Ursus Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 εγω δε καταλαβα τι ρωτας ακριβως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kouzzoulos Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 εγω δε καταλαβα τι ρωτας ακριβως Δεν ρωτησα κατι.εισα ολα τα θεματα περι android auto και mirrorlink και ειπα οτι θα ηταν λιγκ πιο ξεκαθαρο αν γινοταν ενα βιντεο απο καποιον που να δειχνει την ολη διαδικασια.Στάλθηκε από το SM-G928F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 Καλορίζικο και καλοτάξιδο! Για android ψάξε λίγο YouTube Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemini Posted February 4, 2016 Report Share Posted February 4, 2016 (edited) Καλησπερα και απο μενα. Κατοχος ενος πολυ ομορφου vw golf mk7 r-line 1.4tsi 150ps. Εχθες το πηρα στα χερια μου.Πρωτη εντυπωση φανταστικη. τα ερωτηματα μου ειναι τα εξης: 1. τα χιλιομετρα τα οποια ειχε το αυτοκινητο ηταν 20 οταν πρωτομπηκα,οκ ξερω το τεσταρουν και τα λοιπα...αλλα ""20"" ??τα δικα σας ειχαν τοσα? 2. ακουσε μεχρι και η γυναικα μου εναν τριγμο η κοπανιματακι πισω η στον αξονα η καπου στο πορτ μπαγκαζ οταν πεφτεις σε ψηλοανωμαλη ασφαλτο.σαν να εχεις αφησει κατι και να χτυπαει.,δεν μπορω να το εξηγισω αλλιως.εψαξα λιγο και ειδα οτι καποιος ειχε αναφερει κατι παρομοιο στο εξωτερικο.και του ειπαν οτι ειναι ετσι ολα τα mk7. Θα ηθελα τη γνωμη σας! Ευχαριστω!! 1. Το δικό μου είχε 11 χιλ. 2. Ο θόρυβος είναι από την πίσω multi-Link ανάρτηση, και ειδικότερα από τα αμορτισέρ (της Sachs) που τοποθετεί η VW (για περισσότερες λεπτομέρειες δες σ' αυτό το τόπικ του φόρουμ & πως λύθηκε το θέμα από έναν Άγγλο με GTI (τοποθετώντας Bilstein): http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=60164). Το γεγονός ότι ο θόρυβος φαίνεται να είναι από τα αμορτισερ & όχι από αυτήν καθ' εαυτήν την ανάρτηση, είναι καλό νέο (διότι αντικαθίστανται σχετικά εύκολα), το δυσάρεστο είναι ότι ενώ η VW το γνωρίζει από το 2013(!!), ακόμη και το δικό σου (προφανώς προδιαγραφών 2016) εξακολουθεί να έχει το ίδιο πρόβλημα... Edited February 4, 2016 by Gemini 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted February 4, 2016 Report Share Posted February 4, 2016 Προφανώς η αντίδραση της VW είναι πιο αργή κι από αυτή του ελληνικού δημοσίου. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ursus Posted February 11, 2016 Report Share Posted February 11, 2016 Να τονίσω το θεμα της ηχομόνωσης της καμπίνας και του θορύβου του κινητηρα . Ο κινητήρας ειναι τοσο αθόρυβος που χτες που ηταν μεσα μια φιλη μου νομιζε οτι ηταν σβηστό το αμαξι!! Και δυο αλλοι που μπηκαν μεσα , εξεπλάγησαν επισης σχετικα με αυτο. Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gianni's Posted February 11, 2016 Report Share Posted February 11, 2016 Να τονίσω το θεμα της ηχομόνωσης της καμπίνας και του θορύβου του κινητηρα . Ο κινητήρας ειναι τοσο αθόρυβος που χτες που ηταν μεσα μια φιλη μου νομιζε οτι ηταν σβηστό το αμαξι!! Και δυο αλλοι που μπηκαν μεσα , εξεπλάγησαν επισης σχετικα με αυτο. Sent from my iPhone using Tapatalk Τη μου θύμισες τώρα, παλιές εποχές. Αυτά είναι τα καλά της βενζίνης ! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettros Posted February 11, 2016 Report Share Posted February 11, 2016 Να τονίσω το θεμα της ηχομόνωσης της καμπίνας και του θορύβου του κινητηρα . Ο κινητήρας ειναι τοσο αθόρυβος που χτες που ηταν μεσα μια φιλη μου νομιζε οτι ηταν σβηστό το αμαξι!! Και δυο αλλοι που μπηκαν μεσα , εξεπλάγησαν επισης σχετικα με αυτο. Ετσι ακριβως ειναι! Απο μια αλλη οπτικη ομως , μεταξυ σοβαρου κι αστειου, αυτο ειναι..."προβλημα".. Κυριως σε συνδιασμο με το DSG και το Keyless.. Π.Χ. Πολλες φορες ακομα και τωρα, δεν ειμαι σιγουρος αν ο κινητηρας ειναι σε λειτουργια ή οχι.. Με αποτελεσμα οταν παρκαρω ενω εχει σβησει παταω το start/stop και ξανααναβω τον κινητηρα.. Κι αλλες φορες ενω ειναι αναμμενος βγαινω απο το αυτοκινητο... (2-3 φορες εχω βγει απο το αυτοκινητο και προσπαθω να το κλειδωσω ενω ειναι αναμμενο... ) Φυσικα το .."μπερδεμα" συνηθως οφειλεται στο γεγονος οτι οταν βαλεις το λεβιε στη θεση "P" parking και ανοιξεις τη πορτα υπο προυποθεσεις ο κινητηρας σβηνει μονος του.. Επισης παραλειπω να κοιταξω μερικες φορες το ταμπλο οπου φαινεται ξεκαθαρα αν ο κινητηρας δουλευει ή οχι... Ολα τα παραπανω σε συνδυασμο με το ποσο αθορυβος ειναι ο κινητηρας ειδικα στο ρελαντι δημιουργουν τις παραπανω ...καταστασεις.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ursus Posted February 11, 2016 Report Share Posted February 11, 2016 Οντως φαινεται "προβλημα" οπως ειπες κι εσυ μεταξυ σοβαρού και αστείου σ αυτη την περιπτωση. Εγω με το start/stop ειχα θεμα στην αρχη,ισως το χω ξαναγραψει. Ειχα ξεχασει να το απενεργοποίησω , ο κινητήρας έσβηνε κ εγω πιστευα οτι εσβησε "τελειως" , οποτε το σβηνα με το κλειδι και το ξανααναβα και να λεω μα γιατι μου σβήνει Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettros Posted February 11, 2016 Report Share Posted February 11, 2016 Οντως φαινεται "προβλημα" οπως ειπες κι εσυ μεταξυ σοβαρού και αστείου σ αυτη την περιπτωση. Εγω με το start/stop ειχα θεμα στην αρχη,ισως το χω ξαναγραψει. Ειχα ξεχασει να το απενεργοποίησω , ο κινητήρας έσβηνε κ εγω πιστευα οτι εσβησε "τελειως" , οποτε το σβηνα με το κλειδι και το ξανααναβα και να λεω μα γιατι μου σβήνει Αυτα ειναι τα..."καλα" της τεχνολογίας... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted February 12, 2016 Report Share Posted February 12, 2016 Εντωμεταξύ, σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε, όσοι έχουν μηχανικό κιβώτιο, αν σας σβήσει, με απότομο σήκωμα του συμπλέκτη για παράδειγμα, μόλις τον πατήσετε ξανά παίρνει μόνο του μπρος ξανά. Είναι επέκταση του Start/Stop. Μου το είχε πει φίλος με Polo πιο παλιά, αλλά σήμερα το θυμήθηκα κ είπα να το δοκιμάσω.... Περιττό να πω ότι πόνεσε λίγο η καρδιά μου όταν το δοκίμασα... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ursus Posted February 12, 2016 Report Share Posted February 12, 2016 Εννοεις με απενεργοποιημένο το start stop? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 12, 2016 Report Share Posted February 12, 2016 Εννοεις με απενεργοποιημένο το start stop? Sent from my iPhone using Tapatalk οχι φυσικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted February 12, 2016 Report Share Posted February 12, 2016 Γιατί πόνεσε η καρδιά σου..; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettros Posted February 12, 2016 Report Share Posted February 12, 2016 Γιατί πόνεσε η καρδιά σου..; Γιατι οπως λεει το αφησε να σβησει απο μονο του χωρις να πατησει συμπλεκτη και λογικα θα "αγκομαχησε.." λιγο το μοτερ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted February 12, 2016 Report Share Posted February 12, 2016 Ακριβώς! Με κάλυψε ο απόλυτα ο Πέτρος! Μου είναι επώδυνο να το ακούω να ρετάρει κ να "ψοφάει" :'( Το Start/Stop το έχω σχεδόν πάντα απενεργοποιημένο, οπότε νομίζω ότι και τότε δεν θα το είχα ενεργό... Μην με κάνετε να το δοκιμάσω ξανά... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettros Posted February 12, 2016 Report Share Posted February 12, 2016 Το Start/Stop το έχω σχεδόν πάντα απενεργοποιημένο, οπότε νομίζω ότι και τότε δεν θα το είχα ενεργό... Εγω παλι το εχω παντα στο "ON".. Με εχει βολεψει απιστευτα!! (ισως επειδη ειναι σε συνδυασμο με το DSG).. Οχι πως δεν μου πηρε καιρο για να το μαθω ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
newincity Posted February 12, 2016 Report Share Posted February 12, 2016 Ακριβώς! Με κάλυψε ο απόλυτα ο Πέτρος! Μου είναι επώδυνο να το ακούω να ρετάρει κ να "ψοφάει" :'( Το Start/Stop το έχω σχεδόν πάντα απενεργοποιημένο, οπότε νομίζω ότι και τότε δεν θα το είχα ενεργό... Μην με κάνετε να το δοκιμάσω ξανά... Ερώτηση: Μιάς κι εγώ μόνιμα το απενεργοποιώ το Start/Stop, αλλά κάθε φορά πρέπει να πατάω το αντίστοιχο κουμπί, υπάρχει μήπως τρόπος να μείνει μονίμως απενεργοποιημένο; (όχι γιατί βαριέμαι να το πατάω, αλλά διότι πάτα-πάτα... θα χαλάσει...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted February 12, 2016 Report Share Posted February 12, 2016 Παίδες, γιατί το απενεργοποιείτε; Υποτίθεται πως είναι για καλό. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettros Posted February 12, 2016 Report Share Posted February 12, 2016 (edited) Ερώτηση: Μιάς κι εγώ μόνιμα το απενεργοποιώ το Start/Stop, αλλά κάθε φορά πρέπει να πατάω το αντίστοιχο κουμπί, υπάρχει μήπως τρόπος να μείνει μονίμως απενεργοποιημένο; (όχι γιατί βαριέμαι να το πατάω, αλλά διότι πάτα-πάτα... θα χαλάσει...) Νομιζω γινεται αλλα με προγραματισμο μεσω VSDS. Δες εδω Edited February 12, 2016 by pettros 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted February 12, 2016 Report Share Posted February 12, 2016 Όπως τα λέει ο Πέτρος, με Vag Com αλλάζεις αν θυμάμαι τη μέγιστη θερμοκρασία στην οποία λειτουργία σε -50 και στην ουσία δεν εκπληρωνονται ποτέ οι παράμετροι για να σβήσει. Εγώ το απενεργοποιώ πρώτον επειδή τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάνω σε Εγνατία, οπότε μου είναι άχρηστο να σβήσει μια φορά όταν σταματάω στα διόδια για πέντε δευτερόλεπτα που μου παίρνει να πληρώσω καθώς επίσης κ επειδή κινουμαι σε μικρές πόλεις, χωρίς κίνηση κ φανάρια, σταματάω μόνο πριν βάλω το αμάξι στο γκαράζ για να ανοίξω τη πόρτα, οπότε κ επίσης κάνει κακό παρά καλό... Όταν μπλεξω σε κίνηση με φανάρια τα οποία διαρκούν πολύ το αφήνω ενεργοποιημένο... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemini Posted February 13, 2016 Report Share Posted February 13, 2016 Όπως τα λέει ο Πέτρος, με Vag Com αλλάζεις αν θυμάμαι τη μέγιστη θερμοκρασία στην οποία λειτουργία σε -50 και στην ουσία δεν εκπληρωνονται ποτέ οι παράμετροι για να σβήσει. Εγώ το απενεργοποιώ πρώτον επειδή τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάνω σε Εγνατία, οπότε μου είναι άχρηστο να σβήσει μια φορά όταν σταματάω στα διόδια για πέντε δευτερόλεπτα που μου παίρνει να πληρώσω καθώς επίσης κ επειδή κινουμαι σε μικρές πόλεις, χωρίς κίνηση κ φανάρια, σταματάω μόνο πριν βάλω το αμάξι στο γκαράζ για να ανοίξω τη πόρτα, οπότε κ επίσης κάνει κακό παρά καλό... Όταν μπλεξω σε κίνηση με φανάρια τα οποία διαρκούν πολύ το αφήνω ενεργοποιημένο... & εγώ το απενεργοποιώ κάθε φορά (αν & το ξεχνώ μερικές φορές), διότι σβήνει στις διασταυρώσεις, όταν έστω & για 1 δευτερόλεπτο σταματώ για να ελέγξω την κίνηση και θέλω να ξεκινήσω αμέσως, & με αφήνει ξεκρέμαστο μέχρι να ξαναπάρει. Δεν συζητώ για τις φθορές σε μπαταρία και μίζα με τα σβύσε-άναψε... Ευχαριστώ pettros & faniaros για τη λύση, αν και δεν θέλω να είναι μόνιμα απενεργοποιημένο. Από την αγορά του G7 με απασχολούσε λίγο ο τρόπος να είναι εξαρχής off το Start/Stop, αλλά να μπορείς να το ενεργοποιείς πατώντας το κουμπί... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted February 13, 2016 Report Share Posted February 13, 2016 Φίλε Gemini και εγώ αυτό θα ήθελα, να είναι ανενεργό και να το ενεργοποιώ εγώ με το πάτημα του κουμπιού, ή έστω να "θυμάται" τη τελευταία ρύθμιση και όχι να γυρίζει πάντα στο ενεργό κάθε φορά που ξεκινάω το αμάξι. Ελπίζω στο μέλλον να βγει αναβάθμιση γι'αυτό, όπως είχε γίνει με το Auto Hold στο Tiguan. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted February 13, 2016 Report Share Posted February 13, 2016 Να υποθέσω ότι το auto hold σε συνδυασμό με το start stop σε χειροκίνητο κιβώτιο είναι λίγο μπελάς..; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted February 13, 2016 Report Share Posted February 13, 2016 Όχι, καθόλου! Γιατί το λες αυτό? Ίσα ίσα που έχεις καλύτερο έλεγχο για το αν θα σβήσει το αυτοκίνητο κρατώντας πατημένο το συμπλέκτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...