-
Who's Online 1 Member, 0 Anonymous, 68 Guests (See full list)
-
Member Statistics
-
Forum Statistics
41.1k
Total Topics558.9k
Total Posts
-
Last 3 posts
-
1. Πάντα αφαιρείται ο (-) πόλος της μπαταρίας. 2. Κατά την διαδικασία της αλλαγή του υγρού φρένου το καινούργιο σπρώχνει το παλιό, όπως έγραψα δεν αναμειγνύονται. 3. Αν υπάρχει βλάβη στο σύστημα πέδησης αυτό θα φανεί από OΒD 2 scanner. 4. Άλλαξα τον Ιούλιο πίσω κυλινδράκια φρένων. Έβαλα καινούργιο υγρό και έκανα εξαίρεση σε όλους τους τροχούς. 5. Με ίδιο τρόπο κάνω εξαέρωση σε αυτοκίνητα με ABS-EBD-BA ή χωρίς ΑΒS.
-
By kotetsi_me_jacuzzi · Posted
Ευχαριστώ για την απάντηση! Από τα γραφόμενα καταλαβαίνω ότι δε διαφέρει η διαδικασία από ένα απλό αυτοκίνητο παλαιάς τεχνολογίας. Μου γεννούνται όμως οι εξής απορίες: - Τον πόλο γιατί τον βγάζουμε; - Εφόσον δεν μπορούμε να καθαρίσουμε το κύκλωμα των φρένων, πώς μπορούμε να προφυλαχθούμε από τη μούργα που δημιουργεί θρόμβους; Εξηγώ το σκεπτικό μου: τις προάλλες δεν είχα φρένο --> πατούσα κι έφευγε κάτω, πατούσα δεύτερη κι έπιανε. Ο μηχανικός διαπίστωσε ότι έχουν μπλέξει τα υγρά και πρότεινε αντικ/ση της τρόμπας φρένων μαζί με φρέσκα υγρά. Η διαδικασία εξαέρωσης έγινε όπως περιγράφεις (με τον παλιό καλό τρόπο). Λίγες ημέρες μετά, χρειάστηκε να πατήσω απότομα φρένο, το ABS δεν έπιασε. Μετά ξεκίνησε η ίδια διαδικασία --> πατούσα κι έφευγε κάτω το πεντάλ, τη δεύτερη φορά έπιανε. Τελικά, βρήκα ένα σημείο χωρίς να έρχονται πίσω μου οχήματα, τράβηξα ένα καλό φρενάρισμα, το ABS δούλεψε κι έκτοτε τα φρένα δεν ξαναπαρουσίασαν το παραπάνω φαινόμενο. Το δικό μου σκεπτικό είναι ότι κάτι υπάρχει στο κύκλωμα, τύπου «σκουπιδάκι» και γι' αυτό μου γεννήθηκε η ερώτηση περί «σωστής» εξαέρωσης. -
Έχω κάνει στα αυτοκίνητα της αλλαγή υγρού φρένου. 1. Βγάζεις τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας. 2. Με μία σύριγγα 60ml αδειάζεις τα παλιό υγρό φρένου από το δοχείο. 3. Γεμίζεις το δοχείο με καινούργιο υγρό φρένου. 4. Αρχίζεις την εξαέρωση από τον τροχό που είναι πιο μακριά από το ABS. 5. Όταν ξεκινήσεις την διαδικασία θα δεις την διαφορά χρώματος παλιού καινούργιο υγρού. 6. Πρέπει να έχεις ικανή ποσότητα υγρού φρένων γιατί αν δε σου φτάσει κατά την εξαέρωση τότε αρχίζεις όλη την διαδικασία από την αρχή. 7. Το κύκλωμα φρένου δεν καθαρίζεται 8. Δεν αναμειγνύεται παλιό με νέο υγρό φρένου. 9. Χρειάζεσαι κάποιον να σού πρεσαρει το πεντάλ του φρένου. 10. Προτιμώ την παλιά διαδικασία πρεσαρισε-πατα-ανοιγμα εξαερωτήρα. 11. Καλή επιτυχία.
-
-
Topics feed
-
Recent Status Updates
-
Καλησπέρα παιδιά.. έχω ένα golf tsi 170 με πρόγραμμα καί φίλτρο ανοικτό. Αγόρασα μια σκαστρα ανοικτού τύπου forge πού μου πρότεινε ο μηχανικός και αφού την αγόρασα μετά μου είπε έπρεπε να αφήσεις την μαμά οπότε την έβγαλα και δεν είχα κάνει πάνω από πενήντα χιλιόμετρα. Τί μου προτείνεται? Καί το άνοιγμα της σκαστρασ είναι ένα μικρό σφύριγμα και εντάξει το καταλαβαίνω αυτό γιατί είναι θέμα συμπίεσης.· 1 reply
-
Καλημέρα στην παρέα. Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ.· 1 reply
Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE. Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ... είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα....
-
-
Popular Contributors
-
Members