Jump to content
  • Who's Online   3 Members, 0 Anonymous, 50 Guests (See full list)

  • Member Statistics

    20,748
    Total Members
    1,229
    Most Online
    Merk
    Newest Member
    Merk
    Joined
  • Forum Statistics

    41.1k
    Total Topics
    558.7k
    Total Posts
  • Last 3 posts

    • Γεια σε ολους θα ηθελα την βοηθεια σας η την γνωμη σας πανω σε καποια ζητηματα που εχω στο αυτοκινο μου εχω ενα VW POLO 6N1 του 1999 1.400cc 16v AFH  αντιμετωπιζω τα εξεις προβληματα  αλλα πρωτα θα ανατρεξω στο τι εχω κανει μεχρι στιγμης Εχω αλλαξει μπουζι,λαδια,φιλτρο λαδιου , αερα , καμπινας , φιλτρο βενζινης , μπαταρια Τωρα παμε στα προβληματα που αντιμετωπιζω 1)Το αμαξι δυσκολευεται να παρει μπροστα βαραει βαραει καποια στιγμη περνει και ξεκιναει μπερδευοντας απο πολυ χαμηλες στροφες και βγαζει λογικο πισω λιγο ασπρο και μαυρο καπνο (λογικα ακαυτη) 2) Οταν ζεσταθει για τα καλα το αμαξι κανει κατι κοψιμματα σαν να χανει ρευμα σαν να μην υπαρχει επαρκες καυσιμο η βυθισματα και ωρες ωρες δουλευει σαν τρικυλινδρα  3) Το AC δεν δουλευει εβαλα φρεο μαζι με αμπουλα για να δουμε αν υπαρχει διαορρη δεν υπαρχει καμια διαροη το προβλημα μου ειναι οτι ο Κομπρεσσορας οπλιζει κανονικα αλλα δεν στελνει καθολου κρυο αερα μεσα αλλα βεβαια ουτε και ζεστο (εφοσων απενεργοποιησω το AC) κοιταξα και τις ντιζες μηπως ειναι καμια κολλημενη η κομμενη αλλα ολες μια χαρα εβαλα και λιγο σπρευ σιλικονης να ρολαρουν καλυτερα (ΣΗΜΕΙΩΣΗ!! μερικες φορες κομπλαρει ξεκομπλαρει αν πουμε στις 5 φορες που θα το δοκιμασω 1 θα το κανει αυτο και αν θα το κανει )  επισης τους σωληνες που τους ακουμπησα δεν ειδα καποιον να πεις οτι ειναι παγωμενος η κρυος κατι ψηλο πραγματα ισα ισα προσ το δροσερο  Αυτα τα λιγα για τα τωρα  Θα χαρω πολυ αν εχει καποιος να μου δωσεις καποιες λυσεις  η να μοιραστει της αποψης του μαζι μου  Ευχαριστω πολυ Εκ τον προτερων
    • Καλυτερα οτι βαζει η αντιπροσωπεια,ειναι στην εγγυηση.
    • Η τροχαλία εδώ και αρκετά χρόνια έχει τον ρόλο της αρμονικής ισορροπίας (harmonic balance) του στροφάλου.  Ίσως το ελαστικό μέρος της να έχει ξεραθεί, να έχει κρακ η να λείπουν κομμάτια και να προκαλούνται ταλαντώσεις. Γνωρίζω περίπτωση που έσπασε το ελαστικό μέρος και γύριζε ο στροφάλος όχι όμως τα παρελκόμενα (δυναμό, Α/C, αντλία αντιψυκτικού).
  • Topics feed

  • Recent Status Updates

    • panosman

      Καλησπέρα σας.
      Υπάρχει καποιος εξειδικευμενος μάστορας που να μπορει να κανει επισκευη στην μοναδα abs; ειναι απο Passat B5.5 1.8 T 20V 2003 .

      · 0 replies
    • George A.  »  R1der

      Υπάρχει "οδηγός" για το πως βγαίνει η μοκέτα αριστερά στο πορτμπαγκάζ (για να αποφύγουμε ζημιές);
      · 0 replies
    • ARISCRETE

      Καλημέρα στην παρέα.  Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ. 
      Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE.  Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική  στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης  και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.  Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ...   είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα.... 
      · 1 reply
    • alexandros29  »  nikdev

      Γειά,σου φιλε.Ψαχνω εδώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι δισκοπλακες πισω φοραει το golf gt 170hp .286 288mm
      Και ποιες προτεινεις value formoney μαμα κατάσταση και τι κωδικο και τακακια
      · 0 replies
  • Popular Contributors

  • Members

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.