-
Who's Online 0 Members, 0 Anonymous, 30 Guests (See full list)
- There are no registered users currently online
-
Member Statistics
-
Forum Statistics
41.1k
Total Topics558.9k
Total Posts
-
Last 3 posts
-
By NikosGolf5 · Posted
Καλησπέρα εχω ενα golf 5 tsi 1.4 στα 230 αλογα περιπου και 34 κιλά περίπου ροπής και πατιναρει ...θέλω κατι ενισχυμενο σε δισκο πλατο υπαρχει λύση επειδή σκέφτομαι και αναβάθμιση στο μελλον θελω κατι να κραταει... -
By Xristos K. · Posted
καλησπέρα! Γνωρίζει κάποιος τον κωδικό ΟΕΜ; υπαρχουν καταλογοι online για να τα βρω; -
Και εγώ προσωπικά χρόνια τώρα στο αμάξι αλλάζω μόνος μου λάδια, όλα τα φίλτρα (λαδιού, αέρα, καμπίνας, βενζίνης) και τα μπουζί εκτός από φρένα - υγρά φρένων και γενικότερο έλεγχο αναρτήσεων που το πηγαίνω σε συνεργείο. Τα βασικά εργαλεία είναι εξωλκέας πολλαπλασιαστών, δαγκάνα αφαίρεσης κολάρου αεραγωγού για να βγει το καπάκι της μηχανής, καρυδάκι μπουζί, ροπόκλειδο-δυναμόκλειδο για σωστή σύσφιξη μπουζί, φίλτρων, τάπας κάρτερ κτλ στα n*m που απαιτεί κάθε εξάρτημα: Μπουζί 25 n*m Φίλτρο λαδιού 25 n*m Τάπα Κάρτερ 30 n*m Προσοχή θέλει και στα διάφορα βύσματα καλωδίων. Θέλει κόλπο και όχι κόπο για να βγουν χωρίς να σπάσουν τα κλιπς. Πατάς προς τα μέσα και μετά απασφαλίζεις το κούμπωμα και βγαίνουν σαν βούτυρο. Δεν είμαι μηχανικός. Όλα τα έμαθα από μόνος μου. Μου άρεσε πάντα η Φυσική. Όλα είναι Μαθηματικά και Φυσική.
-
-
Topics feed
-
Recent Status Updates
-
Καλησπέρα παιδιά.. έχω ένα golf tsi 170 με πρόγραμμα καί φίλτρο ανοικτό. Αγόρασα μια σκαστρα ανοικτού τύπου forge πού μου πρότεινε ο μηχανικός και αφού την αγόρασα μετά μου είπε έπρεπε να αφήσεις την μαμά οπότε την έβγαλα και δεν είχα κάνει πάνω από πενήντα χιλιόμετρα. Τί μου προτείνεται? Καί το άνοιγμα της σκαστρασ είναι ένα μικρό σφύριγμα και εντάξει το καταλαβαίνω αυτό γιατί είναι θέμα συμπίεσης.· 1 reply
-
Καλημέρα στην παρέα. Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ.· 1 reply
Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE. Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ... είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα....
-
-
Popular Contributors
-
Members
No members to show