Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
delis gti

Polo Gti 2.0 - Βελτίωση 3ου Σταδίου (IS38) [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

turbo-mk7-golf-raudi-s3-ihi-is38-upgrade-para-gti-a3-20t-D_NQ_NP_877280-MLA28596161264_112018-F.thumb.jpg.ee91c26e26b8c9cddfb8de3a0d75233f.jpgκαλησπέρα.. πριν από ένα μήνα περίπου αγόρασα το καινούργιο Polo gti manual. αμέσως άρχισα το ψάξιμο περί μετατροπών φυσικά κανένας ακόμα δεν έχει βγάλει πρόγραμμα (apr) για αυτό τον εγκέφαλο οπότε αναμένουμε. έτσι άρχισα να κάνω μια μάζωξη πραγμάτων για όταν θα βγει το πρόγραμμα . ετσι σκεφτηκα να ψαξω για  μια  καινούργια τουρμπίνα ihi is38 από το καινούργιο golf r, το ερώτημα και φυσικά  κάθε γνώμη θα ήταν  βοήθεια προς εμένα αν χρειάζεται και αλλαγή downpipe(απο το golf r) η με καλύπτει το υπάρχων.

Edited by delis gti

Share this post


Link to post
Share on other sites
turbo-mk7-golf-raudi-s3-ihi-is38-upgrade-para-gti-a3-20t-D_NQ_NP_877280-MLA28596161264_112018-F.thumb.jpg.ee91c26e26b8c9cddfb8de3a0d75233f.jpgκαλησπέρα.. πριν από ένα μήνα περίπου αγόρασα το καινούργιο Polo gti manual. αμέσως άρχισα το ψάξιμο περί μετατροπών φυσικά κανένας ακόμα δεν έχει βγάλει πρόγραμμα (apr) για αυτό τον εγκέφαλο οπότε αναμένουμε. έτσι άρχισα να κάνω μια μάζωξη πραγμάτων για όταν θα βγει το πρόγραμμα . ετσι αγοράστηκε καινούργια τουρμπίνα ihi is38 από το καινούργιο golf r,καθώς επίσης και carbon εισαγωγή αέρα apo rtmg. το ερώτημα και φυσικά  κάθε γνώμη θα ήταν  βοήθεια προς εμένα αν χρειάζεται και αλλαγή downpipe(απο το golf r) η με καλύπτει το υπάρχων.
Γιατί να περιμένεις πρόγραμμα από την APR και να μην πας σε έναν προγραμματιστή να στο κάνει και να τελειώνεις;

Όσο για το downpipe ένα 76 θα είναι μια χαρά.


Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ναι δεν εννοώ αποκλειστικά apr απλά ανέφερα οίκο, επίσης γνωρίζουμε  τι downpipe εχει το polo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ναι δεν εννοώ αποκλειστικά apr απλά ανέφερα οίκο, επίσης γνωρίζουμε  τι downpipe εχει το polo ?
Δεν ξέρω τι διάμετρο είναι στο συγκεκριμένο.
Τι χρονολογία είναι το αμάξι σου;
Πρόγραμμα από οίκο είναι πολύ Safe και ακριβό.


Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 λεπτά πριν , cjgeorgio said:

Δεν ξέρω τι διάμετρο είναι στο συγκεκριμένο.
Τι χρονολογία είναι το αμάξι σου;
Πρόγραμμα από οίκο είναι πολύ Safe και ακριβό.


Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

polo gti 2.0 του 2019 να σου πω την αλήθεια προς e tuners κλείνω.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
polo gti 2.0 του 2019 να σου πω την αλήθεια προς e tuners κλείνω.. 
Καλοί είναι θα σε κάνουν δουλειά.
E-Tunes είχα.

Κοίτα και B16A workshop.
Δικό τους File έχω εδώ και λίγους μήνες.
Κάνουν πολύ καλή δουλειά.

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@delis gti

Καλοτάξιδο το Polo, το συγκεκριμένο θέμα θα το μεταφέρω στα Polo.

Όταν με το καλό θελήσεις να κάνεις μια ολοκληρωμένη παρουσίαση, άνοιξε ένα θέμα εδώ στα βελτιωμένα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

επανέρχομαι και κάνω μια ερώτηση αυτό νομίζω αφορά και τους κατόχους των tiguan με κωδικό κινητήρα ea888 gen3-b cycle. ναι μεν φοράει τουρμπίνα is20 απλά φαίνεται λίγο διαφορετική από την ihi is20 του golf 7 gti. επίσης δεν αναγράφει πουθενά IHI παρά μόνο το is20. γνωρίζει κανείς αν έχει κάποια διαφορά η τουρμπίνα αυτή από την κλασσική is20 και αν ο νέος κωδικός κινητήρα (ea888 gen 3b-cycle) λόγω της μεγαλύτερης συμπίεσης 11.6 έναντι 9.6 του προηγούμενου θα είναι πιο ευαίσθητος?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρέπει να δεις σωθικά από etka αν είναι ίδια.

 

11,6 σε πολύ υψηλή πίεση θα δώσει πιο εύκολα missfires σε ζόρικο setup

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 λεπτά πριν , nikdev said:

Πρέπει να δεις σωθικά από etka αν είναι ίδια.

 

11,6 σε πολύ υψηλή πίεση θα δώσει πιο εύκολα missfires σε ζόρικο setup

Όταν εννοείς ζόρικη πίεση ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υψηλή πίεση έγραψε, λογικά πάνω από 1,5-1,7. Αυτά θα τα δείς on map δεν μπορεί κανείς να προφητεύσει.

Σ΄αυτό που σου λέει στέκει μηχανολογικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

νομίζω (αν κάνω λάθος διορθώστε με) ..το golf v gti δούλευε και αυτό με αρκετά υψηλή συμπίεση κάπου στο 10.6 ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

10.5 το απλό gti, 9.8 το edition 30.

 

Στη θέση σου θα έκανα υπομονή να δουλευτεί λίγο το μοτέρ να μάθουν οι προγραμματιστές από τα λάθη τους. Εμένα μου κάνει εντύπωση που το έστρωσες κιόλας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ως προς τι η εντύπωση 2400 χλμ έχω κάνει και απλά αρχίζω να μαζεύω πράγματα γιατί όταν αλλάξω τα πρώτα λάδια

(στις 5.000 εχω στο μυαλό μου)  να ξεκινήσω τις αναβαθμίσεις 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγγυηση δεν εχει;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα,
κατοχος polo GTI (aw1) τους τελευταιους 2 μηνες και ηδη ξεκινησα μια ερευνα για περιφερειακα μηπως και ανοιξω τον ασκο του αιολου απο τον ερχομενο χειμωνα:p,ωστοσο διαπιστωνω οτι για το συγκεκριμενο μοτερ (ea888 gen 3-b) και με OPF/GPF πανω οι επιλογες ειναι ελαχιστες εως ανυπαρκτες.
Ειναι κριμα να μεινει μαμα 2λιτρο μοτερ,εχει ασχοληθει καποιος να παρω καποια γνωμη??? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν θυμαμαι καλα, νομιζω μονο την APR εχω δει να εχει κατι για το αμαξι.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 21/8/2019 at 4:42 ΜΜ, simon-tsi said:

Αν θυμαμαι καλα, νομιζω μονο την APR εχω δει να εχει κατι για το αμαξι.

Η apr προς το παρών δεν έχει κάτι,μόνο η μιλτεκ έχει βγάλει cat back αλλά με το opf πάνω είναι τσάμπα λεφτά νομίζω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο οτι βλεπω στο site της APR εχει για το μοτερ σου αλλα για το Golf. Δεν χανεις κατι να τους ρωτησεις. Ισως ειναι υπο δοκιμη. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Απο οτι βλεπω στο site της APR εχει για το μοτερ σου αλλα για το Golf. Δεν χανεις κατι να τους ρωτησεις. Ισως ειναι υπο δοκιμη. 

Καλησπέρα φίλε μου,πολύ σωστά βλέπεις ότι η apr έχει βγάλει αλλά για το μοτέρ το gen 3 που έχει το γκολφ gti ,το πόλο gti έχει το gen 3b.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα παιδια... Ηθελα να ρωτησω εαν γνωριζει καποιος εαν εχει βγει καποιο προγραμμα για το αμαξι... Εγω το μονο που εχω βρει ειναι της siemoneit racing που δεν υπαρχει στην Ελλαδα...

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago , Οικονομάκης polo gti said:

Καλησπερα παιδια... Ηθελα να ρωτησω εαν γνωριζει καποιος εαν εχει βγει καποιο προγραμμα για το αμαξι... Εγω το μονο που εχω βρει ειναι της siemoneit racing που δεν υπαρχει στην Ελλαδα...

Abt και skn προς το παρών ,εγώ αναμένω για apr και revo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...