Guest dubbeR_Stoilas Posted November 21, 2007 Report Share Posted November 21, 2007 Η Weitec GTX είναι η αντίστοιχη της Variant II, βγαίνει στο ίδιο εργοστάσιο από την KW, είναι αρκετά πιο φτηνή και η μόνη της διαφορά είναι ότι δεν είναι Inox. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted November 21, 2007 Report Share Posted November 21, 2007 +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted November 21, 2007 Report Share Posted November 21, 2007 Δηλαδη αξιζει τα λεφτα της?Οσον αφορα το inox δεν ξερω τι παραπανω προσφερει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 21, 2007 Report Share Posted November 21, 2007 inox σημαινει οτι ειναι ανοξειδωτη και δεν θα σκουριασει. Στο Leon που ειχα τετοια δεν ειχα καποιο προβλημα σκουριας.Βεβαια μετα απο χρονια δεν ξερω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted November 21, 2007 Report Share Posted November 21, 2007 Καταρχας πανω απο 5 χρονια δεν θα το κρατησω το αμαξι.Αλλα το θεμα ειναι κατα ποσο ειναι επισκευασιμες και η μια και η αλλη... ΥΓ οτι ειναι ανοξειδωτη το καταλαβα απλα τι προσφερει εκτος απο τη μη υπαρξη σκουριας ρωτησα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted November 21, 2007 Report Share Posted November 21, 2007 Ε βασικά μόνο η σκουριά είναι η διαφορά. Εμένα πάντως δεν έχει σκουριάζει ακόμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted March 26, 2008 Report Share Posted March 26, 2008 Καλημέρα, είμαι αρκετό καιρό μέλος του club και παρακολουθώ τις συζητήσεις σας οι οποίες αν και είναι διαφωτιστικές δεν έχω βρει απάντηση στο δικό μου θέμα και για αυτό αποφάσισα να ζητήσω τα φώτα σας. Θέλω να αλλάξω αμορτισέρ στο polo μου (9Ν) και δε θέλω κάτι εξειδικευμένο (sport συμπεριφορά, χαμήλωμα, κλπ) αλλά κάποια αμορτισέρ που να ταιριάζουν στα εργοστασιακά ελατήρια και αν είναι δυνατό πιο ποιοτικά. Από αυτά που έχω διαβάσει εδώ και ότι έχω ακούσει από τους διάφορους ειδικούς και μη, έχω καταλήξει σε Bilstein μαύρα και Monroe. Οι άλλες δυο μάρκες που προτείνονται για VW είναι Sachs και Koni. Μιλάω πάντα για τις απλές σειρές της κάθε εταιρίας. Παρακαλώ, όποιος γνωρίζει για κάποια από αυτά για polo 9N σχετικά με απόδοση, ποιότητα, κλπ και μπορεί να βοηθήσει.. να βοηθήσει! φίλε μου επειδή λόγο του μαγαζιού που διατηρώ θέλω να πιστεύω πως εχω κάποια εμπειρία θ σου πρότεινα να μείνεις μακρυά από τα bilstein τα μαυρα και τα sachs.Η πιο ποιοτική ανάρτηση με την πιο κραυγαλέα απόδοση είναι τα bilstein τα κίτρινα!Μεγίστη απόδοση-ποιότητα,όχι πολύ ακριβά και φυσικά μέγιστο κρατημα.Καλή επιλογή-αγορά φίλε μου.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
@topos Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 Καλημέρα, είμαι αρκετό καιρό μέλος του club και παρακολουθώ τις συζητήσεις σας οι οποίες αν και είναι διαφωτιστικές δεν έχω βρει απάντηση στο δικό μου θέμα και για αυτό αποφάσισα να ζητήσω τα φώτα σας. Θέλω να αλλάξω αμορτισέρ στο polo μου (9Ν) και δε θέλω κάτι εξειδικευμένο (sport συμπεριφορά, χαμήλωμα, κλπ) αλλά κάποια αμορτισέρ που να ταιριάζουν στα εργοστασιακά ελατήρια και αν είναι δυνατό πιο ποιοτικά. Από αυτά που έχω διαβάσει εδώ και ότι έχω ακούσει από τους διάφορους ειδικούς και μη, έχω καταλήξει σε Bilstein μαύρα και Monroe. Οι άλλες δυο μάρκες που προτείνονται για VW είναι Sachs και Koni. Μιλάω πάντα για τις απλές σειρές της κάθε εταιρίας. Παρακαλώ, όποιος γνωρίζει για κάποια από αυτά για polo 9N σχετικά με απόδοση, ποιότητα, κλπ και μπορεί να βοηθήσει.. να βοηθήσει! Tα bilstein τα μαυρα εχω ακουσει πως ειναι χειροτερα απο τα εργοστασιακα. Μπορεις να περασεις και απο καμια αντιπροσωπια seat και να τσιμπησεις ελατηρια/αμορτισερ απο ibiza sport με ~150ευρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 Tα bilstein τα μαυρα εχω ακουσει πως ειναι χειροτερα απο τα εργοστασιακα. πολύ καλά έχεις ακούσει φίλε μου..Δεν τα συνιστούμε ούτε σε αυτοκίνητο που είναι να πουληθεί μέσα σε ένα μήνα..Καλά λέει το χρώμα τους..ΜΑΎΡΑ(χάλια)! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 Έγινε συγχώνευση πολλαπλών θεμάτων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 πολύ καλά έχεις ακούσει φίλε μου..Δεν τα συνιστούμε ούτε σε αυτοκίνητο που είναι να πουληθεί μέσα σε ένα μήνα..Καλά λέει το χρώμα τους..ΜΑΎΡΑ(χάλια)! - μονο ταριφες βαζουν τετοια οχι καποιος που κανει εστω λιγη σπορ οδηγηση (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostaslamia Posted April 29, 2008 Report Share Posted April 29, 2008 Για δείτε αυτα...!!!! http://tpauto.gr/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=16243 Και χωρις χαμήλωμα δείτε και αυτά. http://tpauto.gr/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=19937 Αν βάλει κάποιος πιο σκληρά αμορτισέρ σε μαμα ελατήρια, ανεβαίνει το υψος του αυτοκινήτου? Ξέρει κάποιος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Ψάχνω κι εγώ για αμορτισέρ για το Polo 6n λίγο πιο σκληρά και πιο χαμηλά. Δεν 8α ή8ελα να ξεφύγω σε τιμή πάνω από τα 500¤. Οπότε έχετε κάτι να μου προτείνετε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PoloG7 Posted September 20, 2009 Report Share Posted September 20, 2009 (edited) Kαλημερα παιδιά θα ήθελα την άποψη σας για μια αλλαγή που θέλω να κάνω στο καμάρι μου. Έχω σκεφτεί να αλλάξω την ανάρτηση σε ποιο σκληρή σε σχέση με την υπάρχων. Στο μυαλό μου έχω τα Plistein sprind (χαμηλώματος) και τα HR 3ποντα. Τι λέτε εσείς? Έχουν φορεθεί από κανέναν? Επίσης θα γίνει αλλαγή και στα ζαντολαστιχα: από 185/60/14 σε 205/45/16 (όμοια διάσταση που φοράει το GTI). Η ζαντα της OZ superturismo gt και λαστιχα conti sprt2. Δεν με απασχολεί αν θα χάσω τελική απλά πιστεύω ότι θα ομορφύνει ακόμα περισσότερο. Τι λέτε? Edited September 20, 2009 by PoloG7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 20, 2009 Report Share Posted September 20, 2009 το Bilstein B8 Sprint και με Set H&R 3,5cm είναι ένα από τα πλέων δοκιμασμένα άψογά setup λοιπόν νομίζω θα σε κόψει πολυ απο 185 να πας σε 205!!! και απο 14 σε 16??? φιλε μου μετα το αυτοκίνητο δεν τηα έχει τπτ απο σπιρτάδα ουτε να περιμένει να πας την τελικη που πήγενε... το μόνο που θα δείς είναι κράτιμα υπερβολικό σε στροφές... τπτ άλλο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PoloG7 Posted September 20, 2009 Report Share Posted September 20, 2009 (edited) το Bilstein B8 Sprint και με Set H&R 3,5cm είναι ένα από τα πλέων δοκιμασμένα άψογά setup λοιπόν νομίζω θα σε κόψει πολυ απο 185 να πας σε 205!!! και απο 14 σε 16??? φιλε μου μετα το αυτοκίνητο δεν τηα έχει τπτ απο σπιρτάδα ουτε να περιμένει να πας την τελικη που πήγενε... το μόνο που θα δείς είναι κράτιμα υπερβολικό σε στροφές... τπτ άλλο... Πιστεύεις να πάω για 15αρες άρα? Το γνωρίζω ότι θα μου κόψει και το σκέφτομαι να ανεβώ σε16αρα αλλά μάλλον και εγώ για 15αρα το βλέπω. Το κατάλληλο λάστιχο μετά πιστεύεις για 15αρα είναι το 195/50/15? Edited September 20, 2009 by PoloG7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΤΑΖ Posted September 20, 2009 Report Share Posted September 20, 2009 Kαλημερα παιδιά θα ήθελα την άποψη σας για μια αλλαγή που θέλω να κάνω στο καμάρι μου. Έχω σκεφτεί να αλλάξω την ανάρτηση σε ποιο σκληρή σε σχέση με την υπάρχων. Στο μυαλό μου έχω τα Plistein sprind (χαμηλώματος) και τα HR 3ποντα. Τι λέτε εσείς? Έχουν φορεθεί από κανέναν? Επίσης θα γίνει αλλαγή και στα ζαντολαστιχα: από 185/60/14 σε 205/45/16 (όμοια διάσταση που φοράει το GTI).Η ζαντα της OZ superturismo gt και λαστιχα conti sprt2. Δεν με απασχολεί αν θα χάσω τελική απλά πιστεύω ότι θα ομορφύνει ακόμα περισσότερο. Τι λέτε? Δες εδώ: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 20, 2009 Report Share Posted September 20, 2009 το 75 η το 100 έχεις φίλε? εάν εχεις το 75... 195/45 R15 και ζάντα ελαφριά 7JX15... για να είσαι ΟΚ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PoloG7 Posted September 20, 2009 Report Share Posted September 20, 2009 (edited) το 75 η το 100 έχεις φίλε? εάν εχεις το 75... 195/45 R15 και ζάντα ελαφριά 7JX15... για να είσαι ΟΚ. To 75 εχω φίλε μου. Μάλλον τότε θα πάω για Plistein sprind (χαμηλώματος) και τα HR 3ποντα και για 15αρα με λάστιχο 195/45/R15. Η ζάντα είναι αυτή Καλή επιλογή? Edited September 20, 2009 by PoloG7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 20, 2009 Report Share Posted September 20, 2009 πολύ καλη επιλογή ζάντας OZ Superturismo GT 5.7kg είναι στην ίδια "Racing" κατηγορία με την OZ Ultraleggera 5.6kg Γενικός η σείρα "Racing" της ΟΖ είναι όλες οι ζάντες πανάλαφρες πχ Superleggera 7JX15 5.23kg (αυτές που φοράω εγώ στο Polo μου) Ultraleggera 7JX15 5.60kg Superturismo WRC 7JX15 5.63kg, Superturismo GT 7JX15 5.70kg Όποια και να βάλεις από τις παραπάνω ζάντες να ξέρεις το αυτοκίνητο δεν θα κόψει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KDOURIS Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 (edited) Εγώ θα συνιστούσα αυτές: http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?x...66&xSec=256 Τις φορώ ήδη στο αμάξι εδώ και 20.000 χλμ και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Είναι σφιχτές χωρίς να κοπανούν και έχουν πολύ καλή σχέση ποιότητας και απόδοσης σε συνάρτηση με την αξία τους. Όσο για τα ελαστικά θα σου έλεγα να βάλεις καλύτερα 195/50/15 κα Μichelin Pilot Exalto 2. Είναι το ιδανικό ελαστικό κατ' εμέ για τα Polo, Fabia & ibiza. Εγώ φοράω αυτό το ελαστικό σε 205/45/16. Edited September 22, 2009 by KDOURIS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 Εγώ θα συνιστούσα αυτές: http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?x...66&xSec=256Τις φορώ ήδη στο αμάξι εδώ και 20.000 χλμ και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Είναι σφιχτές χωρίς να κοπανούν και έχουν πολύ καλή σχέση ποιότητας και απόδοσης σε συνάρτηση με την αξία τους. Όσο για τα ελαστικά θα σου έλεγα να βάλεις καλύτερα 195/50/15 κα Μichelin Pilot Exalto 2. Είναι το ιδανικό ελαστικό κατ' εμέ για τα Polo, Fabia & ibiza. το 50 δεν θα του δώσει τόσο ευστάθια και κράτιμα σε σχέση με το 45άρη. επίσεις είναι και ποιό βαρί απο το 45άρη και εδώ λόγο ότι είναι λίγα τα άλογα του φίλου κοιτάμε να βρούμε την πιό δυνατή λύση χωρής απόλειες τα δικά μας είναι δυναμομένα και μπορούμε να τα φορέσουμε αυτες τις διαστάσεις η και να πάμε σε άλλη διάσταση ζάντας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 Ναι αλλά με 45-άρι προφίλ μάλλον θα χάσει το βήμα μιας και η κανονική διάσταση για 9Ν-9Ν3 είναι 195-50-15. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PoloG7 Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 (edited) Σας ευχαριστήσω πολύ παιδιά για της απαντήσεις σας. 195/45/50 η 195/50/15? Η διαφορά πιστεύω θα είναι μικρή. Το να πάω δλδ σε 15αρα το επιτρεπόμενο λάστιχο που πρέπει να βάλω είναι το 195/50/15 για να μην χάσω το βήμα? Edited September 21, 2009 by PoloG7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 το μόνο που θα χάσει είναι ότι αντί για 100 στο κοντερ θα πηγενει 98 2km δεν είναι σφάλμα, (νομίζω θα το βοηθίσει και όλας) + ότι θα έχει καλήτερο πάτημα στο δρόμο λόγο ότι το αμάξι θα κάθετε πιό χαμηλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...