Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

eagle1

Members
  • Content Count

    198
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About eagle1

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 06/08/1971

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

3,848 profile views
  1. Νεότερα ... Με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν οτι το σετ πράγματι υπάρχει και κοστίζει κάτι λιγότερο από 300 e. και ότι το κόστος επισκευής θα μειωθεί αισθητά. Τις επόμενες μέρες θα γνωρίζω περισσότερα και θα σας ενημερώσω. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
  2. Πολύ σημαντικό αυτό που λες. Σε ευχαριστώ. Βαλβίδες θα ελέγξουν αύριο. Προς το παρόν ,2 κύλινδροι δεν έχουν σωστή συμπίεση !
  3. Golf V, GT sport 140 , 126000 km , το νέο θύμα της καδένας. Κάθοδος εθνικής με 130 και έκτη λίγο πριν την Βαρυμπόμπη, ανάβει το check engine και 5 δεύτερα μετά το EPC. Κάνω στην άκρη ανοίγω το καπό και τι βλέπω? Η αριστερή πλευρά του κινητήρα λερωμένη με λάδια περίπου στο σημείο του φίλτρου λαδιού. Καλώ λοιπόν οδική βοήθεια και το πάω στον Φίλοσίδη στον Βύρωνα. Άκουσον άκουσον ! Διάγνωση... Αποσυγχρονίστηκε η καδένα, πήδησε δόντι και χτυπώντας το αλουμινένιο καπάκι που την καλύπτει ,το έσπασε !!! Η ζημιά μεγάλη , κοντά στα 2500 !!! Το καπάκι 570 , το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού 500 ,εργασία 900 , καπάκι, φλάτζες , κόλες κλπ.... Έτσι μου έρχεται να το πουλήσω όπως είναι για φραγκοδίφραγκα ! Απαράδεκτο!
  4. Ήρθε πιστεύω η ώρα να αλλάξω τα πολύ καλά και ανθεκτικά Sport Contact 2, (205/55/16). Από 2010 δεν έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα - περίπου 30000 και έχουν αρκετό "τακούνι", μιας και δεν οδηγώ ιδιαίτερα επιθετικά τελευταία - αλλά είναι πλέον 4 ετών. Διάβασα παραπάνω ότι τα Premium contact 5 είναι πολύ μαλακά ,άρα κατευθύνομαι προς τα Good Year Efficient grip Performance , Dunlop Bluresponse και Michelin PS3. Ποια η γνώμη σας? Μου πρότειναν και τα Bridgestone turanza T001 ως εναλλακτική λύση,τα οποία διατηρούν το ανθεκτικό χαρακτήρα τους και έχουν βελτιώσει τα λοιπά χαρακτηριστικά τους σε σχέση με το παρελθόν. Ισχύει?
  5. Αυτό μού είπαν και στον Γρατσία,που πήγα το δικό μου. Ιδίως στη ράμπα του γκαράζ και με το τιμόνι στριμένο,κάνει πολύ θόρυβο,ο οποίος ακούγεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου πιο έντονος από ότι έξω! Ίσως όμως ο φίλος που άνοιξε το θέμα να περιγράφει κάτι άλλο....
  6. Αν λέγοντας για Top mounts,εννοούμε τις πάνω βάσεις των Αμορτισέρ όπως μου τις περιέγραψε μηχανικός αντιπροσωπείας,τότε είναι γύρω στα 100€ για το σετάκι αριστερά-δεξιά και άλλα 130€ για εργασία... (στον Γρατσία που ρώτησα)! Στο δικό μου ο θόρυβος αυτός ξεκίνησε να ακούγεται στα 60000χλμ και τώρα στα 72000χλμ είναι αρκετά πιο έντονος,ιδίως στις επιτόπιες μανούρες όταν στρίβω το τιμόνι μεχρι το τέρμα,ιδίως προς τα δεξιά! Ο εκεί τεχνικός σύμβουλος μου είπε ότι δεν υπάρχει θέμα ασφαλείας... Εκεί που "τα πήρα" πάντως ήταν στο ότι η επέκταση της εγγύησης,ενώ αναφέρει την ανάρτηση ως καλυπτόμενη,δεν εγκρίνει την επισκευή,γιατί υποστηρίζει ότι έχω διανύσει πολλά χλμ... Στο συμβόλαιο που κοίταξα μετά,δεν αναφέρεται πουθενά κάποιο όριο χιλιομέτρων! Τι να κάνω...Θα πάω και στον Φιλοσίδη σύντομα,μήπως βγάλω από 'κει καμιά άκρη !!!
  7. -Aν δεις την προηγούμενη δημοσίευσή μου σου είχα ήδη κάνει quote εκεί,γι αυτό άλλωστε και ανέφερα το ΦΠΑ. -Δημοσιεύστε τιμές παιδιά να μαθαίνουν οι νεότεροι χρήστες όπως κάποτε μάθαμε και μεις εδώ. Ας μην τους πιάνουν κορόιδα οι αντιπρόσωποι. Κρίση έχουμε!!!
  8. Σήμερα πήγα στον Φιλοσίδη για το service λοιπόν,κατά το οποίο διαπίστωσα ότι τα μπουζί που φορά από τη μάνα του είναι και αυτά NGK,ίδια με αυτά που τους πήγα. Η κατάστασή τους ήταν πολύ καλή πράγμα που φανερώνει την πολύ καλή ποιότητα καύσης. Άνετα θα μπορούσα να βγάλω και άλλα χλμ με αυτά,όμως δεν πειράζει. Τελικά ήταν 104€ + Φ.Π.Α 21% στην εργασία,το οποίο δεν είχα υπολογίσει. Στην επέκταση της εγγύησης πάντως μου κάλυψαν και το κλείστρο-μπαστούνι της ζώνης ασφαλείας του οδηγού στο οποίο εδώ και μια βδομάδα περίπου δεν κούμπωνε η ζώνη με αποτέλεσμα να την κουμπωνω στου συνοδηγού. Αφού δεν πνίγηκα πάλι καλά... Υ.Γ "Δίπλα από το δικό μου ήταν και ένα GT στα 90000χλμ με τα άσπρα φανάρια και άλλαζε σκάστρα.Σύμφωνα με τα λεγόμενα των μηχανικών πρόβλημα έχουν αυτά που είναι κατασκευασμένα πριν από το Μάιο του 2007. Μάλιστα μου έδειξαν τις δύο σκάστρες και διαπίστωσα διαφορά στο σχεδιασμό αλλά και στην ποιότητα της νέας ενισχυμένης!" -----------------------
  9. Το σέρβις των 60000 έφτασε για το TSI μου... Η αγορά των υλικών έφτασε και αυτή,εκτός αντπροσωπείας πάντα! ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ: -Φ.ΑΕΡΑ : ΜΑΝΝ C35 154 - (12€) -Φ.ΒΕΝΖΙΝΗΣ : MANN WK69 - (18€) -Φ.ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ : MANN CUK2939 - (10€) -Φ.ΛΑΔΙΟΥ : MANN HU712/6X - (8,5€) -ΛΑΔΙΑ : ARAL SUPER TRONIC Longlife III 5W-30 - (52€) -ΜΠΟΥΖΙ : NGK - LASER PLATINUM ΚΩΔ.PZFR6R - (48€) ΣΥΝΟΛΟ ΥΛΙΚΩΝ : 148,5 € Την Πέμπτη θα πάω Φιλοσσίδη ο οποίος ζητά 114€ εργασία -10% έκπτωση λόγω αγοράς του αυτοκινήτου από αυτόν. ¶ρα 104€. ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ : 252,5€
  10. Έχει αναφερθεί και σε άλλο τοπικ το θέμα αυτό.Ψάξε λίγο καλύτερα και θα βρεις περισσότερα... Στο δικό μου 3 χρόνια τώρα το κάνει αυτό κατά καιρούς και για λίγο.Μετά το ξεχνάει. Μάλλον έχει να κάνει με το καύσιμο αλλά και με το ποσοστό υγρασίας στην ατμόσφαιρα,μιας και όταν το παρουσιάζει,το κάνει τις υγρές συνήθως μέρες.
  11. Δεν έχεις άδικο σε αυτό.Προσωπικά την ίδια γνώμη έχω,αρκεί η 95άρα να περιέχει πρόσθετα καθαρισμού θαλάμου καύσης και βαλβίδων,όπως οι Εκο kinitron και Shell V-power.
  12. Στην περίπτωσή μου λήγει η εργοστασιακή μου εγγύησή σε 7 μέρες. Μέσα στη διετή εγγύηση έγιναν οι εξής εργασίες: 1) Λίπανση και μόνωση κεντρικού αεραγωγού (15000χλμ). 2) Αλλαγή πίνακα οργάνων (κοντέρ) λόγω βλάβης της κόρνας των προειδοποιητικών ήχων για ξεχασμένα φώτα,ζώνη,πάγο,κλπ (26000χλμ).Ναι και όμως είναι fix στο κοντέρ! 3) Αλλαγή Ν75,λόγω αισθητής πτώσης της απόδοσης μετά τις 3500 στροφές (45000χλμ). Έκανα φυσικά και την επέκταση της εγγύησης το Μάιο,να έχω το κεφάλι μου ήσυχο για άλλα δυο χρονάκια.
  13. ¶ναψε την προηγούμενη εβδομάδα και το Check (το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα) και σήμερα τους το πήγα προς διάγνωση και service των 45000χλμ. Η διάγνωση ήταν τελικά Ν75 η οποία αλλάχθηκε αυθημερόν,καλυπτόμενη από την εργοστασιακή εγγύηση (η οποία λήγει σε 7 μέρες). Το αυτοκίνητο πλέον πετάει μετά τις 3500στρ/λεπ και δεν υπάρχει κανένα ίχνος του σπαστικού αυτού σκαλοπατιού.Γραμμικότατη επιτάχυνση και απόδοση μέχρι τις 6500 στροφές! Επίσης σφίχτηκαν κάποιες βίδες στην προστατευτκή ποδιά του κινητήρα αλλά και της ανάρτησης,με αποτέλεσμα να σταματήσει ένας -όχι συχνός- ήχος,που άκουγα όταν έστριβα αρκετά το τιμόνι. Κόστος service 107€ και όλα καλά... ---------------------------------------
  14. Δερμάτινο σαλόνι είναι αυτό,κάτι παραπάνω θα πλήρωνες έτσι κι αλλιώς,άρα η τιμή καλή είναι...
  15. Προσθέστε και εμένα παιδιά στη μακρά λίστα της Ν75. Όλα καλά με τον Κομπρέσσορα,αλλά με το που φτάνω τις (3500)στρ/λεπτό και μπαίνει το Turbo η απόδοση του κινητήρα πεφτει κάνοντας αισθητό σκαλοπάτι! Στη συνέχεια το αυτοκίνητο επιταχύνει φτάνοντας τις (6000+)στρ/λεπτό αλλά όχι με το ρυθμό που τις έφτανε παλαιότερα... Για να καταλάβετε με την 5η ή την 6η επιλεγμένη,το αυτοκίνητο μετά τις (3500)στρ/λεπ. είναι απλά λίγο καλύτερο από ένα ατμοσφαιρικό 1400. Θα το πάω από εβδομάδα να δω τι ... θα μου πούνε...
×
×
  • Create New...