Jump to content

frnty

Members
  • Posts

    144
  • Joined

  • Last visited

About frnty

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)
  • Car's nickname
    PoloGTi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

frnty's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Δεν έχω διαβάσει κάτι που έχεις γράψει. Εγω το διαβασα σε ιταλικο φορουμ και γι αυτο ρωτησα
  2. Για όσους δεν έχουν ξεμπερδέψει με τα λάδια, έχει βγεί κάποια επιπλέον αναβάθμιση (βάζουνε κάτι μπεκ στο κάτω μέρος του κινητήρα να ψεκάζουνε τα πιστόνια με λάδι) και λένε ότι δείχνει καλά δείγματα. Την έχει κάνει κανείς?
  3. να υποθέσω ότι μετά την αναβάθμιση δεν βάζει και 2α με το παραμικρό?
  4. Ψάχνω και εγώ για δικηγόρο. Πλησιάζει το τέλος της διετίας και θα χάσω κάθε δικαίωμα αναστροφής πώλησης.... Αν υπάρχει κάποιος παρακαλώ ας μου στείλει ένα μήνυμα. Ευχαριστώ πολύ.
  5. προσπάθησε να εξασφαλίσεις όσο το δυνατόν μεγαλύτερη εγγύηση αν μη τι άλλο!, από την κοσμοκαρ. Αν ειδικά το πάρεις από μάντρα τότε απαίτησε εγγύηση... για να είσαι σίγουρος.
  6. εκεί είναι το ζουμί όμως. Βάλε chrome να σου κανει μεταφραση....
  7. http://www.polovw.it/foro/viewtopic.php?f=47&t=12913&hilit=oil http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f128/polo-gti-high-oil-usage-discussion-thread-57967-44.html
  8. Καλά δεν υπάρχει αυτό!!!!!!!!!! Σε δική μου επιστολή μου ανέφεραν ότι το πρόβλημα ειναι στη διαχείριση της πιεσης στον στροφαλοθαλαμο και οτι με την αλλαγη της βαλβιδας - σωληνας το προβλημα θα διορθωνοταν. Μετα αλλαξα κινητηρα που παλι καιει λαδια. Αν μαζεψουμε ολες τις απαντησεις θα γινει παρτυ στο δικαστηριο χαχα. Ασε που το φοβερο εργοστασιο με τους ελεγχους που εχει κανει κλπ κλπ δεν ηξερε να μου απαντησει για τον εκτιμωμενο χρονο ζωης του καταλυτη και του αισθητηρα λ κλπ κλπ. Απλα μας κοροιδευοιυν διοτι ΔΕΝ εχουν βρει τι φταιει (η μαλλον ξερουν πολυ καλα τι φταιει και δεν το παραδεχονται αλλα προσπαθουν με ημιμετρα να διορθωσουν το προβλημα). Τελικα φιλε δικιο εχουν εμεις φταιμε που τους εμπιστευτηκαμε τα χρηματα μας δεν επρεπε απο την αρχη να εχουμε παρει αυτο το αυτοκινητο. ΥΓ Στην 3η μη επιτυχημενη επισκευη μπορεις να ζητησεις αναστροφη πωλησης. Προφανως το ξερουν και γι αυτο αλλαζουν 1 φορα κινητηρα και μετα μπαλαμουτι.....
  9. Υπάρχει κανένας που να του έχουν αλλάξει μετά από την αλλαγή σωλήνα και κινητήρα και δεύτερη φορά σωλήνες? Χρειάζομαι λίγο βοήθεια ας ρίξουν κανα pm για να μη γεμιζει το topic Ευχαριστω
  10. Μιλάω για κατανάλωση βενζίνης.... (πες και τον κωδικο απο τα ελατηρια)
  11. Πες εσυ τον κωδικό και βλέπουμε Δε μου λες απο κατανάλωση έχει ανέβει καθόλου? με τα νεα ελατηρια?
  12. Το άσπρο είναι πολύ ωραίο το καλοκαίρι. Βοηθάει πολύ το A/C να αποδίδει. Απο την άλλη έχει φορεθεί πολύ και λερώνει εύκολα.
  13. Μετά από 2000χλμ πήγα για μέτρηση (συνολικά τώρα έχω 4000χλμ με το νεο κινητήρα) έκαψε περίπου 330-340 ml στα 1000χλμ. Περιμένω την επόμενη κίνηση της αντιπροσωπείας (μάλλον κάτι σωλήνες πρέπει να αλλάζουνε). Το αυτοκίνητο κινείται 85-90% μέσα στην πόλη και το υπόλοιπο 10-15% εκτός πόλης. Τουλάχιστον τα βρίσκουμε με το συνεργείο (είναι με τον πελάτη και όχι με τη γερμανία -ευτυχώς-) **Update** Αυτή η κατανάλωση λαδιού θεωρείται φυσιολογική από τον κατασκευαστή!!!!!! και θα ξαναμετρήσω σε 3000χλμ (προφανώς θα έχει ανάψει και το λαμπάκι τότε).
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.