Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Alfisti

kangaroo

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους. 

Πανευτυχης κατοχος ενος t roc 1.5 dsg. 

Εχω 880χλμ και μεχρι στιγμης κανενα προβλημα με το dsg. Ισα ισα θα ελεγα οτι η λειτουργια του ειναι υποδειγματικη οπως και συνολικα του αυτοκινητου. 

Πηγα προχθες να το πλυνω και πετυχα εναν ταξιτζη που στεγνωνε διπλα και πιασαμε συζητηση. Αυτος με ενα octavia dsg 8 μηνων που στα 1500 χλμ του εμφανισε το γνωστο kangaroo. Μου ειπε λοιπον οτι το 90% των taxi skoda εχουν αυτο το θεμα και οτι η αντιπροσωπεια το αναγνωριζει σαν μη προβλημα αλλα σαν κανονικη λειτουργια του συγκεκριμενου σασμαν. Δεδομενου οτι παρα πολλοι κατοχοι t roc dsg 1.5 του εξωτερικου εχουν το ιδιο θεμα οπως διαβαζω στα ξενα fora, μηπως ξερει κανεις εαν τελικα εχει επιλυθει οριστικα ή βγαινουν ακομα ελαττωματικες παρτιδες? Επισης αυτο το προβλημα το εμφανιζει στην πορεια ή ειναι απο τα πρωτα χιλιομετρα? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγνώμη αλλά ότι και να μου πει ταξιτζής δεν το πιστεύω. Έχω ακούσει κατά καιρούς απίστευτα πράγματα για βλάβες, αξιοπιστία κτλπ.
Όσο για καγκουρό σε dsg, συγνώμη αλλά είναι η πρώτη φορά που το διαβάζω αυτό.
Έχω διαβάσει ότι εμφανίζεται κυρίως σε κρύο καιρό και όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο. Πάντα μιλάμε για χειροκίνητο σασμάν.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago , Alfisti said:

Καλησπερα σε ολους. 

Πανευτυχης κατοχος ενος t roc 1.5 dsg. 

Εχω 880χλμ και μεχρι στιγμης κανενα προβλημα με το dsg. Ισα ισα θα ελεγα οτι η λειτουργια του ειναι υποδειγματικη οπως και συνολικα του αυτοκινητου. 

Πηγα προχθες να το πλυνω και πετυχα εναν ταξιτζη που στεγνωνε διπλα και πιασαμε συζητηση. Αυτος με ενα octavia dsg 8 μηνων που στα 1500 χλμ του εμφανισε το γνωστο kangaroo. Μου ειπε λοιπον οτι το 90% των taxi skoda εχουν αυτο το θεμα και οτι η αντιπροσωπεια το αναγνωριζει σαν μη προβλημα αλλα σαν κανονικη λειτουργια του συγκεκριμενου σασμαν. Δεδομενου οτι παρα πολλοι κατοχοι t roc dsg 1.5 του εξωτερικου εχουν το ιδιο θεμα οπως διαβαζω στα ξενα fora, μηπως ξερει κανεις εαν τελικα εχει επιλυθει οριστικα ή βγαινουν ακομα ελαττωματικες παρτιδες? Επισης αυτο το προβλημα το εμφανιζει στην πορεια ή ειναι απο τα πρωτα χιλιομετρα? 

Καλοτάξιδο φίλε μου, με ασφαλή και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!

Αρκετά έχουν ακουστεί για DSG + Kangarooing στον 1,5άρη κινητήρα, κυρίως μέχρι και το 2016. Έκτοτε, προσωπικά δεν έχω ακούσει ή διαβάσει κάτι, τουλάχιστον σε εγχώριο επίπεδο κυκλοφορούντων οχημάτων.

Όμως, πουθενά και κανείς από τους αρμόδιους του Ομίλου δεν διαβεβαιώνει επίσημα – ρητά – κατηγορηματικά εάν έχουν εξαλειφθεί οριστικά τα δύο συγκεκριμένα θέματα με κάποια updates, παρ’ ότι είχε ακουσθεί πως ετοιμαζόταν κάποια αναβάθμιση μέσα στο καλοκαίρι του 2019. 

Σε ο,τι αφορά τώρα στο kangarooing, η κρατούσα άποψη λέει ότι είναι άσχετο με το DSG και αποτελεί ‘ιδιαιτερότητα’ του συγκεκριμένου κινητήρα (κυρίως σε Τ-Roc και Octavia) με την αίσθηση κατά κύριο λόγο σε χαμηλές στροφές με συνθήκες κίνησης, η οποία βέβαια-κατά την VW-είναι λειτουργικά φυσιολογική και άρα στα πλαίσια του αποδεκτού (!)  

Διατυπώθηκε επίσης από χρήστες κατόχους ότι το kangarooing παρουσιάζεται μεν σε κάποια οχήματα, αλλά με μηχανικό κιβώτιο (?) και ότι για ατόνιση έως και εξάλειψη του φαινομένου βοηθάει η απενεργοποίηση του start-stop (?), ή η χρήση βενζίνης με ενισχυμένα οκτάνια (98+) (?) ή ότι απαιτείται απαλό πάτημα του γκαζιού κατά τις επαναλαμβανόμενες εκκινήσεις σε συνθήκες πόλης (αυτό μοιάζει λογικό)....

Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο έχουν αποτέλεσμα όλα ή κάποια από αυτά...Απλώς τα καταγράφω.

Προσωπικά, με τον συγκεκριμένο κινητήρα και το DSG 7 δεν έχω επί του παρόντος (1,5 μήνας κατοχής - 2.200 χλμ) αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα και ελπίζω να ΜΗΝ και στο μέλλον...Δεν θα κρύψω βέβαια ότι με τα ΤΟΣΑ που άκουσα / διάβασα, μια μικρούλα επιφύλαξη την έχω!..

Ας είμαστε όμως αισιόδοξοι οι απανταχού φρέσκοι T-Rocάδες!

Edited by pafsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago , forza said:

Συγνώμη αλλά ότι και να μου πει ταξιτζής δεν το πιστεύω. Έχω ακούσει κατά καιρούς απίστευτα πράγματα για βλάβες, αξιοπιστία κτλπ.

:thumbsu:

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, forza said:

Συγνώμη αλλά ότι και να μου πει ταξιτζής δεν το πιστεύω. Έχω ακούσει κατά καιρούς απίστευτα πράγματα για βλάβες, αξιοπιστία κτλπ.
Όσο για καγκουρό σε dsg, συγνώμη αλλά είναι η πρώτη φορά που το διαβάζω αυτό.
Έχω διαβάσει ότι εμφανίζεται κυρίως σε κρύο καιρό και όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο. Πάντα μιλάμε για χειροκίνητο σασμάν.

Ηταν ενας ταξιτζης forza ευγενικος, οχι ξερολας, συμμαζεμενος, με γνωσεις οικονομιας (ασχετο μεν αλλα ενθαρρυντικο), ενας ανθρωπος ρε παιδι μου γενικα συγκροτημενος και σοβαρος. Αυτος ειχε dsg οπως και 5-6 αλλοι συναδελφοι του με το ιδιο θεμα. Μακαρι να ειναι προβλημα στη vw μονο σε manual τι να σου πω.. 

11 hours ago, forza said:

Συγνώμη αλλά ότι και να μου πει ταξιτζής δεν το πιστεύω. Έχω ακούσει κατά καιρούς απίστευτα πράγματα για βλάβες, αξιοπιστία κτλπ.
Όσο για καγκουρό σε dsg, συγνώμη αλλά είναι η πρώτη φορά που το διαβάζω αυτό.
Έχω διαβάσει ότι εμφανίζεται κυρίως σε κρύο καιρό και όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο. Πάντα μιλάμε για χειροκίνητο σασμάν.

 

10 hours ago, pafsi said:

Καλοτάξιδο φίλε μου, με ασφαλή και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!

Αρκετά έχουν ακουστεί για DSG + Kangarooing στον 1,5άρη κινητήρα, κυρίως μέχρι και το 2016. Έκτοτε, προσωπικά δεν έχω ακούσει ή διαβάσει κάτι, τουλάχιστον σε εγχώριο επίπεδο κυκλοφορούντων οχημάτων.

Όμως, πουθενά και κανείς από τους αρμόδιους του Ομίλου δεν διαβεβαιώνει επίσημα – ρητά – κατηγορηματικά εάν έχουν εξαλειφθεί οριστικά τα δύο συγκεκριμένα θέματα με κάποια updates, παρ’ ότι είχε ακουσθεί πως ετοιμαζόταν κάποια αναβάθμιση μέσα στο καλοκαίρι του 2019. 

Σε ο,τι αφορά τώρα στο kangarooing, η κρατούσα άποψη λέει ότι είναι άσχετο με το DSG και αποτελεί ‘ιδιαιτερότητα’ του συγκεκριμένου κινητήρα (κυρίως σε Τ-Roc και Octavia) με την αίσθηση κατά κύριο λόγο σε χαμηλές στροφές με συνθήκες κίνησης, η οποία βέβαια-κατά την VW-είναι λειτουργικά φυσιολογική και άρα στα πλαίσια του αποδεκτού (!)  

Διατυπώθηκε επίσης από χρήστες κατόχους ότι το kangarooing παρουσιάζεται μεν σε κάποια οχήματα, αλλά με μηχανικό κιβώτιο (?) και ότι για ατόνιση έως και εξάλειψη του φαινομένου βοηθάει η απενεργοποίηση του start-stop (?), ή η χρήση βενζίνης με ενισχυμένα οκτάνια (98+) (?) ή ότι απαιτείται απαλό πάτημα του γκαζιού κατά τις επαναλαμβανόμενες εκκινήσεις σε συνθήκες πόλης (αυτό μοιάζει λογικό)....

Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο έχουν αποτέλεσμα όλα ή κάποια από αυτά...Απλώς τα καταγράφω.

Προσωπικά, με τον συγκεκριμένο κινητήρα και το DSG 7 δεν έχω επί του παρόντος (1,5 μήνας κατοχής - 2.200 χλμ) αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα και ελπίζω να ΜΗΝ και στο μέλλον...Δεν θα κρύψω βέβαια ότι με τα ΤΟΣΑ που άκουσα / διάβασα, μια μικρούλα επιφύλαξη την έχω!..

Ας είμαστε όμως αισιόδοξοι οι απανταχού φρέσκοι T-Rocάδες!

Ευχαριστω πολυ Pafsi. Μα ακριβως γι'αυτο το λογο επειδη εχω διαβασει τοσα και τοσα μου μπηκε ο διαολος.. Ας ελπισουμε οτι ειναι μονο για τα manual και οτι εχει επιλυθει και για τους φιλους με manual. Παντως μεχρι στιγμης η λειτουργια του dsg το ξαναλεω ειναι αψογη οπως και η καταναλωση του και ας ειναι ακομα σε διαδικασια στρωσιματος. Επισης pafsi ακου τι μου ειπαν για τα λαδια στον gratsia που παρελαβα: Πρωτη αλλαγη σε 2 χρονια ή 30.000χλμ. Τοσο εμπιστοσυνη εχει στον εαυτο της η vw? Μου φανηκε υπερβολικο το νουμερο ειδικα για τα πρωτα λαδια.. Βεβαια δεν εχω αλλο δρομο να ακολουθησω αφου ειμαι με leasing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο στη VW, αν και παραδόξως δεν έχω διαβάσει τίποτα για τα seat. Ίσως επειδή σταμάτησα να ψάχνω. Υποτίθεται ότι είναι στους 1.5 κινητήρες με χειροκίνητο σασμάν. Θεωρητικά υπάρχει και στα dsg αλλά υποτίθεται ότι το dsg με την λειτουργία του καλύπτει το πρόβλημα.

Πάντως αν δεν στο έχει κάνει μέχρι τώρα, δεν νομίζω ότι θα στο κάνει μετά.

Όσο για τα λάδια, έχε ένα μπουκάλι μέσα στο αμάξι. Το Tiguan μου χρειάστηκε προσθήκη 2λιτρων στα 10000χλμ. Μου φάνηκε περίεργο και πήρα τηλέφωνο να γκρινιαξω, αλλά το γράφει και το manual.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago , Alfisti said:

Επισης pafsi ακου τι μου ειπαν για τα λαδια στον gratsia που παρελαβα: Πρωτη αλλαγη σε 2 χρονια ή 30.000χλμ. Τοσο εμπιστοσυνη εχει στον εαυτο της η vw? Μου φανηκε υπερβολικο το νουμερο ειδικα για τα πρωτα λαδια.. Βεβαια δεν εχω αλλο δρομο να ακολουθησω αφου ειμαι με leasing

Έχουν γραφτεί και ειπωθεί πολλά πράγματα για τα διαστήματα σέρβις, που όσο πάνε και μεγαλώνουν. Το μόνο που δεν έχουμε δει ακόμα είναι lifetime λάδια κινητήρα !!

Προσωπικά, δεν θα μπορέσω να δεχθώ ποτέ τη θεωρία που συστήνει αλλαγή σε 30.000 χλμ…Πόσο μάλλον αυτή των πρώτων λαδιών, τα οποία άντε να τα κρατήσω max 7-8.000 χλμ και αυτό, επειδή θεωρούνται ‘ειδικά’ για τα πρώτα στροφαρίσματα του κινητήρα και το στρώσιμο του…Εμένα, κυρίως η άγνωστη σύνθεση- ποιότητα τους με ‘κινητοποιεί’ για πρόωρη αντικατάσταση τους.

Σε ο,τι αφορά στη δική σου ανησυχία για τα πρώτα λάδια, το μόνο που μπορείς να κάνεις φίλε μου (αφού είσαι με leasing), είναι να αγοράσεις δικά σου απ’ έξω (με τις συνιστώμενες προδιαγραφές / ιξώδες, βέβαια), από κάποια αντιπροσωπεία  VW να αγοράσεις φίλτρο λαδιού + τάπα κάρτερ + ροδέλα (αυτά τα 3 με το VIN) και να πας σε γνωστό σου συνεργείο να σου τα αλλάξουν σε όποια χιλιόμετρα κρίνεις εσύ. Απλά επωμίζεσαι εξ ιδίων το συγκεκριμένο συνολικό κόστος.

Στη συνέχεια κι επειδή είσαι leasing  (κυνηγοί μείωσης κόστους διαχείρισης του στόλου!) αναγκαστικά θα ακολουθήσεις τη νόρμα των 30.000 χλμ ..και η τύχη μαζί σου!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, pafsi said:

Έχουν γραφτεί και ειπωθεί πολλά πράγματα για τα διαστήματα σέρβις, που όσο πάνε και μεγαλώνουν. Το μόνο που δεν έχουμε δει ακόμα είναι lifetime λάδια κινητήρα !!

Προσωπικά, δεν θα μπορέσω να δεχθώ ποτέ τη θεωρία που συστήνει αλλαγή σε 30.000 χλμ…Πόσο μάλλον αυτή των πρώτων λαδιών, τα οποία άντε να τα κρατήσω max 7-8.000 χλμ και αυτό, επειδή θεωρούνται ‘ειδικά’ για τα πρώτα στροφαρίσματα του κινητήρα και το στρώσιμο του…Εμένα, κυρίως η άγνωστη σύνθεση- ποιότητα τους με ‘κινητοποιεί’ για πρόωρη αντικατάσταση τους.

Σε ο,τι αφορά στη δική σου ανησυχία για τα πρώτα λάδια, το μόνο που μπορείς να κάνεις φίλε μου (αφού είσαι με leasing), είναι να αγοράσεις δικά σου απ’ έξω (με τις συνιστώμενες προδιαγραφές / ιξώδες, βέβαια), από κάποια αντιπροσωπεία  VW να αγοράσεις φίλτρο λαδιού + τάπα κάρτερ + ροδέλα (αυτά τα 3 με το VIN) και να πας σε γνωστό σου συνεργείο να σου τα αλλάξουν σε όποια χιλιόμετρα κρίνεις εσύ. Απλά επωμίζεσαι εξ ιδίων το συγκεκριμένο συνολικό κόστος.

Στη συνέχεια κι επειδή είσαι leasing  (κυνηγοί μείωσης κόστους διαχείρισης του στόλου!) αναγκαστικά θα ακολουθήσεις τη νόρμα των 30.000 χλμ ..και η τύχη μαζί σου!!

Αυτο σκεφτομαι να κανω φιλτατε pafsi αφου ο πεθερος μου εχει αντιπροσωπεια renault με καθετη μοναδα φυσικα αλλα απο την αλλη λεω δεν παει στο διαολο που θα δινω λεφτα για μισθωμενο αυτοκινητο.. Ειμαι σε διλημμα.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αφού είναι leasing, τι σε νοιάζει; Δεν πάει να ανατιναχτεί (όχι με εσένα μέσα oldipbemoticons_smile.png ), εσένα θα σου δώσουν άλλο.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago , Alfisti said:

Αυτο σκεφτομαι να κανω φιλτατε pafsi αφου ο πεθερος μου εχει αντιπροσωπεια renault με καθετη μοναδα φυσικα αλλα απο την αλλη λεω δεν παει στο διαολο που θα δινω λεφτα για μισθωμενο αυτοκινητο.. Ειμαι σε διλημμα.. 

Εχεις δίκιο φίλε Alfisti…και ειδικά αν σκέφτεσαι για ΜΗ διακράτηση του αυτοκινήτου με το πέρας της μίσθωσης.

Όμως, επειδή μιλάμε για ένα ΕΦ ΑΠΑΞ κόστος και μάλιστα ‘συμμαζεμένο’ (λόγω δωρεάν Π.Υ. πεθερού!), εγώ προσωπικά θα το χαλάλιζα…έτσι..για να μου φύγει το ‘εργοστασιακό λιπαντικό βάσανο’ απ το μυαλό! Δική σου όμως η επιλογή / απόφαση…Εκτιμώ πως, ο,τι αποφασίσεις θα προκύψει από σκέψη με βάσιμο κίνητρο και λόγο..Μην αγχώνεσαι και μην ταλανίζεσαι καθόλου, λοιπόν!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μην διαβάζετε και ασχολείστε με προβλήματα που μπορεί να βγάλει και αχγωνεστε απολαύστε τα καινούργια σας αυτοκίνητα! Φιλικά!

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα ομάδα. Έχω αρχίσει να πιστεύω πως το kangarooing που το κάνει εμένα σε manual transmission 1500cc.

Συμβαίνει κάθε φορά κατά την πρώτη κρύα εκκίνηση και πολύ λιγότερο εάν στα καπάκια βάλεις Δευτέρα και πας μόνο με την ροπή του.

Κατά την πρωτη εκκίνηση μεσημεριανές ώρες δεν συμβαίνει κάν. Τι φάση;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σας, νομιζω οτι ειναι ξεκάθαρα θεμα οδήγησης.

Εχω το Troc 1.5 exp. Πριν ειχα ενα xsara 1.4 του 99 και οδηγουσα με τον εξης τροπο. Κουμπωνα 1 και αλλαζα στις 2-2.500 σε 2α. 

 

Τωρα εγω παρατηρω οτι απλα εχει άλλη φιλοσοφία αυτο το αυτοκίνητο. Βαζω πρωτη χωρις γκαζι και μολις κλειδωσει βαζω δευτέρα και παταω γκαζακι. Παει λουκουμι. Αν ξεκιναω σε ανηφορα με πρωτη και βαθυ γκαζι δεν εχει θεμα. Αν θελω πεταγμα, παλι πρωτη σταδιακα αρκετο γκαζι και δεν εχει θεμα. Το προβλημα εμφανίζεται ΜΟΝΟ αν παω σα @#!€# να βαλω πρωτη και να παιζω ελαφρα με το γκαζι μεχρι να κουμπωσω δευτερα. Στην ουσια σε μαθαινει σε μια πιο σωστη εκκινηση. Προσωπικά νομιζω ειναι πανέξυπνος τροπος των μηχανικων να μαθουν στον καθενα μας να οδηγει σωστα και ομαλα.

Αν θες να εισαι γρηγορος με πρωτη σε αναγκαζει να την διαχειριστείς με γρηγορο τροπο. Φουλ γκαζι και κοφτη 2α. Η να πας με νορμαλ τροπο. Στην ουσια βγαλαν την ενδιαμεση επιλογη που δεν εχει και νοημα και καει και βενζινη και χαλας και το γραναζι ευκολοτερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα.

Νομίζω ένα βίντεο θα βοηθούσε!!

Πλάκα κάνω εννοείται. Εάν χρειαζόταν αυτόν το μπούσουλα το αυτοκίνητό για να εκκινεί θα έπρεπε να το περιγράφει στο manual κιόλας.. Είναι τουλάχιστον αστείο να κάνεις όλο αυτό το τυφλοσούρτη για να πας απλά ανθρώπινα.

Σε εμένα προσωπικά τα υπόλοιπα 8 αυτοκίνητα που πέρασαν από τα χέρια μου τα οδηγούσα με τον ίδιο τρόπο. Σε απόλυτη ευθεία δεδομένης της πρώτης κρύας εκκίνησης για δευτερόλεπτα το αυτοκίνητο λειτουργεί με αυξημένες τις στροφές του. Εκμεταλλευόμενος αυτό το φάσμα εάν επιλέξεις την 1η ταχύτητα το αυτοκίνητο εκκινεί απίστευτα ομαλά και ανάλογα της ροπής του μπορεί να επιλέξεις και δευτέρα πάλι ανθρώπινα χωρίς να έχεις πατήσει καθόλου γκάζι.. Ξαναλέω πρώτη κρύα εκκίνηση και ευθύς δρόμος.

Στο T-ROC εάν το κάνεις αυτό το αυτοκίνητο χοροπηδά αρκετά εάν δε, βάλεις και δευτέρα το πρόβλημα γίνεται πιο έντονο. Όλο αυτό που περιγράφω συμβαίνει ακόμη και εάν έχοντας την 1η ταχύτητα ανεβάζεις ήρεμα στροφές έως τις 2000. Από κει και πάνω το φαινόμενο χάνεται.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...