beg golf Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 GOLF MK3 Tuning Λοιπόν παιδιά το αυτοκίνητο είναι το γνωστό 8 βαλβιδο 1400 με τα 60 αλογάκια, που εγώ όπως και πολλοί ακόμα εδώ μέσα θέλουμε κάτι παραπάνω. Έχω διαβάσει παρόμοια θέματα αλλά δεν με κάλυψαν απόλυτα. Θέλω να μου πείτε αν υπάρχουν τρόποι να βελτιωθεί ο υπάρχον κινητήρας. Προσωπικά έχω ακούσει κάποια πράγματα που μπορούν να γίνουν στον κινητήρα αλλά θα ήθελα και την γνώμη σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 βασικα πρωτα σκεψου αν αξιζει να δωσεις περιπου 1000 ευρω για να παρεις 6-7 αλογα σε αυτο το μοτερ.. μηπως να σκεφτοσουν κατευθειαν "μεταμοσχευση" κινητηρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 (edited) Οντως σε αυτο το μοτερ τι να κανεις.. Που και να κανεις (μιλαμε για χοντρα) η καταναλωση θα ειναι μεγαλη.. Γενικα αυτα τα συγκεκριμενα μοτερ (μαζι με το δικο μου 1600 με τα 75) ειναι ηδη λαιμαργα χωρις να αποδιδουν! Τι ακριβως ζητας? Edited June 12, 2006 by koukouroukou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted June 12, 2006 Author Report Share Posted June 12, 2006 Καταρχάς σας ευχαριστώ που απαντήσατε τόσο γρήγορα. Έχω ακούσει πως μπορεί να γίνει 16 βαλβιδος, κρατώντας μόνο τον κορμό και αλλάζοντας τα υπόλοιπα αλλά δεν γνωρίζω περισσότερα και αν ισχύει και στην πραγματικότητα αυτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 (edited) αν αλλαξεις καπακι θα πρεπει να αλλαξεις και πιστονια. φιλε αστο δεν αξιζει κριμα τα λεφτα σου.. καλυτερα φατα στα μπουζουκια να τα γουσταρεις κιολας Edited June 12, 2006 by NforN_xronis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 Και οχι μονο! Δεν θυμαμαι ακριβως αν εχω κι εγω το ιδιο μπλοκ με εσενα (λογικα εχουμε το ιδιο)! Με αυτο το μπλοκ εχουν γινει καλες μετατροπες! Μιλαμε για 16βαλβιδο απο Polo και μια τουρμπινα ( ναι ναιιιι) και φτανεις και τα 150 αμα λαχει. Αλλα πιο λιγο θα σου ερθει (και απροβληματιστο) να το αλλαξεις παρα να κανεις σε αυτο ο,τιδηποτε. 2 λυσεις: VR6 ή 2λιτρο me ta 150 ατμοσφαιρικα, το ABF κοινως. Αλλα εκει θες ολα τα υδραυλικα, ηλεκτορλογικα, αξονες πισω, ψαλιδια, ακρα....,...,...,... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 φιλε αστο δεν αξιζει κριμα τα λεφτα σου.. +1 Ειναι λιγο πικρα, αλλα ειναι η αληθεια. Τα μονα χρηματα που θα αξιζανε ειναι για αντικατασταση κινητηρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted June 12, 2006 Author Report Share Posted June 12, 2006 Τα πιστόνια σίγουρα θα θέλουν άλλαγμα διότι οι έδρες τους τώρα είναι δυο. Αλλά αυτό που με προβληματίζει είναι ότι δεν ξέρω ποιανού μοντέλου ακριβώς ταιριάζουν τα καπάκια. Έχω ακούσει κάτι για polo αλλά δεν γνωρίζω περισσότερα. 2 λυσεις: VR6 ή 2λιτρο me ta 150 ατμοσφαιρικα, το ABF κοινως.Αλλα εκει θες ολα τα υδραυλικα, ηλεκτορλογικα, αξονες πισω, ψαλιδια, ακρα....,...,...,... Οπότε η τιμή ξεφεύγει περισσότερο όταν θες και τα άλλα εξαρτήματα που αναφέρεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 Οπότε η τιμή ξεφεύγει περισσότερο όταν θες και τα άλλα εξαρτήματα που αναφέρεις Αν δυναμωσεις αυτο που εχεις (ποσο να το πας πια?) πρεπει ουτως η αλλως να αλλαξεις καποια πραγματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted June 12, 2006 Author Report Share Posted June 12, 2006 Δεν ζητάω και πολλά. Και αν μπορεί να μου δώσει 100 – 120 θα ήμουν υπερευχαριστημένος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 ζητας τη διπλασια ιπποδυναμη αλλα δε ζητας πολλα?!?!?!?!?!?!?!?!?! καλος εισαι εσυ ρε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stel-th Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 αν αλλαξεις καπακι θα πρεπει να αλλαξεις και πιστονια.φιλε αστο δεν αξιζει κριμα τα λεφτα σου.. καλυτερα φατα στα μπουζουκια να τα γουσταρεις κιολας λοιπον θα συμφωνησω με τον φιλο χρονη καλητερα μπουζουκια παρα βελτιωση και εγω που το φτιαχνω τι καταλαβα χρονηηηηηη παμε μπουζουκια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 Στα άλογα που ζητάς η λύση είναι 1600 απο το gt.101++ με το καλημέρα και 120 εφικτά.Ο κινητήρας αυτός είναι και αρκετά φτηνός οπότε....στον δικό σου μην κάνεις τπτ δεν αξίζει τον κόπο και το χρήμα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 ότι είπαν ήδη τα παιδιά. Προσθέτω ότι αν το αυτοκινητό σου τώρα είναι απολύτως μαμά τότε καλύτερα να ψάξεις να βρεις κάποιο με το 1.6 101hp στα μεταχειρισμένα. Θα σου βγει φθηνότερα και θα μπλέξεις λιγότερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shocka Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 Gia na kaneis metatropi sosti kai an theleis basi gia na doulepseis melontika prepei na kaneis ta eksis pragmatakia.... a. Na kaneis oikonomia kai na stamatiseis na ksodeyeis lefta pano sto moter ayto. b. Otan mazepseis kapia lefta na breis ena kalo tropeto ABF (2.0L 16v) apo ibiza golf cordoba klp. kai na to rikseis pano. 150HP ergostasiaka, me elaxista xrimata ftaneis ta 170HP an den sou ftanoun ta 150, kai an apofasiseis na pas kai gia perisotera.....exeis perithoria MEGALA gia na anebeis....+ oti einai apo ta pio anthektika moter tis VAG an ta frontizeis bebea sosta. Tha sou elega na pas gia VR6 alla tha diskoleuteis ligo na dikeologiseis ta kybika. To 1.4 pou foras asto den aksizei na rikseis tosa lefta ektos an sou periseyoun kai theleis na exeis kati toso ksexoristo dil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 (edited) Θα βαλεις τον 1600 με τα 100 αλλα καποια στιγμη θα θες κατι περισσοτερο. Γνωμη μου ειναι οτι ή κανεις μετατροπη ή δεν κανεις. Αν ειναι να κανεις, κατω απο 150 μην πεσεις. Τωρα που εχεις τα 60, αν δεις πως πανε τα 100-120 σου φαινονται καλα, αλλα οταν συμβιωσεις λιγο καιρο μαζι τους οπως και να οτ κανουμε θα θες περισσοτερα. Ασε που και απο ροπη αυτος ο κινητηρας δεν λεει και πολλα (13μιση κιλα νομιζω). Συμφωνω 100% με τον Σωκρατη. Edited June 13, 2006 by koukouroukou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted June 13, 2006 Author Report Share Posted June 13, 2006 Δεν αμφιβάλω στα λεγόμενα σας, ίσως η καλύτερη λύση είναι η αλλαγή του κινητήρα. Όμως και σ’αυτή τη λύση εμφανίζονται προβλήματα από το πουθενά. 1. Πρέπει να βρεθεί σε καλή κατάσταση κινητήρας. 2. Ο νέος κινητήρας χρειάζεται και κάποια έξτρα εξαρτήματα για να δουλεψει. 3. Κατά το κατέβασμα του παλιού κινητήρα όλο και κάτι θα χρειαστεί αντικατάσταση ή ακόμα και να γίνει και καμία ζημία. 4. Ο νέος κινητήρας πρέπει να δηλωθεί στο υπουργείο. Και υπάρχουν ακόμα περισσότερα προβλήματα που μπορεί να συναντήσει ο καθένας μας αλλά ας μην συζητήσουμε όμως άλλο γι’ αυτό διότι εγώ καίγομαι για τα 60 άλογα. Ας πούμε ότι πάμε για αλλαγή του κινητήρα και ας μιλήσουμε για τον 1600 που λέτε. Προφανώς κάποιοι θα έχετε βάλει τον κινητήρα αυτόν. Τι προβλήματα θα συναντήσω και τι πρέπει να προσέξω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 1) αν ψάξεις θα βρεις, μη το φοβάσαι 2) τροπέτο θα αγοράσεις, μη σε ανησυχεί ούτε αυτό 3) ψιλολόγια είναι αυτά. ¶λλωστε πάντα σε μια μετατροπή κρατάς καβάτζα κάποια ευρώ για απρόοπτα 4) ούτε αυτό είναι τπτ 5) κανείς δεν είπε ότι τα αυτοκίνητα είναι για φτωχούς. Η σκληρή αλήθεια είναι ότι ή αποφασίζεις και κάθεσαι όπως είσαι ή αρχίζεις να ρίχνεις καλά φράγκα. 6) Έχεις σκεφτεί ότι με 16v καπάκι θα πρέπει να αλλάξεις και ψεκασμό; Μόνο και μόνο αυτό, είναι το 70% της δουλειάς. ¶ρα γιατί να μη ξεκινήσεις από μια σωστή και δοκιμασμένη βάση; 7) αν δε έχεις σκοπό να κάνεις την μετατροπή μόνος σου δεν χρειάζεται να προσέξεις τπτ. ¶σε να τα προσέξει ο μηχανικός που όλο και κάποιος από εμάς θα σου προτείνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 (edited) Οσον αφορα τη δηλωση του κινητηρα, ασφαλιστης μου ειπε οτι πλεον μπορεις να δηλωσεις οποιονδηποτε κινητηρα στο Γκολφ σου. Μαζευεις λεφτα λοιπον (κανα 8αρι χοντρικα) και πας για 1.8Τ με αναρτησουλες και ολα τα συναφη. Edited June 13, 2006 by koukouroukou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 Οσον αφορα τη δηλωση του κινητηρα, ασφαλιστης μου ειπε οτι πλεον μπορεις να δηλωσεις οποιονδηποτε κινητηρα στο Γκολφ σου.Μαζευεις λεφτα λοιπον (κανα 8αρι χοντρικα) και πας για 1.8Τ με αναρτησουλες και ολα τα συναφη. Αυτο με την δηλωση απο που προκυπτει,οτι δηλαδη μπορει να δηλωσει οποιοδηποτε μοτερ? Στειλε μου πμ μιας και ειναι off topic η ερωτηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted June 14, 2006 Author Report Share Posted June 14, 2006 Λοιπόν παιδιά ακόμα λίγο και θα με ψήσετε τελικά να βάλω τον 1,6. 1. Που μπορώ να βρω τροπετο και σε τι τιμές κυμαίνονται; Εδώ Χαλκίδα βλέπετε στις λίγες μάντρες μεταχειρισμένων που υπάρχουν μου είπαν μόνο για ένα τεμάχιο 1,6 (όχι τροπετο) αλλά φίλος που δουλεύει στην συγκεκριμένη μάντρα μου είπε ΟΧΙ. 2. Τα τροπετα είναι νόμιμα ή υπάρχει κάτι που πρέπει να γνωρίζω; 3. Μπορεί να γίνει έλεγχος στον κινητήρα πριν την αγορά του τροπετου; Πείτε μου καμιά τιμή και δώστε μου κανένα τηλέφωνο αν γνωρίζετε για τροπετο. Και σας ευχαριστώ πολύ για ακόμα μια φορά για την πολύτιμη βοήθεια σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 1) βρες το ETKA και δες τι θα χρειαστείς. Αν είναι λίγα τότε πάρε μοτέρ σκέτο. Αλλά σπανίως συμβαίνει αυτό. Πρέπει να έχουμε κάποιο θέμα με τηλέφωνα για μάντρες. Ότι και να πάρεις να έχει εγγύηση καλής λειτουργίας για τουλάχιστον 6 μήνες. 2) νόμιμα είναι. Αν θες να είσαι σίγουρος με τον αριθμό πλαισίου σίγουρα μπορείς να ψάξεις αν είναι κλεμμένο. Αλλά από την στιγμή που έχεις απόδειξη αγοράς δε σου ζητάει κανείς τπτ. 3)Μπα δε μπορείς να δεις πολλά πράγματα αν το αυτοκίνητο δεν έχει ρόδες. Εκτός και αν το ανοίξεις. ¶ντε στην καλύτερη να ελέγξεις συμπιέση δινοντάς το καμιά μιζιά. Γι'αυτό πρέπει να έχει εγγύηση ή να γνωρίζεις το αυτοκίνητο που το φόραγε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 (edited) ρε φιλε ομως αργα η γρηγορα θα τα βαρεθεις τα 100 αλογακια του 1.6 δε βαζεις με τη μια το διλιτρο με τα 150 να τελειωνεις? Edited June 14, 2006 by NforN_xronis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 εγώ επιμένω να αγοράσει κάποιο έτοιμο. Αλλά αφού θέλει 1.6....1.6 it is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 Ετοιμο τωρα που πηγε και το εβαψε? Παει, το παντρευτηκε αυτο που εχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...