Jump to content
Spyros167

ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ Η ΨΥΧΗ …!

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλο το γκρουπ..! Πρώτη φορά γράφω στην  ομάδα και πρώτη φορά έρχομαι σε επαφή με την ομάδα .. Εδώ και περίπου 2 χρόνια είμαι κάτοχος ενός GOLF MK4 1,6 16V … ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 2 ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ … Το πρόβλημα που βγάζει το αμάξι είναι να βγάζει σφάλμα στην πεταλούδα να κλειδώνει και να νεκρώνει το γκάζι … Έχω αλλάξει πεταλούδα 4 φορές …4 ΦΟΡΕΣ ..( για τυχόν απορίες έβαζα γνήσια μεταχειρισμένη συνήθως από γνωστούς ανθρώπους με ανταλλακτικά ..) Έχω αλλάξει από εγκέφαλο μέχρι και μάτι στροφάλου … ενώ το πρόβλημα είχε λυθεί την τελευταία φορά καθώς ο ηλεκτρολόγος είπε πως ήταν καμμένη ασφαλειοθηκη πριν 2 εβδομάδες το πρόβλημα επανήλθα η πεταλούδα του γκαζιού έκλεισε μου νέκρωσε το γκάζι και έμεινα … ήρθε άτομο από την αντιπροσωπεία το βάλαμε στο κομπιούτερ .. Βλάβη ξανά η πεταλούδα .. σβήνει την βλάβη , βάζω σήμερα την πεταλούδα πάνω και ξανά τα ίδια πάλι μετά από ένα λεπτό έκλεισε και τέλος ..ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ … Υ.Γ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΒΡΕΙ ΛΥΣΗ ΚΕΡΝΑΩ ΤΣΙΠΟΥΡΟ ΜΕ ΜΕΖΕ !  Ευχαριστώ για τον χρόνο σας παιδιά .! 

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν πήγαινε το αμάξι σου αντιπροσωπεία. Έχουν εκτενή βιβλιογραφία και θα το αναλάβουν πλήρως. Μήπως είναι καμία καδένα. Όπου αλλού και να το πας θα κάνετε πειράματα και στο αμάξι και στην τσέπη σου. Το φθηνό πάντα βγαίνει ακριβά. Πήγαινε το εκεί και θα στο φτιάξουν.

Edited by vastil
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

42 λεπτά πριν , vastil said:

Λοιπόν πήγαινε το αμάξι σου αντιπροσωπεία. Έχουν εκτενή βιβλιογραφία και θα το αναλάβουν πλήρως. Μήπως είναι καμία καδένα. Όπου αλλού και να το πας θα κάνετε πειράματα και στο αμάξι και στην τσέπη σου. Το φθηνό πάντα βγαίνει ακριβά. Πήγαινε το εκεί και θα στο φτιάξουν.

Καλησπέρα σας ! Τι εννοείται βιβλιογραφία ; Διότι το αμάξι δεν νομίζω να έχει και αρκετά service εκεί .. επίσης αρκετοί γνωστοί μάστορες σήκωσαν τα χέρια ψηλά ή είπαν πως δεν αναλαμβάνω-δεν μπλέκω ..Υ.Γ μπήκε σε πρόγραμμα της αντιπροσωπείας και η μοναδική βλάβη που δείχνει είναι πεταλούδα γκαζιού ..

Edited by Spyros167
Link to comment
Share on other sites

Βιβλιογραφία σημαίνει οτι το αμάξι το ξέρουν το εν λόγω από έξω και ανακατωτά. Σημαίνει οτι εγώ με το ταπεινό μου vw up! όλα τα σερβις τα έκανα εκεί με αποτέλεσμα στα 220.000 να μην καίει σταγόνα λάδι. Σημαίνει οτι στα 30.000 χιλιόμετρα με πήρανε τηλέφωνο από την αντιπροσωπεία οτι ενώ φοράει 10-40 λάδια τους ήρθε ενημέρωση από το εργοστάσιο να αλλάξουμε λάδια σε 5-30. 

Σιγά μην το ήξερε ο κυρ Μπάμπης της γειτονιάς που έχει συνεργείο. Εάν επιθυμείτε να κρατήσετε το αμάξι σας και δεν επιθυμείτε να το μετατρέψετε σε ένα άψυχο κουφάρι που ο ένας τεχνικός θα λέει άλλαξε την καδένα, ο άλλος θα λέει άλλαξε την πεταλούδα γκαζιού και ο τρίτος θα λέει μάλλον είναι κάποια φύσα, μονόδρομος είναι η αντιπροσωπεία να πάτε και να σας το συμμαζέψει. Εάν δείχνει την βλάβη της πεταλούδας του γκαζιού, κάντε εκεί την αλλαγή και μην ταλαιπωρείστε άδικα και εσείς και το παραδάκι σας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , vastil said:

Βιβλιογραφία σημαίνει οτι το αμάξι το ξέρουν το εν λόγω από έξω και ανακατωτά. Σημαίνει οτι εγώ με το ταπεινό μου vw up! όλα τα σερβις τα έκανα εκεί με αποτέλεσμα στα 220.000 να μην καίει σταγόνα λάδι. Σημαίνει οτι στα 30.000 χιλιόμετρα με πήρανε τηλέφωνο από την αντιπροσωπεία οτι ενώ φοράει 10-40 λάδια τους ήρθε ενημέρωση από το εργοστάσιο να αλλάξουμε λάδια σε 5-30. 

Σιγά μην το ήξερε ο κυρ Μπάμπης της γειτονιάς που έχει συνεργείο. Εάν επιθυμείτε να κρατήσετε το αμάξι σας και δεν επιθυμείτε να το μετατρέψετε σε ένα άψυχο κουφάρι που ο ένας τεχνικός θα λέει άλλαξε την καδένα, ο άλλος θα λέει άλλαξε την πεταλούδα γκαζιού και ο τρίτος θα λέει μάλλον είναι κάποια φύσα, μονόδρομος είναι η αντιπροσωπεία να πάτε και να σας το συμμαζέψει. Εάν δείχνει την βλάβη της πεταλούδας του γκαζιού, κάντε εκεί την αλλαγή και μην ταλαιπωρείστε άδικα και εσείς και το παραδάκι σας.

     Φιλε μου,η αντιπροσωπεια ισως να εχει την τεχνογνωσια και τα εργαλεια για πιο εξειδικευμενες εργασιες αλλα ως εκει.Το οτι δεν καιει σταγονα λαδι δεν εχει να κανει με τις εγασιες των service της αντιπροσωπειας,μην μπερδευεσαι.

     Αν στο αυτοκινητο μας οσο αναφορα την οδηγηση ειμαστε τυπικοι στα βασικα οπως, να μην το ζοριζουμε μεχρι να ζεσταθει καλα,μην του πινουμε το αιμα διαρκως,να ειμαστε τυπικοι στα service και ακομα τυπικοτεροι στην αλλαγη λαδιων αλλα και γενικα στα ανταλλακτικα που χρησιμοποιουμε,το αυτοκινητο θα μας βγαλει εκατονταδες χλμ.

     Την λογικη οτι αν δεν πηγαινω για τα sevice στην αντιπροσωπεια αλλα στον κυρ Μπαμπη θα με κοροιδεψει και θα μετατραψει το αμαξι μου σε αψυχο κουφαρι δεν την καταλαβαινω.Αλλωστε οι αντιπροσωπιες καταφεραν να διωξουν κοσμο απο μονες τους με τις υπερογκες χρεωσεις και της χαμηλης ποιοτητας υπηρεσιες.

     Βρισκουμε ενα μαστορα σωστο κι εχουμε το κεφαλι μας ησυχο.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , kou said:

     Φιλε μου,η αντιπροσωπεια ισως να εχει την τεχνογνωσια και τα εργαλεια για πιο εξειδικευμενες εργασιες αλλα ως εκει.Το οτι δεν καιει σταγονα λαδι δεν εχει να κανει με τις εγασιες των service της αντιπροσωπειας,μην μπερδευεσαι.

     Αν στο αυτοκινητο μας οσο αναφορα την οδηγηση ειμαστε τυπικοι στα βασικα οπως, να μην το ζοριζουμε μεχρι να ζεσταθει καλα,μην του πινουμε το αιμα διαρκως,να ειμαστε τυπικοι στα service και ακομα τυπικοτεροι στην αλλαγη λαδιων αλλα και γενικα στα ανταλλακτικα που χρησιμοποιουμε,το αυτοκινητο θα μας βγαλει εκατονταδες χλμ.

     Την λογικη οτι αν δεν πηγαινω για τα sevice στην αντιπροσωπεια αλλα στον κυρ Μπαμπη θα με κοροιδεψει και θα μετατραψει το αμαξι μου σε αψυχο κουφαρι δεν την καταλαβαινω.Αλλωστε οι αντιπροσωπιες καταφεραν να διωξουν κοσμο απο μονες τους με τις υπερογκες χρεωσεις και της χαμηλης ποιοτητας υπηρεσιες.

     Βρισκουμε ενα μαστορα σωστο κι εχουμε το κεφαλι μας ησυχο.

Σας ευχαριστώ πολύ και τους δυο για το χρόνο σας… Απλά θεωρώ πως κανένας από τους προηγούμενους το πήγε ουδέποτε αντιπροσωπεία για service ..Επίσης μιλάμε για mk4 είτε θέλεις να το πιστέψεις είτε όχι κανένας μάστορας δεν κάθεται να μπλέξει .. αυτή είναι η απάντηση τους ..

Link to comment
Share on other sites

Θέλει live Logάρισμα, συνέχεια μέχρι να πετύχεις το σφάλμα και να έχεις καταγραφή τιμών.

Θέλει δουλειά μεθοδική. Μην εστιάζεις μόνο στο ηλεκτρικό κομμάτι της πεταλούδας.

Η συγκεκριμένη έχει αλλάξει διάφορα part numbers.

 

Η πεταλούδα που κλείνει μπορεί να είναι αποτέλεσμα κάποιας άλλης δυσλειτουργίας.

Έχεις ελέγξει τα μπεκ ? Έχει γίνε έλεγχος της πίεσης καυσίμου της αντλίας ?

Διαρροές αέρα με leak test ? Να αλλάξεις αφού τσεκάρεις και τον αισθητήρα θερμοκρασίας.

Να δοκιμάσεις και άλλον map. Και φυσικά να πάρεις συμπίεση, με τόσα χιλιόμετρα σίγουρα θα είναι πεσμένος ο κινητήρας ή καμιά βαλβίδα λίγο στραβωμένη ή φθαρμένοι οδηγοί.

Αν έχεις την αρχική εργοστασιακή πεταλούδα να τη βάλεις πάνω και να της κάνεις βασική ρύθμιση, εφόσον ότι έκανες ήταν άσκοπο.

 

Καλό είναι να συγκροτήσεις τη σκέψη σου και να γράψεις αναλυτικά και με σειρά τι έχεις αλλάξει και αναλυτικά τα συμπτώματα.

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.