Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/13/2017 in all areas

  1. Καλημέρα και καλός σας βρήκα, Με λένε Νίκο και είμαι κάτοχος εδώ και μια βδομάδα του VW POLO TSI 1.000cc 110hp. Πρώτα είχα ένα POLO 6N αλλά επειδή ήρθε νέο μέλος στην οικογένεια είπα να αγοράσω ένα 5θυρο και καινούργιο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ θετικές με ένα παραθυράκι στην κατανάλωση της βενζίνης αλλά θα το πούμε σε άλλο θέμα. Σας παραθέτω κάποιες φωτό για το καλωσόρισμα.
    2 points
  2. Να εισαι σιγουρη πως οταν φρεναρει θα ειναι σωτηριο αφου ο οδηγος θα το εχει αμελησει
    1 point
  3. Χθές μου δούλεψε πρώτη φόρα το front assist. Ο μπροστινός μου άναψε φλας και έστριβε δεξιά σε βενζινάδικο οπότε δεν φρέναρα, άναψε κόκκινο στο ταμπλό έκανε και ένα προειδοποιητικό δυνατό φρενάρισμα (στο κανονικό φρενάρισμα θα μαζεύουμε δόντια να ξέρετε! ) .
    1 point
  4. Να ηταν μονο αυτο το λεβιεδακι.. η DCC απο οτι βλεπω εχει 2 λεβιεδακια (level sensors) στα μπροστινα ψαλιδια και ενα πισω. Αλλο ενα λεβιεδακι στο αλλο πισω ψαλιδι εχουν τα εργοστασιακα ξενον. Επισης παρεα με τα 3 λεβιεδακια εχεις και τουλαχιστον 2 επιταχυνσιομετρα πανω στις βασεις των μπροστινων αμορτισερ. Ολα αυτατα χρησιμοποιει σαν input για να προσαρμοζει την σκληροτητα των αμορτισερ. Υπαρχει το blog του jimmy cbx στην Σιγκαπουρη (ψαξε για jimmy dcc retrofit) και θα δεις τι parts περιλαμβανει. Ακριβο και καπως δυσκολο να το βαλεις εκ των υστερων αλλα εφικτο. Κατι εχει κανει και με ξενον, γενικα εχει κανει ενδιαφερουσες μετατροπες. Μαζι με τον γερμανο τον bronken που κατεβασε ρολα στο blog ειναι απο τις καλες πηγες με πληροφοριες για μετατροπες. Και εννοω μετατροπες για προσθηκη εργοστασιακου εξοπλισμου. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    1 point
  5. Καιρο το λεγαμε δεν βρισκομασταν ποτε.. Εγινε η συναντηση S3 20vt κ04-023,δηλωσε 300hp Vs 207 rc 1stage+cooler δηλωσε 238 maha Με το s3 πατησαμε απο 60 και η διαφορα οταν αφησα ημουν 3 αμαξια μπροστα. Οριστε και το βιντεο,οσο μπορουσα να τραβηξω μονος μου! Με το 207 πατησαμε απο 55 με αποτελεσμα οταν αφησα να ειμαι μπροστα περιπου 4 αμαξια ανοιγομενα. Και με 207. Στο γυρισμο απο ναυπλιο σημερα παατησα με S2000 ελεκτρικ χρωμα,εξατμιση,αυτοκολλητα Aem,απο 60 μεχρι 200 με αποτελεσμα να ειμαι στην πισω ροδα του. 4 καβαλος εγω,2 καβαλος αυτος.Αν δεν ειχα το ζευγαρι πισω θα ημουν ανετα μπροστα.
    1 point
  6. και ο τρόπος οδήγησης αλλά και η ισχύς (ροπή), αλλά και οι καιρικές φθορές που ξεραίνουν τα λάστιχα με το πέρασμα του χρόνου
    1 point
  7. η καινουργια αεροτομη και τα φωτα...
    1 point
  8. Αν δεν ανεβοκατεβαζει στροφες ειναι νορμαλ μην ανησυχεις. Και μενα με ξαφνιασε αλλα μου εξηγησαν εδω τα παιδια. Ειναι καποια misfires μεχρι να ζεσταθει. Αν ζεσταθει μειωνονται και τα νιωθεις πολυ λιγοτερο. Αν ρεταρει τοτε μονονα ψαχτεις που δε νομιζω καινουριο αμαξι να εχει τετοια θεματα απλα το αναφερω.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.