Jump to content
Ektoras

Golf 5 1.4 Tsi - Περίεργη συμπεριφορά 1.4 tsi (Σφάλμα Ψεκασμού P2146)

Recommended Posts

Καλησπέρα,  

 

Πρόσφατα απέκτησα ένα golf v 1.4 tsi με τους 140 ίππους bmy μοτέρ.  Παρουσιάζει ένα πρόβλημα που κάνεις δεν μπορεί να μου δώσει λύση.  Τις προάλλες που έκανα ένα ταξίδι στην Αθήνα μετά από ένα πάτημα στα 180 - 190 με 6η σχέση μόλις άφησα το γκάζι το αυτοκίνητο ξεκίνησε να ρεταρει . Παραδόξως δεν άναψε καμία απολύτως ένδειξη στο καντράν ( ούτε check engine ούτε EPC που είναι τα σύνηθες ) . Το βγάζω στην άκρη το αφήνω για λίγο και μετά ξεκινώντας το πάλι είχα τα ίδια συμπτώματα.  Να μην τα πολυλογώ το αυτοκίνητο το φόρτωσα και το πήγε η οδική στο συνεργείο που συντηρούνταν από τον προηγούμενο.  Το βάζει στο διαγνωστικό και μου λέει 2 μπεκ κάηκαν.  Είχα και έχω αρκετα αυτοκίνητα καμμένα μπεκ δεν το είχα ξανακούσει.  Μου λέει κακό καύσιμο ( Έκο εταιρικό είχα βάλει) αλλά επειδή χρειαζόμουν το αυτοκίνητο λέω ε εντάξει έτυχε έχει και χιλιόμετρα το αυτοκίνητο (200Κ) ας τα αλλάξουμε όλα.  Επιστρέφω πράγματι κανονικά στην πόλη μου με νορμάλ βέβαια οδήγηση μέχρι 140 χλμ . Χθες λοιπόν που το πήρα να κάνω μια μικρή απόσταση γύρω στα 50 χλμ λέω ας κάνω πάλι ένα άνοιγμα στον αυτοκινητοδρομο . Μόλις έπιασε το αυτοκίνητο τα 180 και άφησα το γκάζι , πάλι τα ίδια συμπτώματα.  Επειδή ήμουν κοντά το οδήγησα με πολύ χαμηλές στροφές και το πάρκαρα.  Σήμερα το πρωί που θα το πήγαινα στο μηχανικό το αυτοκίνητο λειτουργούσε τέλεια.  Ούτε ασταθές ρελαντί ούτε misfires τίποτα απολύτως.  Αφού το βάλαμε στο διαγνωστικό έδειξε σφάλμα: 

P2146 : βαλβίδες ψεκασμού σειρά 1 

 

και ο μηχανικός μου λέει πάλι φταίνε τα μπεκ . Κυριολεκτικά έχω κάνει από τότε που τα άλλαξα 500-600 χλμ . Επικοινώνησα πάλι με τον μηχανικό που τα είχε αλλάξει όπως προανέφερα αλλά μου τα μασαγε . Είπε ότι δεν φταίνε τα μπεκ κάτι ηλεκτρολογικο είναι κλπ κλπ . Σκέφτηκα μήπως υπάρχει θέμα με την αντλία καυσίμου και επειδή το αμάξι πιέζεται μου βγάζει το πρόβλημα αλλά ο μηχανικός μου λέει ότι θα έδειχνε σίγουρα σφάλμα χαμηλής πίεσης εάν είχε χαλάσει.  

 

Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο; 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη για την έκθεση. 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Στο κανάλι του youtube HumbleMechanic υπάρχει βίντεο με Golf mk7 με misfire από σπασμένο ελατήριο βαλβίδας.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα @Ektoras

 

Το Golf που πήρες είναι ένα ωραίο αυτοκίνητο, αλλά ιδιαίτερο. Έχει τα χιλιόμετρά του και θέλει κάποια ανταλλακτικά να τα αντικαταστήσεις και έχουν αρκετό κόστος.

Προφανώς με την απαξίωση των μεταχειρισμένων οι περισσότεροι τα αφήνουν για τον επόμενο, νομίζω το καταλαβαίνεις.

Πρέπει λοιπόν να φροντίσεις να βρεις ένα εξειδικευμένο σε αυτά τα μοτέρ συνεργείο και όχι ένα γενικό για να μπορείς να το φέρεις στην κατάσταση που του αξίζει ώστε να το απολαύσεις.

 

Αντλία Υψηλής:

Πρέπει να μετρήσεις την αντλία υψηλής, σ΄ένα πάτημα με υψηλό φορτίο και over θα φανεί αμέσως, αν είναι λειτουργική.

Η αντλία χαμηλής δεν μετριέται με vagcom στο bmy μόνο με μανόμετρο, εξαιρετικά μεγάλες βυθίσεις στην αντλία υψηλής δείχνουν ότι η χαμηλής θέλει αλλαγή.

Γενικά το αυτοκίνητο έχει χιλιόμετρα, θέλει αλλαγή στην υψηλής 99% αν δεν έχει αλλαχθεί να το έχεις υπόψη.

 

Έλεγχος:

1. Παρακολούθηση ένα ένα κύλινδρο για missfires / ms ψεκασμού να δεις τα μπεκ αναλυτικά.

2. Στο/α μπεκ που παρουσιάζει πολλά missfire ξεκίνα με έλεγχο καλωδίωσης, αν δεν βρεθεί κάτι, τράμπα τα μπεκ (πχ 1-> 2, 2->1 ) στον "προβληματικό" κύλινδρο. Μια κακή επαφή μπορεί να επιδεινώνεται με κραδασμό από το μοτέρ ή επανέρχεται ανά διαστήματα. Τα μπεκ είσαι σίγουρος ότι αλλάχθηκαν? Πήρες 4 μπεκ από αντιπροσωπεία στα χέρια σου και τα πήγες γι΄αλλαγή ? Δεν το αποσαφηνίζεις. (Καινούργια ~1000+€)

3. Τσέκαρε 1-1 όλες τις ασφάλειες στο κουτί στο χώρο του κινητήρα και ταυτόχρονα δες αν είναι σφιχτή η γείωση στο σασί, ο θετικός και το καλώδιο του εναλλάκτη προς τη μπαταρία. Δες τους ακροδέκτες της μπαταρίας αν είναι σφιχτοί και τα καλώδια σωστά περασμένα και σταθερά. Να έχει εργοστασιακή εμφάνιση.

4. Πήγαινε για έλεγχο μπαταρίας και δυναμό όχι στο ποδάρι.

5. Απενεργοποίησε προσωρινά συναγερμό και αν έχει ηχοσύστημα με παροχή ενισχυτή από τη μπαταρία, να βγει το καλώδιο.

 

Να αποφύγεις να πατάς:

1. Από χαμηλές στροφές και μεγάλη σχέση το αυτοκίνητο,

2. Πολύ υψηλές ταχύτητες άρα και πολύ υψηλές στροφές

μέχρι να λύσεις το πρόβλημα της τροφοδοσίας, αν δεν δουλέψει σωστά, επειδή ειναι narrowband δεν θα προλάβει να διορθώσει ή να μπει σε safe mode και θα στεγνώσει το μοτέρ.

 

Να έχεις υπόψη ότι το αυτοκίνητο θέλει τα παρακάτω στο επόμενο διάστημα:

1. 4 Καινούργιους πολλαπλασιαστές, Ν75, Ν279.

2. 4 Εργοστασιακά μπουζί από αντιπροσωπεία.

3. Νέα Αντλία Υψηλής

4. Νέα Αντλία Χαμηλής μετά τις 300Κ χλμ εφόσον είναι στα 140ps

5. 4 Νέα Μπεκ από αντιπροσωπεία (αν δεν άλλαξες ή έγιναν μαμουνιές)

6. Αλλαγή Βαλβολίνες με εργοστασιακές μόνο. Μετά ανά 60Κ χλμ αλλαγή.

7. Αλλαγή όλου του σετ καδένας και με Vin. Έλεγχος για τα έξτρα parts που θέλει το bmy λόγω αλλαγής revision.

8. Μετά τις 250Κ χλμ αντλία λαδιού.

 

Σου έδωσα ένα μπούσουλα να ξεκινήσεις, θέλει υπομονή και χρήμα δυστυχώς.. Προσπάθησε να δίνεις επαρκές και λεπτομερές feedback κι εδώ είμαστε να σε βοηθήσουμε ξανά..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι και ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις.  Το αυτοκίνητο όμως συνεχίζει τα δικά του . Σε αόριστο χρόνο βγάζει τη βλάβη P2146 . Το πήγα σε ηλεκτρολόγο είδε την πλεξούδα μου είπα όλα εντάξει,  τράβηξε μια νέα γραμμή για το 1ο μπεκ από τον εγκέφαλο κλπ . Το αυτοκίνητο το πήρα πήγαινε κανονικά και σήμερα μετά από 15 χλμ ξανά τα ίδια.  Το πάω στο μηχανικό μου το βάζει στο διαγνωστικό μου είπε κοίταξε τους κυλίνδρους μην έχει γίνει η συνηθισμένη πλέον βλάβη για τα 1.4 tsi αλλά τελικά όλα καλά.  Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι μόλις έγινε εκκαθάριση του σφάλματος από το διαγνωστικό το αυτοκίνητο έστρωσε όπως πριν.  Μήπως τελικά υπάρχει καμία βλάβη στον εγκέφαλο ή κάποια χαρτογράφηση που πιθανός να έκανε ο προηγούμενος και εάν ναι σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ τώρα; 

Ευχαριστώ 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.