Mike Posted March 27, 2006 Report Share Posted March 27, 2006 Nice, επομενως μην βαζετε Turbo timer στα tfsi. Εγω παντως, θα εβαζα. Αυτα. Golf RS μην αγχωνεσαι, ειμαι πολυ μικρος για να χασει καποιος απο εμενα την αξιοπιστια του man... Link to comment Share on other sites More sharing options...
strassenmeister Posted March 27, 2006 Report Share Posted March 27, 2006 Φιλε Michail,μια ερωτηση να σου κανω? Οταν λες οτι θελεις να γυρνας απο σκισιμο και να αναλαμβανει το timer,εννοεις να εχεις σταματησει και να περιμενεις να κρυωσει η τουρμπινα???Αν αυτο κανεις στον 20VT του πατερα σου απλα ειναι πολυ χειροτερο.Η θερμοκρασια στην εισαγωγη ανεβαινει παρα πολυ και κανεις πολυ χειροτερη ζημια απο οτι φανταζεσαι.Η καλυτερη και μονη λυση ειναι να πας τα τελευταια 2-3 λεπτα χωρις να σκιζεις τη τουρμπινα. Φιλικα,Χαρης Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted March 27, 2006 Report Share Posted March 27, 2006 ο TFSI εχει ενα μηχανησμο για την κυκλοφορεια λαδιουστο TURBO μετα τον τερματισμο της λειτουργειας του.... Διαβαστε: mk5 GTI engine O TFSI εχει κ κυκλοφορια λαδιου κ νερου μετα το σβησιμο,τα προηγουμενης γενιας 1,8Τ S3 και ΤΤ ειχαν μονο νερου,με μια μικρη ηλεκτρικη αντλα(που συνηθως χαλαγε...).Περα ομως απο αυτο θα πρεπει η ψυξη των μαντεμιων κυριως να γινεται αρχικα με τα λιγοτερο καυτα καυσαερια!Δηλαδη δεν αρκει να σβησουμε το moter ενω το προηγουμενο λεπτο ειχαμε 900οC θερμοκρασια εξαγωγης καυσαεριων.Πρεπει να ψυχονται καταρχην με καυσαεριο 500οC(συνθηκες νορμαλ χρησης),στη συνεχεια με καυσαεριο 300οC και μετα να σβηνουμε.Το οτι κυκλοφορουν λαδια κ νερα εξασφαλιζει ΕΝ ΜΕΡΕΙ την αξιοπιστια,αφου αποτρεπεται καρβουνιασμα λαδιου κ φραξιμο διοδων λαδιου(σημερα εσπασε ενας γνωστος μου απ αυτον τον λογο 6 ημερων garrett GT3071R αν κai eixe apex'i turbo timer).To ραγισμα ομως του μαντεμιου(το πιο συνηθες προβλημα στις ΚΚΚ λογω πολυ στενου ακροφυσιου για τελεια αποκριση)δεν το γλυτωνουμε αν δεν ακολουθησουμε τη διαδικασια που προαναφερω. Οσον αφορα στο θεμα των μετρητικων οργανων,καλα ειναι αρκει να μην λαμβανουμε σημα απο κανενα αισθητηρα και να χουν δικους τους αισθητηρες για σηματοδοσια!Πχ δεν πειραζει να βαλουμε ενα ηλεκτρονικο μπαρομετρο GREDDY που χρησιμοποιει το δικο του map sensor δινει τιμη πιεσης.Πειραζει ομως να βαλουμε το APEX'I μετρητη αναλογιας μιγματος γιατι το σημα που παιρνει απο τον αισθητηρα λ ΑΛΛΑΖΕΙ την αντισταση της διαταξης και ο εγκεφαλος βλεπει λανθασμενη τιμη! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted March 27, 2006 Report Share Posted March 27, 2006 εκει που λες καυσαέριο 300 οC πως το πετυχένεις? στο ρελαντι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted March 27, 2006 Report Share Posted March 27, 2006 (edited) θέλω να βάλω δαγκανες (μονο) brembo 4πιστονες μπροστα βρηκα καποιες απο Alfa Romeo 156 GTA λέτε να κανουν σε εμένα? τα δινει 300 Ε αξιζουν λετε? καινουργια ποσο εχουν? edit... με μια γρηγορη ματια βρηκα αυτα στο site της brembo http://www.brembo.com/CatalogoHPGT/Templat...T=NoModifyGuest http://www.brembo.com/CatalogoHPGT/Templat...T=NoModifyGuest πατηστε kit part Number και εκει την δαγκάνα detail φαινεται ότι ειναι η ιδια! τι άλλο θα χρειαστω για την μετατροπη? Edited March 27, 2006 by kpilidis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Παιδια ερωτηση. Σε ενα μοτερ με τουρμπο, και κυριως ρωταω οποιον ΞΕΡΕΙ να απαντησει, τι οργανα θα προτεινατε, περα απο το μπαρομετρο... Εχω -Full Auto timer της GReddy -Μπαρομετρο με Warning της GReddy -Oil Press με Warning της GReddy και σκεφτομαι για Πυρομετρο, και Halmeter, ολα απο GReddy εννοειται. Θενξ, πα πριορι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Νομίζω οτι το πυρόμετρο είναι sos για βελτιωμένους κινητήρες.... Κάτι είχες πεί για την βάση που έχεις , μήπως θα μπορούσες να ποστάρεις καμία φωτο να πάρουμε και εμείς καμία ιδέα? Ευχαριστώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Δεν εχω βαση φιλε μου, απλα εχω τοποθετησει τα οργανα με εναν τροπο διαφορετικο, και πολυ κυριλε κατα την γνωμη μου... Απο αυτο εννοεις φωτο...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Ναι αυτό , γιατι θέλω να βάλω ενα μπαρόμετρο-πυρόμετρο στο golf και δεν θέλω να βάλω το κλασικό A-pillar mount... Link to comment Share on other sites More sharing options...
strassenmeister Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Ειχε ποσταρει καποιος ρε παιδια μια βαση που εμπαινε ακριβως στη θεση του αεραγωγου στο ταμπλο επανω και επαιρνε 3 οργανα.Αυτη ηταν πολυ καλη ιδεα.Ειναι στη θεση που εχουν και τα Subaru και λογω του αεραγωγου περνας καλωδια και τα λοιπα πολυ ευκολα και δεν τρυπας τιποτα.Βρειτε το να κανουμε ενα group buy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Εγω την ειχα ποσταρει απο την αρχη αρχη...Την θες...? Νατην... Link to comment Share on other sites More sharing options...
strassenmeister Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Θυμασαι που την πουλανε??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Αν το βρεις, πες το μου κι εμενα που ψαχνωμαι... Το κακο απο οτι βλεπω ειναι οτι παιρνει μονο 52αρια οργανα ρε γαμωτο... Εγω θελω 60αρια με warning βασικα... Αν και δεν ξερω πως θα φαινεται εκει πανω που ειναι πολυ ψηλα...Παντως στο Impreza ειναι πολυ ομορφο, γιατι η κονσολιτσα σκεπαζει απο πανω τα οργανα...Τουλαχιστον της Defi που εχω δει ειναι ετσι και ειναι πολυ ομορφο, και το κυριοτερο, πολυ ΟΕΜ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
strassenmeister Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 (edited) Μωρε ανοιγεις λιγο τις τρυπες και βαζεις 60αρια,αυτο ειναι το λιγοτερο.Επισης φτιαχνεις δαχτυλιδια ανισα ως προς το παχος τους στη καθε πλευρα και τα βαζεις πισω απο τα οργανακια και τα κανεις να ειναι προς το μερος σου.Ολα τα εχω σκεφτει,τη βαση δε βρισκω.Αραγε υπαρχει κανεις να μπορει να φτιαξει μια τετοια βαση? Edited March 28, 2006 by strassenmeister Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nightangel Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 (edited) Μωρε ανοιγεις λιγο τις τρυπες και βαζεις 60αρια,αυτο ειναι το λιγοτερο.Επισης φτιαχνεις δαχτυλιδια ανισα ως προς το παχος τους στη καθε πλευρα και τα βαζεις πισω απο τα οργανακια και τα κανεις να ειναι προς το μερος σου.Ολα τα εχω σκεφτει,τη βαση δε βρισκω.Αραγε υπαρχει κανεις να μπορει να φτιαξει μια τετοια βαση? Αυτή τη βάση θα φτιάξω Βεβαίως και υπάρχει κάποιος να τη φτιάξει όπως ακριβώς είναι αυτή. Ασφαλώς και δε λέω ποιος Edited October 29, 2006 by BassakosVR6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 θεσσαλονικη υπαρχει μπλε gti με αυτην την θηκουλα@! Link to comment Share on other sites More sharing options...
powergolf Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 λοιπον αφου ψαχνετε ολοι αυτην την βαση θα σας πω που την βρηκα μιας και την ειχα ποσταρει απο περσυ. www.rrs-tuning.com πηγαιντε εκει που λεει products και καντε κλικ στο vsportcars.com ¨η www.vsportcars.com καλες αγορες guyz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nightangel Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 λοιπον αφου ψαχνετε ολοι αυτην την βαση θα σας πω που την βρηκα μιας και την ειχα ποσταρει απο περσυ.www.rrs-tuning.com πηγαιντε εκει που λεει products και καντε κλικ στο vsportcars.com ¨η www.vsportcars.com καλες αγορες guyz Αυτό το είχαμε βρει μαζί με το γιατρό. Πες μας πως αγοράζουμε όμως ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Ναι αυτό , γιατι θέλω να βάλω ενα μπαρόμετρο-πυρόμετρο στο golf και δεν θέλω να βάλω το κλασικό A-pillar mount... Αν δεν κανω λαθος τοποθετηση οργανων στην κολωνα σε αμαξια που εχουν αεροσακο οροφης δεν γινεται. Προσεξε το!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
powergolf Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Αυτό το είχαμε βρει μαζί με το γιατρό. Πες μας πως αγοράζουμε όμως ? για ρωτα το γιατρο που και ποτε το ειδε ???? αν μπεις στο site rrs-tuning αν θυμαμαι καλα εκαναν καινουρια εκθεση.παρε τηλ ¨η¨ στειλε ενα e-mail να μαθεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nightangel Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Αν δεν κανω λαθος τοποθετηση οργανων στην κολωνα σε αμαξια που εχουν αεροσακο οροφης δεν γινεται.Προσεξε το!! Γίνεται Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Γίνεται Στο 5αρι απο που ανοιγει ο αεροσακος οροφης?Δεν ανοιγει απο το κομματι στην κολωνα μπροστα,στην κολωνα στην μεση και στην πισω κολωνα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nightangel Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Στο 5αρι απο που ανοιγει ο αεροσακος οροφης?Δεν ανοιγει απο το κομματι στην κολωνα μπροστα,στην κολωνα στην μεση και στην πισω κολωνα? Ανοίγει πάνω Κωνσταντίνε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Την βάζεις τέρμα κάτω , αλλά είπα οτι εκτός οτι αυτή η εφαρμογή δεν με εντυπωσιάζει ,δεν θα ταιριάζει με το όλο σύνολο Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Ανοίγει πάνω Κωνσταντίνε Ανοιγει μονο ενα σειριτακι που εχει και οχι ολο το πλαστικο της κολωνας? Link to comment Share on other sites More sharing options...