Gianni$ Posted July 6, 2021 Report Posted July 6, 2021 (edited) Καλημέρα Friends, από την αγορά του οχήματος και σε κάθε κρύα εκκίνηση ακούγεται ένας θόρυβος στο ρελαντί για μόνο 15δευτερόλεπτα. Μετά σταματά και αυτό με καθησυχάζει. Γνώμες; 1o_231433.mp4 Edited July 6, 2021 by Gianni$ Quote
tsikis007 Posted July 6, 2021 Report Posted July 6, 2021 (edited) Ο θόρυβος που ακούς είναι από τα υδραυλικά ωστήρια βαλβίδων μέχρι να γεμίσουν λάδι. Είναι χαρακτηριστικό των κινητήρων με υδραυλικά ωστήρια βαλβίδων. Η διάρκεια ζωής τους όπως πολλών εξαρτημάτων εντός του κινητήρα εξαρτάται από την κατάσταση του λιπαντικού. Edited July 6, 2021 by tsikis007 1 Quote
Gianni$ Posted July 6, 2021 Author Report Posted July 6, 2021 4 λεπτά πριν , tsikis007 said: Ο θόρυβος που ακούς είναι από τα υδραυλικά ωστήρια βαλβίδων μέχρι να γεμίσουν λάδι. Είναι χαρακτηριστικό των κινητήρων με υδραυλικά ωστήρια βαλβίδων. Η διάρκεια ζωής τους όπως πολλών εξαρτημάτων εντός του κινητήρα εξαρτάται από την κατάσταση του λιπαντικού. Πέραν της μικρής διάρκειας ζέσταμα του κινητήρα δεν υπάρχει άλλη αντιμετώπιση; Quote
tsikis007 Posted July 6, 2021 Report Posted July 6, 2021 3 hours ago , Gianni$ said: Πέραν της μικρής διάρκειας ζέσταμα του κινητήρα δεν υπάρχει άλλη αντιμετώπιση; Δεν έχει να κάνει με το ζέσταμα του κινητήρα αλλά με τον χρόνο που μεσολαβεί για να φτιάσει το λάδι από την ελαιολεκάνη στα ωστήρια των βαλβίδων και σε τι κατάσταση είναι το λάδι. Συχνή αλλαγή λαδιού+φίλτρου κινητήρα. Αλλαγή max 8K χλμ ή στον χρόνο. Quote
Gianni$ Posted July 7, 2021 Author Report Posted July 7, 2021 17 hours ago , tsikis007 said: Δεν έχει να κάνει με το ζέσταμα του κινητήρα αλλά με τον χρόνο που μεσολαβεί για να φτιάσει το λάδι από την ελαιολεκάνη στα ωστήρια των βαλβίδων και σε τι κατάσταση είναι το λάδι. Συχνή αλλαγή λαδιού+φίλτρου κινητήρα. Αλλαγή max 8K χλμ ή στον χρόνο. Το 8Κ από που προκύπτει ρε αδερφέ. Είπαμε να μην τα κρατάμε για 20000 αλλά και όχι στα στα 8 το 2021. Υπερβολικό Quote
vastil Posted July 7, 2021 Report Posted July 7, 2021 (edited) 17 hours ago , tsikis007 said: Δεν έχει να κάνει με το ζέσταμα του κινητήρα αλλά με τον χρόνο που μεσολαβεί για να φτιάσει το λάδι από την ελαιολεκάνη στα ωστήρια των βαλβίδων και σε τι κατάσταση είναι το λάδι. Συχνή αλλαγή λαδιού+φίλτρου κινητήρα. Αλλαγή max 8K χλμ ή στον χρόνο. Αυτή είναι παλιά οδηγία όταν τα λάδια δεν ήταν φουλ συνθετικά. Πλέον έχουν εξελιχθεί και έχουν ανεβεί πολύ τα χιλιόμετρα. Είπαμε τα 30.000 που προτείνουν μακροχρόνια καταστρέφει τον κινητήρα αλλά στα 15.000 είναι μια χαρά. Vw up αλλαγές στα 15 και δεν μου έχει κάψει σταγόνα λάδι έχοντας κάνει 200.000 Edited July 7, 2021 by vastil 1 Quote
tsikis007 Posted July 7, 2021 Report Posted July 7, 2021 (edited) 4 hours ago , Gianni$ said: Το 8Κ από που προκύπτει ρε αδερφέ. Είπαμε να μην τα κρατάμε για 20000 αλλά και όχι στα στα 8 το 2021. Υπερβολικό Ο κάθε ένας κάνει αυτό που νομίζει σωστό για το αυτοκίνητο του και την τσέπη του. Edited July 7, 2021 by tsikis007 1 Quote
tsikis007 Posted July 7, 2021 Report Posted July 7, 2021 40 λεπτά πριν , vastil said: Αυτή είναι παλιά οδηγία όταν τα λάδια δεν ήταν φουλ συνθετικά. Πλέον έχουν εξελιχθεί και έχουν ανεβεί πολύ τα χιλιόμετρα. Είπαμε τα 30.000 που προτείνουν μακροχρόνια καταστρέφει τον κινητήρα αλλά στα 15.000 είναι μια χαρά. Vw up αλλαγές στα 15 και δεν μου έχει κάψει σταγόνα λάδι έχοντας κάνει 200.000 Το UP που αναφέρεις τι κινητήρα φοράει 1.0L ΜΡΙ Ι3 ή 1.0L TSI I3 ή 1.0L ΜΡΙ Ι3 CNG; Για να μιλάμε συγκεκριμένα. Quote
gianniskar Posted July 7, 2021 Report Posted July 7, 2021 Μετά τος 8.000 το λάδι χάνει σημαντικά. Τσεκάρετε τεστ.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote
Gianni$ Posted July 7, 2021 Author Report Posted July 7, 2021 Έχω διαφορετική άποψη επειδή στην εργασία μου στέλνω λάδια για τεστ κάθε εβδομάδα στη Γαλλία αλλά οκ. Παίζουν παρά πολλοί παράγοντες για να χάσουν τα λάδια τις ιδιότητες τους. Quote
vastil Posted July 8, 2021 Report Posted July 8, 2021 On 7/7/2021 at 9:10 ΠΜ, tsikis007 said: Το UP που αναφέρεις τι κινητήρα φοράει 1.0L ΜΡΙ Ι3 ή 1.0L TSI I3 ή 1.0L ΜΡΙ Ι3 CNG; Για να μιλάμε συγκεκριμένα. 1.0 mpi πάντως δεν είχα κανένα θέμα σε αυτοκίνητο με κατανάλωση λαδιού Peugeot 206 406 vw up vw Tiguan όλα τα άλλαζα τυπικά τα λάδια τους. Quote