Akisxalk Posted August 15, 2018 Report Posted August 15, 2018 Καλησπέρα κ χρόνια πολλά σε όλους.ειμαι κάτοχος ενός γκολφ 4 1.6 πασιφικ κ ήθελα να ρωτήσω αν έχει βάλει κάποιος σε 4αρι τα Κόνι τα πορτοκαλί κ τη γνώμη σας για τα συγκεκριμένα αμορτισέρ.ελατηρια έχω τα μαμά. Τα ελατήρια που έχω είναι όντως 1,5 πόντο πιο κοντά?δεν ενδιαφέρομαι για μπιλσταιν κ τέτοια καθώς για τα γούστα μου είναι αρκετά σκληρά.οποιαδηποτε άποψη σε λογικό κόστος θα με ενδιέφερε Quote
Panagiotis_H Posted August 16, 2018 Report Posted August 16, 2018 Έχει βάλει σε Polo φίλος μου τα πορτοκαλί και ήταν κανονικά για την τιμή τους. Ελαφρώς πιο σφιχτά από τα μαμά που είχε. Τίμια επιλογή αν δε θες να δώσεις 600+ για τα κίτρινα. Quote
Akisxalk Posted August 17, 2018 Author Report Posted August 17, 2018 9 hours ago , Panagiotis_H said: Έχει βάλει σε Polo φίλος μου τα πορτοκαλί και ήταν κανονικά για την τιμή τους. Ελαφρώς πιο σφιχτά από τα μαμά που είχε. Τίμια επιλογή αν δε θες να δώσεις 600+ για τα κίτρινα. Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε.κ εγώ κάτι τέτοιο θέλω.πιο σφιχτό απ' το sachs, χωρίς κοπανηματα.μαλλον θα τα τιμήσω Quote
takisbrax Posted August 30, 2018 Report Posted August 30, 2018 On 17/8/2018 at 10:08 ΠΜ, Akisxalk said: Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε.κ εγώ κάτι τέτοιο θέλω.πιο σφιχτό απ' το sachs, χωρίς κοπανηματα.μαλλον θα τα τιμήσω τα εβαλα σε φοκουσ ΙΙ και στα 30.000χλμ τα πεταξα. τζαμπα λεφτα ειναι φιλε. σε τηλ που εκανα στην αντιπροσωπεια της κονι μου ειχανε πει οτι πρεπει να εχεις και ελατηρια χαμηλωματοσ 2,5-3 εκατοστα διαφορετικα θα τα παρεις στα χερια οπως εγω....προσεχε Quote
Akisxalk Posted September 4, 2018 Author Report Posted September 4, 2018 Με προβληματισες τώρα.καμια πρόταση?εκτός από μπιλσταιν τα οποία θεωρώ σκληρά για τα γούστα μου Quote
gtse Posted September 4, 2018 Report Posted September 4, 2018 On 17/8/2018 at 10:08 ΠΜ, Akisxalk said: Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε.κ εγώ κάτι τέτοιο θέλω.πιο σφιχτό απ' το sachs, χωρίς κοπανηματα.μαλλον θα τα τιμήσω βάλε τα sachs advantage είναι ποιο σφιχτά απο τα απλα και δεν κοπαναει το αμάξι αυτα εχω πάνω εδω 75000 χιλ. Quote
Akisxalk Posted September 4, 2018 Author Report Posted September 4, 2018 Αυτά έχω τώρα πάνω.sachs advantage μπροστά κ super touring πίσω.ρωτησα για τα ίδια κ μου είπαν ότι έχουν καταργηθεί εδώ και δύο χρόνια.αρκετα ευχαριστημένος από τα συγκεκριμένα αλλά πλέον μου είπαν ότι βγαίνουν μόνο super touring τετράδα κ δε θέλω να μαλακώσει κι άλλο το αυτοκίνητο καθώς πιστεύω πώς είναι στο όριο για το βάρος του αυτοκινήτου Quote
gtse Posted September 5, 2018 Report Posted September 5, 2018 πορεις να τα βρεις σε καποια μαγαζια ακομα στοκαρισμενα Quote
koge Posted September 5, 2018 Report Posted September 5, 2018 @Akisxalk μην παιδεύεσαι άδικα, τα KONI STR είναι λίγο πιο σφιχτά απο τα εργοστασιακά, είναι αμορτισέρ για άνεση μέχρι και γρήγορη οδήγηση, όχι σπορ. Τα έχω χρησιμοποιήσει σε δύο αυτοκίνητα μέχρι τώρα χωρίς πρόβλημα και πάντα με ελατήρια χαμηλώματος 3εκ. Το ένα αυτοκίνητο ήταν ibiza MK3 και τα συνδύασα με ελατήρια ΗR μπλέ και το άλλο ήταν golf MK5 1,9 DSG όπου τα συνδύασα με ελατήρια eibach pro kit, στο γκόλφ έχουν συμπληρώσει περίπου 80.000 χλμ χωρίς πρόβλημα (σε συνδυασμό με ζάντες 18"). Οπότε εγώ θα σου έλεγα να πας για τα ΚΟΝΙ. Quote
Akisxalk Posted September 5, 2018 Author Report Posted September 5, 2018 Το θέμα είναι αν θα δουλέψουν καλά με τα μαμά ελατήρια που έχω εγώ.αυτο με προβλημάτισε που είπε ο φίλος takisbrax.θα ρωτήσω κιόλας να δω αν όντως το δικό μου φοράει 1.5 πόντο πιο κοντά ελατήρια κ βλέπουμε. Ευχαριστώ πάντως όλους όσους με βοηθάτε γιατί όντως έχω μπερδευτεί πολύ Quote
koge Posted September 6, 2018 Report Posted September 6, 2018 Έχε υπόψιν σου ότι η ΚΟΝΙ δίνει τα αμορτισέρ της για εργοστασιακά ελατήρια, αλλά αποδεδειγμένα δουλεύουν χωρίς πρόβλημα και με χαμηλώματα μέχρι 3εκ. Επιπλέον κανένα καινούργιο αμορτισέρ δεν υπάρχει λόγος να πάθει ζημιά όταν δουλεύει σε εργοστασιακό ύψος, πρόβλημα μπορεί να υπάρξει μόνο σε χαμήλωμα οπότε υπάρχει κίνδυνος το αμορτισέρ να τερματίσει και να καταστραφεί, για αυτό πάνω από 3εκ χαμήλωμα επιλέγουμε οπωσδήποτε κοντά αμορτισέρ. Ξαναλέω ότι τα ΚΟΝΙ δουλεύουν άψογα μέχρι 3εκ χαμήλωμα. Quote
Akisxalk Posted September 6, 2018 Author Report Posted September 6, 2018 11 λεπτά πριν , koge said: Έχε υπόψιν σου ότι η ΚΟΝΙ δίνει τα αμορτισέρ της για εργοστασιακά ελατήρια, αλλά αποδεδειγμένα δουλεύουν χωρίς πρόβλημα και με χαμηλώματα μέχρι 3εκ. Επιπλέον κανένα καινούργιο αμορτισέρ δεν υπάρχει λόγος να πάθει ζημιά όταν δουλεύει σε εργοστασιακό ύψος, πρόβλημα μπορεί να υπάρξει μόνο σε χαμήλωμα οπότε υπάρχει κίνδυνος το αμορτισέρ να τερματίσει και να καταστραφεί, για αυτό πάνω από 3εκ χαμήλωμα επιλέγουμε οπωσδήποτε κοντά αμορτισέρ. Ξαναλέω ότι τα ΚΟΝΙ δουλεύουν άψογα μέχρι 3εκ χαμήλωμα. Αν είναι πιο κοντό το καλάμι του δεν θα έχει πρόβλημα στο rebound? κάπου πήρε το μάτι μου ότι είναι 0.5 η 1 πόντο κοντύτερα.εσυ τα έχεις δοκιμάσει?με τι ελατήρια?αν ξέρει κ κάποιος να μας πει σίγουρα αν φοράω κοντύτερα ελατήρια λόγω έκδοσης(pacific). κάπου εδώ στο φόρουμ το διάβασα.για τα Κόνι με βλέπω να καταλήγω κ ότι γίνει.το πολύ πολύ να χαμηλώσω κιόλας Quote
koge Posted September 8, 2018 Report Posted September 8, 2018 Σε κάποια από αυτά που ρωτάς έχω απαντήσει ήδη, εφόσον έχεις εργοστασιακά ελατήρια θες αμορτισέρ για εργοστασιακά ελατήρια, δηλαδή το 99% όσων κυκλοφορούν. Όσο για την αποσυμπίεση που ρωτάς, έχεις δει πόσο κρεμάνε οι τροχοί όταν σηκώνεται το αυτοκίνητο, παίζει να γίνει κάτι τέτοιο εν κινήσει και το αυτοκίνητο να είναι στο δρόμο, απαντώ με τίποτα. Οπότε βάλε τα αμορτισέρ και μη σκας άλλο... Quote