Jump to content
DimitrisPS

Πρόβλημα στην κρύα εκκίνηση-VW Polo 9N

Recommended Posts

Γειά σας παιδιά,
Πριν από λίγο καιρό απέκτησα ένα μεταχειρισμένο VW Polo 9N του 2004.Ενώ σε γενικές γραμμές είναι καλό αμαξάκι,πρέπει να ομολογήσω ότι μου εμφανίστηκαν κάποια προβλήματα.Είναι βενζινοκίνητο με after-market lpg από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.1.4 BBY 75 άλογα.
Την ημέρα που το πήρα,μετά από κάποιες ώρες άρχισε να αναβοσβήνει το check engine και κάποια στιγμή έμεινε μόνιμα αναμμένο.Τό άλλο πρωί με το που έβαλα μπροστά έσβησε οπότε δεν έδωσα σημασία.Μετά από λίγες μέρες μου το ξανάκανε(αναβόσβηνε το check engine και έμεινε αναμμένο).Το επόμενο πρωί του βάζω μπροστά και είχε μείνει μόνιμα αναμμένο.Το πάω σε ένα συνεργείο,το έβαλαν σε διαγνωστικό και έβγαλε "διακοπή καύσης"στον 2ο κύλινδρο αν θυμάμαι καλά.Μου λέει το παιδί κατά 99% είναι μπουζί ή πολλαπλασιαστής ή μπεκ,στο σβήνω,αν το ξανακάνει φέρτο να το δούμε.Να σημειώσω ότι και τις δύο φορές ψιλοέτρεμε όταν αναβόσβηνε το λαμπάκι,όχι όμως κάτι σπουδαίο.Επίσης,και τις δύο φορές το κινούσα με lpg.Το γυρνάω σε βενζίνη για αρκετό καιρό.Μια μέρα είπα να βάλω λίγο lpg και να το ξαναδοκιμάσω.Έλα όμως που μετά από λίγο άρχισε να τρέμει λες και γίνονταν σεισμός,να αναβοσβήνει το λαμπάκι,να κοπανιέται(έριχνε στροφές και τις ξανανέβαζε απότομα)και να βρωμάει βενζίνη από την εξάτμιση.Όταν το λαμπάκι σταθερποιήθηκε,όλα ΟΚ.Την άλλη μέρα το πρωί το πάω συνεργείο με αναμμένο λαμπάκι.Το ίδιο σφάλμα με την προηγούμενη φορα.Ελέγχουν μπουζί,πολλαπλασιαστές,μπεκ,όλα ΟΚ.Μετράμε συμπίεση,ο ένας κύλινδρος είχε χαμηλότερη.Η λύση:ρεκτιφιέ στο καπάκι,πράγμα το οποίο έγινε.Αν δεν απατώμαι είχαν πρόβλημα οι βαλβίδες.Εδώ και καιρό δεν είχα κάποιο πρόβλημα.Όμως εδώ και πέντε μέρες,όταν το βάζω μπροστα το πρωί,είναι ΟΚ για 10 δευτερόλεπτα.Απο εκεί και μετά,για 10-15 ολόκληρα ρετάρει ολόκληρο,δεν ανάβει όμως λαμπάκι ούτε βρωμάει βενζίνη από την εξάτμιση και μετά ησυχάζει.Αν δεν δεις στροφόμετρο νομίζεις πως είναι σβηστό.Αν πχ κάνεις μια διαδρομή 10 χιλιόμετρα,το σβήσεις και το ξανανάψεις δεν το κάνει,είναι όλα κομπλέ.Αν όμως κάνεις μια διαδρομή 10 χιλιόμετρα,το σβήσεις και το ξαναβάλεις μπροστά το επόμενο πρωί τότε το κάνει.Ρετάρει για 10-15 δευτερόλεπτα χωρίς check και μετά ηρεμει.Θέλω να ρωτήσω τα εξής...
1ον)Είναι κάτι επικίνδυνο που μπορεί να με αφήσει στο δρόμο?
2ον)Έχετε καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι?
3ον)Υπάρχει περίπτωση κάτι να μην πήγε καλά με το ρεκτιφιέ και να κάνει πάλι κόλπα?Πρέπει να ξαναμετρήσουμε συμπίεση?
Να σημειώσω ότι,αν παίζει ρόλο,ξεκίνησε να το κάνει μετά από ανεφοδιασμό σε βενζινάδικο.Τις προάλλες μίλαγα με έναν γείτονα που είχε βάλει και αυτός από εκεί και μου έλεγε ότι μετά από ανεφοδιασμό του βάραγε πυράκια και είχε πέσει η απόδοση(και έτρεμε στο ρελαντί γενικά,ενώ το Πόλο τρέμει αρκετά μόνο στην κρύα εκκίνηση).
Μακάρι να είναι η βενζίνη και να την γλιτώσω με καινούριο ανεφοδιασμό.
Τέλος,τα μπουζί και το φίλτρο αέρα είχαν αλλαχτεί πριν από 2000 χιλιόμετρα(το προβλεπόμενο είναι 4 χρόνια ή 60000 χιλιόμετρα,ότι έρθει πρώτο),οι πολλαπλασιαστές δεν έχω ιδέα,τα μπεκ επίσης δεν έχω ιδέα(εκτός από αυτό στον "προβληματικό" κύλινδρο που είχε αλλαχτεί πριν 2000 χιλιόμετρα),το φίλτρο βενζίνης και η μπαταρία πριν από περίπου 4 χρόνια και 50000 χιλιόμετρα(το προβλεπόμενο για το φίλτρο βενζίνης είναι 4 χρόνια ή 60000 χιλιόμετρα).Το λάδι με το φίλτρο του,όλοι οι ιμάντες μαζί με τεντωτήρες-ρουλεμάν-αντλία νερού και αντιψυκτικό αλλάχτηκαν στα πλαίσια του ρεκτιφιέ.Επίσης,δεν έχει κινηθεί με lpg γιατί μου είπαν τον πρώτο καιρό να μην το χρησιμοποιήσω.

Από βδομάδα θα το πάω σε κάποιο συνεργείο αλλά θα ήθελα μερικές γνώμες.Σρρυ για το μεγάλο κείμενο!

Link to comment
Share on other sites

On 2/24/2023 at 7:52 PM, DimitrisPS said:

Γειά σας παιδιά,
Πριν από λίγο καιρό απέκτησα ένα μεταχειρισμένο VW Polo 9N του 2004.Ενώ σε γενικές γραμμές είναι καλό αμαξάκι,πρέπει να ομολογήσω ότι μου εμφανίστηκαν κάποια προβλήματα.Είναι βενζινοκίνητο με after-market lpg από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.1.4 BBY 75 άλογα.
Την ημέρα που το πήρα,μετά από κάποιες ώρες άρχισε να αναβοσβήνει το check engine και κάποια στιγμή έμεινε μόνιμα αναμμένο.Τό άλλο πρωί με το που έβαλα μπροστά έσβησε οπότε δεν έδωσα σημασία.Μετά από λίγες μέρες μου το ξανάκανε(αναβόσβηνε το check engine και έμεινε αναμμένο).Το επόμενο πρωί του βάζω μπροστά και είχε μείνει μόνιμα αναμμένο.Το πάω σε ένα συνεργείο,το έβαλαν σε διαγνωστικό και έβγαλε "διακοπή καύσης"στον 2ο κύλινδρο αν θυμάμαι καλά.Μου λέει το παιδί κατά 99% είναι μπουζί ή πολλαπλασιαστής ή μπεκ,στο σβήνω,αν το ξανακάνει φέρτο να το δούμε.Να σημειώσω ότι και τις δύο φορές ψιλοέτρεμε όταν αναβόσβηνε το λαμπάκι,όχι όμως κάτι σπουδαίο.Επίσης,και τις δύο φορές το κινούσα με lpg.Το γυρνάω σε βενζίνη για αρκετό καιρό.Μια μέρα είπα να βάλω λίγο lpg και να το ξαναδοκιμάσω.Έλα όμως που μετά από λίγο άρχισε να τρέμει λες και γίνονταν σεισμός,να αναβοσβήνει το λαμπάκι,να κοπανιέται(έριχνε στροφές και τις ξανανέβαζε απότομα)και να βρωμάει βενζίνη από την εξάτμιση.Όταν το λαμπάκι σταθερποιήθηκε,όλα ΟΚ.Την άλλη μέρα το πρωί το πάω συνεργείο με αναμμένο λαμπάκι.Το ίδιο σφάλμα με την προηγούμενη φορα.Ελέγχουν μπουζί,πολλαπλασιαστές,μπεκ,όλα ΟΚ.Μετράμε συμπίεση,ο ένας κύλινδρος είχε χαμηλότερη.Η λύση:ρεκτιφιέ στο καπάκι,πράγμα το οποίο έγινε.Αν δεν απατώμαι είχαν πρόβλημα οι βαλβίδες.Εδώ και καιρό δεν είχα κάποιο πρόβλημα.Όμως εδώ και πέντε μέρες,όταν το βάζω μπροστα το πρωί,είναι ΟΚ για 10 δευτερόλεπτα.Απο εκεί και μετά,για 10-15 ολόκληρα ρετάρει ολόκληρο,δεν ανάβει όμως λαμπάκι ούτε βρωμάει βενζίνη από την εξάτμιση και μετά ησυχάζει.Αν δεν δεις στροφόμετρο νομίζεις πως είναι σβηστό.Αν πχ κάνεις μια διαδρομή 10 χιλιόμετρα,το σβήσεις και το ξανανάψεις δεν το κάνει,είναι όλα κομπλέ.Αν όμως κάνεις μια διαδρομή 10 χιλιόμετρα,το σβήσεις και το ξαναβάλεις μπροστά το επόμενο πρωί τότε το κάνει.Ρετάρει για 10-15 δευτερόλεπτα χωρίς check και μετά ηρεμει.Θέλω να ρωτήσω τα εξής...
1ον)Είναι κάτι επικίνδυνο που μπορεί να με αφήσει στο δρόμο?
2ον)Έχετε καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι?
3ον)Υπάρχει περίπτωση κάτι να μην πήγε καλά με το ρεκτιφιέ και να κάνει πάλι κόλπα?Πρέπει να ξαναμετρήσουμε συμπίεση?
Να σημειώσω ότι,αν παίζει ρόλο,ξεκίνησε να το κάνει μετά από ανεφοδιασμό σε βενζινάδικο.Τις προάλλες μίλαγα με έναν γείτονα που είχε βάλει και αυτός από εκεί και μου έλεγε ότι μετά από ανεφοδιασμό του βάραγε πυράκια και είχε πέσει η απόδοση(και έτρεμε στο ρελαντί γενικά,ενώ το Πόλο τρέμει αρκετά μόνο στην κρύα εκκίνηση).
Μακάρι να είναι η βενζίνη και να την γλιτώσω με καινούριο ανεφοδιασμό.
Τέλος,τα μπουζί και το φίλτρο αέρα είχαν αλλαχτεί πριν από 2000 χιλιόμετρα(το προβλεπόμενο είναι 4 χρόνια ή 60000 χιλιόμετρα,ότι έρθει πρώτο),οι πολλαπλασιαστές δεν έχω ιδέα,τα μπεκ επίσης δεν έχω ιδέα(εκτός από αυτό στον "προβληματικό" κύλινδρο που είχε αλλαχτεί πριν 2000 χιλιόμετρα),το φίλτρο βενζίνης και η μπαταρία πριν από περίπου 4 χρόνια και 50000 χιλιόμετρα(το προβλεπόμενο για το φίλτρο βενζίνης είναι 4 χρόνια ή 60000 χιλιόμετρα).Το λάδι με το φίλτρο του,όλοι οι ιμάντες μαζί με τεντωτήρες-ρουλεμάν-αντλία νερού και αντιψυκτικό αλλάχτηκαν στα πλαίσια του ρεκτιφιέ.Επίσης,δεν έχει κινηθεί με lpg γιατί μου είπαν τον πρώτο καιρό να μην το χρησιμοποιήσω.

Από βδομάδα θα το πάω σε κάποιο συνεργείο αλλά θα ήθελα μερικές γνώμες.Σρρυ για το μεγάλο κείμενο!

 

Θα έλεγα κοίτα να κάψεις όλη την βενζίνη και γέμισε από ένα καλό βενζινάδικο. Παράλληλα μίλα με το συνεργείο μπας και σου δώσουν ένα από τα προσθετικά να βάλεις μαζί με το φουλάρισμα για να τα καθαρίσει όλα από μέσα.

 

Και αν δεν... ξανά συνεργείο δυστυχώς.

Link to comment
Share on other sites

On 26/2/2023 at 7:41 ΜΜ, doggy said:

 

Θα έλεγα κοίτα να κάψεις όλη την βενζίνη και γέμισε από ένα καλό βενζινάδικο. Παράλληλα μίλα με το συνεργείο μπας και σου δώσουν ένα από τα προσθετικά να βάλεις μαζί με το φουλάρισμα για να τα καθαρίσει όλα από μέσα.

 

Και αν δεν... ξανά συνεργείο δυστυχώς.

Αυτό θα κάνω και θα δούμε...ποιά βενζίνη θεωρείται καλή σε γενικές γραμμές?
Εγώ πριν το ρεκτιφιέ έβαζα την ΕΚΟ Ekonomy 95(εκτός από μία φορά που είχα βάλει Shell V-Power 98)και μετά το ρεκτιφιέ βάζω την ΕΚΟ Premium 98...
Να βάλω 100στάρα από καλό πρατήριο για να καθαρίσει ή και οι παρακάτω(95,95+ πχ Ελιν Crystal Next,98)θα κάνουν δουλειά?
Θα βάλω και προσθετικό στο ρεζερβουάρ αν είναι.

Link to comment
Share on other sites

Ο ίδιος αναφέρεις στο αρχικό σχόλιο σου ότι για καιρό το δούλευες με βενζίνη χωρίς προβλήματα.

Όταν το γύρισες σε γκάζι έκανε πάλι τα ίδια.

Χωρίς να έχω ακριβή εικόνα σου προτείνω να έρθεις σε επαφή με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.

Να σου πει ποτέ έκανε μετατροπή το αυτοκίνητο γκαζιέρα.

Διότι προφανώς δεν γνωρίζεις:

Πόσα χλμ είχε ο κινητήρας.

Σε τι κατάσταση ήταν ο κινητήρας.

Πόσα χλμ έγραψε αφού έγινε γκαζιέρα.

Τι μάρκα - προέλευση είναι το σύστημα γκαζιού.

Πότε έγινε τελευταίο σέρβις - συντήρηση συστήματος γκαζιού.

Δεν είναι εποχές για να πετιούνται χρήματα για ένα αυτοκίνητο 19 χρόνων.

1ο, 2ο, 3ι χέρι;

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , tsikis007 said:

Ο ίδιος αναφέρεις στο αρχικό σχόλιο σου ότι για καιρό το δούλευες με βενζίνη χωρίς προβλήματα.

Όταν το γύρισες σε γκάζι έκανε πάλι τα ίδια.

Χωρίς να έχω ακριβή εικόνα σου προτείνω να έρθεις σε επαφή με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.

Να σου πει ποτέ έκανε μετατροπή το αυτοκίνητο γκαζιέρα.

Διότι προφανώς δεν γνωρίζεις:

Πόσα χλμ είχε ο κινητήρας.

Σε τι κατάσταση ήταν ο κινητήρας.

Πόσα χλμ έγραψε αφού έγινε γκαζιέρα.

Τι μάρκα - προέλευση είναι το σύστημα γκαζιού.

Πότε έγινε τελευταίο σέρβις - συντήρηση συστήματος γκαζιού.

Δεν είναι εποχές για να πετιούνται χρήματα για ένα αυτοκίνητο 19 χρόνων.

1ο, 2ο, 3ι χέρι;

 

Γνωρίζω τι ακριβώς έχει γίνει,όσον αφορά μετατροπές κλπ...υπάρχουν έγγραφα και βιβλία συντήρησης.
Η μετατροπή έγινε το 2020 στις 149000 χλμ(τώρα έχει 184000).
Το σύστημα είναι της Atiker,εκτός από τον πνεύμονα που είναι της STAG.Τελευταία συντήρηση έγινε πριν από 6 μήνες και 5000χλμ,το προβλεπόμενο είναι κάθε έτος/15000χλμ.
Αυτή τη στιγμή είμαι ο τρίτος ιδιοκτήτης.Ο πρώτος το πήρε καινούριο το 2004 και το κράτησε μέχρι το 2008,ο δεύτερος το είχε από το 2008 μέχρι το 2022 και μετά το πήρα εγώ.
Τώρα σε τι κατάσταση ήταν ο κινητήρας πριν γίνει lpg δεν γνωρίζω.Πάντως στο καπάκι έγινε ρεκτιφιέ επειδή χρειάζονταν.Νομίζω πάντως πως πρέπει να ξαναμετρήσουμε συμπίεση,για καλό και για κακό.Ανησυχούσα μήπως είναι κανα σπασμένο πιστόνι(από όσο ξέρω υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις στο group που η χαμηλή συμπίεση οφείλεται σε σπασμένο πιστόνι)αλλά δεν νομίζω.Το σπασμένο πιστόνι έχει άλλα συμπτώματα.Όταν έβγαλαν το καπάκι να το στείλουν για ρεκτιφιέ είδαν και τον κορμό και με διαβεβαίωσαν ότι πιστόνια κλπ είναι εντάξει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.