Jump to content
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 35 Guests (See full list)

    • There are no registered users currently online
  • Member Statistics

    20,767
    Total Members
    1,229
    Most Online
    Markus77
    Newest Member
    Markus77
    Joined
  • Forum Statistics

    41.1k
    Total Topics
    558.8k
    Total Posts
  • Last 3 posts

    • Καλησπέρα στην ομάδα. Επανέρχομαι καθώς οι κλειδαριές της VW πρέπει να έχουν ημερομηνία λήξης. Μετά την κλειδαριά του οδηγού που αντικατάστησα με μεταχειρισμένη γνήσια, παρουσιάστηκε δυσλειτουργεία στην κλειδαριά πίσω δεξιά η οποία δεν ξεκλείδωνε. Αυτή τη  φορά όμως αποφάσισα να τη βγάλω, να την ανοίξω και να καθαρίσω τα μοτεράκια που έχει εσωτερικά όπως δείχνουν κάποιοι στο youtube. Την έβαλα πάλι πάνω και μέχρι στιγμής δουλέυει κανονικά. 
    • Έγινε. Ήλπιζα ότι με το σπάσιμο καδένας θα είχαν φρεσκάρει και το μοτέρ. Πως το ορίζεις το κουρασμένο; Καταλαβαίνω ότι υπάρχει μια φθορά χρήσης αλλά το εντοπίζεις κάπου; Πιστόνια, ελατήρια, θάλαμοι, κουζινέτα κτλ; Εντάξει, μέχρι εκεί δεν πάω εκτός εαν υπάρχει λόγος. Από την άλλη α) κάπως το έχω συνηθίσει το αμάξι και λυπάμαι να το δώσω, β) για αγορά hot hatch 10ετίας θέλεις τα διπλάσια χρήματα και βάλε από το πόσα μπορεί να πιάσει αυτό το αυτοκίνητο. Άρα κάπως αισθάνομαι ότι έχω κολήσει με αυτό το αμάξι και ίσως να προσπαθώ να του βγάλω τον καλύτερο εαυτό του. 
    • Δεν φταίει η εξάτμιση και με ολόκληρη εργοστασιακή βγάζει άλογα, το μοτέρ σου είναι κουρασμένο και χρειάζεται φρεσκάρισμα. πχ-> Revo σκέτο πρόγραμμα είχα πάνω από 200 στο ίδιο μοτέρ.    Θέλει να ρίξεις χρήμα, αν το σκοπεύεις να το κάνεις όπως πραγματικά είναι σε απόδοση, αυτό το μοτέρ. Ακόμα και το dyno, ίσως είναι πεταμένα λεφτά αν το καλοσκεφτείς..    Σκέψου τι θα κάνεις και αν το κρατήσεις τα επόμενα 3-5 χρόνια για να καταλήξεις, αλλιώς άστο όπως είναι 180+, με τσαπατσουλιές μόνο θα απογοητεύεσαι. 
  • Topics feed

  • Recent Status Updates

    • panosman

      Καλησπέρα σας.
      Υπάρχει καποιος εξειδικευμενος μάστορας που να μπορει να κανει επισκευη στην μοναδα abs; ειναι απο Passat B5.5 1.8 T 20V 2003 .

      · 0 replies
    • George A.  »  R1der

      Υπάρχει "οδηγός" για το πως βγαίνει η μοκέτα αριστερά στο πορτμπαγκάζ (για να αποφύγουμε ζημιές);
      · 0 replies
    • ARISCRETE

      Καλημέρα στην παρέα.  Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ. 
      Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE.  Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική  στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης  και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.  Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ...   είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα.... 
      · 1 reply
    • alexandros29  »  nikdev

      Γειά,σου φιλε.Ψαχνω εδώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι δισκοπλακες πισω φοραει το golf gt 170hp .286 288mm
      Και ποιες προτεινεις value formoney μαμα κατάσταση και τι κωδικο και τακακια
      · 0 replies
  • Popular Contributors

  • Members

    No members to show

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.