twincharged Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 Εγω ειμαι υπερ της αλλαγης σε νεο αμαξι στα 1500χλμ.Το μοτερ ειναι καινουριο και θα εχει γρεζια μεσα. Καλο ειναι να τα αλλαξεις προληπτικα. Πλέον δε χρειάζεται (ίσχυε στα παλιά αυτοκίνητα), έχουν φύγει τα γρεζια από το εργοστάσιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gasman Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 Κάπου στις 11.000 εγώ χρειάστηκε να συμπληρώσω περίπου 250γρ(στο gt).. Να έχετε το νου σας!! Εμένα στα 8.500 χλμ το λάδι έχει κατέβει λίγο, είναι στα 4/5 περίπου του δείκτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 Πλέον δε χρειάζεται (ίσχυε στα παλιά αυτοκίνητα), έχουν φύγει τα γρεζια από το εργοστάσιο... Kαι απο το εργοστασιο τα μοτερ υποτιθεται οτι ειναι στρωμενα,αλλα εμεις τα στρωνουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Kαι απο το εργοστασιο τα μοτερ υποτιθεται οτι ειναι στρωμενα,αλλα εμεις τα στρωνουμε. Πάντως στο βιβλίο μιλάει για ροντάρισμα έως τα 1000χλμ... Και άνοιγμα σταδιακά από τα 1000χλμ έως τα 1500χλμ. Οπότε στρωμένα δεν είναι. Πάντως να βρεις γρέζια στα πρώτα λάδια είναι απίθανο σχεδον κατα τη γνώμη μου. Έτσι κι αλλιώς τους συμφέρει να τα αλλάξεις στα 1500 γιατί να μη στο πουν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Πάντως στο βιβλίο μιλάει για ροντάρισμα έως τα 1000χλμ... Και άνοιγμα σταδιακά από τα 1000χλμ έως τα 1500χλμ. Οπότε στρωμένα δεν είναι. Πάντως να βρεις γρέζια στα πρώτα λάδια είναι απίθανο σχεδον κατα τη γνώμη μου. Έτσι κι αλλιώς τους συμφέρει να τα αλλάξεις στα 1500 γιατί να μη στο πουν; Tις ξερω τις οδηγιες για στρωσιμο του κινητηρα. Τα μοτερ ειναι στρωμενα πανω στους παγκους και οχι μεσα στο αυτοκινητο,γιαυτο και πρεπει να στρωθει για να δεσουν ολα μεταξυ τους μοτερ-κιβωτιο-φρενα-βιδες κτλ. Δεν τους συμφερει να τα αλλαξεις στα 1500 φιλε μου. Οταν πας να παρεις Golf ή καποιο αλλο της κατηγοριας αυτης εισαι πεπεισμενος οτι το αμαξι θα αλλαζει λαδια καθε 15000 και αμα σου πουν ελα για αλλαγη στα 1500 θα σου φανει καπως. Πολλα ειναι που γινονται προληπτικα και μπορει να μην μαθεις ποτε το πως θα ηταν αν δεν τα εκανες ή τα εκανες προληπτικα. Γιαυτο,ο καθενας αποφασιζει αναλογα με τις αναγκες του,τις γνωσεις του και φυσικα την τσεπη του και πραττει αναλογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manmag4 Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Tις ξερω τις οδηγιες για στρωσιμο του κινητηρα.Τα μοτερ ειναι στρωμενα πανω στους παγκους και οχι μεσα στο αυτοκινητο,γιαυτο και πρεπει να στρωθει για να δεσουν ολα μεταξυ τους μοτερ-κιβωτιο-φρενα-βιδες κτλ. Δεν τους συμφερει να τα αλλαξεις στα 1500 φιλε μου. Οταν πας να παρεις Golf ή καποιο αλλο της κατηγοριας αυτης εισαι πεπεισμενος οτι το αμαξι θα αλλαζει λαδια καθε 15000 και αμα σου πουν ελα για αλλαγη στα 1500 θα σου φανει καπως. Πολλα ειναι που γινονται προληπτικα και μπορει να μην μαθεις ποτε το πως θα ηταν αν δεν τα εκανες ή τα εκανες προληπτικα. Γιαυτο,ο καθενας αποφασιζει αναλογα με τις αναγκες του,τις γνωσεις του και φυσικα την τσεπη του και πραττει αναλογα. +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 ακριβως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 (edited) Tις ξερω τις οδηγιες για στρωσιμο του κινητηρα.Τα μοτερ ειναι στρωμενα πανω στους παγκους και οχι μεσα στο αυτοκινητο,γιαυτο και πρεπει να στρωθει για να δεσουν ολα μεταξυ τους μοτερ-κιβωτιο-φρενα-βιδες κτλ. Δεν τους συμφερει να τα αλλαξεις στα 1500 φιλε μου. Οταν πας να παρεις Golf ή καποιο αλλο της κατηγοριας αυτης εισαι πεπεισμενος οτι το αμαξι θα αλλαζει λαδια καθε 15000 και αμα σου πουν ελα για αλλαγη στα 1500 θα σου φανει καπως. Πολλα ειναι που γινονται προληπτικα και μπορει να μην μαθεις ποτε το πως θα ηταν αν δεν τα εκανες ή τα εκανες προληπτικα. Γιαυτο,ο καθενας αποφασιζει αναλογα με τις αναγκες του,τις γνωσεις του και φυσικα την τσεπη του και πραττει αναλογα. Δεν υπάρχει θέμα χρημάτων. Ίσα ίσα που αυτοί να στα πάρουν θέλουν. Δηλαδή προτιμούν να μη σου πουν να κάνεις μια αλλαγή από το να έχεις προβλήματα στο μοτέρ αργότερα; Τα δικά σου λάδια είχαν τίποτα όταν τα άλλαξες; Μη γινόμαστε υπερβολικοί... Edited November 2, 2006 by Γιάννης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Δεν υπάρχει θέμα χρημάτων. Ίσα ίσα που αυτοί να στα πάρουν θέλουν. Δηλαδή προτιμούν να μη σου πουν να κάνεις μια αλλαγή από το να έχεις προβλήματα στο μοτέρ αργότερα; Τα δικά σου λάδια είχαν τίποτα όταν τα άλλαξες; Μη γινόμαστε υπερβολικοί... Δεν καταλαβαινεις φιλε μου οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ να σου προτεινει αλλαγη λαδιων στα 1500 χλμ. Αν ηταν,θα στο λεγανε. Δεν γινομαστε υπερβολικοι.Ουτως ή αλλως ο καθενας φροντιζει για τον εαυτο του οπως ειπα και πιο πανω. Ολα ειναι θεμα επιλογων. Και οσον αφορα τα δικα μου λαδια,δεν τα πηγα για αναλυση να τα τσεκαρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wanderer Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Μια χαρά στρωμένα είναι τα μοτέρ, αλλά οι προκαταλήψεις κι οι απόψεις δεν αλλάζουν όσα χρόνια κι αν περάσουν. Περισσότερο ανάγκη στρωσίματος έχουν τα λάστιχα -για να μην τελείωσουν αμέσως- τα φρένα και το κιβώτιο, παρά το μοτέρ. Αν βλέπατε πως δοκιμάζουν τα μοτέρ στη γραμμή παραγωγής μόλις συναρμολογηθούν θα ήσασταν κάπως έτσι Ας κάνει ο καθένας ότι καταλαβαίνει, -στρώσιμο μέχρι τα... 20 και αλλαγές κάθε 5-7.500- αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό Γρέζια εν έτη 2006 με τεχνολογία πλάσματος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leader Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Μην τρελαθουμε κιολας...στα 1000 χιλιομετρα αλλαξε φιλος μου στην μηχανη του λαδια( z750 s). Μην γινομαστε υπερβολικοι λοιπον Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted November 3, 2006 Report Share Posted November 3, 2006 Περισσότερο ανάγκη στρωσίματος έχουν τα λάστιχα -για να μην τελείωσουν αμέσως- τα φρένα και το κιβώτιο, παρά το μοτέρ. Αν βλέπατε πως δοκιμάζουν τα μοτέρ στη γραμμή παραγωγής μόλις συναρμολογηθούν θα ήσασταν κάπως έτσι Ναι αλλα για να στρωσεις λαστιχα, φρενα και κιβωτιο πρεπει να κανεις και την αναλογη οδηγηση (μαζι και το μοτερ!!!) Τα μοτερ στην γραμμη παραγωγης εσυ τα εχεις δει??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nikolaos Posted November 20, 2006 Report Share Posted November 20, 2006 Καλησπερα και απο εμενα.Ειμαι νεο μέλος και αν και αυτη τη στιγμη δεν ειμαι κατοχος vw σκεφτομαι να αγορασω το TSi (99%).Θα ηθελα να ακουσω αποψεις απο ιδιοκτήτες,τι να προσεξω καθως και που να ψαξω στο φορουμ εκτος απο αυτο για αναλογα τοπικ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wanderer Posted November 20, 2006 Report Share Posted November 20, 2006 Ναι αλλα για να στρωσεις λαστιχα, φρενα και κιβωτιο πρεπει να κανεις και την αναλογη οδηγηση (μαζι και το μοτερ!!!)Τα μοτερ στην γραμμη παραγωγης εσυ τα εχεις δει??? ναι όπως και βίντεο από την κατασκευή/συναρμολόγηση μοτέρ. Γι' αυτό λέει ο κατασκευαστής "χαλαρά" στην αρχή, όχι απαραίτητα για το μοτέρ. Αν όμως βρεις μια ευθεία, ξεκινήσεις ομαλά και το φτάσεις κόφτη και το αφήσεις να φρενάρει ομαλά, δεν θα πάθει απολύτως τίποτα. Τα μοτέρ δοκιμάζονται στον κόφτη για κάποιο χρονικό διάστημα και μετά τοποθετούνται στο "καινούριο" σας αυτοκίνητο Επίσης είναι παρατηρημένο πως τα περισσότερα μοτέρ σπάνε σε αυτοκίνητα με λίγα χλμ. Απλώς πέρασαν για λίγο την αρχική δοκιμή κι είτε το στρώνες για 100.000 είτε για 100χλμ ήταν καμένο από χέρι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 Καλησπερα και απο εμενα.Ειμαι νεο μέλος και αν και αυτη τη στιγμη δεν ειμαι κατοχος vw σκεφτομαι να αγορασω το TSi (99%).Θα ηθελα να ακουσω αποψεις απο ιδιοκτήτες,τι να προσεξω καθως και που να ψαξω στο φορουμ εκτος απο αυτο για αναλογα τοπικ..... Φιλε Νικο το συγκεκριμενο αυτοκινητο το εχω παραγγειλει και απλως περιμενω Οπως καταλαβαινεις δεν εχω προσωπικη εμπειρια καθως δεν ειμαι ακομα ιδιοκτητης!! Αυτα που μπορω να σου πω ειναι οτι, εαν σου αρεσει σαν αυτοκινητο και δεν σου ειναι προβλημα τα περιπου 22.000 Κ (αν το παρεις full extra, τοσο θα παει) να το παρεις με κλειστα ματια!!! Αν συγκρινεις τον ανταγωνισμο με αυτα που σου δινει το TSI θα δεις οτι ειναι το καλυτερο value for money (πληρωνεις τον καθε ιππο περιπου 17.900 ευρώ / 140hp = 128 ευρώ) με οτι αλλο συνοδευει το ονομα GOLF!!! Τα μοναδικα μειον που εμενα με προβληματισαν ηταν 2!! 1) Ο TSI ειναι ενας κινητηρας καινουργιος και δεν ξερουμε ακομα τις αδυναμιες του! 2) Η καταναλωση του αυτοκινητου (εφοσον το πας κοφτες καιει, αλλα εχεις και 140hp) και η προυποθεση (οπως λενε οι περισσοτεροι ιδιοκτητες TSI) χρησης 100αρας βενζινης που μια εποχη ειχε φτασει στα 1,4 ευρω το λιτρο! Αυτα απο εμενα και ελπιζω να βοηθησα!! Y.Γ. Οτι ισχυει για τον TSI ισχυει και για το GT (οσον αφορα το μοτερ)!! Οποτε οπου βλεπεις topics με θεμα το GT μπορεις να τα διαβαζεις και να παιρνεις αποψεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nikolaos Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΑΝ ΛΙΓΟ.ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ TSI.ΑΛΛΑ ΛΕΩ VW ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΦΑ?ΜΠΑ...ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΑΝ ΛΙΓΟ.ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ TSI.ΑΛΛΑ ΛΕΩ VW ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΦΑ?ΜΠΑ...ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ? Νικο ο TSI κυκλοφορει σχεδον 1,5 χρονο τωρα (αν δεν κανω λαθος) και πλην καποιες αμφιβολου προελευσεως φημες, δεν εχει αναφερθει το παραμικρο απο κανενα μελος του club για τυχον προβληματα του κινητηρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nikolaos Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ.ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΚΤΛ.ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ PM.PLZ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ.ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΚΤΛ.ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ PM.PLZ...... Εγω ειμαι εκτος αθηνων!! Ρωτα κανα παιδι απο αθηνα να σου πει για τις κεντρικες αντιπροσωπιες!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sotos.G Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 ti lei to tsi? eyxaristimenos? ego to exo kleisei kai to perimeno mesa dekemri,alla den exei ton tebeli kai nomizo oti tha moy xreiastei.... alla moy zitoyn 450 eyro apo tin karenta . polla ta lefta.... entyposeis apo to tsi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ktgeorge Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 Αν όλα πάνε καλά, σε λίγες μέρες θα το παραγγείλω. Σε πρόσφατη βόλτα από αντιπροσωπεία, μου είπαν ότι μπορεί να γίνει παραγγελία του Golf με usb adaptor (νομίζω plus 117€, αν θυμάμαι καλά) και προυποθέτει και εγκατάσταση τεμπέλη που σίγουρα θα έβαζα. Μου είπαν ότι δείχνει κανονικά folders κλπ... Εξαιρετικά ενδιαφέρον ακούγεται πάντως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 Ερωτηση: Φιλος θελει να παραγγειλει το TSi την sportline εκδοση. Μπορειτε να μου πειτε εαν υπαρχει στον βασικο εξοπλισμο η οθονη plus ή παει εξτρα; Επισης το υποβραχιωνιο ποσο βγαινει στο TSi; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manos83 Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 Ερωτηση: Φιλος θελει να παραγγειλει το TSi την sportline εκδοση. Μπορειτε να μου πειτε εαν υπαρχει στον βασικο εξοπλισμο η οθονη plus ή παει εξτρα;Επισης το υποβραχιωνιο ποσο βγαινει στο TSi; H οθόνη plus ποια ειναι? εμενα έχει την οθονη του υπολογιστή ταξιδίου. δεν ξέρω αν εννοείς αυτή. Οσο για της τιμέσ που ρωτάς δεν έχω το χαρτί εδώ τώρα για να σου πώ. Υπομονή μ'ερχι αύριο να σου πώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 (edited) Nαι ο υπολογιστης ταξιδιου ειναι η οθονη PLUS. Οκ ευχαριστω. Απλα το ρωτησα διοτι στο Gti η PLUS παει στα Extra! Y.Γ.: Αν θυμηθεις δες τιμη για το υποβραχιωνιο. Edited November 22, 2006 by greekparot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ktgeorge Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 (edited) Η οθόνη plus, πάει στα extra. Νομίζω πως το TSI Sportline, έχει ούτως η άλλως υπολογιστή ταξιδίου, απλά η οθόνη plus, δείχνει περισσότερες ταυτόχρονα πληροφορίες (Βρίσκετε ανάμεσα στο ταχύμετρο και το στροφόμετρο). Νομίζω ότι κοστίζει επιπλέον 59€ και συνήθως πρέπει να περιμένεις 3 μήνες αφού είναι ειδική παραγγελία. Edited November 23, 2006 by ktgeorge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...