Jump to content

vwdeo9

Members
  • Posts

    96
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

vwdeo9 last won the day on November 3 2020

vwdeo9 had the most liked content!

About vwdeo9

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Βριλησσίων
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  • Car's nickname
    GT Sport 2009

Recent Profile Visitors

381 profile views

vwdeo9's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

24

Reputation

  1. σορρυ απλα δεν το εβρισκα. Υπαρχει LInk?
  2. Καλησπερα παιδια, ποια η γνωμη σας για τον ατμοσφαιρικο ανταπτορα της Ν249 (Forge https://www.forgemotorsport.co.uk/Blow_Off_Adaptor_for_Audi_VW_and_SEAT_14_TSi_Engine--product--758.html)?? Σε BMY 1.4 θα το βαλω, δημιουργει προβληματα? Η απλα εφε ειναι και ολα καλα?
  3. Καλησπέρα παιδιά, χθες Κυριακή έκανα ένα πρώτο φιλικό πάτημα με το golf 1.4 140hp 220Nm μαμά, είχε ένας φίλος μια Mercedes SLK200 2005 1.8 161hp 240Nm, λεω πάμε εν πάτημα με δευτέρα 50km/h φτάνουμε δίπλα δίπλα, μου φουσκώνει το turbo, φτάνουμε στα 90 μαζί και 110 τον πέρασα μισό αυτοκίνητο. Μου κάνει δεν άλλαξα σωστά του κάνω πάμε άλλη μια για σιγουριά, πατάμε από 50 ξεκινάω τέρμα όλα εγώ το ίδιο και το slk200 του φίλου πάλι τα ίδια κάπου στα 115 με 110 το πέρασα μισό αυτοκίνητο, φανερά απογοητευμένος ο φίλος μου κάνεις έχεις πρόγραμμα, του κάνω όχι γιατί αν είχα θα με έβλεπες με τηλεσκόπιο. Τέλος πάντων κάνουμε και ένα πάτημα από στάση μέχρι 100 ξεκινήσαμε μαζί με περνάει στα 30km/h μαζεύω μετά και μέχρι τα φανάρια φτάσαμε σχεδόν μαζί και λέω σχεδόν γιατί με είχε πέραση ενα προφυλακτήρα. Την περασμένη βδομάδα με ξεφτίλισε ένα fiat panta multijet 1.3 turbo μαμά από ότι είδα ξεκινήσαμε στα φανάρια, μου κόλλαγε ώρα από πίσω του κάνω νόημα στα επόμενα πάμε από στάση κουνάει κεφάλι σταματάμε, ανάβει πράσινο, ξεκινάει πρώτος με διαφορά 1 αυτοκίνητο μαζεύω καπου στα μισά φτάνουμε 90 και σταματάμε γιατί είχε κίνηση και αυτό ήταν... εγινα ξεφτίλα από ένα fiat panta γέλαγε ο κόσμος... το κατάπια τέλος πάντων και προχώρησα. Αυτά από μένα προς το παρόν.
  4. Συγγνώμη που παρεμβαίνω άλλα όλα αυτά είναι απομιμήσεις με όποιες συνέπειες για τα αυτοκίνητα μας. Εχώ το γνήσιο ROSSTECH V2 DUAL K+CAN το πήρα από το επίσημο website κάπου στα 300 ευρώ και έχω πλήρη υποστήριξη ακόμα και για απορίες βοηθάνε. Πήρα και ένα από το ebay για δοκιμή με 18 ευρώ, δουλεύει άλλα δεν ξέρω φοβάμαι να το χρησιμοποιήσω.
  5. Καλησπέρα παιδιά, έκανα της προάλλες μια γρήγορη δυναμομέτριση στο VW GOLF MK5 1.4 ΒΜΥ 140HP εντελώς μαμα και βγήκαν τα εξής: Μέγιστες τιμές: P-κανονισμ.* 150,6 BHP P-κινητήρα 143,0 BHP P-τροχού 128,4 BHP P-drag 14,6 BHP σε 4971 rpm 128,1 km/h Μ-κανονισμ.* 229,8 Nm σε 3490 rpm 94,2 km/h Ερέτηση το P Drag τι είναι? Πάντως μου φάνηκαν λίγα τα 128 άλογα ρόδα και ρώτησα τα παιδιά απο το δυναμόμετρο, μου είπαν παίζει ρόλο και το ελαστικό σε αποκλίσεις είμαι σίγουρα +-1 άλογο ρόδα. Οι αριθμοί είναι καλοί όπως μου μετέφεραν μου ειπαν πως σε φυσικολογικές συνθήκες BMY stock παίζει απο 115HP ροδα??? (γιατί τόσο λίγο??) έως max 130HP ρόδα. Γιατί τόση μεγάλη απόκλιση με στρόφαλο ? Επίσης το διάγραμμα είναι γραμμικό χωρίς έντονες καμπύλες οπως μου ειπαν γιατι δεν ήμουν εκει δυστυχώς λόγο δουλειάς, μου το στείλανε σε email δεν έχω φώτο.
  6. Καλησπέρα φίλε μου , το παράγγειλα από το ebay κάπου στα 12 ευρώ κομπλέ. *ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ Για όσους ενδιαφέρονται και έχουν vw golf 5 gt sport 140hp μετά τον Γενάρη του 2008 είναι full συμβατό. Το έχω δοκιμάσει εγώ και παίζει κανονικά! Το κουτί
  7. Άκουσα για λάδι μάρκας Akkora Pro V 5W-30 LongLife III μακράν καλύτερο από Castrol LL C3 5W-30 το ψάχνω και θα αναφέρω Update. Αν το έχει κάνεις ακουστά ας μας πει. Διάβασα ότι είναι τρομερό λάδι για τα VAG TSI. Γενικά καλά λάδια για τα TSI έχει η Mobil, MOTUL, LIQUI MOLY. UPDATE: Το Λάδι είναι Ρώσικο και δεν το φέρνει κανείς Ελλάδα. Πάντως μηχανικός VAG μου είπε πως ότι του έχουν έρθει πολλά GT κ GT Sport 1.4 και 1 στα 5 έχουν χοντρά θέματα με ζημιές, και μου είπε χαρακτηριστικά πως του είχε έρθει μια κυρία με Golf GT Sport 2008 150.000+ χλμ είχε να αλλάξει λάδια 15.000χλμ και δεν είχε κάνει κιχ το μοτέρ χωρίς κανένα πρόβλημα μόνο τρόμπα νερού και ιμάντες τις είχε αλλάξει και ένα Carbon off με μηχάνημα υδρογόνου. Σε δεύτερη ερώτηση για ραγισμένα πιστόνια μόνο σε TSI mk6 2009 στο TSI mk 5 μετρημένα στα δάχτυλα. Πολλά είχαν βέβαια θέματα όπως μου εξήγησε με Μπεκ ψεκασμού λόγο επικαθήσεων άλλα όχι κάτι σοβαρό. Γενικά που κ που θέλει ένα καθαριστικό μπεκ στο ρεζερβουάρ. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω ένα πράγμα έτυχε σε συγκεκριμένες παρτίδες Golf TSI GT και GT Sport να βγάλει προβλήματα και σε άλλα τίποτα? Πώς γίνεται αυτό? Είχα διαβάσει εδώ για πρόβλημα συχρονιζέ 2ρας στα TSI 2006, πρόβλημα καδένας και όχι όλα έως 10/2007 και πάλι λίγα. Από το 2008 κανένα πρόβλημα γενικά.
  8. Αναφέρω μια περίπτωση από πελάτη Golf 5 gt 140hp 2007 pre-facelift 382.000+χλμ χωρίς σοβαρά προβλήματα! Έμεινα άφωνος όταν το είδα στο καντραν, δυστυχώς δεν έβγαλα φώτο γιατί ντράπηκα λίγο. Ο άνθρωπος έκανα Ερέτρια Αθήνα καθημερινά από ότι μου είπε. Τον ρώτησα τι προβλήματα είχε αντιμετωπίσει όλα αυτά τα χρόνια και γενικά τι έχει αλλάξει άλλα και τι συντήρηση έκανε για να φτάσει στα τόσο χιλιόμετρα. Αρχικά το αυτοκίνητο ήταν εισαγωγής από Γερμανία με αγορά το 2014 στα 3.800€ με κοντά στις 190.000χλμ. Αρχικά άλλαξε αντλία υψηλής (Μεταχειρισμένη) όλα τα άλλα τα είχαν αλλάξει οι άλλοι δύο ιδιοκτήτες του! Στην κουβέντα που κάναμε του ανάφερα τις ανησυχίες μου μιας και το δικό μου έχει 112.000χλμ πλέον και φοβάμαι για το turbo και μου απαντάει γελώντας βάζε καλό λάδι, κανε καλό ζέσταμα και η τουρμπίνα θα σε απασχολήσει μετά της 200.000χλμ. Εκείνος βάζει λάδι Divinol 5W-30 δεν μου είπε προδιαγραφή άλλα λογικά τύπου C3 LL και αλλαγή κάθε 6.000χλμ απ ότι μου είπε. Όλα τα φίλτρα Bosch, πάντα ζέσταμα τα πρωινά ποτέ απότομα γκάζια και ποτέ δεν το έχει ανοίξει τέρμα. Στις 250.000χλμ άλλαξε ιμάντες κομπρέσορα και δυναμό με ιμάντα δυναμού poly-V kit μαζί τεντοτήρες και N75 σχάστρα, μπουζί ιριδιου της Bosch και αλλαγή μοαγέ ρουλεμάν τροχού μπροστά, τακάκια, δίσκους, πολλαπλασιαστές, μπεκ μεταχειρισμένα 150€ 4αδα κλπ λίγο μετά τις 250.000χλμ, στις 290.000χλμ περίπου από την πολύ μάκα στις βαλβίδες κάποιες στράβωσαν και άνοιξε καπάκι και τις άλλαξε όλες κόστος 800€ περίπου +εργασία, στις 340.000χλμ άλλαξε καδένα μια κινεζική ή Ταϊβάν με 70€ κιτ δεν θυμάμαι τι μου είπε από Autodoc χωρίς κανένα πρόβλημα και αντλία νερού πάλι μια ότι να'ναι μαρκα. Επίσης άλλαξε δίσκο πλατό 2η φορά ένα ότι μάρκας μ'καψες με 90 ευρώ????what??? Και έχει πολύ καλή απόδοση ο δίσκος πλατό είπε χαρακτηριστικά. Τέλος τώρα πάει για 3η φορά αλλαγή πυρήνα turbo με 100€ κινέζικο, ο προηγούμενος πυρήνας ήταν πάλι κινεζικός και άντεξε 100.000χλμ μου είπε για πυρήνα Κ03 1ΧΧΧ κάτι..... και θα το κάνει μόνος του την αλλαγή, τώρα τι φάση δεν κατάλαβα. Αμορτισέρ, πιστόνια, σασμαν, κομπρέσορας δεν έχουν πρόβλημα. Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια όλα αυτά σοβαρά άλλα τα χιλιόμετρα είναι απίστευτα πολλά και χωρίς πολλά προβλήματα σε γενικές γραμμές. Μου είπε πως έχει μείνει πολύ ικανοποιημένος από το golf 5 και πως αν του σπάσει η μηχανή θα ξανά έβαζε πάλι την ίδια BMY και πως η μηχανές μου κάνει ειναι για να σπάνε δεν είναι για πάντα. Επίσης των ρώτησα εαν θα το πουλούσε και μου λέει τα διαμάντια δεν πωλούνται! Η μηχανές αυτές πιστεύω κι εγώ αντέχουν πολυ απλά θέλουν νορμαλ οδήγηση, πολύ συντήρηση και όχι να το κυνηγάς. Εγώ λάδι αλλάζω κάθε 2.000χλμ λόγο δουλειάς (τα παίρνω χονδρική όλα) ναι ειμαι τρελός ειμαι υπερ-ψυρας. Ας μας πει κάποιος με πολλά χιλιόμετρα με TSI τι συντήρηση κάνει και αν του έχει παρουσιάσει προβλήματα στα όσα χιλιόμετρα ή κατά πόσο οφέλησε η συντήρηση που έκανε.
  9. Πήρα τηλέφωνο την ΚΑΡΕΝΤΑ και μου είπαν οτι το αυτοκίνητο μου βάση αρ.πλαισίου είναι πλήρως συμβατό με το volkswagen we connect (data plug). Περίεργο πάντως γιατί στα συμβατά οχήματα αναφέρεται από Golf mk6 2008 και μετά εκτός αν είναι ενδεικτικό. Το παράγγειλα από Γερμανία τώρα ο Θεός βοηθός.
  10. Καλησπέρα παιδιά το έχει δοκιμάσει κάνεις σε Volkswagen golf 5 2008 το vw data plug???
  11. Κοιτα δυσκολο τρομερα δεν ειναι αλλα ειναι οι βιδες αλλεν (αστερακι) της Ν75 που θελουν προσοχη ειδικα η κατω που δεν φαινεται. Καλυτερα σε ενα συνεργειο θα σου ελεγα. Μπορεις να παρεις τη βαλβιδα και να πας απλα να στην βαλουν μονο, παιζει να μην σου παρουν τιποτα.. καποιος που ξερει τι βαζει με κλειστα ματια.
  12. Καλημερα φιλε TMESSOLO, εγω το αλλαξα γιατι εσπασε το παλιο το μαμα ουτε σε μενα ειχε αλλαχτει ποτε, αλλα οπως μου εχουν πει ειναι καλο να αλλαζονται N75 K N249 δηλαδη σκαστρα και ρυθμ πιεσης ανα 3-4 χρονια. Ειδικα η Ν75 παντως εχω καταλαβει οτι παιζει τρελο ρολο στην πιεση και στο ανοιγμα του TOURBO αν o ρυθμ.πιεσης χασει ενα μερος της αποδοσης του τοτε πεφτει και του turbo. Εδω εβαλα αλλο κωδικο και δεν ανοιγε σωστα το turbo με την σωστη πιεση. Η Ν75 δεν βγαζει καποιο σφαλμα στο διαγνωστικο παντως.
  13. Πιανουν τα χερια μου ευτυχως, κι αυτο γιατι ειχα κανει πολλα πειραματα με ενα Ibiza 6L ειχα αλλαξει μεχρι και αμορτισερ μονος μου (τα πισω) ειχα λυσει καπακι κλπ.. Στο θεμα τωρα, το ανταλακτικο το πηρα αλλα ηταν λαθος δηλαδη PIERBURG 06F 906 283 F δεν κανει στο BMY 1.4 δεν μου ανεβαζε σωστα πιεση. Ξανα εβαλα το παλιο και σκιζει!! Περιεργο, τοσο χαοτικη διαφορα εχουν? το γραφω πιο καθαρα για να μην μπερδεφτει κανεις ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ 1.4 BMY ΕΙΝΑΙ PIERBURG 03C 906 283 B
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.