Gpsyco Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 http://www.hohenester-sport.com AAAAA min ksexasw ta paidia apo oti katalaba to ftiaksane gia na to poulisoun... 30 000 euroulakia... kaneis??? APISTEUTO panw apo 260 teliki 0-100 5,6 moter s3 me eksatmisi programma frena apo Golf R32 mpros pisw mprosta 334xil Ksekinise tin kariera tou san ena tapeino 1.4 75ps... TI KANOUN OI ANTHRWPOI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 (edited) Πολύ εργαλείο αλλά ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για ένα POLO όταν με τα ίδια λεφτά μπορέι να αγοράσει το GOLF GTI Edited May 19, 2005 by Σπύρος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 http://www.hohenester-sport.com Ksekinise tin kariera tou san ena tapeino 1.4 75ps... TI KANOUN OI ANTHRWPOI ← Respect!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Πολύ εργαλείο αλλά ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για ένα POLO όταν με τα ίδια λεφτά μπορέι να αγοράσει το GOLF GTI ← o stoilas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 ¶ντε πάνε ρε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Αψογο το Polακι! Καλα μιλαμε τα ατομα κουβαλανε μπολικη τρελα! Αυτο που μου αρεσει περισσοτερο, ειναι οτι εξωτερικα δεν φαινεται τι κρυβει μεσα......Αντε να το πετυχει κανενας γρηγορος Ελληναρας στο φαναρι...φανταστειτε τι εχει να γινει Παντως για 30.000 ¤ προτιμω το GTI που ειναι και φτιαγμενο απο την μαμα Vw. YΓ: To μετεφερα στην κεντρικη σελιδα του Polo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 ναι αλλα μιλαμε για 60 αλογα παραπανω!αλλα κ εγω το gti θα επαιρνα!πρεπει να ρουφαει τη βενζινη σα το βρυκολακα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 super sayian με αυτο θα με κερασεις.... γιατι με το δικο σου δε βλεπω χαιρι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos7424 Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Δεν την ρουφάει απλά την βενζίνη, την καταπίνει. Αν και δεν έχει το βάρος του S3 η κατνάλωση θα είναι άνετα 15+ λίτρα στα 100 χιλιόμετρα... Πόλυ extreme φτιάξιμο για Polo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 super sayian με αυτο θα με κερασεις....γιατι με το δικο σου δε βλεπω χαιρι... ← ρε παλιο π... εχε χαρη που ειναι εξεταστικη αλλιως θα ανεβαινα πανω κ θα σε εκανα χωνι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 εγινεεεεεεε οτι πειςςςςς.. ειχες την ευκαιρια το σουκου αλλα ΚΟΤΕΨΕΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Λοιπόν αφήστε τα ανοίγματα του οποίο το αποτέλεσμα είναι λίγο πολύ αναμενόμενο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Drago Posted May 21, 2005 Report Share Posted May 21, 2005 30000 στοιχισε το golf των αδελφων Παπαδοπουλου απο την Κορινθο με τις LSD πορτες, με 280 αλογακια και με 19αρες ζαντες. Τι σκεφτεστε? Υγ. Παντως ειναι καλη και αυτη η μετατροπη αν και ακριβη. Οπως προειπαμε respect Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted May 21, 2005 Report Share Posted May 21, 2005 Μ'αρέσει που δεν είναι εξωτερικά πολύ extreme. Αν το είχα θα έβαζα σηματάκι 1.2 και θα περίμενα στα φανάρια να τσαγιάσω κανένα S2000 και φυσικά κάγκουρες/σβούρους με σαξόραλλα και punto. respect. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted May 22, 2005 Report Share Posted May 22, 2005 Οσο λιγοτερα αυτοκολλητα, τοσο καλυτερα σε αυτην την περιπτωση...Ετσι για να πεφτει πιο πολυ γελιο... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted May 22, 2005 Report Share Posted May 22, 2005 Εγω δεν θα του ειχα τιποτα, θα καθομουν στο φαναρι και θα μαρσαρα στα saxorala και μολις αναβε πρασινο θα τους δροσιζα με ενα τσαγακι και θα μενανε μ@λ@κες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted May 22, 2005 Report Share Posted May 22, 2005 Η φάση σε αυτά ξέρεις ποια έιναι. Να ξεκινάς και να πηγαίνεις όσο πάει ο άλλος, να αφήνεις γκάζι με λίγα λόγια. Εκεί λοιπόν που ο άλλος σπάει το αμάξι του εσύ στα 150 πατάς το γκάζι και εξαφανίζεσαι!!! Αυτά είναι!!! Αχ... λερώθηκα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted May 22, 2005 Report Share Posted May 22, 2005 Χμ.... Υπερβολικο βρησκω το γεγονος οτι φοραει (οχι τον γνωστο 20βαλβιδο!) την Κ04 με αυτον τον κινητηρα...δηλαδη αυτον του S3! Μπορειτε να φανταστειτε τι κατανομη βαρους εχει? Ποια η υποθεση σας οσον αφορα το στριψιμο? Στην Ελλαδα ειμαστε και εχουεμ στροφες.Οχι ευθειες (για το συγκεκριμενο πολο εννοω). Δηλαδη γιατι η μαμα Audi να βγαλει το S3 τετρακινητο και ΟΧΙ δικινητο? Γιατι να σε κανει εσενα Ελληνα να πληρωνεις πιο πολλα για βενζινες (γιατι ως γνωστον οι τετρακουνες καινε) και να σε βαλει στον πειρασμο να το σκεφτεις αν τελικα θα το αγορασεις? ΓΙΑΤΙ ΣΤΡΙΒΕΙ και ΦΡΕΝΑΡΕΙ! Μην ενθουσιαζεστε απλα και μονο απο τα νουμερα... Η γνωμη μου παντα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosgolf5 Posted May 23, 2005 Report Share Posted May 23, 2005 Χμ....Υπερβολικο βρησκω το γεγονος οτι φοραει (οχι τον γνωστο 20βαλβιδο!) την Κ04 με αυτον τον κινητηρα...δηλαδη αυτον του S3! Μπορειτε να φανταστειτε τι κατανομη βαρους εχει? Ποια η υποθεση σας οσον αφορα το στριψιμο? Στην Ελλαδα ειμαστε και εχουεμ στροφες.Οχι ευθειες (για το συγκεκριμενο πολο εννοω). Δηλαδη γιατι η μαμα Audi να βγαλει το S3 τετρακινητο και ΟΧΙ δικινητο? Γιατι να σε κανει εσενα Ελληνα να πληρωνεις πιο πολλα για βενζινες (γιατι ως γνωστον οι τετρακουνες καινε) και να σε βαλει στον πειρασμο να το σκεφτεις αν τελικα θα το αγορασεις? ΓΙΑΤΙ ΣΤΡΙΒΕΙ και ΦΡΕΝΑΡΕΙ! Μην ενθουσιαζεστε απλα και μονο απο τα νουμερα... Η γνωμη μου παντα! ← Μπορει να μη στριβει οπως το S3 αλλα σιγουρα φρεναρει φοβερα και γνωμη μου ειναι οτι τα αλογα δεν ειναι τρομακτικα πολλα για να μη μπορει να τα μαζεψει το αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Drago Posted May 23, 2005 Report Share Posted May 23, 2005 Δηλαδη ειναι το μοναδικο αμαξι με τον κινητηρα του S3 και κινηση μονο μπροστα??????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted May 24, 2005 Report Share Posted May 24, 2005 (edited) Ρε παιδιά το polo βγαίνει και σε 1.9tdi νομίζω. Οπότε αν ισχύει αυτό δεν νομίζω να έχει τόσο σημαντική διαφορά βάρους από τον 1.8Τ. Μην ξεχνάμε τις ροπές του tdi, οπότε εγώ λέω ότι και με τον 1.8Τ θα στρίβει μια χαρά. Μην ξεχνάμε και το ξαδερφάκι του polo το ibiza cupra. Από ότι ξέρω μια χαρά στρίβει και αυτο ibiza Edited May 24, 2005 by bear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
taklog Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 Στη Θεσσαλονικη υπαρχει polo 6n φτιαγμενο 1.8T ασπρο οχι πλεον nothelle(smbros) με 250hp αλλα 380hp!σε αυτον μη βρεθει μπροστα κανας ελληναρας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 (edited) Σας παραθέτω όλο το άρθρο για αυτό το 9Ν από το περιοδικό CAR EVOLUTION: Χμ, τι θέλει αυτό το Μ3 εκεί μπροστά; Εδώ και πολλή ώρα του κάνω σινιάλο με τα φώτα, ενώ το φλας είναι αναμμένο εδώ και μερικά λεπτά. Το κόκκινο BMW με τα χοντρά μάγουλα απλώς δε θέλει να ανοίξει το δρόμο. Και εγώ έχω ακόμη αρκετό γκάζι...Η βελόνα του ταχυμέτρου έχει κολλήσει εδώ και πολλή ώρα στα 220 χ.α.ω., ενώ μπορεί να προχωρήσει περισσότερο. Εξάλλου δεν έχω βάλει ακόμη την έκτη ταχύτητα. Επιτέλους το Μ3 κινείται προς τα δεξιά. Κατέβασμα για άλλη μια φορά στην τετάρτη και... πυρ. Ο κινητήρας ακούγεται ξαφνικά σαν την τουρμπίνα ενός τζετ. Το μικρό Polo κινείται ακριβώς έτσι. Με μηδενική καθυστέρηση του τούρμπο, λες και είναι δεμένο σε ένα σχοινί Bungee-Jumping, ο <<νάνος>> εκσφενδονίζεται δίπλα από το βαυαρέζικο coupe. Δεν προλαβαίνω ούτε καν να χαιρετήσω τον οδηγό. Το κιβώτιο μου ζητά να βάλω πέμπτη. 210, 220, τέλος ταχυμέτρου. Τώρα πρέπει να οδηγήσω σύμφωνα με το στροφόμετρο και το σύστημα GPS. Αφήνω την πέμπτη μέχρι η βελόνα του στροφομέτρου να μπει στα κόκκινα και μετά βάζω έκτη. Το GPS καταγράφει την ταχύτητα: 230, 240, 250, 260, 267 χ.α.ω. Και κάπου εδώ έρχεται το τέλος. Το Μ3 φυσικά έχει εξαφανιστεί. Μέχρι τα 250 ακολουθούσε κατά πόδας. Μετά όμως ενεργοποιήθηκε κατά πάσα πιθανότητα το ηλεκτρονικό του <<φρένο>>. Το λυπάμαι! Πολύ θα ήθελα να δω το πρόσωπο του οδηγού καθώς θα έβλεπε να απομακρύνονται τα πίσω φώτα του Polo. ¶κρως διασκεδαστικό! Και σε ποιον το χρωστώ αυτό; Μα, φυσικά, σε έναν από τους θρυλικούς βελτιωτές για VW και Audi, τη Hohenester Sport στο Gaimersheim. O Alfons Hohenester αγαπά το εξωπραγματικό. Πριν λίγο καιρό <<μεταμόσχευσε>> σε ένα νέο Α4 τη δύναμη του RS4. Ακόμη και το προσωπικό του Sport Quattro δεν αποδίδει την εργοστασιακή του ισχύ. Ας επιστρέψουμε στη μικρή διασκεδαστική βολίδα. Όσο μικρό φαίνεται το Polo, τόσο εντυπωσιακή είναι η τεχνολογία που κρύβεται κάτω από το λαμαρινένιο κουστούμι. Για αυτή την απόδοση ο Hohenester χρειάστηκε να πάρει έναν κινητήρα 1.8Τ από το ράφι της Audi. Με τη βοήθεια του νέου ηλεκτρονικού συστήματος του κινητήρα και το εξ ολοκλήρου ανανεωμένο σύστημα της εξάτμισης ο βελτιωτής κατάφερε να βγάλει 250 ίππους. Για αυτή την αυξημένη ισχύ τοποθέτησε ένα μεγάλο εναλλάκτη αέρος στον προφυλακτήρα, αριβώς μπροστά από το ψυγείο. Η ισχύς αρκεί για να εκτοξεύσει αυτή την ασημένια βολίδα από το 0 στα 100 σε μόνο 5,6 δευτερόλεπτα. Εξίσου αυτονόητο είναι ότι τα 250 άλογα θα πρέπει να φρενάρουν με κάποιο τρόπο από τα 250 χ.α.ω. Το κανονικό σύστημα πέδησης του 1.4 16V κρίθηκε ανεπαρκές. << Οι δίσκοι θα έλιωναν από τα 200 χ.α.ω.>>, λέει ο Alfons Hohenester. Για να αποτραπεί κάτι τέτοιο, αλλά και να δημιουργηθεί στον οδηγό το αίσθημα της ασφάλειας, τοποθέτησαν στον εμπρός άξονα τα φρένα του κορυφαίου μοντέλου Golf R32. Οι δισκόπλακοι διαμέτρου 334 χιλιοστών έχουν εύκολη δουλειά στο Polo. O Hohenester δεν άλλαξε πολλά πράγματα στην ανάρτηση. Και εδώ δεν τοποθετήθηκαν κάποια τυχαία ελατήρια. Αντιθέτως, ο Hohenester ρύθμισε τις αναρτήσεις του Polo απευθείας στην πίστα Nordschleife. Αυτό που προέκυψε ήταν μια ανάρτηση Clubsport εξαιρετικής ποιότητας. Όχι πολύ σκληρή, όχι πολύ μαλακή, ιδιαίτερα αρμονική στο όριο και στις πολύ ψηλές ταχύτητες. Στα 250 χ.α.ω. και σε μικρές ανωμαλίες του οδοστρώματος ο οδηγός δε θα αισθανθεί ποτέ ανασφάλεια. Αν όμως σκεφτεί κανείς το μικρό αμάξωμα και την τερατώδη δύναμη, θα ζητηθεί κατευθείαν ένα ρολ-μπαρ και ένα κράνος. Το αυτοκίνητο όμως έχει μια μικρή έλλειψη. Τα εργοστασακά καθίσματα είναι απλώς ακατάλληλα για αυτήν την βίαιη δύναμη σε τεσσερις τροχούς. Ο οδηγός πετάγεται πέρα-δώθε σε κάθε στροφή. Ένα ζευγάρι φουλ μπάκετ καθίσματα θα ήταν ιδανικά. Και αν τοποθετηθούν επιπλέον ένα 30άρι βολάν από Alcantara και ένας κλωβός ασφαλείας, τότε το γρηγορότερο Polo 9N της Γερμανίας μπορεί να κινηθεί ακόμη πιο γρήγορα. Τεχνικά Χαρακτηριστικά: Μετάδοση: Τύπος: Σε σειρά υπερτροφοδούμενος. Τοποθέτηση: Εμπρός εγκάρσια. Βαλβίδες ανά κύλινδρο: 5 Κυβισμός: 1781 Ισχύς: 250/183 στις 5500 σ.α.λ. Ροπή στρέψης: 360 στις 2700-4000 σ.α.λ. Αναλογία ισχύος-βάρους: 4,8/1 Ιδιαιτερότητες: αύξηση ιπποδύναμης κατά 175 ίππους(αρχική έκδοση 1.4 16V 75 ίπποι) με μετατροπή σε κινητήρα 1.8Τ και τροποποιημένα ηλεκτρονικά κινητήρα και εξάτμιση. Μετάδοση Ισχύος: Μετάδοση: κίνηση εμπρός. Κιβώτιο: χειροκίνητο 6 σχέσεων. Αναρτήσεις: Εμπρός: Ανεξάρτητη ανάρτηση αντιστρεπτική. Πίσω: Ανεξάρτητη ανάρτηση αντιστρεπτική. Ανάρτηση Club Sport με αλλαγμένη γεωμετρία αξόνων. Φρένα: Εμπρός: δίσκοι/334mm Πίσω: δίσκοι/232mm Τροχοί: Εμπρός: 8x17" Πίσω: 8x17" Ελαστικά: Εμπρός: 225/35 ZR 17 Πίσω: 225/35 ZR 17 Τιμές μετρήσεων: Επιτάχυνση 0-100 χ.α.ω.: 5,6 δλ. Τελική ταχύτητα: 267 χ.α.ω. Κατανάλωση δοκιμής: 16,5 | αμόλυβδη Super Plus Τιμή:37.800 euro Πληροφορίες:Hohenester Polo 9N 250ps Polo 9N 250ps Edited May 25, 2005 by Polakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest white-LSD-golf Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 μπορώ να πω πως η τιμή του είναι άψογη για τα δεδομένα του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 Εγω βρίσκω την τιμή υπερβολική πάντως για POLO παρόλα τα άλογα, τις εξατμίσεις, τα φρένα και όλα τα υπόλοιπα καλούδια που διαθέτει Πολύ απλά θα έπερνα άλλο αυτοκίνητο με αυτά τα λεφτά και ας μην πήγαινε τόσο καλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...