Jump to content

thodoris91

Members
  • Posts

    203
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

thodoris91 last won the day on November 27 2022

thodoris91 had the most liked content!

About thodoris91

  • Birthday 05/23/1991

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Αχαρνών
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

thodoris91's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

61

Reputation

  1. Όταν αλλάξατε το κλαπετο έγινε βασική ρύθμιση? Ο συγκεκριμένος κωδικός μπορεί να είναι επίσης από επικαθίσεις
  2. Τα sachs είναι τα πιο κοντινά στα εργοστασιακά...καλό είναι να αλλάξεις και τα top mounts μαζί
  3. Για το συγκεκριμένο δε γνωρίζω, αλλά γενικά απ' ο.τι ξέρω με την επισκευή δε γίνεται όπως ήταν αρχικά γιατί γίνεται από αέρος λαδιού σκέτο λαδιού
  4. Τα fsi αν δεν κάνω λάθος φοράνε ίδιο κωδικό με τα πρώτα tsi (bmy,blg κλπ)...εγώ πριν δύο χρόνια που άλλαξα σε tsi 122 είχε γύρω στα 400€ το.σετ , αλλά χρειάζονται και επιπλέον κάποια επιπλέον πράγματα που δεν περιλαμβάνονται (φλάντζα καθρέφτη κλπ)
  5. Πήγαινε κάνε του soda blasting γύρω στα 150€ έχει αν δεν κάνω λάθος
  6. Continental, gates, ina, dayco θα κοιτούσα από aftermarket...από το εργοστάσιο δε γνωρίζω τι φορούσε, αλλά δεν φοράνε απαραίτητα κι όλα τα golf iv τον ίδιο
  7. Εμένα ο μηχανικός μου είπε ότι το εγκεφαλακι είναι γνωστό πρόβλημα εδώ και χρόνια και λίγο που το έψαξα στην Αμερική είχαν κάνει και ανάκληση, αλλά δε διαφωνώ με τα καθαριστικά γιατί κι εγώ το έπαθα μετά από ταξίδι που αναγκαστικά έβαλα βενζίνη σε άγνωστο πρατήριο
  8. Το έπαθα κι εγώ σε golf vi tsi 122ps την άνοιξη...ο μηχανικός μου είπε ότι πιθανόν να χρειαζόταν μόνο ο εγκέφαλος αντικατάσταση, αλλά αλλάξαμε και την αντλία λόγω παλαιότητας
  9. Ομοιοπαθης σε golf vi...κόλλησε το κλειδί στη μίζα και δεν έβγαινε...ευτυχώς το έπαθα στο γκαράζ...βρήκα κλειδαρά που ήρθε και αντικατέστησε τον αφαλό επιτόπου...120€ το μαλλί
  10. Και τα dunlop bluresponce που είναι τα ίδια μου το είχαν παρουσιάσει αυτό , αλλά στα egp2 δεν υφίσταται αυτό το πρόβλημα , αλλά το ακριβώς αντίθετο...στα ίδια χιλιόμετρα και χρόνια τα Michelin primacy 3 και τα Bridgestone turanza t001 που φορούσα πριν φαίνονταν εμφανώς πιο ταλαιπωρημένα ειδικά τα Michelin
  11. Τα συγκεκριμένα Goodyear τα φοράω στην ίδια διάσταση από όταν πρωτοβγήκαν εδώ και τρία χρόνια...μετά από τρία χρόνια και 40.000km είναι πραγματικά σαν καινούργια και σε απόδοση και εμφανισιακά...θα τα ξαναβάλω σίγουρα το φθινόπωρο που θα τα αλλάξω
  12. Μάλλον το δεύτερο είναι το s1 που είναι εστιασμένο στην κατανάλωση καυσίμου, αλλά υστερεί σε grip...το 4+ επέλεξε μεταξύ των δύο
  13. Αν τρίζει το πετάλι μπορεί να θέλει απλά κάποιο γρασαρισμα...Αν δεν πατιναρει λογικά αντέχει ακόμα...Τώρα αν κατέβει το κιβώτιο καλό είναι να αλλαχτεί, γύρω στα 300-350€ τοποθετημένο περίπου κοστίζει ένα σετ συμπλέκτη...Σε Sachs, Luk κοίταξε
  14. Υγρά φρένων ανά διετία άλλαζε τα καλύτερα
  15. https://nashipoezda.ru/en/lawn-mower/kak-opredelit-originalnoe-motornoe-maslo-castrol-kak-otlichit-originalnoe.html
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.