Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/15/2014 in all areas
-
Καλησπερα κι απο εμενα. Επειτα απο 3 χρονια στο γκαραζ, αποφασισα να βγαλω οξω το 6Ν2 μου. Αλλαξαμε φαναρια, ασφαλειες, βαψιμο σε φανοποιο που χρωστουσε ''μαρουλι'', ενα προχειρο σερβις και σιγα σιγα πιστευω να αναστηθει. Να και μερικες photo.......... Επεται και συνεχεια, αλλα σιγα σιγα λογω οικονομικου κολληματος...... τα ευρω μου μεσα!!!!3 points
-
2 points
-
2 points
-
Εσωτερικός καθρέπτης Auto Dimmning με αισθητήρα Βροχής / Φωτός. Οδηγίες τοποθέτησης : https://mega.co.nz/#!boxWQQSY!JZGQiU1R1Sm0fiajXhSmecOTKs3qxZrBfLxpg8Hu2Gs Η τοποθέτηση έγινε σε συνεργασία με τον Μιχάλη (mkaragiannis), στον οποίο και σας παραπέμπω για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με το κόστος αγοράς. Κώστας1 point
-
Γινεται και ακυρωση. Αλλα προτιμοτερο ειναι:Στο σωληνα μετα το ακροφυσιο να κανεις: Η με πατουρα σε μηχανουργειο να βαλεις ξανα τη μαμα. Η να βαλεις πατουρα βασης σκαστρας s3-122tsi με 3 βιδες που γινεται ειτε φτιαχτη ειτε πωλειται και στο ιντερνετ απο εταιριες. Μετα βαζεις μια μαμα s3 και εχεις εργοστασιακη λειτουργια. Σαφως και στις 2 παραπανω λυσεις μπαινουν εφοσον γινει πατουρα και ολες οι αντιστοιχες forge Να θυμασαι μονο οτι αν δεν κανεις τα παραπανω και κανεις απλη ακυρωςη αφηνεις εξω μια δικλειδα ασφαλειας Sent from my iPhone5 using Tapatalk1 point
-
Μπήκαν και οι μεμβράνες εμπρός πίσω , μπροστά βέβαια είναι 50% γιατί μας κυνηγάνε εδώ! Sent from my Nokia 33101 point
-
ποιος ο λογος να το κανεις να δουλευει τσιτα την πιεση με κο3...αστο στα 250 και περιμενε να παρεις μια κο4 και εκει να δεις χαρα....μην πεταξεις λεφτα στην κο3 .ουτε καν για αστειο...ειναι χαλια μπροστα στην κο4...τα περασα και τα ειδα ιδιαν...καμια σχεση και με ποιος χμηλες πιεσεις η κο4 για το μοτερακι τα εχει τα 300 αλογα που θες για πλακα....1 point
-
135hp ME 95oct και 140hp με 100 oct.απλα δεν ρωτησα αν αφαιρειται ο κοφτης τελικς λογικα ναι.1 point
-
τελικα λυθικε το θεμα κ ξεχασα να απαντησω εδω κ κανα 2μηνο.προβλημα στο χρονισμο ηταν 3μοιρες πισω.1 point
-
φιλε τι εγινε τελικα ?ειδες μεγαλητερη διαφορα τωρα που εκανες καποια χιλιομετρα η παλι εχεις την ιδια αισθηση?επισης τι performance το εχετε 1(95αρα) ,2(98αρα) η 3(100αρα)1 point
-
295-310(αναλογως το προγραμμα και αναλογως σε τι κατασταση βρισκεται το μοτερ) με gate forge και φουλ επιθετικο προγραμμα, επισης θα χρειαστεις και αντλια υψηλης εξατμηση με 76αρι dp και 70αρι κατμπακ,εισαγωγη αερος και ιντερκουλερ και καλο ειναι να βαλεις και μπουζι ενα βαθμο πιο ψυχρα απο τα μαμα (bkr7eix ngk,pfr8s8eg ngk )1 point
-
Φίλε είσαι λάθος, με ξένον δεν έχεις σινιάλο...1 point
-
WG κλαιν, ότι και να βάλει θα δουλέψει, σκάστρα μηχανική ή καμιά forge με relocation kit (που θα βγει ακριβά χωρίς λόγο)1 point
-
1 point
-
λιγο μετα την λαμια στις ευθειες προς λαρισα πετυχαινω ενα σιερρα κοσworth και ηταν πενα και φτιαγμενο...μια που με ειδε απτο καθρεπτη και μια που ξεκινησε να ανοιγει απτα 70 που πηγαινε....ισα ισα προλαβα και αλλαξα πιεσεις γιατι με την μικρη τον επιανα αργα αργα και εμεις θελαμε sudden death γρηγορο οπως και εγινε...μεχρι τα 170 ημουν μπροστα του και 3 αυτοκινητα...ξενερωσε ο ιδιοκτητης ουτε μου μιλησε να μου πει ποσα ηταν ....1 point
-
Δεν θες 300, αλλά θες μέχρι 280? Από τα 240 στα 280 αλλάζουν πάρα πολλά πράγματα, δεν είναι απλώς νούμερα.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Πολύ γρήγορο το gti μπράβο,ωραίες μουσικές και ωραία video με πώρωσες!!!1 point
-
Τελικά έκλεισα το v40!Μου έκαναν καλύτερη προσφορά και πήρα πλουσιότερο εξοπλισμό απ΄'ότι μου έδιναν το Golf.Σε 2 μήνες θα είναι εδώ.Ευχαριστώ όλους για τις πολύτιμες συμβουλές σας!1 point
-
Αν δεν θες να μπλέξεις μην βάζεις αντλία. Να λέω και γω συνέχεια ας πούμε γιατί δεν έβγαλε μαντέμι η Dbilas για μένα και έβγαλε για τις Ko3 -04 ? Όσο για την αντλία γιατί όλο διαβάζω διάφορα, κάποια στιγμή θα φθαρεί. Ίσως καινούργια και τα δύο να αργήσουν περισσότερο, ίσως όχι. Αρχίζει και πετάει μαυρίλες το αμάξι πίσω, πέφτει και η πίεση στη μπεκιέρα αν το λογκάρεις, πολύ πιθανό να έχει κοψίματα και ίσως safe mode. Την αλλάζεις αναγκαστικά και προχωράς. Όταν το αμάξι προχωράει στο 2ο στάδιο βελτίωσης το κόστος ανεβαίνει, όπως και το κόστος συντήρησης καθώς και τα διαστήματα μικραίνουν. Ανεβαίνει όμως και το επίπεδο γνώσεων που πρέπει να έχει ο ιδιοκτητης. Διακρίνω λοιπόν συνέχεια μια τάση από τους ιδιοκτήτες Tsi να νομιζουν ότι με bolt on λύσεις θα πάνε στα 300άλογα, άνετα χωρίς κόπο και χρήμα, μελέτη, κούραση κλπ Θα κάνουν συντήρηση και service όπως το εργοστασιακό και θα βάζουν μόνο βενζίνη. Άλλο BMY,BLG, άλλο CAVD. Όπως αντίστοιχα άλλο AXX,BWA και άλλο CDLA. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Κάθε μοτέρ έχει τα δικά του όρια και περιορισμούς. Τέλος οφείλουμε να σεβόμαστε άτυπα όλους αυτούς που με την προσφορά και τον πειραματισμό (χρόνος,χρήμα,κόπος,ξενύχτι) τους μου/μας ανοίγουν τα μάτια εδώ και χρόνια.1 point
-
Αποστολη , οταν με το καλο βρουμε τον χρονο , μπορουμε να παμε σε ενα dyno και να δουμε ακριβως τα διαγραμματα ροπης , ισχυος , AFR ή πιεσης . Οι κινητηρες 1.4 TSI , που πληρουν προδιαγραφες Euro 5 (στα Scirocco, κλπ), κατεβαζουν τοσο μιγμα , εκει ακριβως που το χρειαζεται . Το AFR δεν ειναι ενα σκετο "ξερο" νουμερο , και το 13:1 ειναι κακο , ενω το 11:1 ειναι καλο... Το παρακατω λινκ πχ δειχνει δυναμομετρησεις και ενα διαγραμα AFR , απο 2lt κινητηρα TSI : http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4539665&page=1 Το μοτερ κανει overboost στις 3000σαλ , κατα τη μετρηση , και εκει το AFR ειναι 14:1 ! Αυτο φυσικα και δεν σημαινει οτι θα σπασει ο κινητηρας. Επισης στις 3500σαλ , που το μοτερ εχει ηδη 200whp , εχει 13:1 . Επισης δεν δηλωνει τιποτα αυτο , περι αξιοπιστιας. Ενω απο τις 4300 και μετα , ο κινητηρας εχει κατεβασει το χαμηλοτερο AFR (12,3:1 περιπου), oπου ο προγραμματιστης και οι δικλειδες ασφαλειας του εγκεφαλου κρινουν οτι κατι περισσοτερο χαμηλο δεν χρειαζεται. Αν η μετρηση ειχε γινει σε δυναμομετρο με περισσοτερο φορτιο , με χειροτερο καυσιμο ή με υψηλοτερη εξωτερικη θερμοκρασια , και ο εγκεφαλος μεσω των αισθητηρων του (knock sensor , L-sensor , κλπ) διαπιστωσει δυσμενεστερες συνθηκες λειτουργιας , που μπορουν να επηρρεασουν την αξιοπιστια του , το αποτελεσμα θα ηταν αρκετα διαφορετικο. Ο κινητηρας μπορει και στις 3000σαλ ακομα να εχει 11,5:1 , απο τη στιγμη που ο εγκεφαλος κρινει κατι τετοιο απαραιτητο , προκειμενου να προστατευσει τον κινητηρα. οποιος εχει TSI και wideband θα διαπιστωσει το ποσο διαφορετικο μιγμα δουλευει το μοτερ πχ σε ενα "παγωμενο" ανοιγμα 2ας απο ενα ανοιγμα 5ης. Αυτο πρωτος απ ολους το θελει ο κατασκευαστης , καθως ετσι δουλευει το εργοστασιακο , και ετσι πρεπει να ειναι για πολλους λογους. Οσον αφορα στις μπιελες , δεν εχει σπασει ακομα καμια , ακομα και με πιεσεις της ταξης του 1.9bar ( οπου το μοτερ βγαζει 34-35kgrm ) , για το λογο αυτο κρινονται ως ανθεκτικες. Αλλα κανενας δεν μπορει να ξερει την πραγματικη τους αντοχη , περα απο τον κατασκευαστη.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00