-
Posts
627 -
Joined
-
Last visited
About alexis golf 5 122Ps
- Birthday 11/24/1988
User Information
-
Gender
Male
Other Info
-
Car Type
Golf MK 5
Recent Profile Visitors
9,885 profile views
alexis golf 5 122Ps's Achievements
VWClub Member (1/1)
12
Reputation
-
Καλησπερα παιδιά αν και μετα απο πολυ καιρό βλεπω οτι κινούμαστε ακομα σε ρηχά νερά.. Όσοι ειναι ακομα στην σκέψη για βελτιώση , να το κάνουν μιας και ο κινητήρας μας αντέχει και αποδυκνυεται απο τους καλύτερους στο θέμα βελτίωσης.. Το αμάξι εχει κλείσει αισίως 2,5 χρονια σχεδόν βελτίωσης χωρίς να εχει κανει Κίχχχ. Ενημερωτικά λόγω άλλων προτεραιοτήτων που προκύπτουν όσο μεγαλωνουμε πουλάω όλο το σετ απ ή και πράγματα ξεχωριστά μιας και το αμάξι θα παει για πούλημα στο σύντομο μέλλον ..... Δυστυχώς για οικογενειακό το κόβω ..χαχαχ Οποιος ενδιαφέρεται για Π.μ τα πράγματα ειναι σε εξαιρετική κατάσταση..
-
Μπραβο Γιωργαρε αν και καθυστερημενα , συγχαρητηρια για την υπομονη και το μερακι σου. Το αμαξι μην το φοβηθεις απο άποψη πιέσεων και δύναμης, MAp sensors άλλαξες ? Αν θες να δεις πάνω απο 1,55 άλλαξε τους. Περιμένουμε νέα σου..Ειναι μακράν η ποιο οικονομικη και emfaνησιακα μαμα μετατροπη που έχω δει ως τωρα...
-
Φιλε winner δουλεψε 1,8 7500 rpm περίπου και ναί έσπασε και όχι λόγω μίγματος...Λούκι Λουκ ήταν το σπασμενο σημείο..Ο Midkin αμφιβάλλω αν το δούλεψε ποτέ τόσο ψηλά σε τόση πίεση ..ο κρίτωνας δεν θέλει να αυτοκτονήσει.. Είχαν κάνει πατέντα στην αντλία και επαρκούσε.. Νικ δεν το εχω μετρήσει φίλε στην νέα πίεση αλλα η αισθηση η πολύ διαφορετική. Σηκωσαμε πίεση δωσαμε advance και φτωχείναμε λίγο λίγο .
-
Oριο μοτερ με υβριδικο τουλάχιστον με φτερωτη απο opc μπροστα και κολο πισω απο κ04 1,8 κοφτη στροφων 7200++... Ετσι ενδεικτικα να ξερουμε που να στοχευουμε.Το νουμερο σαφως και δεν ειναι πανάκιο αλλα τουλάχιστον ειναι εξακριβωμένο.Μιλάω για αμάξι που έσπασε λόγω υπερβολικής πίεσης και οχι λογω μιγμάτων ή αλλων αιτιών....Ενα μοτερ μπορει να σπασει απο εναν παράγοντα ή απο συνδυασμό πολλών οπότε αναφέρομαι μόνο στο θέμα πίεσης. Και δνε λέω για το δικό μου ..Ευτυχώς ζει και βασιλεύει ακόμα στο 1,6 σταθερό πλέον. Ας μεινουμε όπως λέει και nik στο θεμα 270ριών..όπου στο προσεχές μέλλον θα έχουμε να δημιουργήσουμε όπως φαινεται καινουργιο τόπικ με "εφτασαν τα 300αρια++"
-
κανε αβερτα Γιωργο !! οτι βοηθεια κια Info ειναι καλοδεχούμενη από ολους εδω μέσα!!! Μπραβο για το μερακι σου και την διαθεση σου να μοιραστεις αυτα που έχεις κανει και ειναι πολλά... Εγω εχω 110.000 χιλιόμετρα τώρα και τωρα τελευταία σε πρωινή εκκίνηση όταν εχω 2 μέρες να το βάλω μπροστά για 1,5 δευτερόλεπτο αφού πάρει μπρός ακούγεται ενας μεταλλικός θόρυβος κρρρ απο τον χώρο της μηχανής και μετα σταματάει τελείως.Δεν το κάνει όταν είναι ζεστός.3 πράγματα.α) ή αρχιζει και τα κλάνει η καδένα μου(ας με ενημερώσουν όσοι ξέρουν τα συμπτώματα-δλδ αν ξεχρωνίζει πρώτα και μετα τα κλάνει) ,β) ή ειναι κρύο και δεν προλαβαίνει να πάει λάδι στο γρανάζι της καδένας εξού και ο θόρυβος τον οποίο δεν έκανε παλιά παρεπιπτώντως.,γ) όπως μου είπε ο μηχανικός μου κατα μεγάλη περίπτωση να είναι η βάση του φίλτρου λαδιού το οποίο είναι βιδωτό σε εμένα και ο οποίες χαρχαλέυουν από ένα σημείο και μετά..
-
Νικόλα το συστηματάκι ειναι της DEI απο τα καλυτερα που κυκλοφορουν για water injection και περιειχε μεσα δοχειο με μοτερακι καλωδιωσεις διακοπτακι και nozzles δλδ μπεκ διασπορας. Δεν ηθελα να τρυπησω το μαμα παγουρι μιας και το θελα λίγο ποιο αυτόνομο.(διοτι εχοντας ετοιμες καλωδιωσεις κτλ μπορεις να παιξεις με cryo ¨η μεθανολες αλλαζοντας την θέση των μπεκ..) Ναι βαζω 70 οινοπνευμα 30 απιονισμενο νερο.Απο το να επερνα δοχειο με μοτερ 30 ευρω το λιγοτερο , διακοπτακια σωληνακια μπεκ καλωδια έδωσα 60 ευρω και τελειωσα .ebay επαιξε.... Δεν ειμαι εγω ,ειναι φιλος μου απο την αγγλια που του ειχα πει πως θα το κανει. Να σαι καλα chrispant!!!!!!!!!!!!!keep tuning.
-
Κωστα οπως σ εγραψα no worries ,οταν υπαρχει καλη διαθεση ολα φτιαχνουν..θα μπορουσα να μην γραφω και τπτ απο το να καθομαι 2 το βραδυ στο pc με θολα ματια να παρουσιασω κατι το οποιο θα βοηθησει καποιον εστω και εναν ..γιαυτο ολοι κατα την γνωμη μου πρεπει να μοιραζομαστε και δινουμε οσα περισσοτερα μπορουμε.. Thanks φιλε μου..
-
Δημήτρη δεν παλεύεσαι!!! Ευχαριστώ φίλε για την ενθάρυνση. Εχεις αργήσει όμως και βλέπω στασιμότητα στα 122αρία..Αφού αντέχουν λέμε.. Βάλε καμία φτερωτή μπρος πίσω.. και αλουμίνιο απο "bmw" μοντέλο να 220 αρίσετε....Περισσότερα δεν λέω ΝΑ ΨΑΧΤΕΙΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ!!! Σταύρο με την πρώτη ευκαιρία το έχω σκοπό φίλε.