vaspiliop Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 (edited) Ρε παιδιά τον ιμάντα εκκεντροφόρου στα 60,000 δε τον αλλάζουν? Υποτίθεται ότι μου τον είχαν αλλάξει στο "μεγάλο" service σε επίσημη αντιπροσωπεία.. Το πήγα όμως για service στα 75,000 (σε άλλη επίσημη αντιπροσωπεία) και μου είπαν ότι θέλει αλλαγή.... Καμια ιδέα για να καταλάβω τι παίζει? Πως θα μπανίσω αν θέλει αλλαγή? Εχω το 9Ν 16v Ευχαριστώ Edited June 15, 2006 by Vasilis VW POLO 16v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 Ρε παιδιά τον ιμάντα εκκεντροφόρου στα 60,000 δε τον αλλάζουν? Υποτίθεται ότι μου τον είχαν αλλάξει στο "μεγάλο" service σε επίσημη αντιπροσωπεία.. Το πήγα όμως για service στα 75,000 (σε άλλη επίσημη αντιπροσωπεία) και μου είπαν ότι θέλει αλλαγή.... Καμια ιδέα για να καταλάβω τι παίζει? Πως θα μπανίσω αν θέλει αλλαγή? Εχω το 9Ν 16v Ευχαριστώ Γεια σου φίλε και καλωσόρισες, όσο για την ερώτηση σου, ναι το ιμάντα τον αλλάζουν στα 60,000χλμ. Δεν νομίζω να μην στον άλλαξαν , μπορείς να το δεις και στο manual των service αυτό.Το γράφει. Η γνώμη μου είναι αυτός που σου είπε ότι θέλει αλλαγή θέλει να βγάλει γιαύτο αλλάξε μάστορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 60.000 ή 90.000 χλμ? Για κοιτα λιγο το manual γιατι δεν το εχω προχειρο...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 στα last golf4 ειναι στα 90 παντως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 60 τους άλλαξα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 60.000 ή 90.000 χλμ? Για κοιτα λιγο το manual γιατι δεν το εχω προχειρο...... 90.000. Εγω θα τον αλλάξω στις 75.000 χλμ για να κοιμάμαι ύσηχος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 παιδια,επειδη εκανα το σερβις των 60.000 πριν απο λιγο καιρο τους ιμαντες τους αλλαζουν στα 75 εκτος κι αν ζητησεις ο ιδιος να αλλαχτουν στα 60. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted June 21, 2006 Report Share Posted June 21, 2006 ότι λέει η "βίβλος" παιδιά , εμένα είναι στα 60.000 χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaspiliop Posted June 22, 2006 Author Report Share Posted June 22, 2006 (edited) Αν κοπεί ο ιμάντας τι παίζει? Edited June 22, 2006 by Vasilis VW POLO 16v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted June 22, 2006 Report Share Posted June 22, 2006 Αν κοπεί ο ιμάντας τι παίζει? Φτου φτου φτου πιπέρι στην γλώσσα Δεν θες να μάθεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
proudbugowner Posted June 22, 2006 Report Share Posted June 22, 2006 Αν ειναι κοινός και για την εισαγωγή και για την εξαγωγή, απλώς θα σου σβήσει και θα κάνει κάτι τινάγματα όταν θα σε επιβραδύνει... Ε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted June 22, 2006 Report Share Posted June 22, 2006 (edited) αυτό είναι μάλλον το καλύτερο από όλα τα σενάρια.. αλλιώς σπασμένες μερικές βαλβίδες, στραβωμένες μπιέλες ίσως... διάφορα τέτοια ωραία! Edited June 22, 2006 by atrias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted June 22, 2006 Report Share Posted June 22, 2006 Στραβωμένη μπιέλα γιατι???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted June 22, 2006 Report Share Posted June 22, 2006 μαζί με το στράβωμα της βαλβίδας ίσως στραβώσει λίγο και η μπιέλα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 εγω θα τους αλλαξω στα 55000 χιλ γιατι τοτε θα παω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 αυτό είναι μάλλον το καλύτερο από όλα τα σενάρια..αλλιώς σπασμένες μερικές βαλβίδες, στραβωμένες μπιέλες ίσως... διάφορα τέτοια ωραία! αουτς!!!!!!!πτου κακα!!!!! μακρια απο εμας!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaspiliop Posted June 25, 2006 Author Report Share Posted June 25, 2006 Παιδιά τελικά στο 60αρι είχα αλλάξει μπουζιά βαλβολίνες....ιμάντα ΟΧΙ! Δεν ψήνομαι να δώσω όμως 600 ευρώ που μου είπαν στην επίσημη Αν πάω σε Αλέκο (συνεργείο για VW αλλά όχι εξουσιοδοτημένο) έχετε καμιά ιδέα πόσο θα πάει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 τα μισα και κατι ψιλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Παιδιά τελικά στο 60αρι είχα αλλάξει μπουζιά βαλβολίνες....ιμάντα ΟΧΙ!Δεν ψήνομαι να δώσω όμως 600 ευρώ που μου είπαν στην επίσημη Αν πάω σε Αλέκο (συνεργείο για VW αλλά όχι εξουσιοδοτημένο) έχετε καμιά ιδέα πόσο θα πάει? Στην επίσημη έχει ¤ 420, σε μη εξουσιοδητημένο ¤ 310 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaspiliop Posted June 25, 2006 Author Report Share Posted June 25, 2006 (edited) Auto Marin Αλεξάνδρας μου είπαν 600. Εγινε επεξεργασια-διαγραφη στον χαρακτηρισμο του εμπορου Edited October 25, 2006 by Peryrho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Μηπως εννοουν αλλαγη ιμαντα μαζι με service? Ειναι παααρα πολλα τα ¤600 για μια απλη αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Auto Marin Αλεξάνδρας μου είπαν 600, είναι κλέφτες? Η τιμες αφορούν και αλλάγη της αντλίας. Πάρα πολλα τα ¤ 600 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 Πήγαινε Φιλοσίδη. Κάπου στα λεφτά που είπε ο Σπύρος θα σου πάρουνε. Τέλειες δουλειές ΜΟΝΟ σε αντιπροσωπεία για εμένα... Για να κοιμάμαι ήσυχος! Πάντως τα 600 υπερβολικά! Α να σου αλλάξουν και αντλία νερού!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterPan Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 (edited) Νομίζω ότι τον ιμάντα τον τεντώνουν για να τον βάλλουν... σε ένα παλαιό τιμολόγιο από σερβις( τεγούσης-βέροια) αναφέρει ότι στο σερβις 32.000 χμ/3,5 ετών ... "τεντωτήρας-ιμάντος εκκεντροφωρ" ..... 55 euro + φπα... προσέξτε...λέει "τεντοτήρας-ιμάντος..." δηλαδή σε πτώση γενική. τώρα αυτό τί σημαίνει? ότι δηλαδη άλλαξαν τον ιμάντα ή ότι απλά χρησιμοποίησαν τον τεντωτήρα για να περάσουν την αντλία νερού κ δεν άλλαξαν τον ιμάντα? μήπως έτσι εμφανίζεται στο λογισμικό της αντιπροσωπείας ο ιμάντας ή έτσι εμφανίζεται ο τεντωτήρας του ιμάντα? τον ιμάντα έπρεπε να τον αναφέρει ξεχωριστα? αυτό ρε παιδιά δε σημαίνει ότι μου αλλάξαν τον ιμάντα χρονισμού? σωστά δε λέω? αναφορικά θα πώ ότι μαζί με αυτό μου αλλάξαν με άλλα 50 euro κ την αντλία νερού... νομίζω ότι αυτά τα περνούν μαζί... δηλαδή καταλήγω στο εξής συμπέρασμα... ότι στα 32.000 χμ άλλαξα ιμάντα...σωστά?η επόμενη αλλαγή πότε είναι? τί σημαίνει ηλεκτρικός γρύλος? γιατί κ αυτό το βλέπω στο τιμολόγιο...90 euro+φπα έκανε... Edited September 14, 2006 by Polakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 Οπως ακριβως το αναφερεις, πρεπει να αλλαξαν μονο τον εντατηρα του ιμαντα (ενα στρογγυλο σαν ραουλο) και οχι τον ιμαντα. Εαν μαλιστα αναλογιστουμε τα χρηματα που εδωσες και τα χλμ που εγινε η επεμβαση, μαλλον ενισχυεται το παραπανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...