-
Who's Online 3 Members, 0 Anonymous, 45 Guests (See full list)
-
Member Statistics
-
Forum Statistics
41.1k
Total Topics558.7k
Total Posts
-
Last 3 posts
-
Καλησπέρα, έχω παρατηρήσει ένα θέμα τον τελευταίο καιρό στο Octavia το αμάξι είναι το Abt με τα 210 άλογα και φοράει σκαστρα forge κλειστού τύπου και χταπόδι αλλαγμένο έτοιμο γερμανικής εταιρίας και φίλτρο ελεύθερας k n στο φιλτροκουτι το μαμά ότι όταν πατάω πρώτη τέρμα χωρίς αντισπιν πολλές φορές στις 4 χιλιάδες στροφές κάνει μερικές φορές μεγάλο κόψιμο κόβει το γκάζι εντελώς και μερικές φορές ένα μικρό τακ το οποίο κάνει στην Δευτέρα αυτό το λίγο και στα ψηλά στις άλλες ταχύτητες για ποίο λόγο το κάνει αυτό αν μπορείτε βοηθήστε με σας ευχαριστώ πολύ.
-
Να απευθυνθείς σε άλλον μηχανικό. Τι πάει να πει την κάψατε, πως καίγεται μία θύρα OBD;
-
Καλησπέρα, εχω ενα Golf TDi 2014. Το αμάξι εδώ κι ένα μήνα ειναι σαν να εχει μπει σε safe mode. Πριν απο δυο χρονια ειχε βγαλει βλαβη το dpf και το αφαιρεσα προγραμματιζοντας εννοειται τον εγκεφαλο. Πριν απο 3 μηνες περίπου άρχισε να κοβει, δεν εδινε οπως παλια, το πηγα στον μαστορα και μου ειπε ότι εχει θεμα το turbo. Το αμαξι πηγαινε αλλα οχι οπως πρωτα. Ξαφνικα μια μερα εκοψε τελειως και δεν ανεβαζει πανω απο 2.000 στροφες, ενω απο πισω βγαζει πολυ μαυρο καπνο!!! Ενδειξη δεν βγαζει σε κανενα διαγνωστικο. Άλλαξα turbo τελικα, εβαλα το ιδιο, αλλαξα και μπαταρια γιατι ήταν χαμηλη η ταση της αλλα το προβλημα παραμενει. Το αμαξι δεν δινει γκαζι καθολου και παει μεχρι 2.000 στροφες. Πριν απο ενα χρονο ειχα βαλει και προγραμμα, το εκανα stage 1. Ο μηχανικος που το πηγα για να μου αλλαξει το turbo μου λεει οτι δεν μπορει να καταλαβει απο που ειναι το θεμα κι οτι ο εξατμισας που μου εβγαλε το dpf ειχε ξεχασει μια σιτα, η οποια βουλωσε και μαλλον αυτο μου κατεστρεψε και το turbo. Εφερε και ηλεκτρολογο ο οποιος επισης το βαζει σε διαγνωστικο και δεν μπορει να βρει καποιο σφαλμα. Μου ειπε να επικοινωνησω με αυτον που μου εβαλε το προγραμμα και εβγαλε το dpf που ειναι το ιδιο ατομο, μιλησα μαζι του και μου λεει ότι δεν εχει πειραξει κατι περα απο αυτα που επρεπε. Έχω τρελαθει, να μην μπορει κανενας να βρει τι εχει το αυτοκινητο. Καμμια ιδέα κανεις;
-
-
Topics feed
-
Recent Status Updates
-
Καλημέρα στην παρέα. Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ.· 1 reply
Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE. Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ... είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα....
-
Γειά,σου φιλε.Ψαχνω εδώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι δισκοπλακες πισω φοραει το golf gt 170hp .286 288mm· 0 replies
Και ποιες προτεινεις value formoney μαμα κατάσταση και τι κωδικο και τακακια
-
Popular Contributors
-
Members