Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/27/2014 in all areas

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στο forum μας που γιορτάζει τα 10 χρόνια λειτουργίας. Συγχαρητήρια σε όλους όσους κρατάνε αυτήν την φλόγα ζεστή και εύχομαι τα καλύτερα με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα... Οι άλλοι απλά θα μας...ακολουθούν ή θα πατάνε πάνω εκεί που εμείς έχουμε περάσει.....
    3 points
  2. Αγαπητά μέλη του Hellenic VWClub, Ο μήνας Ιανουάριος είναι σημείο αναφοράς για την λέσχη μας. Τον Ιανουάριο του 2004 και πιο συγκεκριμένα στις 27 ένας γνωστός πλέον φίλος, ο Κώνσταντίνος Κουταλής (doggy), πραγματοποιεί το όραμα του ιδρύοντας το Hellenic VWClub. 10 χρόνια αργότερα το όραμα αυτό έχει εδραιωθεί στα αυτοκινητιστικά δρώμενα όντας η μεγαλύτερη αυτοκινητιστική κοινότητα στην Ελλάδα. Το Δ.Σ. του Hellenic VWClub σας προσκαλεί την Τεταρτη 29 Ιανουαρίου 2014 στην εορταστική εκδήλωση που θα γίνει για τα 10 χρόνια από την ίδρυση του! Η επέτειος της δημιουργίας της μεγαλύτερης ελληνικής κοινότητας φίλων και κατόχων VW οχημάτων θα εορταστεί σε όλες τις πόλεις που γίνονται οργανωμένες συναντήσεις και μεταξύ αυτών στα Ιωαννινα. Στα Ιωαννινα τα μέλη θα συναντηθούν στο μαγαζί Πολιτεία το βράδυ της Τεταρτης 29/1 στις 21:00 Σε όλες τις εκδηλώσεις μας μπορείτε να έρθετε μόνοι ή με τη δική σας παρέα, με βελτιωμένο ή μη όχημα VW!!! Ωστόσο για την συμμετοχή σας σε αυτή την εκδήλωση είναι καλυτερα να δηλώσετε την παρουσία σας για να μπορεσουμε να ενημερωσουμε το μαγαζι για τον αριθμο των τραπεζιων που θα χρειαστουμε... Χάρτης Συνδεθείτε μαζί μας στα κοινωνικά δίκτυα: ακολουθήστε μας στο | κάντε μας Like στο | δείτε μας στο Σημαντικές σελίδες: Κάρτες Μέλους | Αγγελίες | Αξεσουάρ | SmartPhones App Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6999 VWCLUB, 6999 892 582, 17:00 - 19:00 Υπενθυμίζουμε ότι αναζητούνται VIP μέλη που επιθυμούν να αναλάβουν την ευθύνη οργάνωσης των συναντήσεων. Δείτε πληροφορίες κάνοντας κλικ εδώ! Συμμετοχες. Με εκτίμηση, το Δ.Σ. του Hellenic VWClub
    1 point
  3. ....διαβάζω γρήγορα ....το σεντόνι το ....δίπλωσα
    1 point
  4. Τυχαια κοντρα στν Εθνικη Κατερινη/Σαλονικη στα διοδια αιγινιου οπου ημασταν με 2ες κ καμια 50ρια χαω μεχρι πολλα.. Μπροστα τ γκολφ αρκετα μπορω να πω αλλα πατησαμε για 1-2 χιλιομετρα Μ ειπε Φ.Ε κ οτι ειναι 160+ Εγω ειμαι 122ρι ΦΠΕ..
    1 point
  5. Τι δεν καταλαβαίνεις ?? Ολοι σχεδόν σου λέμε οτι η διασταση 205/50/16 ΔΕΝ ταιριάζει στο golf 5, δεν κάνει, δεν του πάει κλπ κλπ. Λες τόσα χρόνια εδω μέσα να μην το χουν σκεφτει χιλιάδες συμφορουμίτες? Κανεις ή σχεδόν κανεις δεν φοράει τετοια διασταση. Αν επιμένεις ομως βάλε οτι γουστάρεις. Δικό σου θέμα.
    1 point
  6. Μέσα κι εγω μαζι με την αδερφή μου και τον svoura! Sent from my iPhone 5 using Tapatalk 2
    1 point
  7. Δε θέλω σε καμία περίπτωση να πανικοβάλω κάποιον, ούτε να τον βάλω σε περιττά έξοδα. Ίσως αυτές να είναι οι φυσιολογικές ανοχές της συγκεκριμένης τουρμπίνας. Στον 1.8 και 2.0 tsi που έχω εμπειρία, οι τουρμπίνες έχουν σχεδόν μηδενικό τζόγο ακόμα και μετά από πολλές χιλιάδες χλμ. Εντελώς ενημερωτικά πάντως, το κέλυφος και η φτερωτή είναι δύο τρισδιάστατα αντικείμενα, τα οποία μπορεί να έρθουν σε επαφή σε σημεία που δεν είναι ορατά με την αφαίρεση του κολάρου, όπως δείχνει το σχήμα-τομή. Αφαιρώντας το κολάρο βλέπουμε τα πιθανά σημεία επαφής που δείχνουν τα μπλε βέλη, τα οποία είναι και τα πιθανότερα σημεία επαφής, αφού εκεί συνήθως βρίσκει πρώτα. Δεν αποκλείεται όμως αν η τουρμπίνα έχει αποκτήσει και αρκετό αξονικό εκτός από ακτινικό τζόγο, να βρει και εκεί που δείχνει το πράσινο βέλος.
    1 point
  8. Update για το θεμα του τζογου. Εβγαλα την τουρμπινα και την εστειλα στην turbo exelixis. Ο μαστορας μου ειπε πως υπαρχει λιγο περισσοτερος τζογος απο το κανονικο αλλα οχι κατι το ανησυχητικο. Αφου ομως μπηκα στη διαδικασια να τη βγαλω και να τη στειλω αθηνα του ειπα να της κανει ενα σερβις αλλαζοντας κουζινετα και αξονα. Παρελαβα την τουρμπινα την επομενη μερα . Παρατηρησα μια αυξηση της πιεσης κατα 0.1 μπαρ σε ολο το φασμα των στροφων. Ο τζογος στον αξονα υπαρχει και τωρα αλλα ειναι αισθητα μικροτερος. Οταν εβγαζα την τουρμπινα απο τις 9 βιδες που ενωνουν το καπακι με την πολλαπλη εξαγωγης , οι δυο δεν υπηρχαν καν οι 6 ηταν λασκα και μονο μια ηταν σφιγμενη. Καλο θα ηταν να ριξετε ολοι ενα ματι σε αυτες τις βιδες....
    1 point
  9. Τα όργανα.... 5πόστ......παρακολουθεί...... μάλλον του επαγγέλματος είναι ο κύριος
    1 point
  10. Το scirocco club τους τελευταιους μηνες δεν εχει κ πολλη κινηση,οσο ειχε πριν ενα-εναμιση χρονια τουλαχιστον, σε ολα τα θεματα (Τους τελευταιους 2 μηνες γραφτηκανε 4-5max πατηματα)
    1 point
  11. @quicksilver:Ήμουν σίγουρος ότι θα κινήσει την περιέργεια το αντικείμενο στον δεξιό αεραγωγό. Είναι η οδοντόβουρτσα της κόρης μου, κρεμάει εκεί τα ακουστικά της @ant64: Tonika = Is the new toy!! Σύντομα θα υπάρξει δεύτερη φωτογράφηση & video με πολύ ποιο εντυπωσιακά αποτελέσματα. Τον φακό αυτόν ακόμα τον δοκιμάζω φωτογραφικά (επίκειται αστροφωτογράφηση !!).
    1 point
  12. Δυστυχώς υπάρχει η παρεξήγηση ότι όλοι οι κινητήρες 1.4 TSI μπορούν να ρυθμιστούν εξίσου επιθετικά. Αυτό όμως δεν είναι αλήθεια. Η πρώτη γενιά, με 140/170 ίππους, έχει αντλία υψηλής πίεσης που είναι οριακή για 300-320Nm στις μεσαίες. Αν χρησιμοποιηθούν πολύ επιθετικές ρυθμίσεις τότε ρισκάρεις κοψίματα και προβλήματα. Οι αμέσως επόμενοι κινητήρες TSI με 160 ίππους όμως δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα γιατί η αντλία υψηλής πίεσης είναι αναβαθμισμένη, όπως και πολλά άλλα πράγματα μέσα στον ίδιο τον κινητήρα, παρότι μοιράζεται το ίδιο μπλοκ με τον προκάτοχό του. Πρακτικά το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου είναι τόσο καλό που ακόμα και σε μεγάλες αναβαθμίσεις (280+) δεν χρειάζεται την παραμικρή τροποποίηση.
    1 point
  13. Ξέχασα να γράψω εχει garrett gt 2871r χταπόδι, 70αρα, εισαγωγή EVOMS πρόγραμμα UNITRONIC και πολλά άλλα η δυναμομετρηση έγινε στο 1,2 bar
    1 point
  14. Έχω Polo 6N με κωδικό κινητήρα AEE περίπου ίδιο με τον δικό σου. Ρετάρισμα οταν είναι κρύο σημαίνει βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης κατα ένα μεγάλο ποσοστό!Βρίσκεται δίπλα στο μπλοκ πάνω στο πλαστικό του θερμοστάτη. Τα κοψίματα,κομπίσματα θα έλεγα οτι οφειλόταν σε τρόμπα βενζίνης αλλά αφου λες ότι την άλλαξες,πιστεύω να οφείλονται σε ρεύμα.Αρα άλλαξε τα μπουζοκαλώδια και βλέπουμε
    1 point
  15. Κατ' αρχας μεγειες Τωρα να κανω καμια 10αρια ερωτησεις Ποσα εδωσες? δεν εχει ναβι απο οτι καταλαβα, ΒΤ εχει, με το τιμονι συνεργαζετε, το χρώμα της ειναι πράσινο? αρα δεν ταιριάζει με τα Golf ....αυτα απο μένα
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.