2018 Author Report Share Posted June 13, 2018 Καλησπέρα.Να ενημερώσω πως ξανα-αλλαξα λάδια+φίλτρο και ο μάστορας ήταν πολύ σχολαστικός στο τρόπο που συμπλήρωσε. Ίσως την πρώτη φορά να ειδα πάλι ελάχιστο λάδι σε μορφή υγρασίας, αλλά μετά από καλό σκούπισμα και μετά από αρκετές μέρες δεν έχω δει κάτι άλλο.Εντωμεταξυ δεν είχα βγάλει και καμιά φωτογραφία πιο πριν για να δείτε μήπως τελικά είναι αναμενόμενη η λίγη υγρασία.Όπως και να έχει, θα το παρακολουθώ και άμα χρειαστεί, θα αλλάξω την τάπα να δω αν θα φτιάξει η κατάσταση.Ευχαριστώ όλουςSent from my Redmi 3S using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Dimitris Posted August 19, 2018 Report Share Posted August 19, 2018 On 7/6/2018 at 7:32 ΜΜ, nouli said: Το φίλτρο δεν άλλαξε και μάλλον μετά έριξε στο περίπου και βιαστικά και δεν του βγήκε. Μπορείς να βγάλεις λίγο ώστε να έρθει στο ακριβώς η στάθμη, ή νάλλάξεις ξανά μαζί με φίλτρο και συνεργείο πακέτο Χωρίς αλλαγή φίλτρου ο tdi 1.6 περνεις 4l λάδι. Τόσο πήρε και το δικό μου . Octavia 1.6tdi και την αλλαγή την έκανα μόνος μου στις 15.000χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nouli Posted August 23, 2018 Report Share Posted August 23, 2018 Άρα μέσα έπεσα Ε? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntalkos Posted August 23, 2018 Author Report Share Posted August 23, 2018 Ναι ναι.Sent from my Redmi 3S using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...