foyntasgr Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 Καλησπερα Παιδια.Εδώ και καμια 10αρια μερες το αμαξι μου στο ρελαντί παπαριαζει. Σαν να βηχει. Οταν παταω το γκαζι το αμαξι αντιδραει κανονικα χωρις αυτα τα κομπιασματα. Εχω το MKV 1.4 Fsi. Μετα απο διαβασμα στο φορουμ ειδα οτι αντιστοιχα συμπώματα ειχαν και αλλοι και τα ξεπερασαν καθαριζοντας τη Πεταλούδα Γκαζιου. Ερώτηση 1) Για να καθαρισω την Πεταλουδα χρειαζεται μονο να τη βγαλω και χωρις να αποσυνδεσω τη φυσα να την καθαρισω με το ειδικο σπρευ? Εαν το κανω αυτο θα είμαι ΟΚ ? Η θα πρεπει να κανω και την βασικη ρυθμιση μεσω vag com ? Ερωτηση 2) σε αυτο το site My linkδεν αναφερει τιποτα για βασικη ρυθμιση μεσω vag com μονο ενα external link . ( θα μου πειτε είναι για ibiza) μελος του group Vag ειναι και αυτο. Εν τελει Εχει κανεις καθαρισει τη Πεταλουδα γκαζιου μονος του ? Και πηγαν ολα ΟΚ Ευχαριστώ. Υ.Γ σε αυτο το thread My link ειναι για GT ισχυει και για το δικο μου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 Καλησπέρα , 1) Αν βγάλεις την πεταλούδα γνωρίζω πως θα χρειαστείς μετά βασική ρύθμιση με vag com ... 2) Καθαρισμό πεταλούδας δεν έχω ακούσει να έχει κάνει κάποιος μόνος του, σε αντιπροσωπεία/εξουσιοδοτημένο έχω ακούσει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 Καλημέρα, δεν χρειάζεται να βγάλεις την πεταλούδα για να την καθαρίσεις.Σε 1η φάση αφού αφαιρέσεις το πλαστικό κάλυμμα του κινητήρα θα ψεκάσεις την πεταλούδα με το ειδικό σπρέυ καθαρισμού ενώ συγχρόνως κάποιος θα είναι μέσα στην θέση του οδηγού και θα μαρσάρει τον κινητήρα.Πιστεύω να καθαρίσει μ΄αυτόν τον τρόπο και να σταθεροποιηθεί το ρελαντί.Σε 2η φάση που είναι βέβαια και η πιο ενδεδειγμένη είναι να αφαιρεθεί όλο το σώμα της πεταλούδας και να καθαριστεί λεπτομερώς αλλά θα χρειαστείς οπωσδήποτε μετά την βασική ρύθμιση μέσω vagcom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 (edited) Καλημέρα, δεν χρειάζεται να βγάλεις την πεταλούδα για να την καθαρίσεις.Σε 1η φάση αφού αφαιρέσεις το πλαστικό κάλυμμα του κινητήρα θα ψεκάσεις την πεταλούδα με το ειδικό σπρέυ καθαρισμού ενώ συγχρόνως κάποιος θα είναι μέσα στην θέση του οδηγού και θα μαρσάρει τον κινητήρα.Πιστεύω να καθαρίσει μ΄αυτόν τον τρόπο και να σταθεροποιηθεί το ρελαντί.Σε 2η φάση που είναι βέβαια και η πιο ενδεδειγμένη είναι να αφαιρεθεί όλο το σώμα της πεταλούδας και να καθαριστεί λεπτομερώς αλλά θα χρειαστείς οπωσδήποτε μετά την βασική ρύθμιση μέσω vagcom. η διαδικασία που ακολουθείται συνήθως είναι αυτή, αλλά το θέμα είναι να μην χρειαστεί επανάληψη μετά από λίγο καιρό ... ο κανονικός καθαρισμός προσωπικά ξέρω ότι βγάζεις την πεταλούδα και την κάνεις να αστράφτει και μετα βασική ρυθμιση με vcds. Edited January 13, 2011 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1.6fsi Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 Φίλε εγώ την έχω καθαρίσει μόνος μου στο fsi.φαντάζομαι είναι ακριβώς η ίδια πεταλούδα κ στο Δικο σου μιας κ εγώ έχω το 1.6. Λοιπόν βγάζεις το πλαστικό παπά και από κάτω είναι η πεταλούδα.έχει 4 βιδες.την ξεβιδωνεις βγάζεις κ τη φισα και την παίρνεις. Πρόσεχε μόνο από κάτω έχει ένα πορτοκαλί λαστιχακι σαν o-ring για να στεγανοποιει με την πολλαπλή. Την καθαρίζεις με σπρέι(εγώ την καθαρισα με διαλυτικο νιτρου και πινελο) με προσοχή μην παει μέσα στα ηλεκτρονικά της.δηλαδή απλά την κρατάς από τα ηλεκτρονικά για να μην τρέξει το χημικό μέσα και την ψεκαζεις με κεφι. Μόλις γυαλισει απλά την ξαναβιδωνεις κ είσαι οκ, δε θέλει ρύθμιση. Απλά να σου πω ότι υπάρχει μια πιθανότητα άμα είσαι και γκαντεμης να χάσει τη ρύθμιση της άμα αρχίσεις να παίζεις με το κλαπε της και να το ανοιγοκλεινεις.μετα θέλει όντως ρύθμιση με vag com.εγώ πάντως το λυσαξα στο πάνω κάτω και δεν έπαθε τπτ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foyntasgr Posted January 14, 2011 Author Report Share Posted January 14, 2011 Ευχαριστώ ολους σας για τις απαντησεις σας. Αλλα ποια ειναι η Βασικη ρυθμιση με το Vag Com ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 14, 2011 Report Share Posted January 14, 2011 Ευχαριστώ ολους σας για τις απαντησεις σας. Αλλα ποια ειναι η Βασικη ρυθμιση με το Vag Com ? αν θυμαμαι σωστά πρεπει να ειναι αυτη εδω : http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foyntasgr Posted January 15, 2011 Author Report Share Posted January 15, 2011 Ευχαριστώ Πολύ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Δεν χανετε τοσο ευκολα η βασικη ρυθμιση, εγω σε 20vt την εχω βγαλει 2 φορες και τις 2 φορες που μπηκα να την ρυθμισω δεν χρειαζοταν, απλα να μην βιασεις τοσο πολυ το κλαπε, αλλιως δεν εχει προβλημα, βασικη ρυθμιση γινετε τουλαχιστων σε 20vt και χωρις vag com αν βγαλεις την ασφαλεια του κινητηρα με ανοιχτο τον διακοπτη και ξαναβαλεις την ασφαλεια αφηνοντας τον διακοπτη ανοιχτο χωρις να πατησεις το πενταλ για 2-3 λεπτα. Αυτο στο δικο μου {3/99 1,4 75ps ντιζατο} γινετε??? μου εχει σπασει τα νευρα καναμε βασικη ρυθμιση δυο με τρεις φορες αλλα αυτο δεν διορθωθηκε. και η μ@μ@κι@ το πιανει κυριως οταν ειναι ζεστο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Τοτε πω θα μπορουσα να διορθωσω το προβλημα? μονο με αλλαγη πεαλουδας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted March 21, 2011 Report Share Posted March 21, 2011 (edited) Τι σου παρουσιαζει οταν ζεστενεται?? ... λοξυγκας στην πορεια κυριως 2000-3000 σαλ. Σαν κατι να τραβαει το αμαξι απο πισω!!! To vag-com εδειξε throttle body αλλα δεν μπορεσαμε να το ρυθμισουμε Edited March 21, 2011 by ane mkiv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esnaider Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Πού βρίσκεται η πεταλούδα γκαζιού? Θέλω να την καθαρίσω και εγώ μόνος μου. Πώς λέγεται το καθαριστικό της? Golf 1,6 fsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Τοτε πω θα μπορουσα να διορθωσω το προβλημα? μονο με αλλαγη πεαλουδας? Και απαντω. Μπουζοκαλωδια!!! Ισως να ηταν η αιτια που εμεινα δυο φορες απο μπαταρια μεσα σε μια εβδομαδα με μπαταρια 1 χρονου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 (edited) Τα αλαξες και εστρωσε?? Δεν κανει τιποτα απολυτως. το εχω ξεσκισει στις βολτες μεχρι αυτην την ωρα και ολα πανε ρολοι.Σαν να μην συνεβει ποτε τιποτα.Αυριο θα ανεβασω φωτο του καλωδιου για να δεις το σημαδι φθορας. Edited March 23, 2011 by ane mkiv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 Το εχω περιπου ενα μηνα και επειδη ειχα καποιο θεματακι με τη πεταλουδα το καλοκαρι και παλιοτερα και τα συμπτωματα ηταν τα ιδια πιστευα οτι ηταν οτιαουτο ηταν το προβλημα.Δεν δουλευε το αμαξι με τρεις κυλινδρους ολη την ωρα και δεν θεωρουσα πιθανο προβλημα τα καλωδια.Προχθες το βραδυ ομως με ειχε σκασει και λεω κατσε να δω τι συμβενει.Ανοιξα το καπω και προσεξα οτι οταν μαρσζαριζα εβγεναν κατι σπιθες απο τον πρωτο κυλινδρο και να λοιπον η αιτια My linkΑν προσεξεις εχει κανει τρυπα.Οσο για τα μαστορια και τι δεν ακουσα ολα αληθοφανη. Βαλβιδα ψυχρης, μπουζι, αντλια βενζινης,φιλτρο βενζινης,πεταλουδα κλπ,κλπ.Αν καποιος απο αυτους επερνε τα καλωδια στο χερι θα το προσεχε.Ομως..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esnaider Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Πού είναι ρε παιδιά αυτή η πεταλουδίτσα? Άνοιξη μπήκε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Πού είναι ρε παιδιά αυτή η πεταλουδίτσα? Άνοιξη μπήκε.. Σου δινω ενα My link σχετικα που μπορει να σε βοηθησει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esnaider Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Σου δινω ενα My link σχετικα που μπορει να σε βοηθησει. Ευχαριστώ φίλε μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...