Jump to content

vwdeo9

Members
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

vwdeo9 last won the day on November 3 2020

vwdeo9 had the most liked content!

Community Reputation

20 Excellent

About vwdeo9

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Βριλησσίων
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  • Car's nickname
    GT Sport 2009

Recent Profile Visitors

98 profile views
  1. Καλησπέρα φίλε μου , το παράγγειλα από το ebay κάπου στα 12 ευρώ κομπλέ. *ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ Για όσους ενδιαφέρονται και έχουν vw golf 5 gt sport 140hp μετά τον Γενάρη του 2008 είναι full συμβατό. Το έχω δοκιμάσει εγώ και παίζει κανονικά! Το κουτί
  2. Άκουσα για λάδι μάρκας Akkora Pro V 5W-30 LongLife III μακράν καλύτερο από Castrol LL C3 5W-30 το ψάχνω και θα αναφέρω Update. Αν το έχει κάνεις ακουστά ας μας πει. Διάβασα ότι είναι τρομερό λάδι για τα VAG TSI. Γενικά καλά λάδια για τα TSI έχει η Mobil, MOTUL, LIQUI MOLY. UPDATE: Το Λάδι είναι Ρώσικο και δεν το φέρνει κανείς Ελλάδα. Πάντως μηχανικός VAG μου είπε πως ότι του έχουν έρθει πολλά GT κ GT Sport 1.4 και 1 στα 5 έχουν χοντρά θέματα με ζημιές, και μου είπε χαρακτηριστικά πως του είχε έρθει μια κυρία με Golf GT Sport 2008 150.000+ χλμ είχε να αλλάξει λάδια
  3. Αναφέρω μια περίπτωση από πελάτη Golf 5 gt 140hp 2007 pre-facelift 382.000+χλμ χωρίς σοβαρά προβλήματα! Έμεινα άφωνος όταν το είδα στο καντραν, δυστυχώς δεν έβγαλα φώτο γιατί ντράπηκα λίγο. Ο άνθρωπος έκανα Ερέτρια Αθήνα καθημερινά από ότι μου είπε. Τον ρώτησα τι προβλήματα είχε αντιμετωπίσει όλα αυτά τα χρόνια και γενικά τι έχει αλλάξει άλλα και τι συντήρηση έκανε για να φτάσει στα τόσο χιλιόμετρα. Αρχικά το αυτοκίνητο ήταν εισαγωγής από Γερμανία με αγορά το 2014 στα 3.800€ με κοντά στις 190.000χλμ. Αρχικά άλλαξε αντλία υψηλής (Μεταχειρισμένη) όλα τα άλλα τα είχαν αλλά
  4. Πήρα τηλέφωνο την ΚΑΡΕΝΤΑ και μου είπαν οτι το αυτοκίνητο μου βάση αρ.πλαισίου είναι πλήρως συμβατό με το volkswagen we connect (data plug). Περίεργο πάντως γιατί στα συμβατά οχήματα αναφέρεται από Golf mk6 2008 και μετά εκτός αν είναι ενδεικτικό. Το παράγγειλα από Γερμανία τώρα ο Θεός βοηθός.
  5. Καλησπέρα παιδιά το έχει δοκιμάσει κάνεις σε Volkswagen golf 5 2008 το vw data plug???
  6. Κοιτα δυσκολο τρομερα δεν ειναι αλλα ειναι οι βιδες αλλεν (αστερακι) της Ν75 που θελουν προσοχη ειδικα η κατω που δεν φαινεται. Καλυτερα σε ενα συνεργειο θα σου ελεγα. Μπορεις να παρεις τη βαλβιδα και να πας απλα να στην βαλουν μονο, παιζει να μην σου παρουν τιποτα.. καποιος που ξερει τι βαζει με κλειστα ματια.
  7. Καλημερα φιλε TMESSOLO, εγω το αλλαξα γιατι εσπασε το παλιο το μαμα ουτε σε μενα ειχε αλλαχτει ποτε, αλλα οπως μου εχουν πει ειναι καλο να αλλαζονται N75 K N249 δηλαδη σκαστρα και ρυθμ πιεσης ανα 3-4 χρονια. Ειδικα η Ν75 παντως εχω καταλαβει οτι παιζει τρελο ρολο στην πιεση και στο ανοιγμα του TOURBO αν o ρυθμ.πιεσης χασει ενα μερος της αποδοσης του τοτε πεφτει και του turbo. Εδω εβαλα αλλο κωδικο και δεν ανοιγε σωστα το turbo με την σωστη πιεση. Η Ν75 δεν βγαζει καποιο σφαλμα στο διαγνωστικο παντως.
  8. Πιανουν τα χερια μου ευτυχως, κι αυτο γιατι ειχα κανει πολλα πειραματα με ενα Ibiza 6L ειχα αλλαξει μεχρι και αμορτισερ μονος μου (τα πισω) ειχα λυσει καπακι κλπ.. Στο θεμα τωρα, το ανταλακτικο το πηρα αλλα ηταν λαθος δηλαδη PIERBURG 06F 906 283 F δεν κανει στο BMY 1.4 δεν μου ανεβαζε σωστα πιεση. Ξανα εβαλα το παλιο και σκιζει!! Περιεργο, τοσο χαοτικη διαφορα εχουν? το γραφω πιο καθαρα για να μην μπερδεφτει κανεις ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ 1.4 BMY ΕΙΝΑΙ PIERBURG 03C 906 283 B
  9. Αρχικά έβαλα τα NGK PZFR6R 5758 άλλα ήταν με το 0.9 διάκενο και έτρεμε λίγο όποτε τα άλλαξα τις προάλλες με BOSCH FR6H133 0.8 διάκενο ιριδιου Είναι πολύ καλά. Βέβαια εγώ ζαχάρονα τα CHAMPION iridium με 0.7 άλλα δεν τα έβρισκα εδώ.
  10. Όλα τα έκανα μόνος μου με καθοδήγηση από τον μηχανικό ξάδερφό μου πρώην εργαζόμενο στην ΚΑΡΕΝΤΑ με εξαίρεση το τσεκάριμσα του δίσκο πλατό στο CRS Ηρακλείτου Πάντως ένα απειροελάχιστο τρέμουλο το έχουν όλα. Στο δικό μου έχει και τώρα (Μόνο ψείρας υπερσχολαστικός σαν εμένα) το καταλαβαίνει όμως. Τα υπόλοιπα τα έκανα μόνος λόγο δουλειάς αν και δεν είμαι μηχανικός τείνω να γίνω με αυτό το αυτοκίνητο . Βέβαια ανάλογα την συντήρηση και την χρήση που έχει γίνει διαφέρει και η περίπτωση. Σε κάποια ας πούμε θέλει μόνο αναβάθμιση για καλύτερο μίγμα, σε άλλα μπορεί να ειναι και θέμα ξεχηλωμένης καδένας
  11. Καλησπέρα, Σας παραθέτω από προσωπική εμπειρία πως αντιμετώπισα την δική μου περίπτωση. Υπόψιν δεν είχα σφάλμα στο διαγνωστικό. Όσοι έχεται τρέμουλο στο ρελαντί το πρωί και μετά αφού ζεσταθεί και σας κάνει ένα πολύ μικρό τρέμουλο το αυτοκίνητο (σαν μπουκομένο, ακούγεται πίσω στην εξάτμιση καλύτερα) σε GT SPORT 1.4 08 και μετά (με την αναβάθμιση) εγώ το αντιμετώπισα ως έξεις: Άλλαξα πολλαπλασιαστές σε BERU ZSE030 Επίσης άλλαξα μπουζί με διάκενο μικρό δηλαδή πχ 0.8 και όχι 0.9 των NGK R6R... Έριξα καθαριστικό μπεκ στο ντεπόζιτο και 100αρα τουλάχιστον 3 γεμίσματα. Έλεγχος
  12. Παιδιά SOS άνοιξα σήμερα στην εισαγωγή του turbo και κάτι δεν μου κάθεται καλά στις εικόνες. Επίσης έχει ένα απειροελάχιστο τζογο. *Το αμάξι λειτουργεί άψογα και τουρβίζει ολόσωστα. Σας φαίνεται οκ? Έβαλα το δάκτυλο μέσα και ειναι εντελώς λείο. Ίσως παιδιά να μου φαίνεται γιατί έχω αρχίσει τα τροπάρια και έχω κατεβάσει εικονίσματα να μην εχει κάτι. *Έχει γίνει επισκευή ολική στο turbo από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη προληπτικά λόγο 90.000χλμ στην αντιπροσωπεία της ΚΑΡΕΝΤΑ. ΤΡΈΜΩ ΟΛΌΚΛΗΡΩΣ!!!
  13. Αν δεν το έβλεπα μέσα από το φόρουμ θα νόμιζα ότι είναι από παρουσίαση της Volkswagen. Πραγματικά απίστευτο look, ωραίο χρώμα, τα φανάρια του εξωπραγματικά, τα δίμπουκα πίσω σκέτη τρέλα και η ζάντες το κερασάκι. Πραγματικά ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίζει στο δρόμο. Καλοτάξιδο!
  14. Σχετικά πρόσφατα το 2017 348 Αεροπορία Τρίπολη. Θυμάμαι χαρακτηριστικά την ασταμάτητη βροχή για μια εβδομάδα και καπάκι χιόνι. Είχαμε αρρωστήσει όλοι. Θρυλικές στιγμές άλλα και στάξιμο. Μετά υπηρέτησα μέχρι τέλους Υπουργείο Αθήνα καθε μέρα εξωδούχος κλπ... ναι ήμουν κ@λ@βισμα άλλα σημασία είχε ότι περνάγαμε καλά και είμασταν ωραίο παρεάκι.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.