-
Who's Online 1 Member, 0 Anonymous, 67 Guests (See full list)
-
Member Statistics
-
Forum Statistics
41.2k
Total Topics559k
Total Posts
-
Last 3 posts
-
Ας κανω και γω ενα update στο ωραιο θεματάκι με τα φανάρια που έχουμε εδώ και χρόνια. Το μακρινό 2009 πήρα τα Hella Xenon φανάρια για το Golf, μετά από 15 έτη τα φανάρια είναι ακόμα σε καλή κατάσταση. Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από την αγορά, κι αν κυκλοφορούσαν ακόμα θα έπαιρνα ένα σετ για ανανέωση. Θα γράψω τις λάμπες που χρησιμοποίησα: ΣΤΑ ΦΩΤΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΩΣ: 1. Πρωτο σετάκι ενα κινέζικο H7 αλλά με heavy duty ballasts 55w. Αφού άλλαξα 2-3 σετ λάμπες λόγω κινεζοποιότητας βρήκα συγκεκριμένουν πωλητές με τις λιγότερες ανομοιομορφίες και αστοχίες. Μετά αρχισαν να βγαίνουν οι πρώτες μεταλλικές λάμπες και κατόπιν μεταλλικές με insulation που αποδείχτηκαν οι καλύτερες σε αντοχή και ομοιομορφία. Δοκίμασα 4300,5000, 6000K καλύτερο φως με τις 5000K. Κλασικό πρόβλημα, η πτώση της απόδοσης ανά διαστήματα 2-3 ετών, επίσης η ανομοιομορφία στη θερμοκρασία του φωτός στο ίδιο ζευγάρι λάμπες. Η λύση ήταν εχω μια δεξαμενή με λάμπες καινούργιες για να τις ταιριάζω καλύτερα. Τα Ballast μου έβγαλαν πολλά χρόνια, το ενα μου έκανε νερά το 2020 και το αντικατέστησαν με ενα heavy duty και πάλι. Υπόψιν εχω το coming and leaving home που σημαίνει άναμα και σβήσιμο σε κάθε ξεκλείδωμα και καθυστέρηση σβησίματος χωρίς αναμμένη μηχανή. Οπότε έξτρα ζόρισμα. Τα heavy duty ήταν αρκετά ακριβότερα όπως επίσης και τα 55>35w είχαν διαφορά στο δρόμο. ΣΤΑ ΦΩΤΑ ΠΟΡΕΙΑΣ (ΜΕΓΑΛΗ ΣΚΑΛΑ) 1.Ξεκινήσαμε με ενα σετακι H7 το οποιο και κράτησα 13χρόνια. Η δέσμη ικανοποιητική συμπλήρωσε ιδανικα μετα απο ρυθμισης σε φωτομετρο τα xenon. Η θερμοκρασία ταίριαζε καλύτερα με 5000-6000Κ λάμπες xenon. Τα Ballast ήταν canbus, δεν έβγαζαν σφάλμα, για λόγους σταθερότητας εχω βάλει και έξτρα cancelers και είναι σταθερότατα και 100 error free εδώ και πολλά χρόνια. 2. Τα Χριστούγεννα του 2023 μπήκε στα φώτα πορείας (μεγάλη σκάλα) ένα σετ Philips Ultinon Pro 9200 μαζί με ένα σετ cancelers της Philips. Οι λάμπες είναι 5800Κ ιδανική θερμοκρασία λευκου. Πολύ ακριβό σετάκι 240€ τότε όλα μαζί. Παρολαυτα στον αυτοκινητόδρομο το βράδυ με μεγάλες ταχύτητες οι λάμπες δεν έχουν αντίπαλο. Είδα το φως επιτέλους. Εδώ βέβαια ίσως φταίει, η ηλικία των ballast, φαναριών, λαμπών και η δικη μου. Κάποτε με τα xenon μόνο ήμουνα οκ. Βέβαια καλόμαθα από άλλο αυτοκίνητο με Led οπότε με έτρωγε μάλλον. Νέες τεχνολογίες στα αυτοκίνητα, ωραία πραγματάκια… Οι συγκεκριμένες Philps ενδείκνυνται για μεγάλη σκάλα και οχι για διασταυρώσεως λογω ισχύος αλλά και απλώματος σε βάθος της δέσμης. Οπότε ξαναγυρίζω στα φώτα διασταυρώσεως. Γυρνώντας από ένα πρόσφατο μεγάλο νυχτερινό ταξίδι σε αυτοκινητόδρομους, τα xenon έδειχναν ανεπαρκή (με έτρωγε είπαμε) και έψαχνα αφορμή να σκοτεινιάσει ο δρόμος για να ανοίξω τις 9200Pro. Μετά απο κάποια συγκριτικα ανάμεσα σε Osram Nightbreaker και Philps Ultinon Pro 6000Boost, κατέληξα στις Philips λογω καλύτερης ομοιογένειας και βάθους. Επίσης ήθελα να ταιριάζει όσο το δυνατό μεσαία/μεγάλη σκάλα. Οι 9200Pro ίσως θα ήταν υπερβολικές για διασταυρώσεως οπότε ο κύβος ερρίφθη. Σε αναμονή λοιπόν, με κλειστούς δρόμους τις γιορτές θα βγει προφυλακτήρας και φανάρια για ολικό ξήλωμα των Ballast που είναι στις εργοστασιακές θέσεις για να μπούν τα νέα λαμπιόνια… Εντυπώσεις σε λίγες μέρες… ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΛΑΜΠΕΣ: Να γράψω φυσικά ότι ακόμα φοράει τις προεγκατεστημένες λάμπες των φλας. Στα φώτα θέσεως φοράει απο την αρχή τις γνωστές Philips 5w White Vision που ταίριαξαν κουτί εδώ και χρόνια. Κάηκε μόνο μια στα 15έτη. Κυκλοφόρησαν πλέον βέβαια αντίστοιχα σετάκια Led Ultinon, αλλά ακόμα δεν εχω ψηθεί, θα δούμε το σύνολο πως δένει. Δεν έχω και ιδιαίτερη όρεξη να αλλάζω ψείρες των 20-30-40€ ανά διαστήματα. Στα προβολάκια αφού έμεινα περίπου 3 έτη με τις εργοστασιακές εσκεμμένα αφού στην ομίχλη είχαν καλύτερη απόδοση, έβαλα το 12 ή 13 αν θυμάμαι καλά ένα σετάκι Philips HB4 CystalVision 5000k που ταίριαξαν με το σύνολο και δεν ξαναασχολήθηκα και λειτουργούν έως και σήμερα. Αυτά..
-
Δεν είναι σοβαρή γνωμάτευση "μάλλον έχει πρόβλημα στο καπάκι κυλινδροκεφαλής" Πρέπει να μετρηθεί συμπίεση, έλεγχος στο σύστημα ψύξης αν υπάρχει ανάμιξη αντιψυκτικού-λαδιού. Η στάθμη αντιψυκτικού κατεβαίνει; Υπάρχει στην αγορά κιτ ελέγχου διαρροής φλάτζας κεφαλής. Λάδι καθε πότε αλλάζεται, έχει μέσα λάδι κινητήρας; Πήγαινε σε άλλο αξιόπιστο συνεργείο ή σε εξουσιοδοτημένο.
-
-
Topics feed
-
Recent Status Updates
-
Καλησπέρα παιδιά.. έχω ένα golf tsi 170 με πρόγραμμα καί φίλτρο ανοικτό. Αγόρασα μια σκαστρα ανοικτού τύπου forge πού μου πρότεινε ο μηχανικός και αφού την αγόρασα μετά μου είπε έπρεπε να αφήσεις την μαμά οπότε την έβγαλα και δεν είχα κάνει πάνω από πενήντα χιλιόμετρα. Τί μου προτείνεται? Καί το άνοιγμα της σκαστρασ είναι ένα μικρό σφύριγμα και εντάξει το καταλαβαίνω αυτό γιατί είναι θέμα συμπίεσης.· 1 reply
-
Καλημέρα στην παρέα. Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ.· 1 reply
Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE. Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ... είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα....
-
-
Popular Contributors
-
Members