Jump to content
Guest RGT

''ΗΠΙΑ'' ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΓΙΑ Golf Gt

Recommended Posts

Παντως στο δρόμο ειναι ένα 1.4 απλά με φοβερές χαμηλές και πολύ ροπή.

Τι παραπάνω μπορεί προσφέρει ένας πιο δυνατός κινητήρας;

Μπορεί να προτιμάς το GTi και να μην σε ενθουσιάζει τίποτα στο GT σε σχέση με το 1.6 σου. Οτι και να πείς όμως για τον κινητήρα είσαι λάθος, έχει δύναμη παντού, ομαλή λειτουργία, αρπάζει απο τις 2000 στροφές και ανεβάζει αβίαστα μέχρι τις 6000.

Link to comment
Share on other sites

συγνωμμη φιλε μου αλλα με 2-3 αντε 5 χιλιομετρα που εκανες test drive και με τον πωλητη διπλα δεν νομιζω να καταλαβες τις πραγματικες δυνατοτητες του αυτοκινητου.Νομιζω ενα ταξιδακι με αρκετα χιλιομετρα (ευθειες,πολλες στροφες) θα σε πεισει για το αντιθετο

Μην ξεχνας οτι σε επιδοσεις το GT υστερει ελαχιστα απο το GTI και το δευτερο ειναι καλυτερα στημενο (εχει ομως και 5000 ευρο παραπανω)

Εκτος αν μας πεις οτι και ο μεγαλος αδερφος ειναι μουφα!!

Τοτε παω πασο!!!

ΥΓ: ειναι δυσκολο τελικα να το χωνεψει κανεις οτι ενας 1400 κινιτηρας βγαζει κοντα στα 200 ps MAMA (193.4 ps για την ακριβεια με 10000 km δυναμομετρημενο απο το POWER TECKNICKS τευχος Αυγουστου) !!!!

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση....

Και εγώ οδήγησα το Gt και μάλιστα μαζί μου ήταν ο κολλητός μου που έχει το Cooper S.

Από δύναμη είναι πάρα πολύ καλό, όμως όταν πατάς τέρμα γκάζι φουσκώνει το turbo με τέτοια ορμή που νομίζεις ότι στα χαμηλά το αυτοκίνητο δεν τραβάει....

Σε σχέση με το Cooper S δεν έχω βγάλει ασφαλή συμπεράσματα γιατί δεν υπήρχε απ'ευθείας σύγκριση...αλλα νομίζω ότι πάει καλύτερα!!

Απο θέμα κρατήματος....το Gt είναι το κλασσικό μέσο αυτοκίνητο.Δεν το κατηγορεί κανείς και φυσικά δεν συγκρίνεται με το Gti. Όποιος θέλει κάτι παραπάνω (όπως εγώ!!!!) η θεά Bilstein να είναι καλά!!!!

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση....

Και εγώ οδήγησα το Gt και μάλιστα μαζί μου ήταν ο κολλητός μου που έχει το Cooper S.

Από δύναμη είναι πάρα πολύ καλό, όμως όταν πατάς τέρμα γκάζι φουσκώνει το turbo με τέτοια ορμή που νομίζεις ότι στα χαμηλά το αυτοκίνητο δεν τραβάει....

Σε σχέση με το Cooper S δεν έχω βγάλει ασφαλή συμπεράσματα γιατί δεν υπήρχε απ'ευθείας σύγκριση...αλλα νομίζω ότι πάει καλύτερα!!

Απο θέμα κρατήματος....το Gt είναι το κλασσικό μέσο αυτοκίνητο.Δεν το κατηγορεί κανείς και φυσικά δεν συγκρίνεται με το Gti. Όποιος θέλει κάτι παραπάνω (όπως εγώ!!!!) η θεά Bilstein να είναι καλά!!!!

Πολύ σωστό σε βρίσκω... Τι εννοείς στα Bold?? γιατι εκεί δε σε πιασα..

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστό σε βρίσκω... Τι εννοείς στα Bold?? γιατι εκεί δε σε πιασα..
Εννοεί ότι γυρίζει γρήγορα (λόγω του μεγάλου όγκου των καυσαερίων) η αλλιώς αναπτύσει τη μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης. Edited by Γιάννης
Link to comment
Share on other sites

ΥΓ: ειναι δυσκολο τελικα να το χωνεψει κανεις οτι ενας 1400 κινιτηρας βγαζει κοντα στα 200 ps MAMA (193.4 ps για την ακριβεια με 10000 km δυναμομετρημενο απο το POWER TECKNICKS τευχος Αυγουστου) !!!!

Εντάξει κόψε κάτι γιατί μας έστειλες αδιάβαστους.... popeye.gif

Σάν να λέμε δηλαδή ότι η βελτίωση με πρόγραμμα απο την B&B και την MTM στα 210 ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΦΑ withstupid.gif

Έ ρε θα αρχίσω πάλι μου φαίνεται...αρκετά χαλάρωσα τελευταία.... fire.gif

Link to comment
Share on other sites

παρε το και διαβασε το ρε μεγαλε, σου εδωσα και το τευχος!!!

η μηπως αμφισβητεις το δυναμομετρο του POWER ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΤΡΙΣΕΙ ΑΜΑΞΙΑ ΚΑΙ ΑΜΑΞΙΑ

τα προγραμματα που ανεφερες παραπανω απλως ανεβαζουν λιγο την πιεση κατα 0,2 bar. Thats it

Link to comment
Share on other sites

Ρέ μεγάλε...

Κάτσε και διάβασε τα περιοδικά και τα φούμαρα που σου πετάνε.

Να σου βάλω και γώ δυναμομέτρηση να σου φύγουν τα σφραγίσματα.

Αλλά αντί να κάνεις τον έξυπνο γιατί δέν πάς να μετρήσης το δικό σου να μας δείξεις τα 23 ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΟΓΑ που έχει το μοτερ σου ΔΩΡΟ της VW...

Πρόσεχε μόνο να μήν απογοητευτείς....

Link to comment
Share on other sites

Ρέ μεγάλε...

Κάτσε και διάβασε τα περιοδικά και τα φούμαρα που σου πετάνε.

Να σου βάλω και γώ δυναμομέτρηση να σου φύγουν τα σφραγίσματα.

Αλλά αντί να κάνεις τον έξυπνο γιατί δέν πάς να μετρήσης το δικό σου να μας δείξεις τα 23 ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΟΓΑ που έχει το μοτερ σου ΔΩΡΟ της VW...

Πρόσεχε μόνο να μήν απογοητευτείς....

Τα περισσότερα άλογα απο αυτά που δηλώνουν στα γερμανικά αυτοκίνητα είναι κάτι συνηθισμένο, έχει να κάνει με τις ασφάλειες εκεί.

Το GT σε ότι test έχει δυναμομετρηθεί (περιοδικά στην ελλάδα, σουηδία, φινλανδία, ισπανία) βγάζει 170 στον τροχό. Για να μήν υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός το ίδιο ισχύει και για τα τελευταία GTi αλλα και για το TT , το GTi βγάζει 190 στον τροχό ενώ το TT σχεδόν 200!

Το GT είναι πιο αργό απο το GTi ενώ το TT επειδή είναι και πιο ελαφρύ ρίχνει τσαϊ στο GTi, το χαμηλότερο κέντρο βάρους το κάνει σημαντικά καλύτερο και στο κράτημα.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία κάτσε να σου βάλω και γώ πρόσφατη δυναμομέτρηση GT για να δείς τί έλεγε ΑΥΤΗ τροχό.

Όσο για το Gti ας μήν μπούμε στην ίδια συζήτηση, γιατι υπάρχει πληθώρα μετρήσεων με 200+ τροχο.

Link to comment
Share on other sites

ok ρε ΜΕΛΑΛΕ εσυ πρεπει να εισαι o "ΕΙΔΙΚΟΣ" του forum

Παω πασο μην αρχισεις ΠΑΛΙ γιατι αρκετα ΧΑΛΑΡΩΣΕΣ τελευταια και μας ΕΛΕΙΨΕΣ !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ωραία κάτσε να σου βάλω και γώ πρόσφατη δυναμομέτρηση GT για να δείς τί έλεγε ΑΥΤΗ τροχό.

Όσο για το Gti ας μήν μπούμε στην ίδια συζήτηση, γιατι υπάρχει πληθώρα μετρήσεων με 200+ τροχο.

Πάντως η διαφορές που έχουν στον δρόμο (εχω ανοίξει πλαϊ-πλαϊ με GTi) δεν είναι +30 άλογα.

Αυτό δεν θα πεί οτι είναι το ίδιο αυτοκίνητο, κανένας δεν ισχυρίζεται κάτι τέτοιο, απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό. Οποιος θέλει να πηγαίνει συνέχεια πλακωμένος παίρνει το GTi, όσοι θέλουν καλύτερη άνεση και χαμηλότερη κατανάλωση παίρνουν το GT.

Οσο για αναβαθμίσεις κτλπ, εγώ δεν θα έκανα τίποτα. Οποιος θέλει πιο γρήγορο παίρνει GTi και όποιος θέλει ακόμα πιο γρήγορο παίρνει S3.

Δεν καταλαβαίνω γιατί παραπάνω ρώτας ειρωνικά αν τα 20+ άλογα τα κάνει δώρο η VW στα GT και τώρα λές οτι το GTi έχει 200+ άλογα στον τροχό.

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να ξανανοίξει αυτό το θέμα.. Gt<Gti .ολοι το γνωρίζουν. Η vw τα δίνει στα 170 και 200 αντίστοιχα.. όσο κλέβει στο gt κλέβει και στο gti. Οποτε η διαφορά είναι στα 30 άλογα ούτως ή άλλως.. Ετσι απλά.. Κανένα απτα δύο δεν είναι το καλύτερο αμάξι τ κόσμου γιαυτο ας κατέβουμε απτο άλογο όσοι νομίζουμε οτι οδηγάμε κατι ξεχωριστό κ τέλειο.. Αυτά.

ΥΓ: Αν κάποιο παλικάρι δυναμομέτρησε για τη φάση μαμά gt ή gti ας μας στείλει τα αποτελέσματα να δούμε και εμεις.. have a nice day! :D

Link to comment
Share on other sites

οσο για κοντρα το εχω ξαναγραψει.ευθεια 1200 μετρα ανηφορικα το gt εχει ποοοολυ μικρη διαφορα με το gti...(οσοι ξερουν,κερατεα,φαναρια γεφυρα) το gt πολυ το βγαζουν 185 στοφαλο,οσο για το παουερ ναι εχω δει αμαξι να βγαζει στο παουερ 87 αλογα,γκολφ 4 1.4 ηλεκτρογκαζο , και σε αλλα 2 δυναμομετρα 76 κ 77 .. στο δευτερο κιολας μετα το προγραμμα πανω στο δυναμομετρο εδειξε 77,κατι..

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να ξανανοίξει αυτό το θέμα.. Gt<Gti .ολοι το γνωρίζουν. Η vw τα δίνει στα 170 και 200 αντίστοιχα.. όσο κλέβει στο gt κλέβει και στο gti. Οποτε η διαφορά είναι στα 30 άλογα ούτως ή άλλως.. Ετσι απλά.. Κανένα απτα δύο δεν είναι το καλύτερο αμάξι τ κόσμου γιαυτο ας κατέβουμε απτο άλογο όσοι νομίζουμε οτι οδηγάμε κατι ξεχωριστό κ τέλειο.. Αυτά.

ΥΓ: Αν κάποιο παλικάρι δυναμομέτρησε για τη φάση μαμά gt ή gti ας μας στείλει τα αποτελέσματα να δούμε και εμεις.. have a nice day! :D

Αυτά τα βρήκα εδώ http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=U-Z

GTi 05

Powertrain performance

Wheel power

kW (PS / bhp) at 1/min 135 (183 / 181) at 5498

Total wheel torque / total reduction

Nm (lb-ft) at 1/min 277 (204) at 2990

Discrepancy (measured/stated)

Power / Torque -8% / -1%

GTi 06

Powertrain performance

Wheel power

kW (PS / bhp) at 1/min 143 (195 / 192) at 6511

Total wheel torque / total reduction

Nm (lb-ft) at 1/min 289 (213) at 2481

Discrepancy (measured/stated)

Power / Torque -3% / +3%

GT 06

Powertrain performance

Wheel power

kW (PS / bhp) at 1/min 128 (174 / 171) at 6006

Total wheel torque / total reduction

Nm (lb-ft) at 1/min 228 (168) at 2993

Discrepancy (measured/stated)

Power / Torque +2% / -5%

Link to comment
Share on other sites

πολύ καλο Post mezzanine.. M έκανε εντυπωση η διαφορά στο gti '05 με '06..

Edit: Για κάτσε, τι 183 είναι εκείνο στο '05;;

Edited by josa
Link to comment
Share on other sites

πολύ καλο Post mezzanine.. M έκανε εντυπωση η διαφορά στο gti '05 με '06..

Edit: Για κάτσε, τι 183 είναι εκείνο στο '05;;

Οταν βγήκε το GT ανεβάσανε λίγο την ιπποδύναμη του GTi.

Link to comment
Share on other sites

Ν εντάξει, όμως άλλο 200 π λέει η μαμά και άλλο 183.

Οχι η VW καλά τα λέει τα 183 είναι στο τροχό που θα πεί 200 στον στρόφαλο. Τα 195 όμως είναι περισσότερα απο 200, είναι ουσιαστικά πιο δυνατός και απο τις εκδόσεις 225 του 1.8T.

Αντίστοιχα το GT με τα 173 είναι κοντά στα 190 όπως ισχυριζόντουσαν και πολλά ελληνικά περιοδικά που το περάσανε δυναμομέτρηση.

Link to comment
Share on other sites

Στην δυναμομέτρηση τροχό μετράν όμως όχι στροφαλό..ή κάνω λάθος;;

Οι τιμές που δίνουν οι κατασκευαστές είναι στον στρόφαλο, οι τιμές που δίνουν οι δυναμομετρήσεις είναι στον τροχό.

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμές που δίνουν οι κατασκευαστές είναι στον στρόφαλο, οι τιμές που δίνουν οι δυναμομετρήσεις είναι στον τροχό.

Υπαρχουν και δυναμομετρησεις που βγαζουν την δυναμη στο στροφαλο.Αρα πρεπει παντα να ξερουμε που εχει γινει η δυναμομετρηση και να μην κοιταμε μονο τα νουμερα :huh:

Link to comment
Share on other sites

i allagi skastras voithaei katholou stin ipodinami tou aytokinitoy??

enas filos mixanikos leei oti dinei apo 5-7 aloga, alla to skeftomai. Kserei kaneis??? A akoma eimai se fasi strwsimatos

den thelw na to liwnw to amaksi, exw kanei 3000 mexri stigmis mono.

Link to comment
Share on other sites

i allagi skastras voithaei katholou stin ipodinami tou aytokinitoy??

enas filos mixanikos leei oti dinei apo 5-7 aloga, alla to skeftomai. Kserei kaneis??? A akoma eimai se fasi strwsimatos

den thelw na to liwnw to amaksi, exw kanei 3000 mexri stigmis mono.

Δε νομίζω να κερδίζεις κάτι σε άλογα... ¶σε που δεν έχει κυκλοφορήσει σκάστρα για τον tsi ακόμη... Το αυτοκινητό σου έχει στρώσει ήδη. Αν δεις στο βιβλίο οδηγιών αναφέρει ότι ήδη από τα 1000-1500χλμ πρέπει να ανοίξεις το κινητήρα μέχρι τις πλήρεις περιστροφές κ ταχύτητα :)
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.