Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

Recommended Posts

Καλησπερα Παιδια,

Ως νεος κατοχος vw golf 1.6 fsi 2008 blf θα ηθελα να μου πειτε την αξιοποιστια του μοτερ αυτου και προβληματα που εχετε αντιμετωπιση. Απο την πρωτη κιολας μερα μου σπασανε τα λαμακια της τροχαλιας που ειναι πανω ο ιμαντας (Ρουλεμάν Τεντωτήρα) επειδη κολισε πανω στο μοτερ με αποτελεσμα την υπερθερμανση της μηχανης. Ευτιχως με 60 ευρω μπηκε σηδερενια τροχαλια και το προβλημα λυθηκε . Το αυτοκινητο εχει 115000ΚΜ. Οπως διαβαζα σε διαφορα site o fsi κινητηρας αντιμετωπιζη πολλα προβληματα(πολλαπλασιαστες,καδενενα χρονισμου, αισθητηρες Νοχ και λ και αλλα που σου δημιουργουν πονοκεφαλο) και με εβαλαν σε σκεψη να το πουλησω τωρα που ειναι γρηγορα για να προλαβω τα χειροτερα. Μπορειτε να μου πειτε την γνωμη σας???

Ευχαριστω 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να σπασει η δεν εκανε σερβις η ηταν ακινητο για μεγαλο διαστημα.

 

Επρεπε ναλλαξεις τα παντα στο κομματι ιμαντες τεντωτηρες και αντλια νερου.

 

Μιλαμε για μοντελο που κυκλοφορει απο το03 αν ειναι και ασυντηρητο λογικο ειναι.

 

Αυτα τα βλεπουν πριν την αγορα

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σαν κατοχος 1.6 FSI απο το 2004 με 170.000 χλμ δεν αντιμετωπισα ιδιαιτερα μηχανικα προβληματα. Πολλαπλασιαστες ακομα δεν αλλαξα, ιμαντα δυναμο-τροχαλιες ακομα δεν αλλαξα, καδένα δεν αλλαξα (κανει ενα θόρυβο σε κρυες εκκινησεις που φευγει μετα απο 5 δευτερολεπτα), λαδια δεν καιει η μηχανη, συμπλεκτη ακομα δεν αλλαξα αν και το ρουλεμαν τριζει εδω και 60.000χλμ, τακακια μπροστα ακομα δεν αλλαξα !!!, εξάτμηση δεν αλλαξα . Μονο ο ΝΟΧ καηκε εδω και αρκετα χρονια, δεν τον αλλαξα αφου δεν με επηρεαζει σε κατι αν και σκεφτομαι να τον καταργησω με προγραμμα.

Απο τα προβληματα,

1)ΝΟΧ

2)Φθορα σε διακοπτες, πηρα καινουργιους απο ebay

3)Ξεκολησαν οι καθρεφτες, τους κολησα και ολα ΟΚ

4)Βασεις αμορτισερ, κουδουνιζαν απο τα 100.000 χλμ, αλλάχτηκαν μαζι με αμορτισερ-σιλεντμπλοκ φετος

5)Πισω κλειδαριες αρχιζουν να μην δουλευουν ορισμενες φορες, θα μπουν καινουργιες συντομα

6)Σκορτσαρισμα με χαμηλες στροφες και λιγο γκαζι, ισως πολλαπλασιαστες, ισως μεταβλητος, ισως ενανθρακώσεις στις βαλβίδες, θελει ψαξιμο

7)Ξεκίνησε να ξεκολαει η ταπετσαρια οροφής, θα το φτιαξω καποια στιγμη σε γνωστο στην Σερβια να μην με γδαρει ταπετσιερης

8)Ανα 2 καλοκαίρια βαζω φρεον στο κλιματιστικο γιατι το χανει σιγα σιγα
9)Αισθητηρας θερμοκρασιας, αρχισαν να μενουν ανοιχτα τα βεντιλατερ και ξελιγωνε την μπαταρια. Επειδη δεν το εβγαζε το διαγνωστικο, πηγα αγορασα εναν μονος μου (14€) και τον περασα μονος και ησυχασα.

 

Γενικα για ενα αμαξι 14 ετων δεν μπορω να πω οτι εβγαλε σημαντικα προβληματα, με τα νεα αμορτισερ παει τρενο ενω εδω και χρονια του εβαλα cruise control οποτε τα τακτικα μακρινα ταξιδια που κανω ειναι απολαυση. Βεβαια πρεπει να ασχοληθω και εγω λιγο με το αμαξι γιατι δεν βασιζομαι ποτε 100% στους μηχανικους.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο με το φρεον το ειχα και γω. Μετα τη πενταετια εχανε φρεον και ηθελε συμπληρωμα καθε δυο χρονια

Σαν κατοχος 1.6 FSI απο το 2004 με 170.000 χλμ δεν αντιμετωπισα ιδιαιτερα μηχανικα προβληματα. Πολλαπλασιαστες ακομα δεν αλλαξα, ιμαντα δυναμο-τροχαλιες ακομα δεν αλλαξα, καδένα δεν αλλαξα (κανει ενα θόρυβο σε κρυες εκκινησεις που φευγει μετα απο 5 δευτερολεπτα), λαδια δεν καιει η μηχανη, συμπλεκτη ακομα δεν αλλαξα αν και το ρουλεμαν τριζει εδω και 60.000χλμ, τακακια μπροστα ακομα δεν αλλαξα !!!, εξάτμηση δεν αλλαξα . Μονο ο ΝΟΧ καηκε εδω και αρκετα χρονια, δεν τον αλλαξα αφου δεν με επηρεαζει σε κατι αν και σκεφτομαι να τον καταργησω με προγραμμα.
Απο τα προβληματα,
1)ΝΟΧ
2)Φθορα σε διακοπτες, πηρα καινουργιους απο ebay
3)Ξεκολησαν οι καθρεφτες, τους κολησα και ολα ΟΚ
4)Βασεις αμορτισερ, κουδουνιζαν απο τα 100.000 χλμ, αλλάχτηκαν μαζι με αμορτισερ-σιλεντμπλοκ φετος
5)Πισω κλειδαριες αρχιζουν να μην δουλευουν ορισμενες φορες, θα μπουν καινουργιες συντομα
6)Σκορτσαρισμα με χαμηλες στροφες και λιγο γκαζι, ισως πολλαπλασιαστες, ισως μεταβλητος, ισως ενανθρακώσεις στις βαλβίδες, θελει ψαξιμο
7)Ξεκίνησε να ξεκολαει η ταπετσαρια οροφής, θα το φτιαξω καποια στιγμη σε γνωστο στην Σερβια να μην με γδαρει ταπετσιερης
8)Ανα 2 καλοκαίρια βαζω φρεον στο κλιματιστικο γιατι το χανει σιγα σιγα
9)Αισθητηρας θερμοκρασιας, αρχισαν να μενουν ανοιχτα τα βεντιλατερ και ξελιγωνε την μπαταρια. Επειδη δεν το εβγαζε το διαγνωστικο, πηγα αγορασα εναν μονος μου (14€) και τον περασα μονος και ησυχασα.
 
Γενικα για ενα αμαξι 14 ετων δεν μπορω να πω οτι εβγαλε σημαντικα προβληματα, με τα νεα αμορτισερ παει τρενο ενω εδω και χρονια του εβαλα cruise control οποτε τα τακτικα μακρινα ταξιδια που κανω ειναι απολαυση. Βεβαια πρεπει να ασχοληθω και εγω λιγο με το αμαξι γιατι δεν βασιζομαι ποτε 100% στους μηχανικους.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε εμενα το καταλαβαινω οταν αρχισει να σφυραει η βαλβιδα πισω απο τους κεντρικους αεραγωγους. Διαρροη παντως δεν βρηκε ο τεχνικος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για το ψυκτικο μεσο δες τη βαλβιδα ελεγχου υψηλης πιεσης στο κυκλωμα του κλιματιστικου αυτη χαλαει με τα χρονια και χανει σιγα σιγα.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 20/7/2018 at 7:11 ΜΜ, nikdev said:

Για το ψυκτικο μεσο δες τη βαλβιδα ελεγχου υψηλης πιεσης στο κυκλωμα του κλιματιστικου αυτη χαλαει με τα χρονια και χανει σιγα σιγα.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Όταν λες χάνει σε στυλ να χάσει τα υγρά σε 1-2 μήνες ή το να χάνει μέσα σε 2+ χρόνια είναι νορμάλ και δεν χρειάζεται αλλαγή;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πηγαινε να σου κανουν ελεγχο με φωσφορο και φτιαξτο. Καπου εχει προβλημα

Δεν πρεπει να χανει τοσο πολυ στον 1 χρονο.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...