Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

vwdeo9

Members
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

vwdeo9 last won the day on November 3

vwdeo9 had the most liked content!

Community Reputation

11 Good

About vwdeo9

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Βριλησσίων
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  • Car's nickname
    GT Sport 2009

Recent Profile Visitors

43 profile views
  1. Σωστό. Είχα συνηθίσει απο το ibiza.
  2. Update! Τελικά δεν έφταιγε η N75 σαν βαλβίδα, εγώ είχα ξεχάσει το σωληνάκι ανακύκλωσης αναθυμιάσεων (Αυτό που μπαίνει πάνω στο καπάκι) και είχε σπάσει πάλι το τσουτσούνι της Ν75 έτσι όπως έκλεινα λογικά το καπάκι το ξανά έσπασα μπράβο μου. Όπως φαίνεται και στις εικόνες το κόλλησα με δύο κόλλες. Πριν το ανακαλύψω μου έβγαλε και check engine χαχαχαχαχα και λέω όπα ρε τι φάση τι έγινε? χαχαχαχαχα το έκανα erase με το VCDS. Εντωμεταξύ το CarPort Diagnose δεν έβρισκε σφάλμα, 80‎€ software... ΜΟΝΟ VCDS τελικά. Υ.Γ: ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ Σκίζει το μοτερ!!!!
  3. Και εγώ από Autodoc αγοράζω κάποια πράγματα. Τα μπριζάκια ειναι οκ δεν έχουν θέμα αλλά και να είχαν πως τα αλαλάζεις? Πρέπει λογικά να αλλάξεις όλη την πλεξούδα.
  4. Tο BMY έχω οπότε την δεύτερη λες ειναι πιο ενισχυμένη? Την Ν249 λέω να την αλλάξω αργότερα, να δω πως θα πάει με την Ν75 πρώτα. 1000 συμφωνώ καύσιμα μόνο από Shell εταιρίας και μόνο 100αρα (στο Ibiza 6L 1.4 που είχα μόνο Shell 100αρα και δεν είχα πρόβλημα ποτέ με τρόμπα ούτε με καύση κλπ)
  5. Πρόβλημα μου παρουσίασε το TURBO στην σημερινή έξοδο μου. Έκανα ένα σταδιακό πάτημα ανοίγει ο κομπρεσορας ανοίγει το turbo 3.200rpm 3500rpm (τρελή δύναμη) και στις 3600 με 4000 τίποτα! Γίνεται σαν ατμοσφαιρικό ενώ ακούγεται το turbo (δηλαδή το χαρακτηριστικό τσίριγμα) πατάω γκάζι ανεβαίνουν η στροφές αλλά πάει ατμοσφαιρικά (κάπου στα 100km/ωρα). Ν75?? Ξέρω ότι παίζει να ειναι αυτή απλά ρωτάω για επιβεβαίωση (ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΧΘΕΙ ΠΟΤΕ) Το VCDS τίποτα καθαρό. Πάντως της N75 το τσουτσουνακι το έξω (το πλαστικό) ήταν σπασμένο και το κόλλησα πολύ σχολαστικά με κόλα στιγμής LOGO λέτε να μπάζει από εκεί? Αν ναι τι μάρκα λέτε ή έκδοση? 1)PIERBURG 06F 906 283 F 13‎€ ή 2)PIERBURG 03C 906 283 B 18‎€ 3)BUGIAD 06F 906 283 F 17‎€ *Τα παίρνω σε τιμές χονδρικής απλά γιατί τόση διαφορά με την 001 και με την 283F στην τιμή? ***Έκανα γενικό service σήμερα. Μπαταρία AGM Bosch (είχα γράψει σε προηγούμενο post) μπουζί NGK FR6...κλπ (το μαμα με το διάκενο 0,90), φίλτρο Valeo, Λάδια Castrol Titanium FST C3 5W-30, φίλτρο λαδιού CHAMPION, και ένα τρέμουλο στο ρελαντί το έχει και ΤΕΛΙΚΑ ειναι από πολλαπλασιαστή 3ου κυλίνδρου αυτό όσον αφορά στο ποστ για την αγορά νέου golf 5 tsi που είχα αναφέρει. Σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με το πανω.
  6. Μιας και δεν υπάρχει κατι αντίστοιχο είπα να ανοίξω νέο θέμα. Ξεκινάω εγώ πρώτος με τα παρακάτω
  7. Γλιστράνε πολύ όμως και σε νορμάλ ταχύτητα, ανάβει συνέχεια το ESP σαν τρελό, δεν πατάει καλά. Του 18 ειναι τα ελαστικά με 3000ΚΜ. Είναι λογικό νομίζω?
  8. Παιδία γνωρίζει κανείς μέχρι τι ταχύτητες είναι το χειμερινό ελαστικό με πέλμα σχήματος "V" της Michelin 225-55-16 ?
  9. Αν χωράει η 008 θα χωράει τότε η S5 AGM Α008. Μπας και μέτρησα λάθος θα το ξανά τσεκάρω για σιγουριά ξανά. Ευχαριστώ.
  10. Δυστυχώς μόνο 24εκ παίρνει στα 27εκ καβαλάει το πιάτο κάτω το μέτρησα... πφφ πάω για AGM BOSCH S5Α05 60Ah 680A κρίμα γιατί η Α08 θα ήταν τέρας. Και έχουν πολύ μικρή διαφορά τιμής... για μένα. Φυσικά θα ενημερώσω για το οποίο αποτέλεσμα.
  11. Το λέει from which conventional vehicles can also benefit, e.g. due to a longer service life of the battery.
  12. Συγγνώμη αλλά μου προτείνει 74Ah που στο πιάτο κάτω δεν χωράει :/
  13. Αξιοσέβαστη η ανάλυση σου. Αλλά εγώ προτείνω μαζική διαμαρτυρία στην Varta μιας και στην επίσημη ιστοσελίδα της λέει ότι μπαταρία AGM κάνει κανονικά και σε αυτοκίνητα χωρίς σύστημα Start Stop δηλαδή ότι έλεγα. Χωρις να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με απόλυτα φιλική διάθεση πάντα. Και φυσικά ακούω την γνώμη σας άλλα η εμπειρία επιμένει (η όποια Χ εμπειρία). Το λινκ: https://batteryworld.varta-automotive.com/en-gb/advantages-agm AGM batteries primarily utilize their high performance in combination with start-stop technology. However, the strengths of an AGM battery can also be used even if there is no start-stop system on board: This technology provides larger power reserves, from which conventional vehicles can also benefit, e.g. due to a longer service life of the battery.
  14. Απολύτως σεβαστό φίλε takpanos, απλά επειδή έχω δει πολλά και έχω μάθει με το ρεύμα δεν κάνουμε αλχημείες με τάση και ένταση τώρα αν μια μπαταρία είναι AGM, MF, EFB, SMF ή Gel δεν έχει τόσο σημασία όλες την ίδια δουλειά κάνουν, επέτρεψε μου να πω ότι έχω δει μπροστά μου να τυλίγεται στις φλόγες αυτοκίνητο από μπαταρία SMF 1.3 κυβικά Suzuki με 120Ah 980A (τα καλωδιάκια του Suzuki ούτε τα μισά από του golf δεν είναι και είχε μεγάλους πόλους βάλει +-)και έλιωσε τα καλώδια έκαψε την μίζα κλπ και όλα αυτά γιατί ήθελε να έχει ηχοσύστημα. Έχω δει βραχυκύκλωμα από υπερ φόρτωση μπαταρίας και έσκασε η μπαταρία κι τα έκανε όλα Π@@@@ από αυτοκίνητο με τάση 14.90+ είχε πρόβλημα ο δυναμός. Εγώ απλά είπα οτι το ακραίο εχει και ακραία αποτελέσματα. Αυτα
×
×
  • Create New...