Καλησπέρα. Έχει δοκιμάσει κανείς να αλλάξει τα 2 μοτεράκια πίσω από το ταμπλό που αλλάζουν την θερμοκρασία οδηγού και συνοδηγού? Το V159 είναι του συνοδηγού, ήταν σχετικά εύκολο να βγει και το κατάφερα. Όλα αυτά από βίντεο στο YouTube εννοείται. Αντίστοιχα το V158 του οδηγού μου φαίνεται δύσκολο και το βίντεο ελλιπές. Έχει για Passat πιο λεπτομερές βίντεο, φοράει το ίδιο μοτεράκι μεν, αλλά υπάρχει περίπτωση να είναι ίδια διαδικασία?
Πακέτο γενικά το όλο θέμα, αλλά τα 400€ που μου ζήτησε ηλεκτρολόγος για να τα αλλάξει είναι απαγορευτικά πλέον για εμένα.
Καλησπέρα παιδιά.. έχω ένα golf tsi 170 με πρόγραμμα καί φίλτρο ανοικτό. Αγόρασα μια σκαστρα ανοικτού τύπου forge πού μου πρότεινε ο μηχανικός και αφού την αγόρασα μετά μου είπε έπρεπε να αφήσεις την μαμά οπότε την έβγαλα και δεν είχα κάνει πάνω από πενήντα χιλιόμετρα. Τί μου προτείνεται? Καί το άνοιγμα της σκαστρασ είναι ένα μικρό σφύριγμα και εντάξει το καταλαβαίνω αυτό γιατί είναι θέμα συμπίεσης.
Καλημέρα στην παρέα. Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ.
Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE. Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ... είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα....
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.