G.P. Posted January 13, 2007 Report Share Posted January 13, 2007 lancer=1.3-1.6 οποτε μαλλον θα γελασει Μιχαλη μη το λες αυτο γιατι το προηγουμενο μου αυτοκινητο ηταν ενα Lancer 1.3GLi και αρκετες φορες εσκισα πολλα 1600αρια οποτε μπορει και να κλαψει... Τωρα οσο για το EVO απλα συμφωνω με Geopan .....το EVO ειναι ενα WRC I.X. ομως .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted January 13, 2007 Report Share Posted January 13, 2007 λεω εγω τωρα εχει δει κανενας την επικεφαλιδα η γραφουμε οτι μας κατεβει ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΝΣΕΡ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΟ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spy Posted January 13, 2007 Report Share Posted January 13, 2007 Το Evo είναι και Lancer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted January 13, 2007 Report Share Posted January 13, 2007 λεω εγω τωρα εχει δει κανενας την επικεφαλιδα η γραφουμε οτι μας κατεβειΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΝΣΕΡ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΟ Και τι να πούμε για το Lancer ρε Χρήστο; Είπαμε 2-3 πράγματα και το εξαντλήσαμε. ¶σε μας να ονειρευόμαστε. Το 1.6άρι το παίρνουμε ότι ώρα θέλουμε που λέει ο λόγος. Το EVO όμως είναι όνειρο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted January 13, 2007 Report Share Posted January 13, 2007 Epese klepsimo pali...sinefo! Ax ... autoi oi sxediastes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 Οσο ωραιο ειναι το μπροστα και το εσωτερικο,τοσο χαλια ειναι το πισω!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 (edited) Επιτέλους τα κατάφερα! Έπεισα τη γυναίκα μου να δώσω το GTI για να της πάρω ενα Tiguan του χρόνου έτσι για το ξεκάρφωμα. Ούτως ή άλλως Astra οδηγεί τώρα οπότε αναβάθμιση αποτελεί το Tiguan. Εγώ από την άλλη θα περιμένω λίγο καιρό να δοκιμαστεί το EVO X που θα αποτελέσει το επόμενό μου αυτοκίνητο. Το design του είναι κυριολεκτικά καταπληκτικό, σαν Alfa Romeo που έπεσε με 200km/h πίσω από ενα σταματημένο Skyline GT R34 και τόσο άσχημο που με φτιάχνει με εναν αδιανόητα διεστραμμένο τρόπο. Διάβασα πως το μοτέρ 4Β11Τ προέρχεται από το 150άρι 2λιτρο 4Β11 που φοράνε και πολλά Hyundai στην άλλη πκευρά του Ατλαντικού λόγω Daimler Chrysler Group αλλά ούτε αυτό με χαλάει. Ειλικρινά έχω χάσει το νου μου, το βλέπω στον ύπνο μου, πάω για καφέ με φίλους και κάνω τους ήχους σκάστρας, σφυρίζω σαν τουρμπίνα παντού και κάθε φορά που ανάβω τσιγάρο κοιτάζω τον αναπτήρα και σκέφτομαι φλόγες να βγαίνουν από την εξάτμισή του λευκού EVO X μου. Φαντάζομαι τα -αγέννητα προς το παρόν- παιδιά μου στο σχολείο να τα ρωτούν οι συμμαθητές τους τι αυτοκίνητο έχει ο μπαμπάς και να απαντούν "Ενα EVO X HKS με 478,3 άλογα. Τροχό." Φαντάζομαι να γυρνάω πλατείες με τις πόρτες και τη σκάστρα να κάνει σα δελφίνι. Φαντάζομαι την έκφραση των δικών μου που θεωρούν πως το GTI είναι υποβιβασμός μετά το ΤΤ που είχα και που πάντα ονειρεύονταν εναν πολιτικά ορθό γιο με φαλακρίτσα, κοιλίτσα και BMW SUV αντί για ταξιτζίδικο StgIII κλιματιστικό. Φαντάζομαι το EVO μου λασπωμένο μέχρι την οροφή να κρυώνει με turbo timer δίπλα στην κυριλέ και πάντα γυαλισμένη 911 του αδερφού μου. Τώρα θα έπρεπε να δουλεύω αλλά σκέφτομαι το EVO. Οργάνωσα το ταξίδι που θα κάνω με τη συζυγό μου στη Γαλλία τον Σεπτέμβριο έτσι ώστε την τελευταία μέρα να βρεθώ Φρανκφούρτη για να θαυμάσω στην διεθνή έκθεση αυτοκινήτου το νέο Tiquan. Παρεπιπτόντως, εκεί θα παρουσιαστεί και το EVO X. Είναι τυχαίο το γεγονός, σας ορκίζομαι. Έχω χάσει το μυαλό μου ρε γμτ. Πάω να πάρω τα χάπια μου πάλι. Συγνώμη αν σας κούρασα. Edited July 30, 2007 by S8N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 (edited) Επιτέλους τα κατάφερα! Έπεισα τη γυναίκα μου να δώσω το GTI για να της πάρω ενα Tiguan του χρόνου έτσι για το ξεκάρφωμα. Ούτως ή άλλως Astra οδηγεί τώρα οπότε αναβάθμιση αποτελεί το Tiguan. ..... A, εσυ δεν εισαι καλα, εισαι αρρωστος! και συγκεκριμενα με το evo x! :rolleyes: Edited July 30, 2007 by nikoliss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Επιτέλους τα κατάφερα! Έπεισα τη γυναίκα μου να δώσω το GTI για να της πάρω ενα Tiguan του χρόνου έτσι για το ξεκάρφωμα. Ούτως ή άλλως Astra οδηγεί τώρα οπότε αναβάθμιση αποτελεί το Tiguan. Εγώ από την άλλη θα περιμένω λίγο καιρό να δοκιμαστεί το EVO X που θα αποτελέσει το επόμενό μου αυτοκίνητο. Το design του είναι κυριολεκτικά καταπληκτικό, σαν Alfa Romeo που έπεσε με 200km/h πίσω από ενα σταματημένο Skyline GT R34 και τόσο άσχημο που με φτιάχνει με εναν αδιανόητα διεστραμμένο τρόπο. Διάβασα πως το μοτέρ 4Β11Τ προέρχεται από το 150άρι 2λιτρο 4Β11 που φοράνε και πολλά Hyundai στην άλλη πκευρά του Ατλαντικού λόγω Daimler Chrysler Group αλλά ούτε αυτό με χαλάει. Ειλικρινά έχω χάσει το νου μου, το βλέπω στον ύπνο μου, πάω για καφέ με φίλους και κάνω τους ήχους σκάστρας, σφυρίζω σαν τουρμπίνα παντού και κάθε φορά που ανάβω τσιγάρο κοιτάζω τον αναπτήρα και σκέφτομαι φλόγες να βγαίνουν από την εξάτμισή του λευκού EVO X μου. Φαντάζομαι τα -αγέννητα προς το παρόν- παιδιά μου στο σχολείο να τα ρωτούν οι συμμαθητές τους τι αυτοκίνητο έχει ο μπαμπάς και να απαντούν "Ενα EVO X HKS με 478,3 άλογα. Τροχό." Φαντάζομαι να γυρνάω πλατείες με τις πόρτες και τη σκάστρα να κάνει σα δελφίνι. Φαντάζομαι την έκφραση των δικών μου που θεωρούν πως το GTI είναι υποβιβασμός μετά το ΤΤ που είχα και που πάντα ονειρεύονταν εναν πολιτικά ορθό γιο με φαλακρίτσα, κοιλίτσα και BMW SUV αντί για ταξιτζίδικο StgIII κλιματιστικό. Φαντάζομαι το EVO μου λασπωμένο μέχρι την οροφή να κρυώνει με turbo timer δίπλα στην κυριλέ και πάντα γυαλισμένη 911 του αδερφού μου. Τώρα θα έπρεπε να δουλεύω αλλά σκέφτομαι το EVO. Οργάνωσα το ταξίδι που θα κάνω με τη συζυγό μου στη Γαλλία τον Σεπτέμβριο έτσι ώστε την τελευταία μέρα να βρεθώ Φρανκφούρτη για να θαυμάσω στην διεθνή έκθεση αυτοκινήτου το νέο Tiquan. Παρεπιπτόντως, εκεί θα παρουσιαστεί και το EVO X. Είναι τυχαίο το γεγονός, σας ορκίζομαι. Έχω χάσει το μυαλό μου ρε γμτ. Πάω να πάρω τα χάπια μου πάλι. Συγνώμη αν σας κούρασα. :D Δεν την παλεύεις καθόλου έτσι; :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted July 31, 2007 Report Share Posted July 31, 2007 Παιδια οτι και να λεμε το αμαξι ειναι τουμπανο σκετο και τα EVO ειναι μια κατηγορια μονα τους και παροτι στην ευθεια υπαρχουν πολλα που το τσαγιαζουν, σε δρομο με στροφες δεν το παταει σχεδον τιποτα. Ειναι απο τα πιο γρηγορα αυτοκινητα στο κοσμο απο σημειο σε σημειο. Και αυτο με μαμα αμαξι, γιατι αν το πειραξεις η τα χωσεις και παρεις κανενα EVO FQ, τοτε κλαιει πολυς κοσμος. Εμενα παντος μου αρεσει παρα πολυ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tribal Posted July 31, 2007 Report Share Posted July 31, 2007 Καλο ειναι αλλα πολλα τα λεφτα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Πολλα ειναι τα λεφτα για να το συντηρησεις, γιατι σε σχεση με αυτα που περνεις και αυτα που κανει και το γεγονος οτι ειναι σχεδον αδυνατο να του πιεις το αιμα σε στροφες τοτε δεν ειναι πολλα τα λεφτα. Απ οτι ξερω ομως για να το εχεις σε ετοιμοπολεμη κατασταση πρεπει να ακουμπας καμποσα σε σερβις και ελεγχους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kage Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 ενα σταματημένο Skyline GT R34 και τόσο άσχημο που με φτιάχνει με εναν αδιανόητα διεστραμμένο τρόπο. Διάβασα πως το μοτέρ 4Β11Τ προέρχεται από το 150άρι 2λιτρο 4Β11 που φοράνε και πολλά Hyundai στην άλλη πκευρά του Ατλαντικού λόγω Daimler Chrysler Group αλλά ούτε αυτό με χαλάει. πou κολα η daimler me την ιαπωνια ?η hyundai einai made in korea,η daimler germany. δηλ απο ενα 2λιτρο hyundai 150hp θα βγαλουν 280-300hp κ παλι δεν σε χαλαει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 πou κολα η daimler me την ιαπωνια ?η hyundai einai made in korea,η daimler germany. δηλ απο ενα 2λιτρο hyundai 150hp θα βγαλουν 280-300hp κ παλι δεν σε χαλαει? Κολλάει και παρακολλάει: "The Global Engine Manufacturing Alliance, or GEMA, is a manufacturing arm of Global Engine Alliance LLC, which is a joint venture of DaimlerChrysler, Mitsubishi Motors, and Hyundai Motor Company for developing a line of shared engines. GEMA has five factories worldwide; two in Dundee, Michigan, United States, two in South Korea and one in Shiga, Japan. Production began in 2005 and will continue at least through 2012 with an annual capacity of approximately two million engines; each plant will be capable of producing 420,000. Twenty different automobile models from the three companies will use the engines. Each manufacturer has configured their variants of the basic GEMA design differently, so consumers will likely experience different power, fuel efficiency, and "feel" from each manufacturer." http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4B1_engine#4B11T Οπότε όπως καταλαβαίνεις, α) ο ατμοσφαιρικός δίλιτρος (4Β11) δεν είναι μια μηχανή Hyundai που θα μπει σε EVO αλλά μια μηχανή GEMA που θα μπει σε Mercedes-Chrysler group και β) ο 4B11T θα μπει μόνο στο Evo X της Mitsubishi (δες το Application list) και ίσως κάποια παραλλαγή του στο Outlander, και πάντως όχι σε 63 μοντέλα όπως ο 1.8Τ ή (με το καλό) ο TFSI. :-) Εξάλλου, γιατι να με χαλάει το οτι βασίζεται σε κάποιον ατμοσφαιρικό? Ο 1.8Τ βασίζεται στον κινητήρα του Golf II GTI 16V (1781cc) με τα 136 / 128 HP και ο TFSI στον κινητήρα του Golf III GTI 16v (1984cc) με τα 150 HP. Περισσότερο με χαλάει που έχει πλέον την εξαγωγή πίσω αντί μπροστά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Πολύ ψηλά πράγματα είναι αυτά. Τι κι αν οι βάσεις παραμένουν οι ίδιες, η εξέλιξη και η συναρμολόγηση είναι που κάνουν την διαφορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tribal Posted August 8, 2007 Report Share Posted August 8, 2007 Πολλα ειναι τα λεφτα για να το συντηρησεις, γιατι σε σχεση με αυτα που περνεις και αυτα που κανει και το γεγονος οτι ειναι σχεδον αδυνατο να του πιεις το αιμα σε στροφες τοτε δεν ειναι πολλα τα λεφτα. Απ οτι ξερω ομως για να το εχεις σε ετοιμοπολεμη κατασταση πρεπει να ακουμπας καμποσα σε σερβις και ελεγχους. Φτηνα πλαστικα απο design αν δεν ειχε αεροτομες προφυλακτηρες κλπ δεν λεει τιποτα... Ναι για μοτερ στησιμο επιδοσεις κλπ αλλα πολλα λεφτα και τα σερβις και ολα.... Σκεψου μονο οτι το μεγαλο σερβις κοστιζει περιπου 1700-2000ευρω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted August 8, 2007 Report Share Posted August 8, 2007 respect στα EVO.ειναι οτι ποιο γρηγορο μπορεις να παρεις,οχι σε θεμα επιδοσεων,αλλα σε θεμα στησιματος στα 50,000 ευρω.τετοιο στησιμο σε αυτοκινητο δυσκολα βρησκεις... τη M3,τη Impreza δεν υπαρχουν πουθενα.... καποτε στους 4τροχους συγκριναν το EVO 7 το απλο με τους 280,με Porsche GT2 και GT3 στα Μεγαρα. κλειστη διαδρομη με μικρη ευθεια... μαντεψτε ποιο εκανε το καλυτερο χρονο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 EVO FQ 400 MR.... το πηραν στο top gear και τα εσκασε ο τυπακος στον αλλον που οδηγουσε lambo... αααανετααα. Το καλο με αυτο το αμαξι ειναι οτι κανει κατι φλορακια που εχουν σκασει τα απειρα για να παρουν το παπαραμαξο τους και το εχουν για μοστρα στα γκομενακια να δαγκωνουν το τιμονι και να κοβουν κομματι απο τα νευρα τους, οταν διαπιστωνουν οτι το EVO τους περναει απο την εξωτερικη πανω σε κανενα πεταλο... Respect da EVO... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tribal Posted August 22, 2007 Report Share Posted August 22, 2007 Μη συγκρινεις ανομοια αυτοκινητα εγω την lamborghini θα διαλεγα οπως και ο περισσοτερος κοσμος... Το ενα ειναι για στροφες το αλλο για πολυ περισσοτερα δες λιγο design δυναμη κυρος αλλα και τα χρηματα... Renault 5 turbo εχει ριξει σε diablo και τι να λεει αυτο...???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted August 22, 2007 Report Share Posted August 22, 2007 Ο 1.8Τ βασίζεται στον κινητήρα του Golf II GTI 16V (1781cc) με τα 136 / 128 HP και ο TFSI στον κινητήρα του Golf III GTI 16v (1984cc) με τα 150 HP. χμμμ.....ναι οντως πηραν το μπλοκ και του εβαλαν ενα 20V καπακι.....του πεταξανε και μια τουρμπινα και....τσααααακ....να ο ολοκαινουργιος 20VT(ειπαν πριν καμποσα χρονια)....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted August 23, 2007 Report Share Posted August 23, 2007 Γιατι σου φαίνεται τόσο απίστευτο? Νομίζεις ότι έχουν χρήματα για να εξελίσσουν κάθε λίγο και λιγάκι νέα μοτέρ? Τα παραδείγματα που σου ανέφερα είναι χαρακτηριστικά. Ίδια διάμετρος, ίδια διαδρομή, ίδιος κυβισμός. Ίδια απόσταση μεταξύ κυλίνδρων. Αυτό που διαφέρει είναι τα μέταλλα (π.χ. χυτοσίδηρος στο Golf III GTI 16v, GG25 στο TFSI) και κάποιες ενισχύσεις στα μπλοκ των ισχυρότερων εκδόσεων. Ο μοναδικός 1.8 που φαίνεται να είναι σχεδιασμένος από την αρχή είναι ο νέος 1.8 TFSI, ο οποίος έχει άλλο bore/stroke. Μάθε λοιπόν για τον 1.8Τ (150-240) πως οι ρίζες του πάνε πίσω στο 1972: "EA113 / 827 The EA827 family was introduced in 1972 in the Audi 80 and eventually superseded by the EA113 evolution introduced in 1993. Both share the same 88 mm cylinder spacing. It was later updated with direct injection, to be topped by the 265 PS 2.0L TFSI. 40 million engines have been produced. It was replaced by the EA888 project introduced with the 1.8L TFSI" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 Ναι ρε συ, κάπως έτσι είναι. Όπως και η Porsche εξελίσει το πάτωμα του Σκαραβαίου από την αρχή μέχρι και σήμερα, έτσι και τα μοτέρ ακολουθούν μια πορεία εξέλιξης. Μπορώ βέβαια να σου πω ότι η εξέλιξη είναι πιο σημαντική και από την δημιουργία τις περισσότερες φορές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaxos Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 Ναι ρε συ, κάπως έτσι είναι. Όπως και η Porsche εξελίσει το πάτωμα του Σκαραβαίου από την αρχή μέχρι και σήμερα, έτσι και τα μοτέρ ακολουθούν μια πορεία εξέλιξης. Μπορώ βέβαια να σου πω ότι η εξέλιξη είναι πιο σημαντική και από την δημιουργία τις περισσότερες φορές. ΟΤΑΝ ΦΙΛΟΣΟΦΕΙΣ GEO ΚΟΒΩ ΦΛΕΒΕΣ!!!!!!!!!!!!! :worthy::worthy::worthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 Αγορίνα μετά από τόσο καιρό ξαναποστάρεις; Μια συγκίνηση με διακατέχει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 Μη συγκρινεις ανομοια αυτοκινητα εγω την lamborghini θα διαλεγα οπως και ο περισσοτερος κοσμος...Το ενα ειναι για στροφες το αλλο για πολυ περισσοτερα δες λιγο design δυναμη κυρος αλλα και τα χρηματα... Renault 5 turbo εχει ριξει σε diablo και τι να λεει αυτο...???? εδω μιλαμε για αυτοκινητα που βγαινουν απο το εργοστασιο... δεν νομιζω μαμα renault να ριχνει στις στροφες σε λαμπο.... ο καθενας θα διαλεγε την λαμπο γιατι πως να το κανουμε ειναι το κατι αλλο.... αλλα στις στροφες αν βλεπει κανα εβο καλο θα ηταν να κανει ακρη γιατι θα την περασει απο πανω....... καλα το μιτσου δεν ειναι μονο για στροφες,μια χαρα αμαξι ειναι.... σπορ και ξανα σπορ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...