Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Derv_7

κινητήρας 1.0 tsi επιδόσεις-απόψεις-εντυπώσεις

Recommended Posts

Σήμερα αναγκάστηκα λόγω υποχρεώσεων να κάνω αυθημερόν ένα ταξίδι απο Αθήνα-επαρχεία και το αντίστροφο  με συνολικά γύρω στα 900 χλμ.

Εχω αρχίσει και εκτιμώ τις επιδόσεις και την συμπεριφορά αυτού του μικρού κινητήρα σε συνδυασμό πάντα με το αυτόματο dsg.

Ταξίδι που με προηγούμενα αμάξια με πολλά περισσότερα κυβικά ούτε που θα το διανοούμουν οτι θα μπορούσα να το κάνω χωρίς να πάθω υπερκόπωση.

Κάνεις προσπεράσεις απλά και λιτά χωρίς δράματα.  Μπορείς να κινηθείς γρήγορα και ευέλικτα. Φυσικά το τιμόνι και γενικά η αίσθηση που σου αφήνει το στήσιμο του πόλο είναι ξερή και άχρωμη αλλά στην ουσία κάνει αυτό που πρέπει αγόγγυστα και ξεκούραστα.

Όσοι βρίσκονται σε διαδικασία αγοράς και το σκέφτονται μην υποτιμούν καθόλου το χιλιαράκι  τούρμπο της vw.

Ειδικά όταν βάζω το dsg στο sport mode δεν λαχανιάζει καθόλου. Στροφάρει ψηλά ανελέητα και δίνει δύναμη!

 

Ειλικρινά έχω πλέον αρχίσει και αναθεωρώ για τον μικρό 1.0 tsi. Ο χρόνος δείχνει οτι τα καταφέρνει μια χαρά και τα ταξίδια ως προς έκπληξη μου είναι πιο πολύ στο στοιχείο του. Στην πόλη το τούρμπο κουράζει λίγο με τα απότομα ξεκινήματα.

Θα ήθελα πολύ να μοιραστείτε και εσείς δικές σας εμπειρίες και απόψεις με τον 1.0 tsi 

 

Edited by Derv_7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να προσθέσω ότι ο κινητήρας είναι πολύ οικονομικός στην εθνική, ενώ αν έχεις και adaptive cruise control (που μάλλον θα έχεις) τα ταξίδια γίνονται ακόμα πιο ξεκούραστα.

Όντως, όμως μέσα στην πόλη είναι λίγο απότομος, ενώ το κιβώτιο μπλέκεται λίγο στις που χαμηλές ταχύτητες, πχ στόφες 90 μοιρών στο κέντρο της Αθήνας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να παραθέσω και εγώ την εμπειρία μου λοιπόν. Όσο αναφορά το αυτοκίνητο vw polo 1.0 μοντέλο 2019 rline χειροκίνητο 6αρι 115 άλογα. Αυτή στιγμή το κοντέρ γράφει 19.500 χιλιόμετρα και έχουν περάσει 16 μήνες, πραγματικά εντυπωσιασμένος από τον κινητήρα σε κάθε άποψη οικονομία αλλά και απόδοση.


Οσο αναφορά την απόδοση το αυτοκίνητο πάει τέλεια ακόμα και όταν είναι γεμάτο από άτομα κτλ. Ο κινητήρας ροπατος από χαμηλά που βοηθά και στην οικονομία. Παρόλο που το δικό μου φοράει 17αρες εγώ δεν βλέπω να υστερεί καπου, μεγάλη έκπληξη μου έχει προξενήσει το sport mode που μόλις το ενεργοποιήσεις το αυτοκίνητο και το τιμόνι μόνο βαρετό και άχρωμο δεν είναι! Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνει στο κινητήρα ίσως ανοίγει την πεταλούδα πιο άμεσα και περισσότερο αλλά το αυτοκίνητο στις χαμηλές στροφές ειδικά δεν έχει καμία σχέση ειδικά σε αναβάσεις και στρίψιμο το νιώθω πιο ροπατο, χωρίς υστέρηση και να μην λαχανιαζει μαζί με τις αναρτήσεις που σκληραίνουν και τα ζαντολαστιχα είναι πολύ απολαυστικό.

Όσο αναφορά την οικονομία δεν έχω λόγια αφού μέσα στη πόλη βλέπω από 5.5 έως 6 και εκτός κοντά στο 5. Κυριολεκτικά ο βενζινας δεν με βλέπει αφού ένα ντεπόζιτο με πάει κοντά στα 680-700 σε συνθήκες πόλης 740 περίπου εκτός. Εξίσου οικονομική είναι και η χρήση του κλιματιστικού αφού τα έχουν σχεδιάσει έτσι ώστε να μην επιβαρύνουν σημαντικά τον κινητήρα!

Από βενζίνη καίω συνήθως vpower,100αρα bp και πολύ σπάνια απλή.
Λάδι 5w30 castrol LL.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...