Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Φίλε μου σε ότι απαντάς παραπάνω συμφωνώ απολύτως. worthy.gif

Θα χαιρόμουν να τα λέγαμε και από κοντά, μιας και έχω κάποιο φυλλάδιο που θα σε ενδιαφέρει πάρα πολύ. :whistling:

Αν μιλας για το Γερμανικο φυλλαδιο του TFSI το χω διαβασει ηδη.Ειμαι φιλος και συναδελφος(Μηχανολογος) με τον Γιαννη Ανδριανακη(ειναι ο προγραμματιστης της Stratis Autosport,Boulekos dynamic,TripTeam κλπ),ο οποιος εχει βελτιωσει αρκετα μοτερ TFSI και με εχει πληροφορησει για τις δυνατοτητες τους στα διαφορα σταδια,κ πως αποδιδουν αναλογα με τα περιφερειακα.Το σταδιο 306hp τησ ΜΤΜ ηταν για μας αναμενομενο οτι θα παρουσιαζοταν ετσι(το ειχαμε συζητησει πριν βγει,οτι δηλαδη η αντλια χρειαζεται στροφες για να κρατησει 110bar,αρα περισσοτερα αλογα με μεγαλυτερο turbo κ οχι υπερβολικη πιεση-ροπη χαμηλα).Μακαρι να χω μαζι μου κ το διαγνωστικο καλωδιο για τα TFSI(αυτο που εχω τωρα ,το ΚΚL για vagcom δουλευει στα 1.8τ)για να δουμε το μοτερ "απο μεσα".

Θελω πολυ να συναντηθουμε,να μοιραστουμε γνωσεις κ εμπειριες.Νομιζω καθε κυριακη στο ΣΕΦ ειναι η συναντηση(?).

Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel
Αν μιλας για το Γερμανικο φυλλαδιο του TFSI το χω διαβασει ηδη.Ειμαι φιλος και συναδελφος(Μηχανολογος) με τον Γιαννη Ανδριανακη(ειναι ο προγραμματιστης της Stratis Autosport,Boulekos dynamic,TripTeam κλπ),ο οποιος εχει βελτιωσει αρκετα μοτερ TFSI και με εχει πληροφορησει για τις δυνατοτητες τους στα διαφορα σταδια,κ πως αποδιδουν αναλογα με τα περιφερειακα.Το σταδιο 306hp τησ ΜΤΜ ηταν για μας αναμενομενο οτι θα παρουσιαζοταν ετσι(το ειχαμε συζητησει πριν βγει,οτι δηλαδη η αντλια χρειαζεται στροφες για να κρατησει 110bar,αρα περισσοτερα αλογα με μεγαλυτερο turbo κ οχι υπερβολικη πιεση-ροπη χαμηλα).Μακαρι να χω μαζι μου κ το διαγνωστικο καλωδιο για τα TFSI(αυτο που εχω τωρα ,το ΚΚL για vagcom δουλευει στα 1.8τ)για να δουμε το μοτερ "απο μεσα".

Θελω πολυ να συναντηθουμε,να μοιραστουμε γνωσεις κ εμπειριες.Νομιζω καθε κυριακη στο ΣΕΦ ειναι η συναντηση(?).

Εγώ έχω το καλώδιο φίλε μου για TFSI και το κοιτάμε αν θες. ;)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω το καλώδιο φίλε μου για TFSI και το κοιτάμε αν θες. ;)

Eυχαριστως.Εχεις κ το VAG-COM για TFSI?Γιατι εγω εχω στο Laptor μου το 409 και εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι για CANbus.Μπορουμε μεσα στη βδομαδα να συναντηθουμε κ να παρουμε μετρησεις απ τους αισθητηρες κλπ.Θα σου πω κ τις προσωπικες μου εμπειριες απ αυτα που χω δει απο τη βελτιωση του ΑΧΧ.

Link to comment
Share on other sites

ειμαστε δυστηχως για εμας, ακόμη στην αρχη - εξευρεύνηση του μοτερ!

τα πειραματόζωα θα είμαστε!

Σ αυτο που λες εχεις δικιο.Αλλα ευτυχως υπαρχουν οι σοβαροι ξενοι βελτιωτες που "βγαζουν το φιδι απ την τρυπα"!Και αυτο ειναι μια σωστη λογικη κινησης.Πχ δεν χρειαζεται να ξερεις οτι ο κωδικος των μπεκ του s3 einai 0280155893,οτι ψεκαζουν 269γρ/λεπτο και οτι με "τσιτωμενη" την κ04-023 (που παρεχει 200+γρ αερα/sec) θα τελειωσουν στα 290 αλογα για ασφαλη λογο αερος/καυσιμου.Πας στο site του dahlback κ βλεπεις οτι sta 295 αλογα δινει injectors.Αρα χρειαζονται,για να εισαι απολυτα ασφαλης!

Επισης δεν χρειαζεται να εισαι ο Mayer για να καταλαβεις οτι στα TFSI τα 500+cm2 του φιλτρου και η εργοστασιακη κρυα εισαγωγη δεν ειναι το προβλημα εισαγωγης αερα στο turbo,αλλα ο περιοριστικος γωνιακος "λαιμος" που δεν ειναι ουτε 20cm2.

Το δικο μου golf παντως αποφασισα να το φταξω μονος μου(με εξαιρετικα αποτελεσματα,αφου ανοιγω οπως ενα s3 με προγραμμα,φορωντασ κ03s,χωρις να εχω το παραμικρο προβλημα) γιατι τελικα διαπιστωσα την αγνοια των μηχανικων για τη βελτιωση.Ετσι πηγαινα στα συνεργεια μονο για συναρμολογηση.Δυστυχως ο "μηχανικος" ειναι η πιο παρεξηγημενη εννοια στην Ελλαδα.Μηχανικος ειναι ο καθε βοηθος που σφιγγει βιδες κ δεν εχει ιδεα πως δουλευει κατι.μηχανικος ειναι και ο Mayer(Μηχανολογος,σχεδιαστης parts απο λευκη κολλα,ιδιοκτητης της ΜΤΜ).Ενα ειναι σιγουρο.Στην Ελλαδα η βελτιωση κρυβει πολλους κινδυνους και αυτο στο λεω απο ιδια πειρα αφου ασχολουμαι απ το 1997 με τα αυτοκινητα μου(honda civic vti,punto gt,rover 220ti,κλπ) και τους ξερω καλα πλεον(δεν προκειται φυσικα να κανω καμια δυσφημιση..)

Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel
Eυχαριστως.Εχεις κ το VAG-COM για TFSI?Γιατι εγω εχω στο Laptor μου το 409 και εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι για CANbus.Μπορουμε μεσα στη βδομαδα να συναντηθουμε κ να παρουμε μετρησεις απ τους αισθητηρες κλπ.Θα σου πω κ τις προσωπικες μου εμπειριες απ αυτα που χω δει απο τη βελτιωση του ΑΧΧ.

Έχω τα πάντα φίλε. ;) Έκδοση 5041 canbus.

Αν είναι κανονίζουμε να δούμε το δικό μου και ένα μαμά gti για να καταλάβουμε τις διαφορές ;)

Edited by Nightangel
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα!!!

Για αρχίστε να σκέφτεσται και αυτό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.bsruk.co.uk/news.htm

Mου αρεσει που κρατανε χαμηλα την πιεση υπερπληρωσης.Παρατηρηστε επισης οτι στο Α4 DTM δινουν "στοχο" πιεσης μεσω σειριακου προγραμματισμου 1bar,ενω στα 200αρια δινουν "στοχο" 1.1bar.Μαλλον εκει τους περιοριζει η τρομπα βενζινης στο να κρατανε 110 bar πιεση καυσιμου(με καποιο συντελεστη ασφαλειας βεβαια),που για το "ροικοτερο" DTM μοτερ (λιγο μεγαλυτερο turbo,απ οτι ειχα διαβασει,χωρις να το χω δει ποτε με τα ματια μου,αλλα δικαιολογειται κ απο την τελικη μεγαλυτερη ιπποδυναμη)ειναι 0.1bar λιγοτερο. Επισης ,κατι πολυ σημαντικο,πειραζουν κ τη ροπη που βλεπει ο εγκεφαλος (πρωτη φορα ειδα αυτη τη λειτουργια στους εγκεφαλους των s3,οπου με "στοχο" πιεσης και αναδραση ελεγχεται η N75(βαλβιδα ελεγχου wastegate)και ελεγχο ροπης κινητηρα φανταζαν εξωπραγματικοι σε δυνατοτητες κ ασφαλεια που παρειχαν)περιοριζοντας το "σπιναρισμα"στα δικινητα στις πρωτες σχεσεις κ προφυλασουν τη μεταδοση.Γενικα μου δινει την αισθηση σοβαρης εταιριας.Παντως,θα προτιμουσα ενα "φτιαχτο" προγραμμα,συμφωνα με τις οδηγιες μου("στοχος"πιεσης 1.2bar max.,μιγμα κατω απο 12-1,για λογικες θερμοκρασιες καυσαεριων)σε δυναμομετρο αφου θα ειχα επεμβει στην εξατμιση,τα μπουζι,στην εισαγωγη αερα(κρατωντας χαρτινο φιλτρο)με στοχο τα 280 αλογα και 44χλγμ ροπη.

Link to comment
Share on other sites

αν γνωριζει καποιος τα πιστονια-μπιελες του gti ειναι τιποτα ιδιαιτερο απο κατασκευαστικης αποψης οπως πχ του opc,η ειναι απλα;

Link to comment
Share on other sites

αν γνωριζει καποιος τα πιστονια-μπιελες του gti ειναι τιποτα ιδιαιτερο απο κατασκευαστικης αποψης οπως πχ του opc,η ειναι απλα;

γιατι του opc τι ειναι? :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel
Nightangel ο κωδικός της σκάστρας forge ποιος ειναι?

Δεν έχει κάποιο κωδικό

Atmosheric Blow Off valve for VAG 2.0 FSi Turbo Engines

Link to comment
Share on other sites

Nightangel ο κωδικός της σκάστρας forge ποιος ειναι?

FMDVFSiT,atmosferic bolw off valve.

FMFSiTA,πυθμιζομενη ανακυκλωση.

Το MAF sensor παντως "διαβαζει" ποσοτητα αερα η οποια στην συνεχεια πετιεται στην ατμοσφαιρα μονο κ μονο για να κανει "τσουφ".Αυτο δεν ειναι κ πολυ σωστο.Γι αυτο κ η forge εβγαλε κ ρυθμιζομενης ανακυκλωσης,οποτε ενα μερος του αερα ξαναμπαινει στο turbo.Το ορθο παντως ειναι ουτε 1 γραμμαριο να μη χανεται απ τη μετρηση του maf.

Link to comment
Share on other sites

ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΦΟΥΣΚΩΣΕΙ ΠΙΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΚΑΣΤΡΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ!ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΜΕΣΟ ΣΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΜ ΜΑΜΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΑ!ΓΙΑΤΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΡΑΒΑΕΙ ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΣΑΝ ΝΤΑΛΙΚΑ ΕΝΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ!ΤΩΡΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΟΤΙ Η ΣΚΑΣΤΡΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΟΛΠΟ!ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ!!ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΒΑΒΟΥΡΑ!ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΠΟΛΥ ......ΤΣΟΥΟΥΟΥΦΦΦΦ!!!ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΛΙΓΟ....ΤΣΟΥΟΥΟΥΦΦΦ!!!!ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΑΛΥ .......ΤΣΟΥΟΥΟΥΦΦΦ!!!ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΣΑΝ ΧΥΤΡΑ!ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ!!ΑΜΑ ΘΕΣ ΦΙΛΕ ΚPILIDIS ΣΤΗΝ ΠΟΥΛΑΩ ΣΕ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ!!

Link to comment
Share on other sites

Το περίμενα ότι θα γίνει κάτι τέτοιο.

Ακούω και άλλους τριγύρω που δέν είναι και τόσο ικανοποιημένοι....

ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ??ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΙΔΕΑ ΜΟΥ!!

Link to comment
Share on other sites

ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ??ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΙΔΕΑ ΜΟΥ!!

Όχι μόνο αυτό, αλλά επειδή η βαλβίδα είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, υπάρχει περίπτωση να μένει ανοιχτή ακόμα και με μέτριο γκάζι, γεγονός που έχει σαν αποτέλεσμα εσύ να κάνεις cruising και το αμάξι να κάνει PSSSSSSSSSssssssss.......... :blush:

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Όχι μόνο αυτό, αλλά επειδή η βαλβίδα είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, υπάρχει περίπτωση να μένει ανοιχτή ακόμα και με μέτριο γκάζι, γεγονός που έχει σαν αποτέλεσμα εσύ να κάνεις cruising και το αμάξι να κάνει PSSSSSSSSSssssssss.......... :blush:

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!ΧΥΤΡΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ FISHLER!!ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΩ!

Link to comment
Share on other sites

ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΦΟΥΣΚΩΣΕΙ ΠΙΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΚΑΣΤΡΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ!ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΜΕΣΟ ΣΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΜ ΜΑΜΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΑ!ΓΙΑΤΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΡΑΒΑΕΙ ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΣΑΝ ΝΤΑΛΙΚΑ ΕΝΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ!ΤΩΡΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΟΤΙ Η ΣΚΑΣΤΡΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΟΛΠΟ!ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ!!ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΒΑΒΟΥΡΑ!ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΠΟΛΥ ......ΤΣΟΥΟΥΟΥΦΦΦΦ!!!ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΛΙΓΟ....ΤΣΟΥΟΥΟΥΦΦΦ!!!!ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΑΛΥ .......ΤΣΟΥΟΥΟΥΦΦΦ!!!ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΣΑΝ ΧΥΤΡΑ!ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ!!ΑΜΑ ΘΕΣ ΦΙΛΕ ΚPILIDIS ΣΤΗΝ ΠΟΥΛΑΩ ΣΕ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ!!

Mε τη ρυθμιζομενη απλα ενα ποσοστο του αερα ανακυκλωνεται κ το φαινομενο μετριαζεται.Αν επιλεξεις πληρη ανακυκλωση δεν εχει κανενα νοημα να δωσεις 200 Ευρω για να τη βαλεις.Δεν εχω εμπειρια απ αυτην την Forge στο tfsi,αλλα τα συμπτωματα που αναφερεις μου θυμιζουν ακριβως τις περιπτωσεις με τα προβληματα με τις "ανοιχτες" σκαστρες στα 1.8Τ!Εξαλλου οπως προαναφερα δεν στεκει μηχανικα να πετας μετρημενο απ τον maf αερα εξω.Aρη,αν θες σωστο σε αποκριση-αποδοση-λειτουργια,ειδικα σε stage 1 TFSI που οι οποιες δυσλειτουργιες μεγενθυνονται,η γνωμη μου ειναι να βγαλεις τη forge.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.