Jump to content

newincity

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

About newincity

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 7

Recent Profile Visitors

1,015 profile views

newincity's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

8

Reputation

  1. Φίλε, σε καταλαβαίνω διότι κι εγώ είχα αυτές τις σκέψεις όταν πρωτοπήρα το Bluemotion. Όντως η 6η είναι ξεκάθαρα overdrive. Μην το σκέφτεσαι αν δουλεύει με 1800 ΣΑΛ ο κινητήρας, ακόμα καλύτερα! Άσε που κάνει απίστευτα ήσυχο ταξίδι! Και επίσης, όντως η κλιμάκωση είναι εντελώς διαφορετική σε σχέση με το 5-τάχυτο σασμάν του αντίστοιχου TDI. Εμένα, όπως έχω γράψει και σε παλαιότερα post, με ενοχλεί κυρίως η 2α, που είναι πολύ μακριά και δε βολεύει για να κινείσαι εντός πόλης. Όμως, όπως είπαν και οι προλαλίσαντες, μην σκέφτεσαι καν αλλαγή! Θα το συνηθίσεις και ειδικά στον ανοιχτό δρόμο θα το λατρέψεις! Φαντάζομαι έχεις ήδη διαπιστώσει πως λόγω των πιο σφιχτών αναρτήσεων, πάει τρένο... Ό,τι απορία έχεις, στείλε μου.
  2. Συμφωνώ απόλυτα με τον Dino84, αλλά και με τον Faniaro. Αν κινείνσαι εντός πόλης, πάρε τη βενζίνη. Για ταξίδια όμως το πετρέλαιο είναι απίστευτο!! Προσθέτω απλά ένα μικρό σχόλιο στο post του Dino84: Δεδομένου ότι οδηγούσα παλαιότερα το 5-τάχυτο και πλέον έχω το 6-τάχυτο (μιλάω πάντα για το Golf 7 1.6 TDI), οι διαφορές τους στην κατανάλωση είναι άνευ σημασίας. Και το 5-τάχυτο είχε περίπου το ίδιο χαμηλή κατανάλωση. Ομολογώ πως η κλιμάκωση του 5-τάχυτου μου άρεσε περισσότερο, και δεν είχε το lag μεταξύ 1ης και 2ας σχέσης στο κιβώτιο, με συνέπεια καλύτερο "drivability" μέσα στην πόλη. Από την άλλη, η 6η σχέση στην εθνική οδό είναι απίστευτη!
  3. Πράγματι, το έχω παρατηρήσει κι εγώ!! Εδώ και 1 μήνα δεν διατίθεται το Golf 1.6 TDI Bluemotion!!! Παραθέτω παρακάτω και τις δικές μου μετρήσεις για το 6-ταχυτο κιβώτιο στο Golf 1.6 TDI Bluemotion, στις 2000 Σ.Α.Λ.: Σχέση κιβωτίου Ταχύτητα (km/h) 1 21 2 40 3 61 4 80 5 101 6 125
  4. Κι εγώ όταν χρησιμοποιούσα παλαιότερα το 5-ταχυτο 1.6 TDI (Mk7) είχα ακριβώς την ίδια απορία. Θα προσπαθήσω να κάνω κι εγώ μία μέτρηση για όλες τις σχέσεις το 6-ταχυτου 1.6 TDI (Mk7) που έχω και θα σου πω. Δεν βρίσκω με τίποτα ρε γαμώτο ένα διάγραμμα σχέση κιβωτίου vs. ταχύτητα (km/h) από δοκιμές (π.χ. από περιοδικά αυτοκινήτου). Έχω μεγάλη περιέργεια να δω τις διαφορές των 2 κιβωτίων. Μια σίγουρα μεγάλη διαφορά του 6-τάχυτου TDI (όπως τη βιώνω εγώ) είναι η πολύ μακριά 2η σχέση κιβωτίου, που προσωπικά με ενοχλεί σε χαμηλές ταχύτητες κατά την κίνηση εντός πόλης.
  5. Ερώτηση: Sotirio, οι αναρτήσεις πώς σου φαίνονται; (το είχα κάνει test drive θυμάμαι κι εγώ πέρυσι)
  6. Έλαβα κι εγώ σήμερα email από την Kosmocar, όπως και η Ursus... οπότε θα πάρω κι εγώ να κλείσω ραντεβού... Passatfsi, σχετικά με το 1.0 TSI BlueMotion, κι εγώ το έχω σκεφτεί αν θα άξιζε, σε περίπτωση που κάποιος ήθελε Golf TSI... Ίσως προτιμούσα το 1.4 TSI, κυρίως λόγω το ότι είναι πιο δουλεμένος κινητήρας (σε καμία περίπτωση το ACT επειδή μυρίζομαι ότι θα είναι ζημιάρικο) και επειδή με 1000cc να απόδίδει 115 hp ίσως ταλαιπωρείται πολύ ο κινητήρας (με αντίστοιχες συνέπειες και στη μεταπωλητική αξία...)
  7. Γενικά από άτομα που έχουν το αυτοκίνητο αυτό με DSG ακούω πολύ καλά σχόλια για το κιβώτιο. Και μάλιστα λένε "δεν θα το άλλαζα με τίποτα"! (Μιλάω όμως για άτομα που έχουν το Golf 7, και άρα όχι πολλά διανυθέντα km) Από την άλλη, η φήμη του... προηγείται, οπότε σύμφωνα με αυτήν, εάν σου χαλάσει - που λένε ότι δεν είναι σπάνιο - τραβάς τα μαλλιά σου... Προσωπικά εγώ το αυτόματο κιβώτιο δεν το πλησίασα καν...
  8. Καραρχάς, να σημειώσω και πάλι ότι αναφέρομαι πάντα σε σύγκριση με το "απλό" Golf 7 TDI (105 hp). Ναι, με 35 psi στα ελαστικά "κοπάναγε" στις λακούβες. Με 32 psi μαλάκωσε κάπως, αλλά και πάλι με τις κανονικές αναρτήσεις κυλούσε πιο "γλυκά" πάνω από τις ανωμαλίες. Και μιλάω για την αίσθηση των καθημένων στα εμπρός καθίσματα. Θέμα και συνήθειας είνια βέβαια, δηλ. ένας που οδηγούσε πάντα sport αυτοκίνητο, πιθανώς δεν θα ασχολούνταν. Ίσως έπρεπε να διατηρήσουν τις 15άρες ζάντες...
  9. Το δικό μου έχει 16άρες ζάντες και ο κατασκευαστής συστήνει πίεση 35 psi!! Η σκληρή ανάρτηση φάνηκε από την αρχή, όπου ένιωθες και την παραμικρή ατέλεια του οδοστρώματος. Στη συνέχεια μείωσα την πίεση σε 32 psi, οπότε και μαλάκωσε ελαφρώς. Με το "απλό" TDI δεν με είχε απασχολήσει ποτέ η ανάρτηση, χωρίς από την άλλη να παίρνει ούτε ιδιαίτερη κλίση σε στροφές.
  10. Καλησπέρα! Μετά από ορισμένες εβδομάδες οδήγησης του Golf 7 TDI BLUEMOTION (110 hp), θα ήθελα να παραθέσω τις εντυπώσεις μου, σε σύγκριση με την οδήγηση του Golf 7 TDI (105 hp) που οδηγούσα παλαιότερα: Θετικά: - Η ύπαρξη 6ης σχέσης στο κιβώτιο, η οποία είναι ουσιαστικά overdrive (δηλ. δεν στριμώχτηκε το φάσμα, αλλά αντιθέτως προστέθηκε και μία ακόμα σχέση), με αποτέλεσμα στον αυτοκινητόδρομο να μπορείς βα ταξιδέψεις με 140 km/h με απόλυτη άνεση και χωρίς κανένα απολύτως θόρυβο κινητήρα. Εντός του αστικού και επαρχιακού δικτύου, σχεδόν ποτέ δεν απαιτήθηκε η 6η σχέση. - Κατανάλωση: Ελάχιστα καλύτερη από αυτή του απλού TDI (όχι ουσιώδης κατ' εμέ στην πράξη). Αρνητικά: - Αδικαιολόγητα και ακατανόητα μακριά τοποθέτηση της 2ης σχέσης του κιβωτίου. Αυτό έχει ως συνέπεια όταν θέλεις να πάρεις μια πιο κλειστή στροφή, ή να κυκλοφορήσεις με 15 km/h (π.χ. ψάχνεις θέση σε ένα parking) να χρειάζεται να ανεβοκατεβάζεις μεταξύ 1ης - 2ας ή να πατάς συχνά ντεμπραγιάζ (για να μην σκορτσάρει ή σβήσει). - Μειωμένη άνεση στο δρόμο, λόγω της χαμηλωμένης σφιχτής sport ανάρτησης. Δεδομένου ότι ο αγοραστής του BLUEMOTION δεν είναι οδηγός του οποίου πρώτο του μέλημα είναι η sport οδήγηση (διότι αλλιώς στα ίδια χρήματα θα επέλεγε το R-Line), φαντάζει λίγο παράταιρο, διότι η μείωση στην κατανάλωση (λόγω μείωσης μετωπικής επιφάνειας) δεν είναι τόσο εμφανής σε σχέση με το είχε τις κανονικές αναρτήσεις. Θα περιμένω τις απόψεις σας!
  11. Ερώτηση: Μιάς κι εγώ μόνιμα το απενεργοποιώ το Start/Stop, αλλά κάθε φορά πρέπει να πατάω το αντίστοιχο κουμπί, υπάρχει μήπως τρόπος να μείνει μονίμως απενεργοποιημένο; (όχι γιατί βαριέμαι να το πατάω, αλλά διότι πάτα-πάτα... θα χαλάσει...)
  12. Λοιπόν, ρώτησα και τον Προϊστάμενο Συνεργείου της αντιπροσωπείας και έκανε πως δεν ήξερε! Και καλά "η VW έχει αλλάξει τη φιλοσοφία των service και όλα πλέον είναι μεταβλητά, και μόνο όταν πας εκεί, κάνουν import στο pc τα δεδομένα και αυτό τους λέει τι πρέπει να δουν"!!! Το ίδιο μου είπε και ένας φίλος ότι του είπαν!! Δουλευόμαστε μεταξύ μας, με λίγα λόγια... Ας μη μιλήσω για την τιμή σε σχέση με το εύρος των εργασιών... Όσο μου αρέσει το Golf μου, τόσο από την άλλη σιχαίνομαι τους αντιπροσώπους της VW στην Ελλάδα...
  13. Κι όμως... Είχα ρωτήσει παλαιότερα τους πωλητές, αλλά μου είπαν ότι μάλλον δεν θα το δίνει πλέον η VW... Παιδιά, μήπως το έχει κανένας άλλος;;
  14. Παιδιά καλησπέρα, Γνωρίζει μήπως κανείς αν υπάρχει κάπου ένα manual με το πρόγραμμα (έστω αδρά) των εργασιών service για Golf 7 TDI 1.6;; Στο βιβλιαράκι που αναγράφονται τα service που έχει δώσει η αντιπροσωπεία, δεν αναφέρει λεπτομέρειες (σε αντίθεση με ό,τι έκανε στο παρελθόν, όπου νομίζω πάντα υπήρχε ένας πίνακας με τις εργασίες προς τα καλυφθέντα χιλιόμετρα). Σέ όποιο άλλο αυτοκίνητο έχει τύχει να δω, όλα έχουν κάτι αντίστοιχο, και μου προξενεί μεγάλη εντύπωση που στο δικό μου δεν έχει. Μήπως επίτηδες οι αντιπροσωπείες VW δεν δίνουν αυτή την πληροφορία;;
  15. Αν έχεις όρεξη, θα ήταν όντως ενδιαφέρουσα η παράθεση των εντυπώσεών σου από τα test-drives! From:agnostos_xxx : Δεν θελω να πω τα + και τα - καθε μαρκας καθως ειναι μεγαλη κουβεντα απλα ο καθενας προσπαθει να αγορασει οτι καλυτερο εχει κρινει αυτος πως αξιζουν τα χρηματα του. Αν σας ενδιαφερει μπορω να κανω και ενα μινι συγκριτικο με το golf καθως εχω οδηγησει πολλα στα test drive!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.