Johnakos Posted August 20, 2006 Report Share Posted August 20, 2006 Ρε παιδιά βοηθήστε με please... Ένας γνωστός έχει ένα Golf V 1.4 FSi 90 PS και μου είπε, τώρα που προγραμματίζω να πάρω το tsi, ότι το δικό του καίει πολύ, γύρω στα 11lt/100km μέση κατανάλωση και ότι το tsi θα καίει τρελά...ισχύει κάτι τέτοιο...??? Τα gt σας πόσο καίνε με νορμάλ οδήγηση...???Πήρε κανένας tsi...??? Πόσο περίπου θα έχω μέση κατανάλωση....??? Ευχαριστώ εκ των προτέρων ρε παίδες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thief of Always Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 η vw δινει: Πόλης 9,5 Εκτός Πόλης 5,8 Μέση Κατανάλωση 7,2 επισης αυτο το 11 λτ/100 στο 1.4 μου φαινεται υπερβολικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 το gt με τα 170 ειναι παρα πολυ οικονομικο αν σκεφτει κανεις το μοτερ του... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
airthan Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 Ε δεν νομίζω να καίει και 11 λίτρα. Τόσα λιτρα δεν καίει ούτε το 1,6 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 ΕΧΩ ΤΟ GT.ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ.ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ 160 ΧΜ ΣΤΙΣ 4000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΕΚΑΨΕ Μ. Ο. 9,1 ΛΙΤ. ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΑΞΙΔΙ 180-200 ΧΜ ΣΤΙΣ4500-5000 ΣΤΡΟΦ. ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΩΡΑ ΕΚΑΨΕ 9,6 Μ.Ο ......ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ...ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΥΝΙΑ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnakos Posted August 21, 2006 Author Report Share Posted August 21, 2006 Και εμένα πολύ μου φάνηκε 11lt......Τα 7.2 που δίνει η vw είναι πραγματικότητα...???Απο κατόχους gt οι οποίοι τα έχουν στρώσει θα ήθελα να μάθω μέση κατανάλωση με νορμάλ οδήγηση....Συμφωνώ πως για τα άλογα που βγάζει το gt τα 7,2 είναι πολύ λίγα....αλλά είναι τόσα....???Στο Tsi που βγάζει λιγότερα άλογα θα έχει ίδια κατανάλωση??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 και σε αυτο με τα 140 7.2 αναφερει οπως και στο gt.. 6ρι σασμαν παντα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S_Bravo Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Εμενα Μ.Κ κινειται στα 7.2 με 7.9... εχει 6000χλμ και αμα το οδηγεις στην υποπιεση πεφτει και στα 6.5 Θελει βασικα να συνηθησεις το γκαζι γιατι το χαιδευεις και το βλεπεις οτι ενεργοποιειται αμεσως για να φυγει οποτε και να καψει. Το γελιο ειναι αμα του τα δωσεις απο σταση που δειχνει κατι νουμερα 60,65 και μολις ηρεμησεις ο γκαζι ξαναπεφτει στα ηρεμα του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Παίδες αν ψάχνετε αμάξι με πολύ χαμηλή κατανάλωση πάρτε ένα Alto ή ένα Piccanto. Το Gt με τα 170 και κατανάλωση 11 με σβέλτη οδήγηση σας φαίνονται πολλά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leader Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Εγω παντως νομιζω οτι το TSI δεν καιει και πολυ...και 9-10 να καιει μεσα στην πολυ δεν ειναι πολλα. Το θεμα ειναι οτι αν προσεχεις το ποδι και αλλαζεις και ταχυτητα μεχρι τις 3500σαλ.Το μυστικο ειναι να εχεις την σωστη σχεση σε καθε διαδρομη..εγω πχ με το Carina βγαζω στην πολη 500-550 χλμ και τυχαινει να εχω και 4η ταχυτητα με 60-70 χλμ αλλα το αμαξι ειναι 1600 και τραβαει...το TSI που εχει και μεγαλη ροπη απο χαμηλα, ειναι πιο ευκολο να εισαι με την καταλληλη ταχυτητα.Παντως πιστευω οτι το TSI θα καιει λιγο λιγοτερο απο το GT. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RGT Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 εγω παντως με το GT εχοντας κανει ηδη 4000 χλμ. μεση καταναλωση εχω γυρω στα 8.6 και ασφαλως εχει 'φαει' και τα σχετικα μαστιγωματα καποιες φορες ( ειδικα τον τελευταιο μηνα)... για να πας ομως ετσι με το 1.6 fsi που ειχα πριν ημουν στην τσιτα και εκαιγα γυρω στο 10ακι... ... και τελος γνωμη μου βεβαια αλλα οταν αγοραζεις τετοιο 'ειδικο' οχημα με την προυποθεση οτι θα χαιρεσαι την δυναμη του δεν κοιτας την καταναλωση....αλλιως αγοραζεις κανενα υβριδικο και να χαιρεσαι τις 'μπαταριες' σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jimmy the kid Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Παίδες αν ψάχνετε αμάξι με πολύ χαμηλή κατανάλωση πάρτε ένα Alto ή ένα Piccanto.Το Gt με τα 170 και κατανάλωση 11 με σβέλτη οδήγηση σας φαίνονται πολλά? Afti akribos einai i katanalosi mou. Isos kai kana litro ligoteri. Prosopika pistebo oti einai kala giati to amaksi paei sbelta, xoris na exo to nou mou min patiso gkazi giati 8a kapso ppoli benzini. Opou xreiazetai na to patiso to patao. Mono otan to pas koftes anebainei i katanalosi alla o kinitiras trabaei toso poli pou ousiastika den xreiazetai na to pas koftes para mono an pas gia kontra. Se anoixto dromo me 120 xlm/h i katanalosi peftei kato apo to 5. Ousiastika einai ena aftokinito pou den kaiei para mono otan 8es esi na kapsei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Ακριβώς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted September 8, 2006 Report Share Posted September 8, 2006 την καταναλωση την μετραται με 95αρα ή με 100αρα βενζίνη? εγω παντως εχω μεση καταναλωση 13λιτρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted September 9, 2006 Report Share Posted September 9, 2006 την καταναλωση την μετραται με 95αρα ή με 100αρα βενζίνη? - ξεκινα απο 95 ,το σωστο ειναι να την μετρας βαζοντας απο 1 βενζιναδικο και κανοντας στανταρ διαδρομη πολης σε γενικα ιδιες συνθηκες γιατι πολυ ευκολα μπορει να κανεις λαθος Πχ το A/C ,η πολλη ωρα στο φαναρι θα στην ανεβασουν - παντα να μην λες στον βενζινα "γεμιστο" γιατι αυτος θα στο κανει ξεχειλο κι ας παει χαμενο απο τις αναθυμιασεις μετα το καυσιμο,αυτον τον νοιαζει να κερδισει.να του λες "μεχρι να πεσει η αντλια" να εισαι απο πανω και μολις πεσει η σκανδαλη της να σταματησεις - τοτε μηδενισε το ταχυμετρο και αρχισε την καταμετρηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jimmy the kid Posted September 9, 2006 Report Share Posted September 9, 2006 την καταναλωση την μετραται με 95αρα ή με 100αρα βενζίνη?εγω παντως εχω μεση καταναλωση 13λιτρα! 95άρα δεν κάνει να χρεισιμοποιείς παρά μόνο σε περίπτωση ανάγκης με πρόσθετα κτλ. Θα μου πεις βέβαια ούτε η 98 ούτε η 100 είναι όσο λένε. Εγώ πάντως του βάζω μόνο Ultimate. κατά προτίμηση από συγκεκριμένο βενζινάδικο. Χθες επειδή είχα ξεμείνει έβαλα 10€ στην παραλιακή και μετά στην αττική οδό έχωντας 190 με 200 με την 5η η 6η δεν ανέβαζε πάνω από 220 και ψιλοαγχώθηκα για την βενζίνη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted September 9, 2006 Report Share Posted September 9, 2006 Δεν νομιζω οτι ειναι σωστο να μετραμε την κατανάλωση απο το trip computer. Καλυτερο ειναι να τη μετραμε με τον παραδοσιακό τρόπο. Για διαδρομη στην πολη ο υπολογιστης μπορει και ξεκιναει να μετραει απο 30 η και παραπανω. Κατεβαζει βεβαια αλλα κατεβαίνει και ο ρυθμος που καταγραφει τους μεσους ορους. Οποτε μπορεί να δείξει μες την πολη κατανάλωση και 16λτ/100. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted September 9, 2006 Report Share Posted September 9, 2006 - αυτο υποστηριξα και εγω πιο πανω ,ειμαι υπερ του παραδοσιακου με προσοχη στην διαδρομη να ειναι οσο γινεται ιδια και με το φουλαρισμα μεχρι να πεσει η αντλια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nionios Posted September 9, 2006 Report Share Posted September 9, 2006 τι λετε ρε παιδια εγω με το 1.4 fsi εχω γυρω στα 7.7lt μεση καταναλωση τι 11 και παλαβομαρες βλεπω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted September 9, 2006 Report Share Posted September 9, 2006 Oλοι οι συγχρονοι κινητηρες, με τους εξελιγμενους εγκεφαλους και τα συστηματα διαχειρισης του καυσιμου, ειναι πλεον πολυ οικονομικοτεροι απο οτι ηταν μεχρι και πριν απο μερικα χρονια. Το πολυ εκνευριστικο ηλεκτρικο γκαζι, οι διπλοι αισθητηρες "λ", τεχνολογια αμεσου ψεκασμου και μελετημενες εισαγωγες, ολα εχουν σα σκοπο τη μικροτερη καταναλωση, με οσο γινεται καλυτερες επιδοσεις και -κυριως- χαμηλοτερους ρυπους. Ολα αυτα ομως βρισκονται σε πληρη συνεργασια και αρμονια, μονο σε 'χαλαρη' λειτουργια. Σε καταστασεις τερμα γκαζι, ολα αυτα περνανε στο περιθωριο, οποτε η καταναλωση μπορει να ανεβει σε πολυ υψηλα επιπεδα. Ο δευτερος 'λ' σταματαει να διαβαζει, το ηλεκτρικο γκαζι εχει μπει στο περιθωριο, ο αμεσος ψεκασμος εχει ανοιξει σα βρυση, οποτε η καταναλωση περναει σε δευτερη μοιρα. Εαν παρατηρησει καποιος την καταναλωση π.χ. σε ενα 20vt, θα δει οτι μπορει να πετυχει καταναλωση 7,9λ/100χλμ, αλλα και 22λ/100χλμ! Κατι αντιστοιχο φανταστειτε οτι συμβαινει με τον καινουργιο TSi. Με χαλαρη οδηγηση μπορει να ειναι πολυ οικονομικος (6λ/100χλμ), αλλα εαν τον ζορισεις, χρειαζεται και το αναλογο καυσιμο για να αποδωσει 170 ιππους, οποτε μπορει να δει καποιος 15 ή ακομα και 17λ/100χλμ μεση καταναλωση. Οσοι δηλαδη γραψατε οτι εχετε μεσες καταναλωσεις των 11λ, εχετε πολυ 'βαρυ' ποδι. Δοκιμαστε να πατε ενα ταξιδι με 120χλμ/ω και θα εκπλαγειτε. Αλλωστε αυτη δεν ειναι και η 'μαγκια' του TSi; Να μπορει να ειναι 1.400κ.ε., που σε καποιες περιπτωσεις να μπορει να πηγαινει σαν 2λιτρος. Ε, οταν τον πας σαν 1,4 καιει σαν 1,4 και οταν τον πας σαν 2λιτρο, καιει και σαν 2λιτρος. Απλα τα πραματα...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adoniram Posted September 9, 2006 Report Share Posted September 9, 2006 Συμφωνώ απολύτως χωρίς καμμία διάθεση να θίξω την οικονομική σας δυνατότητα. Ομως όταν αποφασίζει κανείς να αγοράσει ενα αυτοκίνητο αυτών των προδιαγραφών το τελευταίο που πρέπει να τον απασχολεί είναι η κατανάλωση του. Αγοράστε το αυτοκίνητο, άν μπορείτε, και απολαύστε το. Στην ανάγκη "κόψτε" άλλα περιττά έξοδα για να καλύψετε την υπερβολική κατανάλωση. Αναλογισθείτε απλά πόσα χρήματα έχουμε ξοδέψει σε πράγματα που δεν μας χάρισαν αντίστοιχα ευχάριστες στιγμές. Τι να συζητάμε τώρα για ένα παραπάνω λίτρο ή δύο στα 100 km? Οταν το 1989 αποφάσισα να αγοράσω το 16V original και να μην καταφύγω σε μετατροπή ενός απλού 1050, που θα στοίχιζε και 1,000,000 δρχ. λιγότερο, ξόδεψα όσα χρήματα είχα στην άκρη χωρίς να σκεφτώ τίποτε άλλο. Οι χαρές που μου έδωσε όμως.......................................... Αλλιώς ακολουθείστε τη συμβουλή του Stoilas. Παίδες αν ψάχνετε αμάξι με πολύ χαμηλή κατανάλωση πάρτε ένα Alto ή ένα Piccanto.Το Gt με τα 170 και κατανάλωση 11 με σβέλτη οδήγηση σας φαίνονται πολλά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BABIS Posted September 9, 2006 Report Share Posted September 9, 2006 Έτσι είναι αν έχεις βαρή πόδι έχεις και κατανάλωση. Η αλήθεια είναι ότι το gt δεν καίει πολύ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jimmy the kid Posted September 9, 2006 Report Share Posted September 9, 2006 Oλοι οι συγχρονοι κινητηρες, με τους εξελιγμενους εγκεφαλους και τα συστηματα διαχειρισης του καυσιμου, ειναι πλεον πολυ οικονομικοτεροι απο οτι ηταν μεχρι και πριν απο μερικα χρονια.Το πολυ εκνευριστικο ηλεκτρικο γκαζι, οι διπλοι αισθητηρες "λ", τεχνολογια αμεσου ψεκασμου και μελετημενες εισαγωγες, ολα εχουν σα σκοπο τη μικροτερη καταναλωση, με οσο γινεται καλυτερες επιδοσεις και -κυριως- χαμηλοτερους ρυπους. Ολα αυτα ομως βρισκονται σε πληρη συνεργασια και αρμονια, μονο σε 'χαλαρη' λειτουργια. Σε καταστασεις τερμα γκαζι, ολα αυτα περνανε στο περιθωριο, οποτε η καταναλωση μπορει να ανεβει σε πολυ υψηλα επιπεδα. Ο δευτερος 'λ' σταματαει να διαβαζει, το ηλεκτρικο γκαζι εχει μπει στο περιθωριο, ο αμεσος ψεκασμος εχει ανοιξει σα βρυση, οποτε η καταναλωση περναει σε δευτερη μοιρα. Εαν παρατηρησει καποιος την καταναλωση π.χ. σε ενα 20vt, θα δει οτι μπορει να πετυχει καταναλωση 7,9λ/100χλμ, αλλα και 22λ/100χλμ! Κατι αντιστοιχο φανταστειτε οτι συμβαινει με τον καινουργιο TSi. Με χαλαρη οδηγηση μπορει να ειναι πολυ οικονομικος (6λ/100χλμ), αλλα εαν τον ζορισεις, χρειαζεται και το αναλογο καυσιμο για να αποδωσει 170 ιππους, οποτε μπορει να δει καποιος 15 ή ακομα και 17λ/100χλμ μεση καταναλωση. Οσοι δηλαδη γραψατε οτι εχετε μεσες καταναλωσεις των 11λ, εχετε πολυ 'βαρυ' ποδι. Δοκιμαστε να πατε ενα ταξιδι με 120χλμ/ω και θα εκπλαγειτε. Αλλωστε αυτη δεν ειναι και η 'μαγκια' του TSi; Να μπορει να ειναι 1.400κ.ε., που σε καποιες περιπτωσεις να μπορει να πηγαινει σαν 2λιτρος. Ε, οταν τον πας σαν 1,4 καιει σαν 1,4 και οταν τον πας σαν 2λιτρο, καιει και σαν 2λιτρος. Απλα τα πραματα...... Μέσα στην πόλη όσο και να το προσπαθείς δεν μπορείς να οδηγείς χαλαρά. Έχεις πολλά σταμάτα ξεκίνα επιταχύνσεις κτλ. Στην εθνική έχω δει κατανάλωση 3 λίτρα και λιγότερο ενώ πηγαίνω με 120 Με το πόδι στο πάτωμα από την άλλη έχω δει και 25άρια . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theos_larissa Posted September 9, 2006 Report Share Posted September 9, 2006 Ρε παιδια και το δικο μου το 1.6 το ιδιο κάνει. Οσο πατάς το δεξί πεντάλ τρώει τον αγλέωρα...εχω δει επισης καλες τιμες στην εθνικη.πολυ καλη μεση κατανάλωση. Λιγο περισσότερο λογικά εχει το TSI.Αφηστε τα χαρτιά τι λενε τώρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viaGRa Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 exontas to 1.4 tsi 140ps kai exontas dianysei 500km kai me diko mou periorismo nan mhn ypervw tis 3000rpm to amaxi kaiei pisteyw ligo.to prohgoumeno vw pou eixa htan ena polo 6n 16v.o ypologisths mou deixnei 6.8-7.fusika 1.4 turbo einai......nhn ta theloume ola dika mas! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...