-
Who's Online 1 Member, 0 Anonymous, 65 Guests (See full list)
-
Member Statistics
-
Forum Statistics
41.1k
Total Topics558.7k
Total Posts
-
Last 3 posts
-
Καλησπερα.Απο Αντιπροσωπεια καινουριο,κουτα ηταν μιση η ενδειξη του δειχτη.Μου ειπαν οτι ετσι ερχονται ολα.Το πηγα σημερα και προσθεσαν 400ml.Το αμαξι εχει τον 1000cc κινητηρα tsi 95hp.Τρικυλινδρος turbo.
-
Ευχαριστώ, να σαι καλά. Για το Stage 1 μονο θετικά έχω να πώ. Το αυτοκινητο πλέον αναπνέει πολύ πιο ανετα και τραβάει ικανοποιητικά για οικογενειακό. Ειδικά με το ECS OFF (όχι full Off) * σε μένα δεν βγαίνει εντελώς OFF...αλλά αμα βρω χρόνο να ασχοληθώ νομίζω υπάρχει δυνατότητα μεσω Coding. Απο κατανάλωση αν θες το πάς πολύ οικονομικά μεσα στην πολη με 5.5 - 6.5 (45λεπτα) ή τάπα και θα δείς και 10αράκια. Πάντα αλλαγές με 5w30 το πολύ στα 7-9Κ χλμ και είσαι ξέγνιαστος. Πρόσφατα πέρασα και Τρυπητες δισκόπλακες μπροστά με τακάκια Xline απο Brembo και είδα και εκει λιγο ακόμη βελτίωση. Σωληνάκια υψηλής το σκέφτομαι αλλά με φοβίζει λίγο το μαμα τρομπάκι μη το πάρω στο χέρι. Ούτε λάδια καίει ουτε τπτ. Θυμαμαι που μου έλεγαν πολοί... θα καιει λάδια θα κανει το ενα θα κάνει το άλλο... Αν τα καταφέρω, επόμενο και "τελευταιο" upgrade θα είναι οι αναρτήσεις με BC coilovers γιατι πονάει σε αυτό το αμάξι. Θέλει λιγάκι σφήξιμο.
-
Αν έχει σκιστεί η κουρτίνα της ηλιοροφής, μπορείς να δοκιμάσεις προσωρινά να την κολλήσεις με ειδική κόλλα για υφάσματα — βοηθάει για λίγο, μέχρι να μπορέσεις να κάνεις την κανονική επισκευή. Αλλά να ξέρεις, είναι μόνο προσωρινή λύση και κάποια στιγμή θα χρειαστεί να αλλάξεις όλο το μηχανισμό, γιατί το πρόβλημα θα χειροτερέψει. Εγώ προσωπικά το έκανα αυτό μέχρι να βρω την ευκαιρία να την αντικαταστήσω ολόκληρη και από τότε δουλεύει τέλεια, χωρίς κανένα θέμα. Οπότε αν θες σιγουριά και σωστή λειτουργία, καλύτερα να κάνεις την πλήρη αλλαγή και όχι να “μπαλώσεις” προσωρινά την κουρτίνα.
-
-
Topics feed
-
Recent Status Updates
-
Καλημέρα στην παρέα. Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ.· 1 reply
Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE. Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ... είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα....
-
Γειά,σου φιλε.Ψαχνω εδώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι δισκοπλακες πισω φοραει το golf gt 170hp .286 288mm· 0 replies
Και ποιες προτεινεις value formoney μαμα κατάσταση και τι κωδικο και τακακια
-
Popular Contributors
-
Members