Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/15/2016 in all areas

  1. Ενημερώνω τους αναγνώστες του θέματός μου ότι θα μείνει όπως είναι μέχρι το επόμενο set up, δηλαδή μέχρι να γίνει σφυρί και μάλλον για αρχή υβρίδιο K16, όσο πάνε τα φτερά. Μόλις γίνει το επόμενο set up θα το διαγράψω και θα κάνω μια παρουσίαση όπως ακριβώς την θέλουν οι κανονισμοί. Και εξηγώ. Ο λόγος που θα γίνει έτσι είναι ότι διαφωνώ καθέτως, οριζοντίως και διαγωνίως με τους κανονισμούς, που σε θέμα που αφορά το δικό μου και μόνο το δικό μου όχημα, θεωρούνται off topic και διαγράφονται ποστ, δικά μου ή άλλων, τα οποία αφορούν απολύτως το όχημά μου και την εξέλιξή του και αποτελούν φυσική συνέχεια της ίδιας της παρουσίασης. Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα αυτές οι συζητήσεις να γίνονται σε άλλα θέματα, γιατί κανέναν δεν θα οφελήσει. Και δεν θα οφελήσει κανέναν διότι για παράδειγμα το αν δουλεύω ρύθμιση 9-6-9 ή 9-7-7 η 123456789 και τα επιχειρήματα πίσω από την κάθε επιλογή, αφορούν μόνο το δικό μου μοτέρ και το set up που έχω παρουσιάσει. Εκτός και με το ίδιο ακριβώς μοτέρ φτιάξει κανείς το ίδιο set up, στην οποία σπάνια περίπτωση θα μπει να διαβάσει το θέμα μου να ενημερωθεί λεπτομερέστατα. Χαλάτε τις παρουσιάσεις με αυτές τις διαγραφές και τις κάνετε δυσκολότερες στον αναγνώστη. Δεν χρειάζεται να το εξηγήσω παραπάνω, όποιος μπει να διαβάσει καταλαβαίνει. Κάνετε το εύκολο δύσκολο. Λοιπόν, το θέμα μένει ως έχει μέχρι το επόμενο set up, κατόπιν θα ζητήσω να διαγραφεί και θα ξεκινήσω καινούργιο το οποίο θα είναι απολύτως συμμοφρφωμένο με τους κανονισμούς. Δυστυχώς βέβαια όπως θα είναι δεν θα βοηθήσει κανέναν που ενδιαφέρεται να μάθει δυο πράγματα, πολύ δε περισσότερο για όποιον επιθυμεί να προβεί σε κάτι αντίστοιχο. Ωστόσο θα είμαι ανοιχτός να απαντήσω με pm σε οποιεσδήποτε απορίες ή να λάβω υποδείξεις/βοήθεια καθώς προχωράω σε μεγαλύτερα και καλύτερα projects, γιατί όσο χαίρομαι να φτιάχνω το αμάξι μου και να βλέπω τους κόπους μου να πιάνουν τόπο, άλλο τόσο χαίρομαι να βλέπω τους κόπους των άλλων να πιάνουν τόπο για το δικό τους όνειρο. Όλοι εμείς που ασχολούμαστε με βελτιώσεις και χαιρόμαστε να τα δοκιμάζουμε εκεί έξω, είμαστε μια παρέα, ή θα έπρεπε να είμαστε μια παρέα, που μέσα σε δύσκολες εποχές έχουμε το κουράγιο να υπηρετούμε το πανάκριβο χόμπυ μας.
    2 points
  2. Έχω καιρό να ποστάρω κάτι... Το Γερμανάκι σε φάση ανακατασκευής ελπίζω στην Πανελλήνια να ναι έτοιμο
    2 points
  3. Καλησπερα φίλε Χρήστο.Δεν θα μπορέσω να ρθω στη συνάντηση στη Λάρισα για λόγους ανωτέρας βίας αλλά θα μαι στην Πανελλήνια πιο "ανανεωμένος" από ποτέ...
    2 points
  4. Αυτή είναι τακτική απατεώνων. Εγγυήσεις προϊόντων για καταναλωτές http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=URISERV%3Al32022 http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:31999L0044&from=EL http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32011L0083&from=EL
    1 point
  5. naruel Την έχω αλλάξει τη περιγραφή μου γιατί το αυτοκίνητο το χω αγοράσει κοντά ένα μήνα και χθες διέγνωσα την αιτία του προβλήματος. Δεν με απασχολεί καθόλου ο ήχος του αυτοκινήτου εν στάσει στο φανάρι, προσωπικά τον βρίσκω ωραίο και ραφιναρισμένο. Η περιγραφή σου με κάλυψε σχετικά με τον αεροδυναμικό θόρυβο. Πάντα στο πίσω κάθισμα κάθεται ο αδερφός μου και είχε ανοικτό το τζάμι του, που να φανταστώ ότι ήταν αυτή η αιτία του θορύβου;;;;!!!! Για το λόγο αυτό και στο 1-2 ποστ έχω κάνει διαφορετική περιγραφή, αλλά και πάλι νομίζω δεν ήμουν απόλυτος γιατί ρώτησα από που προέρχεται το πρόβλημα......
    1 point
  6. Στην αρχη του θεματος αλλα δεδομένα παρατηρησης του ηχου μας λες και αλλα στην πορεία. Μας ειπες οτι ο θορυβος ειναι ανυποφορος οταν τα τζαμια ειναι κλειστά χωρις να μας πει αν κάποιο ειναι ανοικτό η λιγο η οτι γινεται μονο σε πορεια με πολλα χιλιόμετρα. Επισης θορυβος απο συντονισμο αερα στο φαναρι ΔΕΝ γινεται να μετριάσει καθως ΔΕΝ γινεται να υπαρξει εκτος αν γινεται τυφωνας εξω! Πανω σε αυτο και σε μενα οταν ειναι ανοικτό μονο ενα η και τα 2 πισω ο συντονισμος του αερα ειναι τοσο δυνατος που νοιωθω την ταλαντωση του ηχου στο αυτι μου σαν sub woofer!
    1 point
  7. Αλλαγη μετα απο δεκαδες μηνες απο ΕΚΟ εταιρικο σε Ετζηαν στην Λενορμαν (ξαδερφη του ironman). Στην ιδια ευθεια που πηγαινω καθε φορα στην δουλεια ειδα λιγοτερο νευρο στο αμαξι. Τερμα γκαζι με 5η. Με ΕΚΟ ηταν σαν να εχω την 4η κουμπωμενη τωρα έμοιαζε σαν την 6η. Και στο torque προ ειδα 165 kPa maximum εναντι του 170 περιπου γενικά. (Τωρα αν εχω βαλει τα σωστα νουμερα στο καλιμπραρισμα δεν ξερω αλλα η διαφορα θα ειναι ιδια) Θα δοκιμασω και την 100αρα τους την επομενη μπας και αξιζει καλυτερα διοτι εχει μολις 9 λεπτα διαφορα απο την 95 της ΕΚΟ! (Χοντρικά η 100αρα της εκο θα μου κοστίζει 5 ευρω το μηνα παραπανω απο την 100 Aegean και 12 απο την απλη της ΕΚΟ ΥΠΟΨΙΝ οτι με δεκα ευρω κανω περιπου 90+ χιλιομετρα
    1 point
  8. Δηλαδη ρε φιλε, ποια ειναι η οδηγια; Ποια ειναι η στανταρ τιμη για ολο το πακετο μαζι με τα περαστικα και ποια αντιπροσωπεια ειναι ενημερη γ αυτο , να πηγαινουμε με τα χαρτια που το αναφερουν και να μαστε ολοι ευτυχισμενοι! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  9. Οι δύο λέξεις χαλαρό και πάτημα δεν πάνε μαζί. Αν μιλάμε για ταξίδι χαλαρό δεν θα έχεις πρόβλημα. Αν μιλάμε για προσπεράσεις με συνεχή overboost και μεγάλες τελικές ναι θα έχεις επιστροφές, λίγες αλλά θα αυξάνονται όσο ταξιδεύεις λόγω θερμοκρασιών. Αν θα είναι ικάνες για να ξεπεράσουν τις 12μοίρες και να σπάσεις πιστόνι, όχι δεν θα είναι αλλά δεν μπορώ να στο εγγυηθώ.
    1 point
  10. 1 point
  11. Χθες στις 8 το πρωί, φεύγοντας από Πάτρα, πριν τη γέφυρα, εγώ κατευθυνομαι προς αυτή και στα αριστερά τύπος με ασημί Fiesta. Φτάνοντας στο κόμβο όπου αριστερά πας για γέφυρα κ δεξιά για φερυ, αποφασίζει ο τύπος ότι δεν θέλει να πληρώσει διόδια κ περνάει δύο λωρίδες για να βγει στην έξοδο δεξια (ενώ ήταν τέρμα αριστερά και σε απόσταση 30 εκατοστών μπροστά μου), χωρίς καμία προειδοποίηση. Αναγκάστηκα να πέσω στα φρένα κ να βγω προς την έξοδο κ εγώ για να αποφύγω τον μα(μπιιιιπ)κα. Ευτυχώς δεν ερχόταν κανένας εκείνη τη στιγμή δίπλα μου και δεν έπεσα πάνω του. Έπεσε η επιβεβλημενη κορνα μαζί με γλυκολογα κ ο τύπος απλά αδιαφορησε κ συνέχισε το δρόμο του σαν να μην έγινε τίποτα. Τρεις ώρες μέχρι να φτάσω Γιάννενα του κατέβασα όλα τα ευαγγέλια δύο φορές :-P Πολύ προσοχή στο δρόμο παιδιά, ποτέ δεν είμαστε ασφαλείς.
    1 point
  12. Ένα δίκλινο 1 κρεβάτι και ναι σε όλα. Σαν δημοψήφισμα ακούγεται. Ναι σε όλα.
    1 point
  13. Φτάσαμε σιγά σιγά τις 110κ και παρατηρώ πως η ανάρτηση θέλει αλλαγή έλεγα να βάλω κάτι σε sachs μιας και δεν με ενδιαφέρει να σκληρύνει... Την τελευταία φορά που άλλαξα λάδια είδα ότι φοράει απο την μάνα του sachs οπότε την θεωρώ μία safe επιλογή και σχετικά οικονομική (300 ευρώ)... Αν έχετε δοκιμάσει κάποια άλλη μάρκα και γνωρίζεται ότι είναι αξιοπρεπής πέστε τίποτα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.