Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/23/2018 in all areas

  1. Ναι ναι. Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
    1 point
  2. Λύσιμο της πολλαπλής εισαγωγής και καθάρισμα - αλλαγή ποτενσιομέτρου. Αν επιμείνει πας για πολλαπλή όπως σου έγραψα. Το ποτενσιόμετρο είναι αυτό, αγορά με vin από αντιπροσωπεία/κατάστημα για το δικό σου μοτέρ. 06J 998 386 06J 907 386
    1 point
  3. Πολλές φορές εκτός εκτός από καθάρισμα ή αλλαγή στο ποτενσιόμετρο πρέπει να δουν τα flaps μήπως έχει σπάσει κάποιο.
    1 point
  4. Τη βαλβίδα να δεις πρώτα στο κύκλωμα υψηλής πίεσης του ψυκτικού μέσου, όπως λεει πιο πανω Αν βγάλετε την παροχή μέσω της πλεξούδας μπροστά απτό μοτέρ του a/c έχεις πάλι κοψίματα όταν ενεργοποιείς?
    1 point
  5. Στο μετέφερα εδώ, ρίξε μια ματιά. Παρατηρείς και αστάθεια ρελαντί ή σκασίματα?
    1 point
  6. Υπομονή φίλε μου δεν είναι chat βοήθειας της Vw..
    1 point
  7. Τι μαλ@@@ες του λενε του ανθρωπου οι ασχετοι, ακου φυγανε τα σφουγγαρακια και μπερδευεται ο αερας... Σφουγγαρακια στης αδερφης μου το golf πεταει εδω και 3 χρονια και ο κλιματισμος δουλευει αψογα. Δες 2 πραγματα αφου λες οτι οι σωληνες παγωνουν, 1ο μηπως το κλαπε που κανει μιξη ζεστου κρυου ειναι χαλασμενο και ειναι συνεχεια στο ζεστο, και με αυτον τον τροπο το εσωτερικο στοιχειο δεν αποβαλει την ψυξη και για αυτο κοβει δινει και 2ο οι σωληνες πριν μπουν στην καμπινα εχουν πανω μια πλακε χρυσαφι βαλβιδα, που παρεμβαλεται και στις 2 σωληνες, αν χαλασει αυτη η βαλβιδα, δεν βγαζει σωστη ψυκη, οπως και να εχει παρε το αμαξι απο εκει και πηγαινε το σε καποιον που ασχοληται με κλιματισμο, γιατι θα σε ξαλαφρωσουν απο €€€€ αυτοι και στο τελος θα σηκωσουν τα χερια ψηλα.
    1 point
  8. Για όποιον γνωρίζει. Δεν είναι καινούργιο είναι 15 ετών και έχει 200κ χιλιόμετρα. Είναι όμως σε γκαράζ κλειστό και super συντηρημένο. ΟΜΩΣ η VW είναι η μόνη εταιρία στο YOUTUBE με πρόβλημα στο evaporator. Και μόνο την κατεύθυνση αέρα να ενεργοποιήσω χωρίς A/C ούτε καν ECON, δηλ. μόνο για να μπαίνει έστω αέρας απέξω, το αυτοκίνητο (κινητήρας) κάνει διακοπές (κόβει) κάθε λίγα δευτερόλεπτα. Μόνο στο τελείως OFF είναι εντάξει. Μόλις βάλω A/C το αυτοκίνητο δεν οδηγείται (έντονες επαναλαμβανόμενες διακοπές - κόψιμο) βγάζει για λίγο κρύο αέρα και μετά χλιαρό προς ζεστό. Η σωλήνα του A/C στον χώρο του κινητήρα είναι όμως τελείως παγωμένη και το ψυκτικό εννοείται full. Το επίσημο service αφού μου άλλαξε εγκέφαλο A/C (κεφαλάκι) τώρα λέει ότι ο κομπρέσσορ είναι μεν ΟΚ αλλά τα σφουγγαράκια από το evaporator έχουν διαλυθεί (πράγματι φαίνονται κατά καιρούς κομματάκια στους αεραγωγούς) και έτσι μπερδεύονται οι ροές αέρα, δεν λειτουργεί σωστά το κύκλωμα του A/C και μπερδεύονται οι εντολές ή κάτι τέτοιο και κοντολογίς θέλει φιλικά περίπου 300 ευρώ να βγει το ταμπλώ κλπ. κλπ. και να γίνει κάποιο ψευτομάζεμα. Έλεος ρε παιδιά, σίγουρα είναι αυτό; 300 ευρώ είναι το 10% της αξίας του αυτοκινήτου!!!
    1 point
  9. Το πιο φτηνο Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  10. Update έκανε δεν έβαλε πρόγραμμα.
    1 point
  11. Αντιπροσωπεία VW δύσκολο να δίνει mtm πρόγραμμα, με τον Θεολογίτη συνεργαζόταν η VW-Audi-Skoda (SP-Power) και η Seat παλιότερα με τη Revo.
    1 point
  12. Πρώτα δοκίμασε ποτενσιόμετρο αν το ξαναβγάλει ψάξε από ebay για εισαγωγή με ίδιο p/n Ο καθαρισμός και το λύσιμο είναι αρκετά εργατικά οπότε σκέψου το καλά.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.