Jump to content
OMINUS

Κινητήρας 1800 TSI + TFSI Ποίος είναι ποιο αξιόπιστος?

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους! ^_^

 

Χρόνια πολλά χρηστός ανέστη με υγεία σε εσάς και στης οικογένειες σας.

 

 

Θέλω να κάνω μια ερώτηση, που αφορά τον κινητήρα τον 1800 TSI και 1800 TFSI.

 

Ξάδερφος μου θέλει να αγοράσει κάτι από vw crup και συγκεκριμένα με κινητήρα τον 1800 κυβικά.

 

Και κοιτάει να είναι από το 2011 και μετά.

 

Θέλω να ρωτήσω όσους έχουν εμπειρία και γνώσεις πάνω στον 1800 tsi και 1800 tfsi. 

 

Ποιος κινητήρας απο τα 1800αρα είναι ποιο αξιόπιστος και δεν βγάζει εύκολα ζημιές?

 

Να ξεκαθαρίσω ότι δεν εχει σκοπό να κάνει τίποτε μετατροπές όσον  αφορά το κινητήρα.

 

Ποιος κινητήρας είναι ποιο αξιόπιστος στα 1800.

Τι να προτιμήσει??

 

 

Ευχαριστώ πολύ για της όποιες απαντήσεις σας

 

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Αφου δεν θα βελτιωσει ας δει 1.8 bzb
Να αποφυγει cdaa.

Αν υπάρχει άνεση να παει σε 1.8 8μπεκο ειναι εξαιρετικο μοτερ gen3


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
21 λεπτά πριν , nikdev said:

Αφου δεν θα βελτιωσει ας δει 1.8 bzb
Να αποφυγει cdaa.

Αν υπάρχει άνεση να παει σε 1.8 8μπεκο ειναι εξαιρετικο μοτερ gen3


Sent from my iPhone using Tapatalk

Το BZB είναι μοτέρ του 2011 ας πούμε? 

 

Η έβγαινε και ποιο πίσω?

 

Το 8μπεκο τι κωδικό έχει ως κινητήρα? 

Για το δει και αυτό που λές.

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Χοντρικά BZB έως 2008 Α΄ αλλά ήταν σε μοντέλα έως το 2010.

CDAA 2008 Β΄ έως 2015

CJEB, CJEE, CJED CJSA CJSB 2015+

Edited by nikdev
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago , nikdev said:

Χοντρικά BZB έως 2008 Α΄ αλλά ήταν σε μοντέλα έως το 2010.

CDAA 2008 Β΄ έως 2015

CJEB, CJEE, CJED CJSA CJSB 2015+

 

H σειρά αυτή τον κινητήρων CJEB, CJEE, CJED CJSA CJSB 2015+

 

είναι αξιόπιστη σαν μοτέρ, 

 

Υπάρχουν κάποια λεπτομέρεια που θα πρέπει να δώσει προσοχή σε έναν τέτοιο κινητά (1800αρη)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Gen 3 αν εχει οικονομικη ανεση.
Εξαιρετικο μοτερ, σε αντοχη και πολυ αξιοπιστο στη βελτιωση.

Βεβαια παρολο που εβαλαν αλλο τεντωτηρα, η ιστορια με τις καδενες συνεχιζεται, αλλα σε μικροτερο βαθμο.

Αν κοιταει πιο πισω ας δει bzb, εργοστασιακο ή πρωτο σταδιο max.
Γερο μοτερ, narrowband βεβαια, με τα γνωστα θεματα στην καδενα αλλα αντεχει.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.