Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/25/2014 in all areas

  1. Ο καθένας μπορεί να βάλει ότι θέλει στο αμάξι του. Μπορεί κάποιος να βάλει για εισαγωγή τον πλαστικό γκρι σωλήνα που έχουν για τις αποχετεύσεις, μπορεί ο άλλος να δώσει ένα σκασμό λεφτά για κάτι επώνυμο. Εγώ προσωπικά θέλω το μελετημένο, το δοκιμασμένο, το πιο εργοστασιακό και γενικά το καλύτερο για το αυτοκίνητό μου.
    4 points
  2. Καλά ρε φίλε, δεν βλέπεις ; Τι αμάξι να ξέρουν οτι έχουν, αφού τα παιδιά το είπαν ξεκάθαρα έχουν το καλύτερο αμάξι στον κόσμο και τον βασιλιά των πωλήσεων επίσης. Οτι και να γράφουμε εμείς δεν αλλάζει! ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ;;;; ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!!! ΠΑΡΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ !!!
    3 points
  3. Μην αλαζεις συζητηση, τωρα ποιασαμε τα μερσεντες με τον φτηνο κινητηρα της ρενο για μειωση του κοστους και οι αλλοι λενε οτι η vw εριξε το κοστος επειδη εβαλε ιμιακαμπτο.
    2 points
  4. εγω συμφωνο με τον πανο....πουλατο και παρε το 7ρι και μετα κατεβα για αγωνες....που κρατας αυτο το χρεπι και το κυκλοφορεις κιολας!!!εκτος του οτι ειναι επικινδυνο και προσβαλεις την εικονα της ομαδας...απορω με το θρασσος της φωτογραφιας...να το παρεις και να το βαλεις στο μουσειο της αυτοκινησης...εχει πινακιδες ελπα σαν 5ρι πλεον??αν ειχες το 7ρι μπορει να κερδιζες και το timeattack αλλα ατυχησες..... MONO TO 7RI εχει δυνατοτητες να κερδισει....και αυτο μονο στη εκδοση των 140 ιππων... εδω η vw βγαζει τα εξης μοντελα που ειναι σαφως ανωτερα του απλου γκολφ και ασχολουμαστε με τα 140 αλογα του ψοφιτα??? http://www.autoblog.gr/2014/01/24/volkswagen-golf-r-evo-concept-to-have-370-bhp/ http://www.autoblog.gr/2014/01/22/vw-scirocco-r-stage-4-by-mcchip-dkr-%CE%BC%CE%B5-388-%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B1/ http://www.autoblog.gr/2014/01/22/h-volkswagen-dokimazei-ayto-to-prwtotypo-polo-r-sta-xionia-me-250-aloga/ και το γαματο ειναι http://www.autoblog.gr/2014/01/21/audi-promises-something-unexpected-for-this-year-s-superbowl/ παρτε τα ψοφιμια των σουπερμαρκετ και καντε στην ακρη ερχεται το θηριο....
    2 points
  5. παιδια ας ασχοληθουμε με ενα σοβαρο θεμα που με ταλαντευει το τελευταιο καιρο ξεκιναει το πρωταθλημα time attack 13-14 και ειμαι σε διλημμα: 1. να αλλαξω χρωμα στις ζαντες μου 2. να αλλαξω ζαντες ?? ευχαριστω εκ των προτερων
    2 points
  6. Εμεις σας γραψαμε μερικα πραγματα για να ξερετε τι αμαξι εχετε κ γ ν μν βρεθητε προεκπληξεως κ τωρα γιναμε κ μισανθρωποι? 2 πραγματα.. 1ον. Δωστε μου να πιω οτι πινετε.. 2ον. Και να καπνιζετε δν εχω προβλημα..
    2 points
  7. Ο Μηχανικός Ψεκασμός (Mechanical Fuel Injection), εν αντιθέσει με τον Ηλεκτρονικό Ψεκασμό (Electronic Fuel Injection, EFI, πρακτικά σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα), είναι ένα σύστημα που ανέπτυξε η Bosch και πρακτικά βρίσκεται απο πλευράς τεχνολογίας κάπου ανάμσα στα καρμπυρατέρ και τον ηλεκτρονικό ψεκασμό. Το αρθράκι αυτό αναφέρεται ουσιαστικά σε κατόχους κυρίως Golf/Jetta 2 που φορέσαν πολύ αυτά τα συστήματα, αλλά έχουν φορεθεί σε διάφορα αμάξια (Audi 80, κάποιες Porche, Volvo, Rover & Ferrarri). Ονομάζεται CIS (Continuous Injection System) ή K-Jetronic (Κ απο τη γερμανική λέξη για το συνεχόμενος). Η βασική του διαφορά με τον ηλεκτρονικό ψεκασμό είναι οτι τα μπέκ αντί να έχουν σωληνοειδή πηνεία που τα ανοιγοκλείνουν για να μετρήσουν το καύσιμο που εισέρχεται στον κινητήρα, ανοίγουν απο μόνα τους σε μιά συγκεκριμένη πίεση καυσίμου, και η ποσότητα του καυσίμου που ψεκάζουν προκαθορίζεται απο έναν διανομέα καυσίμου (Looft, metering head, fuel distributor, κεφαλή μηχανικού ψεκασμού και άλλα ονόματα) που βρίσκεται πρίν απο αυτά. Το σύστημα βασικά περιλαμβάνει κατά σειρά την αντλία βενζίνης, τον συσσωρρευτή καυσίμου, το φίλτρο βενζίνης, το Looft (πάνω στο οποίο βρίσκεται και ο ευθμιστής πιέσεως του καυσίμου), και τα μπέκ. Το σύστημα αυτό φυσικά για να λειτουργήσει χρειάζεται επιπλέον τον μετρητή μάζας αέρα (βασικά ένα διάφραγμα το οποίο χειρίζεται το looft) και κάποιον τρόπο να διορθώνονται τα μείγματα όσο το αυτοκίνητο είναι κρύο. Τη δουλειά αυτή κάνει ο ρυθμιστή πιέσεως ελέγχου (Control Pressure Regulator, Warm Up Regulator). Η βασική λειτουργία είναι η εξής: α) Η διαδρομή του αέρα: Ο αέρας περνάει μέσα απο το φίλτρο, και αμέσως μετά απο τον μετρητή ροής αέρα. Ο μετρητής είναι ένα απλούστατο κυκλικό "κλαπέτο" το οποίο παρασύρει ο αέρας μέσα σε ένα χωνί κωνικού σχήματος, ωστε όσο περισσότερος αέρας περνάει τόσο ψηλότερα σηκώνεται το κλαπέτο. Στην κίνηση αυτή του κλαπέτου στην βασική περίπτωση αντιστέκεται η "πίεση ελέγχου" (control pressure), έτσι ωστε όσο ψηλότερη πίεση ελέγχου, τόσο μικρότερη κίνηση του κλαπέτου (και όπως θα δούμε παρακάτω, τόσο φτωχότερα μείγματα). Το κλαπέτο κινεί ουσιαστικά τις βαλβίδες ου Looft που θα δούμε παρακάτω. Ο αέρας κατόπιν περνά απο την πεταλούδα του γκαζιού και καταλήγει στον κινητήρα μας. β) Η διαδρομή της βενζίνης: Απο το ρεζερβουάρ με μιά αντλία χαμηλής πιέσεως (~0.5 bar) αλλά πολύ υψηλής παροχής, το καύσιμο διοχετεύεται σε ένα μικρό (~5 litre) δεύτερο ρεζερβουάρ, απο το οποίο η βασική αντλία υψηλής πιέσεως το στέλνει προς το looft, περνώντας μέσα απο το φίλτρο βενζίνης και το συσσωρρευτή καυσιμου (fuel accumulator), του οποίου η δουλειά είνα να σταθεροποιεί την πίεση του καυσίμου απο διακυμάνσεις, και να διατηρεί το σύστημα υπο πίεση όταν σβήσει η μηχανή (για περίπου μισή ώρα). Τυπική πίεση του καυσίμου είναι 5+ bar. Η ρύθμιση της πίεσης αυτής (πίεση καυσίμου, system pressure) γίνεται απο ένα απλούστατο σύστημα στο looft, οπου ένα ελατήριο κινεί ένα έμβολο το οποίο ανοίγει/κλείνει μια θυρίδα η οποία επιτρέπει σε όσο καύσιμο χρειάζεται να διαφύγει πίσω προς το ρεζερβουάρ, διατηρώντας σταθερή πίεση. Έτσι όσο σκληρότερο το ελατήριο τόσο υψηλότερη και η πίεση. Το σύστημα αυτό ρυθμίζεται άν το επιθυμούμε σχετικά εύκολα. Απο αυτό το σημείο (αμέσως δηλαδή πρίν την επιστοφή στο ρεζερβουάρ) το καύσιμο (με 5 bar πίεση περίπου) ακολουθεί δύο διαδρομές: (να σημειωθεί οτι περίπου 98% του καυσίμου που περνά απο το looft επιστρέφει στο ρεζερβουάρ) 1) Προς τα μπέκ. Το Looft, κινούμενο απο τον μετρητή ροής αέρα (πάντα με μηχανικά μέσα), ανοίγει 4 θυρίδες προς τα μπέκ, ανάλογα με την γωνία κατα την οποία έχει ανυψωθεί ο μετρητής ροής αέρα, και στέλνει ακριβείς ποσότητες καυσίμου στα μπέκ ωστε να έχουμε την προκαθορισμένη αναλογία βενζίνης-αέρα για να κινηθεί το μοτέρ. Όσο περισσότερος αέρας, τόσο περισσότερη βενζίνη, με μικρές διαφοροποιήσεις στην αναλογία βενζίνης/αέρα ανάλογα το φάσμα στροφών. 2) Προς το warm up regulator. Μια ελάχιστη ποσότητα καυσίμου στέλνεται προς τον ρυθμιστή πίεσης, η οποία (μέσω πάλι του ιδίου συστήματος ελατηρίου-θυρίδας περίπου όπως και στον βασικό ρυθμιστή πίεσης καυσίμου), διατηρεί αυτό το τμήμα του συστήματος υπο διαφορετική πίεση, το control pressure (πίεση ελέγχου, τυπική τιμή 3.5 bar), η οποία πίεση είναι και αυτή που αντιτίθεται στην κίνηση του μετρητή μάζας, ωστε καθορίζει τελικά για δεδομένη ροή αέρα προς τον κινητήρα πόση ποσότητα καυσίμου θα εισέλθει στον κινητήρα. Μάλιστα η πίεση αυτή λόγω κάποιον θερμοευαίσθητων ελασμάτων, μεταβάλλεται με την πάροδο του χρόνου, ώστε όταν ο κινητήρας είναι κρύος το control pressure έχει πολύ χαμηλή τιμή (περίπου 1 bar) για να πλουτίσει το μείγμα μέχρι να ζεσταθεί το αυτοκίνητα, για να σταθεροποιηθεί μετά (σε περίπου 10 λεπτά, μεχρι να ζεσταθεί το αυτοκίνητο πρακτικά) στην προκαθορισμένη τιμή, φτωχαίνοντας το μείγμα προοδευτικά μέχρι να έρθει στην κανονική του αναλογία όταν το αυτοίνητο είναι ζεστό. Αυτά είναι τα βασικά. Υπάρχουν δευτερεύοντα συστήματα και διαφορές, για παράδειγμα σε όλες σχεδόν τις περιπτώσεις υπάρχει ένα σχεδόν ανεξάρτητο σύστημα που επιτρέπει πρόσθετη παροχή αέρα στο ρελαντί όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο. Στα 16v ο ρυθμιστής πίεσης μεταβάλλει την πίεση ελέγχου ανάλογα με την υποπίεση της μηχανής, για να πλουτίσει-φτωχύνει τα μείγματα ανάλογα με το πόσο πατημένο είναι το γκάζι. Υπάρχει το KE-jetronic, το οποίο αντί για το warm up regulator διαθέτει ένα ηλεκτρομαγνητικό σύστημα για να ρυθμίζει την αντίσταση στην κίνηση του μετρητή ροής, και μιά βαλβίδα στην παροχή του καυσίμου ωστε να επιτραπούν διαφοροποιήσεις αναγκαίες για την χρήση αισθητήρα λ για καταλυτικά αυτοκίνητα. Η Ρύθμισή: Το ρελαντί ρυθμίζεται απο την πεταλούδα του γκαζιού. Το μείγμα μας ρυθμίζεται απο το Looft, οπου μια βίδα χρησιμοποιείται απλά για να κάνει το μείγμ πλουσιότερο ή φτωχότερο σε όλο το φάσμα των στροφών. Η εργοστασιακή ρύθμιση είναι 0.5-1.0% CO στο ρελαντί, τακ καλύτερα αποτελέσματα παρατηρούνται με 1.5-2.0% CO. Η αβάνς και γενικά η ανάφλεξη ελέγχεται συνήθως εντελώς ανεξάρτητα απο το καύσιμο. Υπάρχει επίσης δυνατότητα για πιό εξεζητημένες ρυθμίσεις μεταβάλλοντας τις πιέσεις συστήματος και ελέγχου. Βασικά πλεονεκτήματα και καλά στοιχεία του K-Jetronic έιναι αρχικά οτι είναι ένα τρομερά ανθεκτικό σύστημα, και η απλές αρχές λειτουργίας του του επιτρέπουν πολύ εύκολα να δεχτεί ακόμα και εκτεταμένες μετατροπές στον κινητήρα χωρίς ιδιαίτερη ρύθμιση, δηλαδή η χρήση φίλτρου, εξάτμισης ή ακόμα και εκκεντροφόρων, δέν απαιτεί επαναπρογραμματισμό, αφού το σύστημα εξακολουθεί να διαβάζει άνετα τις ποσότητες του αέρα που εισέρχονται στον κινητήρα σωστά και να δίνει την ανάλογη βενζίνη. Επίσης, να παρατηρηθεί οτι το σύστημα αντέχει πολύ μεγάλες μετατροπές χωρίς καμμία ουσιαστικά διαφοροποίηση, είναι πιθανότατο να υπερκυβίσεις ένα golf Gti 1800cc σε 2000cc, να βάλεις αγριότερους εκκεντροφόρους, και να ανακαλύψεις οτι το σύστημα δουλεύει ρολόι χωρίς να πειράξεις τίποτα απολύτως απο ρυθμίσεις. Απο την άλλη... Βασικότερα μειονεκτήματα έιναι αρχικά η αδυναμία προγραμματισμού, αφού οι ρυθμίσεις που μπορεί να γίνουν είναι μάλλον χονδροειδείς, με αποτέλεσμα άν λόγω κάποιας μετατροπής το k-jetronic δεν ανταπεξέρχεται, (μάλλον σπάνιο αλλά όχι αδύνατο), δεν έχουμε και πολλά πράγματα να κάνουμε. Δέν υπάρχουν δυνατότητες ουσιαστικά χρήσης π.χ. μεγαλύτερης αντλίας ή μεγαλύτερων μπεκ κ.λπ. Επίσης είναι αρκετά "χοντροκομμένο" σε κάποια σημεία (π.χ. η bosch δίνει μέγιστη διαφορά παροχής απο μπεκ σε μπέκ 10%, σε αντίθεση με 1-3% που είναι στα συνήθη ηλεκτρονικά μπέκ), και τελικά, η έλλειψη τεχνογνωσίας και η πολυπλοκότητα των επισκευών του k-jetronic κάνει τους μηχανικούς να παθαίνουν ποοκέφαλο μόνο στη σκέψη οτι πρέπει να διαγνώσουν πρόβλημα σε αμάξι με μηχανικό ψεκασμό. ¶ν υπάρχει ενδιαφέρον, ζητήστε παραπάνω πληροφορίες για οποιοδήποτε απο τα παραπάνω τμήματα για λεπτομέρειες πάνω στην αναγνώριση-κατασκευή-λειτουργία ή μετατροπή τους.
    1 point
  8. Πριν μερικα posts αναρτησα τις τιμες... Κι απο το επισημο site της Audi αλλα κι απο περιοδικο στο ιντερνετ... Οπως βλεπεις, ειναι κοντα να το αποκτησει καποιος αν φτασει να δινει 22.000 ευρω... Επι εποχη 5αριου η διαφορα ηταν πολυ μεγαλυτερη! Γι'αυτο κι εθεσα ερωτηση κρισεως που δεν απαντησε κανενας.. Αξιζει καποιος να περιμενει, λοιπον, λιγο καιρο παραπανω αν δεν τα εχει αμεσα τα χρηματα ή αν τα εχει να το αποκτησει αμεσα; Κι αν καποιοι το απεκτησαν, μηπως εκαναν @@κια γιατι δεν πηραν το καλυτερο αυτοκινητο; Γιατι νομιζω οτι εχοντας το Α3, πραγματικα, δε νομιζω οχι με βραβεια και φρου φρου κι αρωματα, αλλα ουτε καν με forums να ασχοληθεις ξανα (ελπιζω να καταλαβαινετε πως το εννοω)
    1 point
  9. Αν έχετε παρακολουθήσει τα ποστ μου θα έχετε καταλάβει ότι είμαι της παλιάς σχολής VW οπότε δεν θα αγόραζα 7άρι ακόμα κ αν είχα τα λεφτά.Τώρα όσον αφορά τα περιθώρια εξέλιξης είναι πολύ νωρίς να μιλάμε γι αυτό καθώς τα τελευταία χρόνια όταν βγαίνει κάποιο νέο αυτοκίνητο με τεχνολογία αιχμής όλοι πιστεύουν ότι έχει ελάχιστα εως μηδενικά περιθώρια βελτίωσης αλλά τις περισσότερες φορές η ιστορία τους διαψεύδει.Ας μην κρίνουμε από τόσο νωρίς λοιπόν
    1 point
  10. Το μόνο αρνητικό με τα 7αρια, και γιαυτό θεωρώ πως γίνεται τόση φασαρία εδώ μέσα, είναι ότι δεν δέχονται περαιτέρω βελτιώσεων πλέον. Ας μην λησμονούμε πως οι κάτοχοι του golf 5 με τα 140 twincharged μπορούσαν άνετα με πρόγραμμα μόνο να 200αρίσουν και να αποκτήσουν ένα μικρού κυβισμού αυτοκίνητο με πολλά άλογα - κοινώς ένα τούμπανο -. Και το golf είναι και βελτίωση ειδικά για νεαρούς κατόχους
    1 point
  11. Εχεις απολυτο δικιο... Ειχα την εντυπωση πως τα νεα μοτερ εκτος τον αλλαγων που αναφερεις "πατανε" στην φιλοσοφια του παλαιου 122 (με υδροψυκτες εισαγωγες κλπ).. Δηλαδη αυτο φαινεται κι απο την βελτιωση τους, οταν το νεο 122αρι εχει περιθωρια βελτιωσης τα 160 αλογα και το 140αρι τα 170+..
    1 point
  12. Ο κινητηρας ο συγκεκριμενος με τα 109 ειναι σε συνεργασια των τριων Αλεξη.. Οι αλλοι, παλι 1.5cc, αλλα μικροτερης ιπποδυναμης ειναι καθαρα ρενω οντως... Αλλα οταν μου βαζεις το Αudi τι καθομαστε κι ασχολουμαστε με ασχετα!! Απο κει κ περα η κουβεντα πρεπει να σταματησει... Κατα γενικη ομολογια οποιος παιρνει Mercedes δεν κοιταει μικρα κυβικα οπου εκει ειναι δικα της μοτερ 100%... Το να βαζει τετοιο κινητηρα να προσελκυσει το κοινο (γνωριζοντας το) εχοντας ομως ολα τα αλλα πιο πανω απο τον μεσο ανταγωνισμο, πχ στησιμο, ασφαλεια κορυφαια ολα, τοτε εγω προσωπικα αν ηταν στις επιλογες μου δεν θα ειχα το κομπλεξ να το αγορασω...
    1 point
  13. Ενταξει αν τον πηραζει τον μιστ, που τον πειραζουμε που πηρε μερσεντες με καρδια απο ρενο, το σταματαμε εδω...και τελος. ....αλλα ρενο κινητηρα σε μερσεντες σκαρι?????????
    1 point
  14. Εδώ μέσα ο καθένας τόσο καιρό το αυτοκίνητό του υποστηρίζει. Και ο μόνος που δικαιούται να μιλάει είναι ο λευτερης
    1 point
  15. Αρα για να μην απαντας το παλιοντιζελ της ρενο πηρες....
    1 point
  16. Δεν υπαρχει μεγαλυτερη κοροιδια να περνεις γερμανικο αμαξι με φασον κινητηρα αλλης εταιριας, και ακομα ποιο μεγαλη να πλασαρεις νεο μοντελο φεισλιφτ αλλης εταιριας, βλεπε μερσεντες σιταν, τα ιδια σκ@@@ κανει και η οπελ με τους κινητηρες της Φιατ, και το νεο κομβο, φιατ μουλτιπλα με σηματα οπελ, ΕΛΕΩΣ!! αλλα τωρα κατι ακουσα οτι στο νεο αστρα εχει δικο της ντιζελ.
    1 point
  17. χαχαχαχαχα, ωραία τα λέτε και οι 2! Αλλά συγνώμη που δεν θα απαντήσω σε ανθρώπους που δεν έχουν καν αυτοκίνητο, έχω με τον τιτίκο να ασχοληθώ που έχει σοβαρότερο πρόβλημα το παιδί
    1 point
  18. Μερσεντες εεεεεε.....τωρα ξεκαθαριζει το τοπιο που οφειλετε η χολη που βγαζεις σε καθε ποστ για vw, μην μου πεις μονο οτι το πηρες και ντιζελ με τον κινητηρα της ρενο??? γιατι....
    1 point
  19. Θα σου πρότινα να αλλάξει γενιά και να πάρεις το 7άρι ! Αστιεύομαι! Το αμάξι μια χαρά τούμπανο και μοναδικό είναι με τις ζαντάρες σου ! Τι άλλο θες; Αστο όπως είναι σκέψου κάτι άλλο!
    1 point
  20. Καλα εχεις υλικο οπως την δευτερη φωτογραφια και τοσο καιρο μας δειχνεις κελεμπιες, ξενοδοχεια και αυτοκινητα; ΧΑΧΑΧΑ
    1 point
  21. dimake, σε ενα ποστ διαβασα οτι υπαρχουν και μελη που εδωσαν σχεδον 80 000 ευρω για να αλλαξουν 3 συνεχομενες γενιες Golf... Δηλαδη, υπηρχε τεραστια διαφορα απο Golf σε Golf, που αξιζε μεχρι και το τελευταιο cent της αγορας, καθως πλεον εχουν "the best car in world"... Ερωτηση κρισεως, το golf 7 140ari κοστιζει 24800 βασει ενος περιοδικου (ιντερνετ).. Αξιζει αραγε να περιμενει καποιος λιγο ακομα περιπου κανενα 8μηνο να παρει το νεο Α3 με 2 χιλιαρικα παραπανω; Ρωταω, γιατι το Golf ειναι το καλυτερο, οποτε μην γινει καμια λαθος επιλογη και κλαιει τα λεφτα του καποιος..
    1 point
  22. Πραγματικά πως την αντικειμενικότητα τη παίρνετε ίδια μισάνθρωπια...επειδή πηρε κάποιος το 7 σημαίνει οτι εχει κ τ καλύτερο γκολφ ; Δεν νομιζω
    1 point
  23. Οσο και να μην το θελουν καποιοι αυτη την στιγμη το κοντερ λεει 7, και ειναι το καλυτερο γκολφ, ακομα και με χαμηλο κοστος ακομα και με ιμιακαμπτους αξονες, ειμαστε ολοι 1-2-3-4-5-6 μοντελα πισω του, σε οτι συνεπαγετε αυτο, τωρα οποιος λεει οτι το 1-2-3-4-5-6 το οποιο κατεχει ειναι καλυτερο απο το 7 που τωρα κυκλοφορει απλα ειναι ζηλιαρης, δεν μπορει να αποδεχτει οτι παντα θα υπαρχει κατι ποιο νεο απο αυτο που κατεχει. και κατι αλλο, μονο σε αυτο το φορουμ υπαρχουν τοσο....πως λεμε μισανθρωποι, αλα μισος για τα γκολφ οτιδηποτε γενιας εκτος απο την δικη τους, μισος για την ιδια μαρκα, κατα τα αλλα το φορουμ ειναι οπως λεει και πανω αριστερα Ελληνικη αγωνιστικη - αυτοκινιτηστικη λεσχη φιλων και κατοχων volkswagen, αλλα το αστειο ειναι οτι εδω μεσα θα βρεις τους μεγαλυτερους εχθρους της volkswagen........... αληθεια σε αλλα φορους πχ τογιοτα, οπελ, σοζουκι, βριζονται μεταξυ τους γιατι βγηκε το νεο κορολα και ολοι εχουν το παλιο???
    1 point
  24. Τι εχεις κανει ρε νικο....θα μας τρελανεις!!!
    1 point
  25. Φιλε mk7 man ο καθενας εδω μεσα λεει τη γνωμη του,Σε αλλους αρεσει το 7αρι σε αλλους οχι...κανενας δεν ειπε οτι δεν ειναι καλο αμαξι αλλα οτι ο ανταγωνισμος σε καποιες περιπτωσεις το εχει ξεπερασει...παρολαυτα το golf παραμενει διαχρονικη αξια και αυτο φαινεται στηνα αγορα....καλοταξιδο λοιπον το καινουριο σου αμαξι και να το χαρεις οσο περισσοτερο μπορεις μακρια απο αντιπροσωπειες και συνεργεια
    1 point
  26. τα side marker lights ειναι ετοιμα περασμενα. και με δουλεια εργοστασιου. θα βαλω και φωτογραφιες.
    1 point
  27. Καταλαβα ρε φιλε δικιο εχεις! Εγω τωρα η αυτο θα παρω , ή του r line ή του gti τα oem.προς το πασχα για να αλλαξω και εξατμισηSent from my iPad using Tapatalk
    1 point
  28. Ferrari F355 Challenge by Costas S. T., on Flickr Ferrari F355 Challenge by Costas S. T., on Flickr
    1 point
  29. Να σας παραθέσω μια πολλή καλή δουλειά που έγινε από την Cayan Design προκειμένου να προβληθούν οι τελευταίες βελτιώσεις του Passat. Enjoy... #Tuned by APR Thessaloniki #Wrapped by All Star Applies #Video Production by Cayan Design #Music by Joey Trife.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.