Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

"αυτες οι γυναικες και αυτα τα αμαξια θελουν οδηγους με @@..."

@ΤΟΝΙΝΟ

Και διπλά κρεβάτια θα έλεγα εγώ :):lol: ....αλλά δεν βλέπω και καλά την φωτό....

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να βαλεις κιτακι 308mm το οποιο παιζει περιπου στα ¤800

Νομιζω η ΤΤ βγαζει ετοιμα κιτακια για πισω που τα εχω δει φορεμενα σε GTI V.

Link to comment
Share on other sites

Κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι οι πίσω δαγκάνες είναι ίδιες με του Gti. Μόνο δίσκο αλλάζεις.

τι λες ρε Geo?...δε γινεται αυτο.η μια δαγκανα πιανει μια δισκοπλακα και η αλλη δυο αεριζομενες! :excl:

Link to comment
Share on other sites

Καλά ντε μην βαράτε...

Εγώ πάντως μιας και θέλω κόκκινες δαγκάνες, θα πάω για του Leon τα φρένα. Αλλά είναι πανάκριβα από την Seat. Όταν θα φτάσει ο καιρός για αλλαγή, θα έρθουν από έξω.

Link to comment
Share on other sites

Kαλο αλλα για την ωρα μοναδικο και ακριβο!!!

Το καλυτερο της υποθεσης βεβαια ειναι οτι ΤΕΡΜΑ τα κοψιματα και οτι πλεον ετοιμαστηττε για μεγαλα κολπα!

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3471279

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Ε όχι και να δώσω 1300¤, τόσο την δίνει εδώ, για να βγάλω 300+ ή και λιγότερα χωρίς διακοπές. Το κιτάκι της η APR το δίνει 9000¤ με i/c, fuel pump, σωθικά και τουρμπινο-πολλαπλή, αλλά χωρίς εξάτμιση και υπόσχεται 400 άλογα. Τόσο ορκιζόταν ο αντιπρόσωπος στο ATS που μιλήσαμε. Οπότε καταλαβαίνει κανείς ότι μαζί με την εξάτμιση μιλάμε για 430 άλογα. Μακάρι να τα βγάλει, αλλά αν δεν δω, δεν πιστεύω.

Link to comment
Share on other sites

Ε όχι και να δώσω 1300¤, τόσο την δίνει εδώ, για να βγάλω 300+ ή και λιγότερα χωρίς διακοπές. Το κιτάκι της η APR το δίνει 9000¤ με i/c, fuel pump, σωθικά και τουρμπινο-πολλαπλή, αλλά χωρίς εξάτμιση και υπόσχεται 400 άλογα. Τόσο ορκιζόταν ο αντιπρόσωπος στο ATS που μιλήσαμε. Οπότε καταλαβαίνει κανείς ότι μαζί με την εξάτμιση μιλάμε για 430 άλογα. Μακάρι να τα βγάλει, αλλά αν δεν δω, δεν πιστεύω.

9000.... ;):thumbsup:;) Πάμε πάλι με του βελτιωτάδες...

Ρέ τι πλάκα έχουν τελικά μερικοί....

Και γιατί να μήν κάνω ενα S3 setup , να βγάλω 330 αλογάκια και να λρατήσω τα υπόλοιπα 6 χιλιάρικα για να ξεχρεώσω και το ριμάδι το αμάξι;;;

Γιατι άν είχα και 9000 παραπάνω, θα έπερνα άλλο αυτοκίνητο....

¶ντε παιδιά αρχίστε να μαζέυετε...

Link to comment
Share on other sites

οντως τα λεφτα ειναι πολλα παιδια μα παρα πολλα!Το θεμα μαλλον παει για s3 setup αρκει να βρεθει και καποια αλλη λυση αντλιας που να ειναι οικονομικοτερη γιατι και εκει τα κοψιματα πανε και ερχοντε!Κατι ακουσα για rebuild της δικια μας αντλιας απο μια εταιρια autotech αλλα δεν ξερω ακομα τι παιζει!!!

Link to comment
Share on other sites

Kαλά όλα αυτά, καλές και οι λύσεις και τα κιτάκια και τα S3 setup.Αλλά θα ήθελα να μου πει κάποιος αν έχει νόημα ένα μποσθιοκίνητο αυτοκίνητο να έχει τόσα πολλά άλογα αφου ο μόνος τρόπος να τα βγάλει στο δρόμο, είναι η εγνατία(τουλάχιστον για εμάς στη βόρεια ελλάδα) και σχεδόν οπουδήποτε αλλού θα σπινιάρει σαν χαζό και η μούρη του θα φεύγει για πλάκα. Δεν έχουμε την τετρακίνηση ενός s3 για να μπορέσει κάποιος να δαμάσει και να χαρεί αυτή τη δύναμη. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι είναι κάπως ασκοπο να δαπανηθούν τόσα χρήματα για μια απόλαυση κάτω από ορισμένες συνθήκες. Επαναλαμβάνω είναι golf, οχι s3

Link to comment
Share on other sites

Kαλά όλα αυτά, καλές και οι λύσεις και τα κιτάκια και τα S3 setup.Αλλά θα ήθελα να μου πει κάποιος αν έχει νόημα ένα μποσθιοκίνητο αυτοκίνητο να έχει τόσα πολλά άλογα αφου ο μόνος τρόπος να τα βγάλει στο δρόμο, είναι η εγνατία(τουλάχιστον για εμάς στη βόρεια ελλάδα) και σχεδόν οπουδήποτε αλλού θα σπινιάρει σαν χαζό και η μούρη του θα φεύγει για πλάκα. Δεν έχουμε την τετρακίνηση ενός s3 για να μπορέσει κάποιος να δαμάσει και να χαρεί αυτή τη δύναμη. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι είναι κάπως ασκοπο να δαπανηθούν τόσα χρήματα για μια απόλαυση κάτω από ορισμένες συνθήκες. Επαναλαμβάνω είναι golf, οχι s3

Ωραιος!!!!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.