Greg20 Posted November 8, 2005 Report Share Posted November 8, 2005 (edited) Loipon paides thelo tin voithia sas. Thelo na valo sto polo mou anartiseis alla to thema einai oti den ksero ti einai kalitero gia to polo 6n tou 98. De thelo na einai poli sklires alla oute kai na pleei to autokinito opos me tis manisies, kata protimisi rithmizomenes mexri 600euro to poli kai episis thelo na xamilosei kai to autokinito merika ekatosta. Exete na mou protinete kati??????????? Euxaristo ek ton proteron!!!!!!!!!!! Edited November 11, 2005 by nikkosnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted November 8, 2005 Report Share Posted November 8, 2005 ριθμιζομενη με 600€???? Α ΚΑΛΟΟΟΟ απλα το ξεχνας. βαλε bilstein sport με τα μαμα ελατηρια και εισαι αρχηγος. @ σε παρακαλω πολυ να γραφεις με ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους προσβασης και χρησης.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 Ρυθμιζόμενες είπε Χρονη, όχι coilovers!!! Και με 600 και με 500 και με λιγότερα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 το θεμα ειναι ομως απο αποδοση τι κανουν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greg20 Posted November 13, 2005 Author Report Share Posted November 13, 2005 Είναι δοκιμασμένο αυτό που λές με τα bilstein sport? υπάρχει κάπιος στο club που να το έχει κάνει για να μου δώσει σχετικές πληροφορίες?. Επίσης άκουσα οτι στο polo είναι περιτό να βάλεις μπάρα θόλων ισχύει? Πρόσφατα έψαξα για αμορτισέρ και βρίκα k&w με 580 ευρω, όχι ριθμιζόμενα λές να αξίζουν. Sorry που σε πρίζω αλλα δεν γνωρίζω και πολλα απο αμορτισερ και δε θέλω να βάλω οτι νά ναι!! Thnx Και πάλι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted November 13, 2005 Report Share Posted November 13, 2005 μπαρα ειναι υπερβολη πιστεψε με στο πολο πανω απο μπιλστειν ειναι πολυ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 13, 2005 Report Share Posted November 13, 2005 μπαρα ειναι υπερβολη πιστεψε με στο πολο πανω απο μπιλστειν ειναι πολυ! Γιατι ειναι υπερβολη Χρησταρα? Αν περισσευουν για μπαρα θολων,θα σου προτεινα να βαλεις,αφου βεβαια τελειωσεις με το θεμα της αναρτησης.Μονη της η μπαρα θολων κανει περισσοτερο κακο παρα καλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted November 13, 2005 Report Share Posted November 13, 2005 μπαρα ειναι υπερβολη πιστεψε με στο πολο πανω απο μπιλστειν ειναι πολυ! αν εσυ δε στριβεις δε σημαινει πως δεν στριβει και το πολο μιστερ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted November 13, 2005 Report Share Posted November 13, 2005 ρε αγραμματοι το παιδι δε θελει πολυ σκληρες γιατι να βαλει μπαρα κ να ειναι κουτσουρο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greg20 Posted November 14, 2005 Author Report Share Posted November 14, 2005 Αν είναι με την θολόμπαρα να δεθεί το αυτοκίνητο και να πατάει καλύτερα τότε θά δόσω και κάτι περισότερο. Μπρός τα κάλη τι'ναι ο πόνος!!!!!! Αν και προσωπικά πιστεύω οτι αξίζει τον κόπο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted November 14, 2005 Report Share Posted November 14, 2005 (edited) Το πιό "τίμιο" αμορτισέρ κατα τη γνώμη μου είναι το κόνι κίτρινο. Ρυθμιζόμενο, κορυφαία ποιότητα, απο ημι-σπορτίφ στο μαλακό του μέχρι ψιλο-κούτσουρο στο σκληρό του, να το ρυθμίσεις όπως θές. Για μένα αβλεπεί... Για το χαμηλωματάκι μάλλον μια τετραδούλα H&R, eibach, vogland, viden, ότι σου αρέσει... Έτσι θα είσαι σεταρισμένος με άψογη ανάρτηση, περίπου 3 πόντους χαμήλωμα σταθερό, και ρυθμιζόμενη σκληρότητα. Edited November 14, 2005 by Quasar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P18T Posted November 14, 2005 Report Share Posted November 14, 2005 Το πιό "τίμιο" αμορτισέρ κατα τη γνώμη μου είναι το κόνι κίτρινο. Ρυθμιζόμενο, κορυφαία ποιότητα, απο ημι-σπορτίφ στο μαλακό του μέχρι ψιλο-κούτσουρο στο σκληρό του, να το ρυθμίσεις όπως θές. Για μένα αβλεπεί... ΣΩΣΤΟΣ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greg20 Posted November 17, 2005 Author Report Share Posted November 17, 2005 Πολύ καλή η προτασή σου δεν τα είχα σκεφτεί καθόλου τα koni, το μόνο που μένει τώρα είναι να μάθω και την τιμή και φυσικά να τα συγκρίνω με τα k&w. Και επιτέλους να στρίβει με αξιοπρέπεια το polo γιατι είναι βάρκα. Για ελατήρια δε το συζητώ Η&R!!!!!!! ΤΗΝΧ Για την βοήθεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meco Posted November 17, 2005 Report Share Posted November 17, 2005 (edited) Πολύ καλή η προτασή σου δεν τα είχα σκεφτεί καθόλου τα koni, το μόνο που μένει τώρα είναι να μάθω και την τιμή και φυσικά να τα συγκρίνω με τα k&w. Και επιτέλους να στρίβει με αξιοπρέπεια το polo γιατι είναι βάρκα. Για ελατήρια δε το συζητώ Η&R!!!!!!! ΤΗΝΧ Για την βοήθεια. Από προσωπική εμπειρία και από τεράστιες σε διάρκεια συζητήσεις που έχω κάνει και ξανακάνει για το θέμα των αναρτήσεων θα σου πω τα εξής. Καταρχήν το αυτοκίνητό μου (Golf IV) είναι χαμηλωμένο 3εκ. με ελατήρια H&R (sport-κόκκινα). Τα αμορτισέρ μου είναι bilstein sprint τα οποία προορίζονται για χαμηλωμένα ελατήρια μέχρι 3 πόντους το πολύ. Είμαι υπερευχαριστημένος από τα αμορτισέρ. Για τα ελατήρια όμως, διαπίστωσα αργότερα ότι η σκληρότητά τους δεν έχει και μεγάλη διαφορά από την εργοστασιακά. Οπότε αν ξαναέβαζα ελατήρια θα πήγαινα στα eibach που ειναι σκληρότερα. Αλλά μη φανταστείς και τρελή διαφορά.Δυστυχώς οι εταιρείες δε φτιάχνουν τα ελατήρια χαμηλώματος όσο σκληρά όσο θα θέλαμε. Και ακόμα χειρότερα δεν φτιάχνουν σκληρότερα ελατήρια στο εργοστασιακό ύψος!!!! Γνώμη μου είναι να βάλεις ένα σετ σκληρά αμορτισέρ και ακόμα και έτσι θα δεις σημαντική διαφορά. Τα bilstein sport είναι κορυφαία επιλογή αλλά υπάρχουν και άλλες πολύ καλές επιλογές απο άλλες εταιρείες και σε σκληρότερα αν θέλεις. Το ιδανικό ειναι να βάλεις μία ρυθμιζόμενη ανάρηση γιατί δυστυχώς μόνο έτσι θα αποκτήσει πραγματικά σκληρότερα ελατήρια (τα coilovers που αναφέρθηκαν πιο πάνω). Το κόστος όμως ανεβαίνει πάρα πολύ έτσι. Συνοψίζω στα εξής: Μην το χαμηλώσεις. Βάλε bilstein sport. Aν επιμένεις για χαμήλωμα βάλε τα bistein sprint με eibach ελατήρια. Από εκεί και μετά υπάρχουν και άλλες αλλαγές να κάνεις στο αυτοκίνητό σου για να αποκ΄τησει αυτό στο οποίο υστερούν τα VW και ειδικά τα Polo. Aίσθηση!!! Αυτό θα το καταφέρεις με την τοποθέτηση silent blocks πολυουρεθάνης. Εκεί πλέον το βαρετό Polo θα μεταμορφωθεί σε ένα πολύ ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητο. Καλή τύχη. Edited November 17, 2005 by meco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted November 17, 2005 Report Share Posted November 17, 2005 Πολύ καλή η προτασή σου δεν τα είχα σκεφτεί καθόλου τα koni, το μόνο που μένει τώρα είναι να μάθω και την τιμή και φυσικά να τα συγκρίνω με τα k&w. Και επιτέλους να στρίβει με αξιοπρέπεια το polo γιατι είναι βάρκα. Για ελατήρια δε το συζητώ Η&R!!!!!!! ΤΗΝΧ Για την βοήθεια. Να είσαι καλά φίλε! Και δεν νομίζω οτι είναι ιδιαίτερα ακριβά, ούτως ή άλλως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vw16v Posted November 18, 2005 Report Share Posted November 18, 2005 Τα koni τα κίτρινα είναι πράγματι πάρα πολύ καλά (πιστεύω καλύτερα από τα bilstein sport). Θεωρώ όμως ότι είναι υπερβολικά για αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης. Τα κόκκινα koni τα ρυμιζόμενα (εσωτερικά και όχι τα εξωτερικά) είναι η πιο τίμια λύση. Ούτε ελατήρια ούτε μπάρα θόλων. Τα ελατήρια άλλωστε βοηθάνε στις μεγάλες καμπές και όχι σε κλειστά κομμάτια. Εκεί δουλεύουν τα αμορτισερ. Με τα συγκεκριμένα θα έχεις πολύ καλό κράτημα (σκάλα 3)και καλή άνεση. Βάζωντας μπάρα σε περίπτωση τρακαρίσματος θα έχεις πρόβλημα άσε που θα νιώσεις την χρησιμότητά της σε οριακές καταστάσεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P18T Posted November 18, 2005 Report Share Posted November 18, 2005 Τα koni τα κίτρινα είναι πράγματι πάρα πολύ καλά (πιστεύω καλύτερα από τα bilstein sport). Θεωρώ όμως ότι είναι υπερβολικά για αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης. Τα κόκκινα koni τα ρυμιζόμενα (εσωτερικά και όχι τα εξωτερικά) είναι η πιο τίμια λύση. Ούτε ελατήρια ούτε μπάρα θόλων. Τα ελατήρια άλλωστε βοηθάνε στις μεγάλες καμπές και όχι σε κλειστά κομμάτια. Εκεί δουλεύουν τα αμορτισερ.Με τα συγκεκριμένα θα έχεις πολύ καλό κράτημα (σκάλα 3)και καλή άνεση. Βάζωντας μπάρα σε περίπτωση τρακαρίσματος θα έχεις πρόβλημα άσε που θα νιώσεις την χρησιμότητά της σε οριακές καταστάσεις... Τα κοκκινα ειναι σιγουρα ρυθμιζομενα ή βγαινουν σε δυο τυπους: ρυθμιζομενα και μη; Το site της koni δεν αναφερει τιποτα γι αυτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greg20 Posted November 19, 2005 Author Report Share Posted November 19, 2005 Μετά απο έρευνα αγοράς που έκανα την παρασκευή πήγα σε 5 μαγαζιά οπου οι 4 μου είπαν οτι καλύτερο και με καλή τιμη για το polo είναι τα bilstein τα κίτρινα με H&R ελατήρια. Τα βρήκα με περαστηκά κομπλέ 590 ευρώ και το κυριότερο με αμεση αποκατάσταση για οπιαδήποτε ζημια και 2 χρονια εγγύηση σε καταστημα του Ευόσμου στην Θεσσαλονίκη. Οσο για τα koni τα κίτρινα ο μάστορας μου είπε οτι είναι πολύ καλά αλλά διστυχώς ξεφεύγουνε στην τιμή κατα 220 ευρώ και δεν αξίζει να βάλω κατι τόσο ακριβό σε αμαξι το οποίο δεν είναι βελτιωμένο μηχανικά και δεν πρόκειται να βελτιωθεί στο άμεσο μέλον. Παιδία σας ευχαριστώ ολους σας για το ενδιαφέρον και για την βοηθειά σας!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meco Posted November 21, 2005 Report Share Posted November 21, 2005 Μετά απο έρευνα αγοράς που έκανα την παρασκευή πήγα σε 5 μαγαζιά οπου οι 4 μου είπαν οτι καλύτερο και με καλή τιμη για το polo είναι τα bilstein τα κίτρινα με H&R ελατήρια. Τα βρήκα με περαστηκά κομπλέ 590 ευρώ και το κυριότερο με αμεση αποκατάσταση για οπιαδήποτε ζημια και 2 χρονια εγγύηση σε καταστημα του Ευόσμου στην Θεσσαλονίκη. Οσο για τα koni τα κίτρινα ο μάστορας μου είπε οτι είναι πολύ καλά αλλά διστυχώς ξεφεύγουνε στην τιμή κατα 220 ευρώ και δεν αξίζει να βάλω κατι τόσο ακριβό σε αμαξι το οποίο δεν είναι βελτιωμένο μηχανικά και δεν πρόκειται να βελτιωθεί στο άμεσο μέλον. Παιδία σας ευχαριστώ ολους σας για το ενδιαφέρον και για την βοηθειά σας!!!!!!!!!! Τα ίδια μου έλεγαν και μένα. Έχει να κάνει με το ότι είναι ίδιος ο εισαγωγέας και έτσι πετυχαίνουν καλύτερη τιμή. Παλαιότερα όλοι έλεγαν Bistein με Εibach γιατί τότε πάλι ήταν ο ίδιος εισαγωγέας. Προσωπική μου άποψη είναι ότι αν είναι να βάλεις HR καλύτερα να μην το χαμηλώσεις καθόλου. Επίσης ποια bilstein κίτρινα? Sport ή Sprint??? ΠΡΟΣΟΧΗ Tα sprint είναι για ελατήρια χαμηλώματος μέχερι 3 πόντους τα sport είναι για τα μαμά ελατήρια!!!! Έχουν διαφορά στην τιμή. Ψάξε στο site της Bilstein για τους κωδικούς ώστε να είσαι ενημερωμένος και να ξέρεις τι μπαίνει στο αυτοκίνητό σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greg20 Posted November 22, 2005 Author Report Share Posted November 22, 2005 Τα ίδια μου έλεγαν και μένα. Έχει να κάνει με το ότι είναι ίδιος ο εισαγωγέας και έτσι πετυχαίνουν καλύτερη τιμή. Παλαιότερα όλοι έλεγαν Bistein με Εibach γιατί τότε πάλι ήταν ο ίδιος εισαγωγέας. Προσωπική μου άποψη είναι ότι αν είναι να βάλεις HR καλύτερα να μην το χαμηλώσεις καθόλου.Επίσης ποια bilstein κίτρινα? Sport ή Sprint??? ΠΡΟΣΟΧΗ Tα sprint είναι για ελατήρια χαμηλώματος μέχερι 3 πόντους τα sport είναι για τα μαμά ελατήρια!!!! Έχουν διαφορά στην τιμή. Ψάξε στο site της Bilstein για τους κωδικούς ώστε να είσαι ενημερωμένος και να ξέρεις τι μπαίνει στο αυτοκίνητό σου. Tα Bilstein τα κίτρινα τα sprint είναι τα αμορτισέρ και το αυτικίνητο μου είπε αυτος θα χαμήλώσει 3 πόντους. Για πιο λόγο μου λες αν βάλω τα Η&R να μή το χαμήλώσω καθόλου έχεις προσωπική εμπειρία?Το χαμήλωμα πιστεύω οτι πρεπει να γίνετε για καλύτερο πάτημα και σε στροφές και σε ευθείες μιας και το polo είναι είδη ψιλό απο την μανα του. Στο site έχω ψάξει αλλα έτσι οπως τα λέει δε βγάζω άκρη άσε που δεν πρέπει να έχει και τιμές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted December 18, 2005 Report Share Posted December 18, 2005 Μια και αναφέρθηκε αλλού το site για ρίξτε μια ματιά εδώ: http://www.tpauto.gr/store/comersus_viewIt...?idProduct=2954 Αυτά τα αμορτισέρ εννοείτε; Μου άρεσε η τιμή του σετ. Θα κερδίσω τίποτα διαλέγοντας μόνο τα αμορτισέρ και αγοράζοντας ελατήρια χωριστά; Οι απαιτήσεις είναι ίδιες με του PoLoPower, δηλαδή ένα ελαφρό χαμήλωμα περί τους 3 πόντους και να μπορώ να ρυθμίσω την σκληρότητα, μια και το Polάκι κάνει που και που επισκέψεις στις Σέρρες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niko Posted December 26, 2005 Report Share Posted December 26, 2005 Tα Bilstein τα κίτρινα τα sprint είναι τα αμορτισέρ και το αυτικίνητο μου είπε αυτος θα χαμήλώσει 3 πόντους. Για πιο λόγο μου λες αν βάλω τα Η&R να μή το χαμήλώσω καθόλου έχεις προσωπική εμπειρία?Το χαμήλωμα πιστεύω οτι πρεπει να γίνετε για καλύτερο πάτημα και σε στροφές και σε ευθείες μιας και το polo είναι είδη ψιλό απο την μανα του. Στο site έχω ψάξει αλλα έτσι οπως τα λέει δε βγάζω άκρη άσε που δεν πρέπει να έχει και τιμές. φίλε μου, δεν ξέρω εάν άλλαξες ήδη αμορτισέρ, αλλά να ξέρεις οτι με τα μπλινσταιν πρέπει να αλλάξεις τα μανίσια ελατήρια αλλιώς τερματίζουν πολύ γρηγορα. εγώ τα είχα για καιρό και είδα και έπαθα. όταν έβαλα eibach ελατήρια και χαμήλωσε 3 πόντους, είδα τεράστια αλλαγή. στα συστείνω τα μπλινσταιν ανεπιφύλακτα. εγώ βέβαια έβαλα τα μεσαία αλλά και τα τελείψς σπορ πρέπει να είναι άλλο πράγμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stel-th Posted December 26, 2005 Report Share Posted December 26, 2005 αυτες τις λυσεις με αμορτισερ και ελατηρια τις περασα και εγω κατεληξα στο συμπερασμα οτι ολες οι αναρτησεις εκτος απο coilover δεν αξιζουν η γνωμη μου ειναι κανε υπομονη και βαλε κατι καλο πχ μια weitec ειναι πιο ανετη απο μαμα και οταν στριβεις ειναι λες και το αμαξι σου μολις βγηκε απο πιστα. ΑΠΛΑ Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΩΝ COILOVER. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted December 26, 2005 Report Share Posted December 26, 2005 αυτες τις λυσεις με αμορτισερ και ελατηρια τις περασα και εγω κατεληξα στο συμπερασμα οτι ολες οι αναρτησεις εκτος απο coilover δεν αξιζουν η γνωμη μου ειναι κανε υπομονη και βαλε κατι καλο πχ μια weitec ειναι πιο ανετη απο μαμα και οταν στριβεις ειναι λες και το αμαξι σου μολις βγηκε απο πιστα. ΑΠΛΑ Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΩΝ COILOVER. Πολυ ορθα εμιλησες...οπως παντα αλλωστε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super savvato!!! Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 λογω σποιλερ αν θελησω να βαλω αναρτησεις να βαλω bilstein σπορτ με μαμα ελατηρια που πανε?η δεν αξιζει(εχω ηδη 1.5 ποντο ελατηρια) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...