Jump to content
twincharged

Σκούπα ή φίλτρο

Recommended Posts

εαν σας αρεσει ο ηχος της σκουπας της simota, τοτε οι κανονικες σκουπες η οι σκετες χωανες ειναι ΚΟΛΑΣΗ. εγω εχω χωανη γκριν. δεν παιζεται απο ηχο απλα.φανταστειτε οτι η σκουπα της σιμοτα κανει λιγο θορυβο...(οταν πατας τερμα γκαζι ομως ετσι)

Link to comment
Share on other sites

Όντως παίδες ο ήχος της σκούπας ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ...  :thumbsup:  music.gif

Ακούστε και την Γκολφάρα του dimitrisk με σκούπα Simota, που τον ηχογράφησα με το κινητό μου στο meeting του terra petra:

music.gif  music.gif  music.gifGolf_1.6_simota.mp3 music.gif  music.gif  music.gif

Δημήτρη ελπίζω να μην με πας μέσα για τα δικαιώματα  :)  :rolleyes:  :lol:

Πόρωση ο ήχος πραγματικά... :lol:
Link to comment
Share on other sites

S.O.S. - S.O.S.!!! :excl:

Το βραδάκι πληροφορήθηκα από γνωστό μου (C2 1.4 8V με σκούπα Green) ότι η σκούπα μπορεί να μπουκώσει το γκάζι μου επειδή ο κινητήρας μου είναι λίγα κυβικά (1.400) :unsure: Μου πρότεινε καλύτερα φιλτροχοάνη με σωλήνωση ώστε να φτάνει μέχρι την πεταλούδα και ένα ρυθμιστή βενζίνης... :huh::unsure: Τι λέτε παίδες;;; Καμία σοφή συμβουλή από κάποιον που έχει δοκιμάσει τη σκούπα της Green;;; :unsure::unsure::unsure:

Υ.Γ.: Περιμένω απάντηση γιατί ήμουν στο τσακ να παραγγείλω τη σκούπα και το ανέβαλα... HELP ME!!!

Edited by kostas_golfakias
Link to comment
Share on other sites

εγω προτεινω να μην βαλεις ρυθμιστη. βαλε ενα προγραμμα, προτεινω tuning faster, και βαλε και τη σκουπα συνολο? γυρω στα 500 ευρω. τρελη διφορα.απλα αν βαλεις την σκουπα θα παρεις καπου , θα χασεις αλλου. ψηλα θα στεγνωνει ταμαξι.αλλα προβλημα δεν θα παρουσιασει.

Link to comment
Share on other sites

απλα αν βαλεις την σκουπα θα παρεις καπου , θα χασεις αλλου. ψηλα θα στεγνωνει ταμαξι.αλλα προβλημα δεν θα παρουσιασει.

Τι εννοείς λέγοντας θα στεγνώνει ψηλά; :huh: Μήπως ότι δε θα έχει την απαιτούμενη παροχή καυσίμου για να ανταποκρίνεται στην παροχή αέρα της σκούπας από κάποιες στροφές και πάνω; :unsure: Συγγνώμη για τον έντονο προβληματισμό μου ρε παίδες αλλά το μαμίσιο μοτεράκι του ΜΚ3 1.4 είναι αρκετά ευαίσθητο και δε θέλω να με αφήσει εξαιτίας της οποιασδήποτε μετατροπής...

Ευχαριστώ για τις απαντήσεισ σας πάντως!!! :excl:

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς λέγοντας θα στεγνώνει ψηλά; :huh:  Μήπως ότι δε θα έχει την απαιτούμενη παροχή καυσίμου για να ανταποκρίνεται στην παροχή αέρα της σκούπας από κάποιες στροφές και πάνω; :unsure: Συγγνώμη για τον έντονο προβληματισμό μου ρε παίδες αλλά το μαμίσιο μοτεράκι του ΜΚ3 1.4 είναι αρκετά ευαίσθητο και δε θέλω να με αφήσει εξαιτίας της οποιασδήποτε μετατροπής...

Ευχαριστώ για τις απαντήσεισ σας πάντως!!!  :excl:

Αυτό ακριβώς εννοεί. Πιστεύω σκούπα χωρίς πρόγραμμα δεν αξίζει...
Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

γιατι ρε παιδια αν μπει το ενα κ μετα το αλλο τι προβλημα μπορει να βγαλει?

Link to comment
Share on other sites

κανενα προβλημα δεν θα βγαλει. με το ρυθμιστη αυξανεται η πιεση συνεπως και η παροχη αλλα οχι συνεχεια!!! ψηλα η παροχη μειωνεται με το ρυθμιστη. καλυτερα να μαζεψεις φραγκακια και για τα δυο για να δεις διαφορα μια και καλη. εχεις βρει σκουπα για το αμαξι σου? δεν εχω δει το μοτερ σου αλλα στο 3αρι το 1.6gt που εχει φιλαρακι μου δεν μπαινει σκουπα.

Link to comment
Share on other sites

Προς super_sayian: Τι γίνεται Χρήστο, πώς πάει; Είμαι ο φίλος του konstantinos_passat που είχαμε γνωριστεί στο Adagio (Ηλιούπολη) :D

Προς damarlakisat: Ξέρεις γιατί δεν έμπαινε σκούπα στο 1.6 gt; Εγώ πήρα τηλ. στο Speed and Style και μου είπαν ότι υπάρχει σκούπα της Green για Golf III με 200 ευρα! :huh:

Προς όλους: Σημασία παίδες έχει να ενισχύσω λίγο το μπαμ! rocket.gif του μοτέρ μου, γιατί με τα 60 αλογάκια του έχω ξενερώσει τελείως... Δηλαδή θέλω να δω ουσιαστική αλλαγή!!! :unsure: ¶ρα καλό θα ήταν να περιμένω λίγο ακόμα για να του δώσω πρόγραμμα και σκούπα μαζί ώστε να είναι αισθητή η μετατροπή... Τι λέτε;

:huh::unsure::unsure:

Edited by kostas_golfakias
Link to comment
Share on other sites

Καλο ειναι να κανεις οσο μπορεις πιο ολοκληρωμενο το Φ-Π-Ε(φιλτρο-προγραμμα-εξατμιση).

Παντως να ρωτησεις η συγκεκριμενη σκουπα να ειναι για ο δικο σου.Ετσι μειωνεις κατα πολυ τις πιθανοτητες να σου γινει στραβη.

Link to comment
Share on other sites

το 1.6GT εχει τον παππα στα ΔΕΞΙΑ πολυ μακρια απο την πεταλουδα και πολυ ΚΟΝΤΑ στο φαναρι. εκτος αυτου για να βγει ο παππας και να μπει εστω χωανη θελει ειδικο ανταπτορα. τωρα αν καποιος εχει κανει πατεντα και βαλει καινουριο σωληνα απο την πεταλουδα μεχρι τη σκουπα και ενδιαμεσα βαλει και τον μετρητη αερος που εχει εκει καπου αναμεσα που να μην διμηουργει μπερδεματα σταμαξι, οκ παω πασο . αλλα ενα ξαδερφακι που εχει τετοιο αμαξι ρωτησε κα του ειπαν δεν βγαινει,οχι απλα δεν εχουν.δεν ξερω δεν το εχω ψαξει κιολας. ο λουκας ισως ξερει.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είναι γελοία η ερώτησή  :lol: μου αλλά η σκούπα δεν είναι κι αυτή μία φιλτροχοάνη μέσα σε κουτί με μορφή σκούπας ;;;  :wacko:  :D  :)  :)

¶ρα ποια η διαφορά μεταξύ σκούπας και απλής φιλτροχοάνης???  :D  :blush:  :thumbsup:  withstupid.gif

Η σκούπα εκμεταλλεύεται τη ροή του αέρα απο την κίνηση του αυτοκινήτου προς τα εμπρός για να τραβάει τον αέρα σαν χωνί, κατα κάποιο τρόπο. Κοινώς, όσο περισσότερα χιλιόμετρα ανα ώρα, τόσο περισσότερος αέρας μπαίνει στο μοτέρ σου (για αυτό και βλέπουν με τις σκούπες μεγαλύτερες διαφορές στον δρόμο απο ότι στα δυναμόμετρα). Καμμία σχέση με φιλτροχοάνη η όλη ιδέα της σκούπας, έχει μια φιλτροχοάνη μέσα, αλλά στην πραγματικότητα η λειτουργία της σκούπας (και η αύξηση της απόδοσής της) γίνεται λόγω του σχήματος της σκούπας.

Link to comment
Share on other sites

Aristera einai o pappas sto mk3 alla to thema einai to eksis! Ithela na balo skoupa sto diko mou alla distixos den mporesa na bro tipota! Exei dei kaneis tipota tetio? Den thelo na balo xoani sketi apo tin stigmi pou mporo na doso perisio aera sto kaimeno kai fimomeno mou moteri! An xaso 5km/h stin teliki pou den nomizo den egine kai tipota alla pou tha bro! Deite kato kai peite mou an pisteyete oti mporei na mpei skoupa kai sto kato kapo dioti nomizo oti xoraei na bgei apo pouthena,,,, Peite mou kai mena an exete kamia idea! (Kato kinitiras sto antistixo sasi)

post-719-1111954289_thumb.jpg

post-719-1111954345_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, ξεχνάτε κάτι βασικό. Ακούω συνέχεια για την τελική... Δεν "φταίει" η σκούπα ή το φίλτρο για την τελική στην πραγματικότητα, φταίει οτι μετά απο τη σκούπ ή το βαρελάκι για να είσαι σωστός θές επαναπρογραμματισμό. Γιατί? Γιατι ταίζεις το μοτέρ περισσότερο αέρα. Και άμα δε το προγραμματίσεις μετά δεν του δίνεις βενζίνη να κάψει, φτωχαίνει ψηλά, και χάνει τελική (και ίσως λίγο επιδόσεις με τέμα το γκάζι, αλλά αυτό παίζει περισσότερο). Οι διαφορές είναι γενικά μικρές, αλλά το μόνο πραγματικό μειονέκτημα που θα δείς (μετά απο προγραμματισμό, δηλαδή άν κάνεις τη δουλειά ολόκληρη) είναι μια μικρή αύξηση κατανάλωσης. Οπότε με αυτά και με αυτά, εννοώ: Βάλτε το φιλτράκι που θέλετε, την εξατμισούλα που θέλετε, και ΜΕΤΑ προγραμματίστε. Ανακινήστε και σερβίρετε με παγάκια.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, ξεχνάτε κάτι βασικό. Ακούω συνέχεια για την τελική... Δεν "φταίει" η σκούπα ή το φίλτρο για την τελική στην πραγματικότητα, φταίει οτι μετά απο τη σκούπ ή το βαρελάκι για να είσαι σωστός θές επαναπρογραμματισμό. Γιατί? Γιατι ταίζεις το μοτέρ περισσότερο αέρα. Και άμα δε το προγραμματίσεις μετά δεν του δίνεις βενζίνη να κάψει, φτωχαίνει ψηλά, και χάνει τελική (και ίσως λίγο επιδόσεις με τέμα το γκάζι, αλλά αυτό παίζει περισσότερο). Οι διαφορές είναι γενικά μικρές, αλλά το μόνο πραγματικό μειονέκτημα που θα δείς (μετά απο προγραμματισμό, δηλαδή άν κάνεις τη δουλειά ολόκληρη) είναι μια μικρή αύξηση κατανάλωσης. Οπότε με αυτά και με αυτά, εννοώ: Βάλτε το φιλτράκι που θέλετε, την εξατμισούλα που θέλετε, και ΜΕΤΑ προγραμματίστε. Ανακινήστε και σερβίρετε με παγάκια.

Ωραίος ο Quasar!!! Κι εγώ κάπως έτσι αποφάσισα να το κάνω κι εύχομαι φίλε Quasar στο τέλος να μη μου βγει φραπόγαλο το Golfaki μου!!! :thumbsup::angry2::blink:

Link to comment
Share on other sites

Παιδες ψαχνω να βρω να βαλω μια σκουπιτσα, κατα προτιμηση της Green, σε Golf IV 1.4

Οποιος γνωριζει συγκεκριμενα μαγαζια οπου μπορω να την βρω σε καλη τιμη ας τα πει. Σε ενα που πηρα τηλεφωνο και ρωτησα (το ειχε αναφερει ο zhm) μου ειπαν οτι τελειωσαν και οτι... δεν θα ξαναφερουν!!!!

Οποτε περιμενω να ακουσω τις προτασεις σας.

PS. Βρηκα τη σκουπα της Simota με ¤180. Αξιζει?

Link to comment
Share on other sites

Παιδες ψαχνω να βρω να βαλω μια σκουπιτσα, κατα προτιμηση της Green, σε Golf IV 1.4

Οποιος γνωριζει συγκεκριμενα μαγαζια οπου μπορω να την βρω σε καλη τιμη ας τα πει. Σε ενα που πηρα τηλεφωνο και ρωτησα (το ειχε αναφερει ο zhm) μου ειπαν οτι τελειωσαν και οτι... δεν θα ξαναφερουν!!!!

Οποτε περιμενω να ακουσω τις προτασεις σας.

PS. Βρηκα τη σκουπα της Simota με ¤180. Αξιζει?

Κοίτα την πρώτη σελίδα του τόπικ έχω τα στοιχεία του αντιπροσώπου της Green.

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω βέβαια ότι οι εγγέφαλοι τελευταίας γενιάς είναι ικανοί να διαβάσουν την επιπλέον παροχή αέρα που προκαλείται από αλλαγή του συστήματος εισαγωγής και σε γενικές γραμμές να προσαρμόσουν το μίγμα αντίστοιχα. Βέβαια πολλές φορές το παρακάνουν, και έτσι η καύση γίνεται με πολύ πλούσια μίγμα. Αυτό φαίνεται και από τα μπουζί, τα οποία αποκτούν ένα χρώμα σκούρο, δείγμα της πλούσιας σε καύσιμο καύσης. Η δουλειά επιδιορθώνεται με ένα σωστό επαναπρογραμματισμό της ecu...

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio

Από το GTC βρήκα τα παρακάτω στοιχεία:

filtra_1.JPG

filtra_2.jpg

filtra_4.jpg

telika_1.jpg

telika_2.jpg

and_the_winner_is.jpg

Τα παιδιά έχουν κάνει ΑΨΟΓΗ δουλειά :thumbsup: που τα έχουν μαζέψει!

ΕΥΓΕ!!!

Εμένα πρώτα ο Θεός με βλέπω για σκούπα GREEN + SEBRING (γιατί η REMUS δαγκώνει ---> 600€ :baby: )

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν είναι σωστό να μην αναφέρονται οι πηγές, να πω ότι οι συγκεκριμένες σελίδες είναι σκαναρισμένες από το auto accessories τον ετήσιο κατάλογο αξεσουάρ του auto motor und sport :baby:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.