Jump to content
Johnakos

Κατανάλωση Golf V 1.4 Tsi

Recommended Posts

Ρε παιδιά βοηθήστε με please...

Ένας γνωστός έχει ένα Golf V 1.4 FSi 90 PS και μου είπε, τώρα που προγραμματίζω να πάρω το tsi, ότι το δικό του καίει πολύ, γύρω στα 11lt/100km μέση κατανάλωση και ότι το tsi θα καίει τρελά...ισχύει κάτι τέτοιο...??? Τα gt σας πόσο καίνε με νορμάλ οδήγηση...???Πήρε κανένας tsi...??? Πόσο περίπου θα έχω μέση κατανάλωση....???

Ευχαριστώ εκ των προτέρων ρε παίδες!

Link to comment
Share on other sites

ΕΧΩ ΤΟ GT.ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ.ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ 160 ΧΜ ΣΤΙΣ 4000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΕΚΑΨΕ Μ. Ο. 9,1 ΛΙΤ. ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΑΞΙΔΙ 180-200 ΧΜ ΣΤΙΣ4500-5000 ΣΤΡΟΦ. ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΩΡΑ ΕΚΑΨΕ 9,6 Μ.Ο ......ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ...ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΥΝΙΑ!!

Link to comment
Share on other sites

Και εμένα πολύ μου φάνηκε 11lt......Τα 7.2 που δίνει η vw είναι πραγματικότητα...???Απο κατόχους gt οι οποίοι τα έχουν στρώσει θα ήθελα να μάθω μέση κατανάλωση με νορμάλ οδήγηση....Συμφωνώ πως για τα άλογα που βγάζει το gt τα 7,2 είναι πολύ λίγα....αλλά είναι τόσα....???Στο Tsi που βγάζει λιγότερα άλογα θα έχει ίδια κατανάλωση???

Link to comment
Share on other sites

Εμενα Μ.Κ κινειται στα 7.2 με 7.9... εχει 6000χλμ και αμα το οδηγεις στην υποπιεση πεφτει και στα 6.5

Θελει βασικα να συνηθησεις το γκαζι γιατι το χαιδευεις και το βλεπεις οτι ενεργοποιειται αμεσως για να φυγει οποτε και να καψει.

Το γελιο ειναι αμα του τα δωσεις απο σταση που δειχνει κατι νουμερα 60,65 και μολις ηρεμησεις ο γκαζι ξαναπεφτει στα ηρεμα του.

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Παίδες αν ψάχνετε αμάξι με πολύ χαμηλή κατανάλωση πάρτε ένα Alto ή ένα Piccanto.

Το Gt με τα 170 και κατανάλωση 11 με σβέλτη οδήγηση σας φαίνονται πολλά?

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως νομιζω οτι το TSI δεν καιει και πολυ...και 9-10 να καιει μεσα στην πολυ δεν ειναι πολλα. Το θεμα ειναι οτι αν προσεχεις το ποδι και αλλαζεις και ταχυτητα μεχρι τις 3500σαλ.Το μυστικο ειναι να εχεις την σωστη σχεση σε καθε διαδρομη..εγω πχ με το Carina βγαζω στην πολη 500-550 χλμ και τυχαινει να εχω και 4η ταχυτητα με 60-70 χλμ αλλα το αμαξι ειναι 1600 και τραβαει...το TSI που εχει και μεγαλη ροπη απο χαμηλα, ειναι πιο ευκολο να εισαι με την καταλληλη ταχυτητα.Παντως πιστευω οτι το TSI θα καιει λιγο λιγοτερο απο το GT.

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως με το GT εχοντας κανει ηδη 4000 χλμ. μεση καταναλωση εχω γυρω στα 8.6 και ασφαλως εχει 'φαει' και τα σχετικα μαστιγωματα καποιες φορες ( ειδικα τον τελευταιο μηνα)...

για να πας ομως ετσι με το 1.6 fsi που ειχα πριν ημουν στην τσιτα και εκαιγα γυρω στο 10ακι...

...

και τελος γνωμη μου βεβαια αλλα οταν αγοραζεις τετοιο 'ειδικο' οχημα με την προυποθεση οτι θα χαιρεσαι την δυναμη του δεν κοιτας την καταναλωση....αλλιως αγοραζεις κανενα υβριδικο και να χαιρεσαι τις 'μπαταριες' σου :D:D

Link to comment
Share on other sites

Guest jimmy the kid
Παίδες αν ψάχνετε αμάξι με πολύ χαμηλή κατανάλωση πάρτε ένα Alto ή ένα Piccanto.

Το Gt με τα 170 και κατανάλωση 11 με σβέλτη οδήγηση σας φαίνονται πολλά?

Afti akribos einai i katanalosi mou. Isos kai kana litro ligoteri. Prosopika pistebo oti einai kala giati to amaksi paei sbelta, xoris na exo to nou mou min patiso gkazi giati 8a kapso ppoli benzini. Opou xreiazetai na to patiso to patao. Mono otan to pas koftes anebainei i katanalosi alla o kinitiras trabaei toso poli pou ousiastika den xreiazetai na to pas koftes para mono an pas gia kontra. Se anoixto dromo me 120 xlm/h i katanalosi peftei kato apo to 5. Ousiastika einai ena aftokinito pou den kaiei para mono otan 8es esi na kapsei.

Link to comment
Share on other sites

την καταναλωση την μετραται με 95αρα ή με 100αρα βενζίνη?

;) - ξεκινα απο 95 ,το σωστο ειναι να την μετρας βαζοντας απο 1 βενζιναδικο και κανοντας στανταρ διαδρομη πολης σε γενικα ιδιες συνθηκες γιατι πολυ ευκολα μπορει να κανεις λαθος Πχ το A/C ,η πολλη ωρα στο φαναρι θα στην ανεβασουν

- παντα να μην λες στον βενζινα "γεμιστο" γιατι αυτος θα στο κανει ξεχειλο κι ας παει χαμενο απο τις αναθυμιασεις μετα το καυσιμο,αυτον τον νοιαζει να κερδισει.να του λες "μεχρι να πεσει η αντλια" να εισαι απο πανω και μολις πεσει η σκανδαλη της να σταματησεις - τοτε μηδενισε το ταχυμετρο και αρχισε την καταμετρηση

Link to comment
Share on other sites

Guest jimmy the kid
την καταναλωση την μετραται με 95αρα ή με 100αρα βενζίνη?

εγω παντως εχω μεση καταναλωση 13λιτρα!

;):wacko:

95άρα δεν κάνει να χρεισιμοποιείς παρά μόνο σε περίπτωση ανάγκης με πρόσθετα κτλ. Θα μου πεις βέβαια ούτε η 98 ούτε η 100 είναι όσο λένε. Εγώ πάντως του βάζω μόνο Ultimate. κατά προτίμηση από συγκεκριμένο βενζινάδικο. Χθες επειδή είχα ξεμείνει έβαλα 10€ στην παραλιακή και μετά στην αττική οδό έχωντας 190 με 200 με την 5η η 6η δεν ανέβαζε πάνω από 220 και ψιλοαγχώθηκα για την βενζίνη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι ειναι σωστο να μετραμε την κατανάλωση απο το trip computer. Καλυτερο ειναι να τη μετραμε με τον παραδοσιακό τρόπο. Για διαδρομη στην πολη ο υπολογιστης μπορει και ξεκιναει να μετραει απο 30 η και παραπανω. Κατεβαζει βεβαια αλλα κατεβαίνει και ο ρυθμος που καταγραφει τους μεσους ορους. Οποτε μπορεί να δείξει μες την πολη κατανάλωση και 16λτ/100.

Link to comment
Share on other sites

;) - αυτο υποστηριξα και εγω πιο πανω ,ειμαι υπερ του παραδοσιακου με προσοχη στην διαδρομη να ειναι οσο γινεται ιδια και με το φουλαρισμα μεχρι να πεσει η αντλια
Link to comment
Share on other sites

Oλοι οι συγχρονοι κινητηρες, με τους εξελιγμενους εγκεφαλους και τα συστηματα διαχειρισης του καυσιμου, ειναι πλεον πολυ οικονομικοτεροι απο οτι ηταν μεχρι και πριν απο μερικα χρονια.

Το πολυ εκνευριστικο ηλεκτρικο γκαζι, οι διπλοι αισθητηρες "λ", τεχνολογια αμεσου ψεκασμου και μελετημενες εισαγωγες, ολα εχουν σα σκοπο τη μικροτερη καταναλωση, με οσο γινεται καλυτερες επιδοσεις και -κυριως- χαμηλοτερους ρυπους.

Ολα αυτα ομως βρισκονται σε πληρη συνεργασια και αρμονια, μονο σε 'χαλαρη' λειτουργια.

Σε καταστασεις τερμα γκαζι, ολα αυτα περνανε στο περιθωριο, οποτε η καταναλωση μπορει να ανεβει σε πολυ υψηλα επιπεδα. Ο δευτερος 'λ' σταματαει να διαβαζει, το ηλεκτρικο γκαζι εχει μπει στο περιθωριο, ο αμεσος ψεκασμος εχει ανοιξει σα βρυση, οποτε η καταναλωση περναει σε δευτερη μοιρα.

Εαν παρατηρησει καποιος την καταναλωση π.χ. σε ενα 20vt, θα δει οτι μπορει να πετυχει καταναλωση 7,9λ/100χλμ, αλλα και 22λ/100χλμ!

Κατι αντιστοιχο φανταστειτε οτι συμβαινει με τον καινουργιο TSi.

Με χαλαρη οδηγηση μπορει να ειναι πολυ οικονομικος (6λ/100χλμ), αλλα εαν τον ζορισεις, χρειαζεται και το αναλογο καυσιμο για να αποδωσει 170 ιππους, οποτε μπορει να δει καποιος 15 ή ακομα και 17λ/100χλμ μεση καταναλωση.

Οσοι δηλαδη γραψατε οτι εχετε μεσες καταναλωσεις των 11λ, εχετε πολυ 'βαρυ' ποδι. Δοκιμαστε να πατε ενα ταξιδι με 120χλμ/ω και θα εκπλαγειτε.

Αλλωστε αυτη δεν ειναι και η 'μαγκια' του TSi; Να μπορει να ειναι 1.400κ.ε., που σε καποιες περιπτωσεις να μπορει να πηγαινει σαν 2λιτρος.

Ε, οταν τον πας σαν 1,4 καιει σαν 1,4 και οταν τον πας σαν 2λιτρο, καιει και σαν 2λιτρος.

Απλα τα πραματα...... ;)

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απολύτως χωρίς καμμία διάθεση να θίξω την οικονομική σας δυνατότητα. Ομως όταν αποφασίζει κανείς να αγοράσει ενα αυτοκίνητο αυτών των προδιαγραφών το τελευταίο που πρέπει να τον απασχολεί είναι η κατανάλωση του.

Αγοράστε το αυτοκίνητο, άν μπορείτε, και απολαύστε το. Στην ανάγκη "κόψτε" άλλα περιττά έξοδα για να καλύψετε την υπερβολική κατανάλωση. Αναλογισθείτε απλά πόσα χρήματα έχουμε ξοδέψει σε πράγματα που δεν μας χάρισαν αντίστοιχα ευχάριστες στιγμές. Τι να συζητάμε τώρα για ένα παραπάνω λίτρο ή δύο στα 100 km?

Οταν το 1989 αποφάσισα να αγοράσω το 16V original και να μην καταφύγω σε μετατροπή ενός απλού 1050, που θα στοίχιζε και 1,000,000 δρχ. λιγότερο, ξόδεψα όσα χρήματα είχα στην άκρη χωρίς να σκεφτώ τίποτε άλλο.

Οι χαρές που μου έδωσε όμως..........................................

Αλλιώς ακολουθείστε τη συμβουλή του Stoilas.

Παίδες αν ψάχνετε αμάξι με πολύ χαμηλή κατανάλωση πάρτε ένα Alto ή ένα Piccanto.

Το Gt με τα 170 και κατανάλωση 11 με σβέλτη οδήγηση σας φαίνονται πολλά?

Link to comment
Share on other sites

Guest jimmy the kid
Oλοι οι συγχρονοι κινητηρες, με τους εξελιγμενους εγκεφαλους και τα συστηματα διαχειρισης του καυσιμου, ειναι πλεον πολυ οικονομικοτεροι απο οτι ηταν μεχρι και πριν απο μερικα χρονια.

Το πολυ εκνευριστικο ηλεκτρικο γκαζι, οι διπλοι αισθητηρες "λ", τεχνολογια αμεσου ψεκασμου και μελετημενες εισαγωγες, ολα εχουν σα σκοπο τη μικροτερη καταναλωση, με οσο γινεται καλυτερες επιδοσεις και -κυριως- χαμηλοτερους ρυπους.

Ολα αυτα ομως βρισκονται σε πληρη συνεργασια και αρμονια, μονο σε 'χαλαρη' λειτουργια.

Σε καταστασεις τερμα γκαζι, ολα αυτα περνανε στο περιθωριο, οποτε η καταναλωση μπορει να ανεβει σε πολυ υψηλα επιπεδα. Ο δευτερος 'λ' σταματαει να διαβαζει, το ηλεκτρικο γκαζι εχει μπει στο περιθωριο, ο αμεσος ψεκασμος εχει ανοιξει σα βρυση, οποτε η καταναλωση περναει σε δευτερη μοιρα.

Εαν παρατηρησει καποιος την καταναλωση π.χ. σε ενα 20vt, θα δει οτι μπορει να πετυχει καταναλωση 7,9λ/100χλμ, αλλα και 22λ/100χλμ!

Κατι αντιστοιχο φανταστειτε οτι συμβαινει με τον καινουργιο TSi.

Με χαλαρη οδηγηση μπορει να ειναι πολυ οικονομικος (6λ/100χλμ), αλλα εαν τον ζορισεις, χρειαζεται και το αναλογο καυσιμο για να αποδωσει 170 ιππους, οποτε μπορει να δει καποιος 15 ή ακομα και 17λ/100χλμ μεση καταναλωση.

Οσοι δηλαδη γραψατε οτι εχετε μεσες καταναλωσεις των 11λ, εχετε πολυ 'βαρυ' ποδι. Δοκιμαστε να πατε ενα ταξιδι με 120χλμ/ω και θα εκπλαγειτε.

Αλλωστε αυτη δεν ειναι και η 'μαγκια' του TSi; Να μπορει να ειναι 1.400κ.ε., που σε καποιες περιπτωσεις να μπορει να πηγαινει σαν 2λιτρος.

Ε, οταν τον πας σαν 1,4 καιει σαν 1,4 και οταν τον πας σαν 2λιτρο, καιει και σαν 2λιτρος.

Απλα τα πραματα...... ;)

Μέσα στην πόλη όσο και να το προσπαθείς δεν μπορείς να οδηγείς χαλαρά. Έχεις πολλά σταμάτα ξεκίνα επιταχύνσεις κτλ. Στην εθνική έχω δει κατανάλωση 3 λίτρα και λιγότερο ενώ πηγαίνω με 120 ;) Με το πόδι στο πάτωμα από την άλλη έχω δει και 25άρια :blink: .

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια και το δικο μου το 1.6 το ιδιο κάνει. Οσο πατάς το δεξί πεντάλ τρώει τον αγλέωρα...εχω δει επισης καλες τιμες στην εθνικη.πολυ καλη μεση κατανάλωση. Λιγο περισσότερο λογικά εχει το TSI.Αφηστε τα χαρτιά τι λενε τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.