Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
geocha

Βαλβίδα Ρύθμισης Πίεσης (*N75*) 1.4 Tsi

Recommended Posts

....και εκει που βγαινω απο το πλοιο και παταω Ιταλικο εδαφος (μεσα στην ξενερα μου) ,παταω λιγο γκαζι,ξεκιναει ο κομπρεσσορας και στις 3000 πιανει κοφτη το μοτερ!Το σβηνω,το ξαναναβω,ο κομπρεσορας ισα-ισα που δουλευει,η σκαστρα του δεν ... σκαει και το αμαξι ειναι ψοφιμι μεχρι να παρει μπρος η τουρμπινα!Καποιο παλικαρι μπορει να μου πει ποια βαλβιδα θελει αλλαγη και αν μπορω να το κανω εγω ή καποιο αλλο συνεργειο να μην μου πιασει τα οπισθια η VW italia?

Ναιστε καλα παιδες μου!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
....και εκει που βγαινω απο το πλοιο και παταω Ιταλικο εδαφος (μεσα στην ξενερα μου) ,παταω λιγο γκαζι,ξεκιναει ο κομπρεσσορας και στις 3000 πιανει κοφτη το μοτερ!Το σβηνω,το ξαναναβω,ο κομπρεσορας ισα-ισα που δουλευει,η σκαστρα του δεν ... σκαει και το αμαξι ειναι ψοφιμι μεχρι να παρει μπρος η τουρμπινα!Καποιο παλικαρι μπορει να μου πει ποια βαλβιδα θελει αλλαγη και αν μπορω να το κανω εγω ή καποιο αλλο συνεργειο να μην μου πιασει τα οπισθια η VW italia?

Ναιστε καλα παιδες μου!!!

Δεν ειναι τιποτα, απλα θα βαλεις αλλο ενα προβλημα στην υπογραφη σου ;):lol::D (πλακα κανω,χωρις παρεξηγηση)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πηγα σε εναν φιλο ηλεκτρολογο εδω στην ιταλια και το διαγνωστικο εβγαλε 2 σφαλματα.

1.Προβλημα στην βαλβιδα πιεσης

2.κατι στην πιεση ελεγε και αυτο

Μου εξηγησε οτι υπαρχει αλλη μια βαλβιδα πιεσης αλλα δεν ειναι ουτε η n75 ουτε η N249 (που δεν λεγονται ετσι στο ΕΤΚΑ)

Θα το κοιταξω και θα ανεβασω σχεδιαγραμμα...Προς το παρον το αμαξι ξεκινησε να πηγαινει μια χαρα παλι :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

λογικα Ν75 και σκαστρα.δεν εχεις εγγυηση???

Share this post


Link to post
Share on other sites
λογικα Ν75 και σκαστρα.δεν εχεις εγγυηση???

οχι αλλα εχω βρει ανθρωπο να τις περασει σχεδον τσαμπα :D Θα περιμενω να το ξαναπαρουσιασει πιο συχνα και σαν πρωτη φαση θα αλλαξω την Ν75.Μετα ειδωμεν! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
οχι αλλα εχω βρει ανθρωπο να τις περασει σχεδον τσαμπα :D Θα περιμενω να το ξαναπαρουσιασει πιο συχνα και σαν πρωτη φαση θα αλλαξω την Ν75.Μετα ειδωμεν! ;)

Εχεις σκεφτει το ενδεχομενο να σε πιασει πανω σε μια προσπεραση και να μη πηγαινει πανω απο 3000 στροφες;Εχει συμβει σε αρκετους. Στη θεση σου θα αλλαζα οτι χρειαζεται αμεσα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ όταν είχα πρόσφατα θέμα με τη N75, το αμάξι άνοιγε και ξαφνικά στις περίπου 3.200rpm έκανε ένα πολύ έντονο σκαλοπάτι λες και άφηνες εντελώς το γκάζι και μετά ξανάνοιγε αλλά με πεσμένη πλέον απόδοση. ¶νοιγε με σχετική δυσκολία (κυρίως σε ρεπρίζ) αλλά έφτανε στους normal κόφτες και όχι στις 3.000rpm μόνο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειμαι σε πολη τωρα και δυστυχως/ευτυχως δεν εχω τον χρονο να βγω προς το παρον.Γι'αυτο θελω να το αφησω,να παρατηρησω το φαινομενο,να δω αν το κανει και πιο συχνα για να ειμαι σιγουρος οτι ειναι απο την Ν75.Βεβαια θα την παραγγειλω.1-2 μερες μου ειπαν και περιπου 30 ευρω

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχω τρομαξει με αυτα που διαβαζωιο ρε παιδια ......... και υπερτιμημενο και πανακριβο ... αλλα καιπροβληματικο ? Τι να πω ελπιζω να μηνε χω τετοια....πραγματα

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εγώ όταν είχα πρόσφατα θέμα με τη N75, το αμάξι άνοιγε και ξαφνικά στις περίπου 3.200rpm έκανε ένα πολύ έντονο σκαλοπάτι λες και άφηνες εντελώς το γκάζι και μετά ξανάνοιγε αλλά με πεσμένη πλέον απόδοση. ¶νοιγε με σχετική δυσκολία (κυρίως σε ρεπρίζ) αλλά έφτανε στους normal κόφτες και όχι στις 3.000rpm μόνο.

αθτο επαθα σημερα ! ακριβως!

ειναι η n75? εχω εγγυηση μου την αλλαζουν??

Share this post


Link to post
Share on other sites
αθτο επαθα σημερα ! ακριβως!

ειναι η n75? εχω εγγυηση μου την αλλαζουν??

Ναι,ειναι στην εγγυηση.Εγω ακομα δεν εχω αξιωθει να παω να την παραγγειλω...Σκεφτομαι επισης να αλλαξω την Ν249 με αυτη της bonalume αλλα 300 ευρα ειναι αρκετα ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
αθτο επαθα σημερα ! ακριβως!

ειναι η n75? εχω εγγυηση μου την αλλαζουν??

Φυσικα και θα στην αλλαξουν.Το ιδιο προβλημα ειχα κι εγω και πριν μερικες μερες την αλλαξα και ολα οκ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ, πήγα 2-3 φορές αντιπροσωπεία και δεν

έδειχνε πρόβλημα στον υπολογιστή με αποτέλεσμα να μην μου αλλάζουν την Ν75.

Τελικά την 4 φορά το βρήκαν κάπως αλλιώς γιατί πάλη δεν έβγαινε πρόβλημα....

Από εβδομάδα περιμένω τηλ να πάω να την περάσουν επιτέλους. Βήμα δεν πήγαινε...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εγώ όταν είχα πρόσφατα θέμα με τη N75, το αμάξι άνοιγε και ξαφνικά στις περίπου 3.200rpm έκανε ένα πολύ έντονο σκαλοπάτι λες και άφηνες εντελώς το γκάζι και μετά ξανάνοιγε αλλά με πεσμένη πλέον απόδοση. ¶νοιγε με σχετική δυσκολία (κυρίως σε ρεπρίζ) αλλά έφτανε στους normal κόφτες και όχι στις 3.000rpm μόνο.

Προσθέστε και εμένα παιδιά στη μακρά λίστα της Ν75.

Όλα καλά με τον Κομπρέσσορα,αλλά με το που φτάνω τις (3500)στρ/λεπτό και μπαίνει το Turbo η απόδοση του κινητήρα πεφτει κάνοντας αισθητό σκαλοπάτι!

Στη συνέχεια το αυτοκίνητο επιταχύνει φτάνοντας τις (6000+)στρ/λεπτό αλλά όχι με το ρυθμό που τις έφτανε παλαιότερα...

Για να καταλάβετε με την 5η ή την 6η επιλεγμένη,το αυτοκίνητο μετά τις (3500)στρ/λεπ. είναι απλά λίγο καλύτερο από ένα ατμοσφαιρικό 1400.

Θα το πάω από εβδομάδα να δω τι ... θα μου πούνε...

Edited by eagle1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ, πήγα 2-3 φορές αντιπροσωπεία και δεν

έδειχνε πρόβλημα στον υπολογιστή με αποτέλεσμα να μην μου αλλάζουν την Ν75.

Τελικά την 4 φορά το βρήκαν κάπως αλλιώς γιατί πάλη δεν έβγαινε πρόβλημα....

Από εβδομάδα περιμένω τηλ να πάω να την περάσουν επιτέλους. Βήμα δεν πήγαινε...

Εγω πιστευω οτι εκαναν τους Κινεζους αλλα επειδη επεμεινες την αλλαξαν.Δεν πιστευω οτι ειναι τοσο ασχετοι που να μην ξερουν οτι η N75 δε φαινεται στο διαγνωστικο αν εχει προβλημα.Δε φαινονται και ολα σε αυτο το ρημαδι το διαγνωστικο.Σε μενα μαλιστα ακριβως επειδη δεν εβγαζε καποιο σφαλμα συμπεραναν οτι ειναι η Ν75.Κι οντως αυτη εφταιγε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

¶ναψε την προηγούμενη εβδομάδα και το Check (το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα) και σήμερα τους το πήγα προς διάγνωση και service των 45000χλμ.

Η διάγνωση ήταν τελικά Ν75 η οποία αλλάχθηκε αυθημερόν,καλυπτόμενη από την εργοστασιακή εγγύηση (η οποία λήγει σε 7 μέρες).

Το αυτοκίνητο πλέον πετάει μετά τις 3500στρ/λεπ και δεν υπάρχει κανένα ίχνος του σπαστικού αυτού σκαλοπατιού.Γραμμικότατη επιτάχυνση και απόδοση μέχρι τις 6500 στροφές!

Επίσης σφίχτηκαν κάποιες βίδες στην προστατευτκή ποδιά του κινητήρα αλλά και της ανάρτησης,με αποτέλεσμα να σταματήσει ένας -όχι συχνός- ήχος,που άκουγα όταν έστριβα αρκετά το τιμόνι.

Κόστος service 107€ ;) και όλα καλά...

---------------------------------------

Edited by eagle1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω εχω τις βαλβιδες στο χερι αλλα ακομα δεν τις αλλαζω.Μεχρι τωρα παει καλα!Δεν ξερω τι εφταιξε τελικα...Το θεμα ειναι να υπαρχει το ανταλακτικο γιατι μου εκανε να ερθει 35 μερες στο Ιτάλια ;) ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παίδες εμένα τον τελευταίο καιρό που με έχει τραλάνει σε αυτό το κόλλημα στις 3000 και βλέπω στο VAGCOM το παρακάτω:

004260 - Intake Air Regulating Flap: Mechanical Malfunction

P10A4 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 0 km

Time Indication: 0

Date: 2112.00.00

Time: 00:00:00

Freeze Frame:

RPM: 170 /min

Load: 45.5 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 63.0°C

Temperature: 47.0°C

Absolute Pres.: 990.0 mbar

Voltage: 9.525 V

Έχει καμία σχέση με το πρόβλημα που αναφέρετε ή είναι κάνα άλλο φρούτο? Υπάρχει κάτι σχετικό με αυτό στο φόρουμ γιατί ψάχνοντας έχασα λίγο την μπάλα? Είμαι στο service των 30000 και θέλω να δω τι να περιμένω. Ευχαριστώ πορκαταβολικά.

Γιώργος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποια η διαφορά μεταξύ τους? Sorry αν σε πρίζω αλλά έχω ψιλοφρικάρει με αυτά τα κοψίματα από το πουθενά. Η αλλαγή σε κάτι από αυτά παίρνει χρόνο?

Απ' ότι καταλαβαίνω είναι συνηθισμένο πρόβλημα σωστα?

Thanks,

Γιώργος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά έχω το ίδιο πρόβλημα ακριβώς. Το πήγα στον Μπουρμά, μου έκανε update πλήρωσα 26¤ +φπα, έκανα και το service των 30.000, το λαμπάκι έσβησε.. για μια βδομάδα. Από χτες πάλι τα ίδια, άναψε πάλι το λαμπάκι και στην εθνική δε μπορούσα καν να προσπεράσω!

Βέβαια ένιωθα και μετά το update ένα μικρό σκάλωμα στις 3200 αλλά έλεγα μήπως είναι απλά λόγω του update...

Έχει τελειώσει η εγγύηση των 2 ετών και είμαι στον 1ο χρόνο της πρόσθετης εγγύησης. Τις βαλβίδες τις περνάνε σε αυτήν την εγγύηση? Ξέρετε κάποιο εξουσιοδοτημένο στην ευρύτερη περιοχή ¶γιο Δημήτριο μέχρι Πειραιά να το πάω να τελειώνω? Ο Μπουρμάς μια που το πήγα και μια που δε ξανά πατάω, αγενέστατοι, παραμυθάδες και τα ζώα μου αργά (2 μέρες το κράτησαν στην προηγούμενη εμπειρία μου εκεί). Αν και έκλεισα ραντεβού, μου είπαν θα το ελέγξουν κλπ και με ειρωνευόταν ο αρχιμηχανικός που έκανα λάθος τον αριθμό της βαλβίδας Ν75. Αντί να τρέχουν από πίσω μας τρέχουμε εμείς... στον αγύριστο να πάνε!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το εχω γραψει και σε αλλο ποστ, την προηγουμενη εβδομαδα που εκανα το service, η σκαστρα παρεδωσε πνευμα οπως επισης και η βαλβιδα πιεσης τουρμπο ( Ν294 η 274 νομιζω ), ευτυχως η Ν75 αντεχει ακομη (δεν λεει να χαλασει η @@@@@@ τωρα που εχω εγγυηση).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Παιδιά έχω το ίδιο πρόβλημα ακριβώς. Το πήγα στον Μπουρμά, μου έκανε update πλήρωσα 26¤ +φπα, έκανα και το service των 30.000, το λαμπάκι έσβησε.. για μια βδομάδα. Από χτες πάλι τα ίδια, άναψε πάλι το λαμπάκι και στην εθνική δε μπορούσα καν να προσπεράσω!

Βέβαια ένιωθα και μετά το update ένα μικρό σκάλωμα στις 3200 αλλά έλεγα μήπως είναι απλά λόγω του update...

Έχει τελειώσει η εγγύηση των 2 ετών και είμαι στον 1ο χρόνο της πρόσθετης εγγύησης. Τις βαλβίδες τις περνάνε σε αυτήν την εγγύηση? Ξέρετε κάποιο εξουσιοδοτημένο στην ευρύτερη περιοχή ¶γιο Δημήτριο μέχρι Πειραιά να το πάω να τελειώνω? Ο Μπουρμάς μια που το πήγα και μια που δε ξανά πατάω, αγενέστατοι, παραμυθάδες και τα ζώα μου αργά (2 μέρες το κράτησαν στην προηγούμενη εμπειρία μου εκεί). Αν και έκλεισα ραντεβού, μου είπαν θα το ελέγξουν κλπ και με ειρωνευόταν ο αρχιμηχανικός που έκανα λάθος τον αριθμό της βαλβίδας Ν75. Αντί να τρέχουν από πίσω μας τρέχουμε εμείς... στον αγύριστο να πάνε!!!

O Χιωνης B) ? Εγω 4 χρονια που πηγαινω εκει δεν εχω κανενα προβλημα, ολοι ειναι ευγενεστατοι. Αν θελεις παμε μαζι ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...